Raskaaksi 2023

Niinpä.. Pystyispä olla liikaa miettimättä. Julistaudun hulluksi kun kp17 veskireissulla olin näkevinäni aavistuksen punaista ja nyt mietin oliko kiinnitymisvuotoa 😅

Tietääkö kukaan vaikuttaako buranan syöminen ovulaation jälkeen, esim.kiinnittymiseen?

Luottaisin paracetamoliin yritysaikana, sitä voi koittaa tehostaa kupillisella kahvia jos on tarpeen. Minulla ibuprofeiini on toiminut ehkäisypillerinä, ei tarvitse ottaa kuin yksi kuukaudessa. :No Evil Monkey:

Heeeeeeei, uitin viimeisenkin halpis testin ja jotakin näkyy. Sanokaa et muutkin näkee 😂.
IMG_20230620_083855.jpg

Nyt oottelen sinne perjantaille ja toivon et testi vahvana silloin eikä olis kemiallinen taas🙄!

@Tähkis ja @moana mäkin nään näissä molemmissa plussat! 😍

En eilen malttanut ja tein dpo9? testin, täysin nega. Tänään ei pitänyt tehdä ja ehdin jo aamulla pissata kertaalleen, mutta katsoin että oli sen verran vielä tikkuja kaapissa että päätin testata 3h pidätyksellä ja tässä on punertava haamu!😭❤️ On kyllä niin haalea että en saa kuvaan näkymään mitenkään päin mutta aiemmin kaikki saman merkin testit on ollut mulla täysin negoja ja tää on kyllä selvästi erilainen. Nyt alkoi vaan kauhea kuumotus että jos kastuikin liikaa tai onkin vaan viivan paikka.😂 Huomenna aamulla uudestaan ja torstaina testaan pregchekillä.

Omanapa: kemiallisen jälkeen on ollu aivan erilaiset ovulaatio-oireet mitä koskaan ennen. Jos en olis synnyttäny ja tietäisi miltä limatulppa näyttää niin olisin ihmeissäni, nimittäin viime kierrossa ja nyt tänää on irronnu ihan selkeää limatulppaa. Onko kellään ollu vastaavaa ennen ovista?

Viime kierrossa tästä "tulpasta" alkoi suorastaan vesiputouspäivät kun oli niin koosteeta alakerrassa. Samaa varmaan nyt luvassa. Mutta sehän vain sopii koska mies tulee HUOMENNA!!! Laitoin hälle jo viestiä että varaudu hommiin HETI 😂

Mulla ainakin on nyt parina viime kiertona ollut et tulee just semmone limatulpan näköinen muutamaa päivää ennen ovista😅

Tänään ehkä dpo 11. Sanokaa tästä rehellinen mielipide, itseä jotenkin epäilyttää nyt kovasti että kuvittelenko vaan.😅
Eilen en saanut kameraan kuin juuri ja juuri varjon toisen viivan kohdalle, mutta eilisessä testissä nyt kuivuneena näkyy vielä toista viivaa haaleana. Mies sanoi eilen että vähän näkee jotain mutta ei vielä innostuisi.

Tänään ekat minuutit näytti negalta, mutta 5min kohdalla alkoi viiva näkymään ja alla oleva kuva on otettu 10min kohdalla. Testinä onestep. Kuvassa tuo viiva ei nyt ehkä niin punerra mutta mun mielestä livenä kyllä punertaa, miestä en nyt herättänyt katsomaan.😁 Ja tänään tämä näkyy muissakin valoissa kuin vaan yhdessä ja tätä ei oikeastaan tarvitse tihrustaa vaan sen näkee heti kun testiä katsoo.

Liitteet

• IMG_0836.jpeg
    IMG_0836.jpeg
    919.8 KB · Katsottu: 202
Takaisin