Raskaaksi 2023

Jefar: Onnea uudesta työpaikasta! ☀️ Hienoa, että asiat etenee 😊

Jazzukka: Onnea plussasta ja ihanaa raskausaikaa. Paljon tarrasukkia, pikaliimaa ja jesaria. 🥰

Valora: joko ovis oli? Kohta pääseekin jo piinapäiville. Ihanalta kuulostaa teidän juhannussuunnitelmat. Ja toivottavasti niitä menkkoja ei tarttis jännätä. Saisi jäädä täti kesälomalle ja pikkuinen tarttua matkaan. 🥰🙏

Tähkis: Tuo taimien istutus kuulostaa hauskalta! Toivottavasti taimien lisäksi juhannuksena itää jo muutakin🤗

-SV-: Tsemppiä piinapäiviin! Milloin ajattelit testata? 😊

Moana: mitä sinne kuuluu? 💕

Sagaluna: Mikä dpo sulla on menossa ja milloin testipäivä? Tsemppiä piinailuihin! 🤗

ON: Täällä menossa kp11 ja aika kuluu tosi hitaasti. Juhannussuunnitelmista kyseltiin. Lähdetään ystäväpariskunnan kanssa veneellä Pähkinäiseen viettämään juhannusta. Uidaan ja grillataan. Toivottavasti olisi hyvä keli. 🌅

Rennon kuulosii juhannussuunitelmii osalla👌🏻😇. Ja joo toivotaan että taimien istutus tois itsellekin jotain kasvusignaaleja😂!

Tsemppii kaikille omiin tilanteisiin🫶🏼!

Täällä viimeiset tallettelut viime yönä kp18/19. Nyt sit vaan ootellaan ja jännäillään. Tosin jotenkin ei oo kovin odotukset korkealla, en tiedä johtuuko juurikin siitä että ei raskautuminen ole nyt niin helppoa kuin on aiemmin ollut 🤷

Jefar: Onnea uudesta työpaikasta! ☀️ Hienoa, että asiat etenee 😊

Jazzukka: Onnea plussasta ja ihanaa raskausaikaa. Paljon tarrasukkia, pikaliimaa ja jesaria. 🥰

Valora: joko ovis oli? Kohta pääseekin jo piinapäiville. Ihanalta kuulostaa teidän juhannussuunnitelmat. Ja toivottavasti niitä menkkoja ei tarttis jännätä. Saisi jäädä täti kesälomalle ja pikkuinen tarttua matkaan. 🥰🙏

Tähkis: Tuo taimien istutus kuulostaa hauskalta! Toivottavasti taimien lisäksi juhannuksena itää jo muutakin🤗

-SV-: Tsemppiä piinapäiviin! Milloin ajattelit testata? 😊

Moana: mitä sinne kuuluu? 💕

Sagaluna: Mikä dpo sulla on menossa ja milloin testipäivä? Tsemppiä piinailuihin! 🤗

ON: Täällä menossa kp11 ja aika kuluu tosi hitaasti. Juhannussuunnitelmista kyseltiin. Lähdetään ystäväpariskunnan kanssa veneellä Pähkinäiseen viettämään juhannusta. Uidaan ja grillataan. Toivottavasti olisi hyvä keli. 🌅

Täällä ei mitään uutta oikeastaan, paitsi että loma alkoi! Seuraavat pari viikkoa lomailua siis luvassa. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Edellisessä raskaudessahan olin 100% varma, että menkat alkaa, kun oli pms ja kaikki ajallaan, joten ainakaan silloin ei ollut kyllä etukäteen mitään pääteltävissä.

Toivotaan tosiaan hyviä juhannuskelejä! Samaistun kyllä vahvasti tuohon ajan hitaasti menemiseen tietyssä kierron vaiheessa erityisesti. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kiitos kauan_toivottu 🥰

Joo aika menee hitaasti.. tässä kierron puolivälillä, tylsää oottelua. Mulla fiilis, että ovis meni jo ja tämä kierto ei olisi niin pitkä kuin viime. Täytyy keksiä kaikkea kivaa kesätekemistä. Ehkä ens kierrossa tikutan, jos ei nyt tärppää.

Voiko raskaus olla mahdollinen
Olet kysellyt aikaisemmin mm. ovulaation ajankohdan selvittämistä, joten tee raskaustesti, jos menkat myöhässä jo. Jotta voit soittaa neuvolaan heti kun mahdollista, jos testi on positiivinen.

Kauan_toivottu tiistaina olisi ehkä dpo10, joten varmaan silloin. Tavallaan tekisi mieli odotella pidempään mutta en usko että jaksan odottaa.😂

Oon nyt varmaan viikon nähnyt joka yö vauvaunia, ja viime yönä näin unta että tuli kiinnittymisvuotoa.😁 Päivällä ajelin autoa ja tuli muutaman minuutin paine/venytyksen tunne oikealle munasarjan seudulle, vähän kuin ovulaatio”kivut” mutta lievempänä. Viime kierrossa oli kanssa alavatsatuntemuksia näihin aikoihin mutta ne oli selvästi ylempänä. Myöhemminkin päivällä tuli kertaalleen lyhyesti sama tunne. Vv on mielestäni kiertopäiviin nähden normaalia, mutta mies sanoi että oli normaalia limaisemmat (käytti nimenomaan tätä sanaa) paikat kun harrastettiin seksiä aamulla.🙈 Muita oireita ei ole. Ehkä 50% ajasta tuntuu että olisi tärpännyt, välillä taas tuntuu että ei.

Päätin kuitenkin testata, dpo11 ja nega, ehkä ihan aavistuksen verran jotain viivanpaikkaa voi näkyä, jos oikein siristää silmiä. Mutta ei väriä tmv. Toi oli jokin Onestepin liuska, joka tuli kaupan päälle ovistestejä tilatessa, joten en hirveästi luota. :Grinning Face: Musta tuntuu et sain esikoista yrittäessä kans viivanpaikan noilla... Onko muilla kokemusta samoista testeistä?

Nyt jos menkat alkaa ajallaan, niin seuraava kierto alkaisi tosi samaan aikaan kuusta kuin esikoisen tärppikierrossa, eli jos tärppi tulisi, niin synttärit saattaa mennä sit tosi lähekkäin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Onko muita testannut nyt viikonloppuna?

Hyppään minäkin mukaan kirjottelemaan. Toinen lapsi haaveissa, esikoinen syntyi 2020. Kirjottelin silloinkin täällä, yritystä tuolloin kesti 1,5v ja pari keskenmenoakin sattui matkan varrelle. Toivottavasti tällä kertaa ei menisi niin kauaa.

Minipillerit jäi pois viime viikolla, nyt 11pv pillereiden lopetuksesta tuli ovulaatioplussa. Kiva että kroppa toimii näinkin nopeasti, mutta ovikselle huono ajankohta sen suhteen että ollaan puolison kanssa talleteltu tiistaina viimeksi, ja seuraavan kerran onnistuu ma tai ti.

Täällä ei oo testattu vielä, mieli teki mutta tuskin olis mitään näkynyt kuitenki 6päivää ennenku menkat alkaa. Toki edellises kemiallisessa sain 5pv ennen menkkojen alkua plussan, mikä sit tietty pitkin viikkoo haaleni. Mä ajattelin et keskiviikko-torstai vois alkaa testaileen😌. Fiksuu ois oottaa perjantaihin nii sit tuskin mahdollinen kemiallinen ei näkyis mut en mä malta🤣

Onko muita testannut nyt viikonloppuna?
Hep. Eilen lauantaina 12 dpo ja nega. Kp 29 menossa nyt ja tajusin että oikeastaan kp 27 koska laskin menkat viimeks alkamaan jo tiputtelupäivistä. No..silti 13 dpo tänään. Ei kummempia tuntemuksia..munisosastolla ehkä jotain pientä. Meinaan testata vasta ke aamuna jos ei ala menkat sitä ennen😄 vaikeaa silti. Mies hokee vaan että odotetaan niitä menkkoja vaan ja sitten vasta jos ei kuulu... mä vaan että ei se niin mene!!! Tavallaan just niinhän se menee🤭

Tilauksen mukana tuli noit halpatestejä joten kuitenki tein jo, mut seuraava sit vasta ke to jollain kunnon testillä😂. Ja oletettavasti nega näin ajoissa mut jospa se vielä muuttuisi🤞🏻🤗.

IMG_20230619_084250.jpg

Moana: Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi! Dpo 12 on kuitenkin vielä aikaista. 🙏😊

Mahtis87: Voi ei. KP1 tuntuu aina yhtä musertavalta. 💔 Voimia uuteen kiertoon, josko se olisi teidän tärppikierto♥️ muuta järkevää en osaa sanoa ja tiedän, ettei sanomiseni paljoa varmaan lohduta, mutta lähetän silti voimia sinulle.

Tähkis: Jännät päivät edessä sulla. Pidän sormet, varpaat ja kakshaaraiset hiuksetkin ristissä että muuttuisi plussaksi🙏 Päivitäthän testikuvia tänne tiirailtavaksi! 🤩

-SV-: Täällä jo odottelen kuvia sun testistä, povaan sulle plussaa🥰

Haavejuttu: Tervetuloa ja toivon sulle pikaista visiittiä🤍

-Nennu-: Tsemppiä piinapäiviin🤍

ON: kp 14 menossa ja eggikset bongattu. Talletettu jo kp 6, 9, 11, 13 ja jos tänään ryhtyisi vielä ukonkaatoon. Kohta siirryn siis piinailemaan 🫣 onneksi tässä välissä on juhannus vauhdittamassa ajankulua. Mukavaa maanantaita kaikille. 💕

Sitä on moni varmasti miettinyt kun uuteen kiertoon joutuu, että... miten nyt kävi näin. Kaikki meni omasta mielestä nappiin ajoituksineen ja ovisplussineen. Missä se tällä kertaa meni ohi.. Liikaa ajatuksia aiheen ympärillä?

Syitähän voi olla monia. Sitä miettii ja itseään moittii kuitenkin vähän: pitäisikö pudottaa vähän painoa, syödä vähän terveellisemmin, liikkua vielä enemmän. Itsellähän se menee herkästi sitten suorittamisen puolelle ja sitten vasta stressissä ollaankin. Jos sitä kerta pitäisi välttää.

Tässä on stressiä ollut muuttohommien vuoksi ja vähän sellasta.. mut nyt se jäänyt pois kun ollaan uudessa kodissa ja keskitytään hetkeen. Inhottavaa on myös nähdä miehen pettymys, mutta nämä on tunteita ja otettava vastaan. Puhuttava niistä.

Eihän se auta kun uutta putkeen. Onhan jo huomenna päivä 2😄 ja ovisplussan yritän askarrella tästäkin kierrosta. Onneks loma alkaa kohta ja saa elää ja tehdä just mitä tahtoo🥰

Tervetuloa haavejuttu ja pikaista plussaonnea 🥰

Mahtis87, pahoittelut kp 1 johdosta.. samankaltaisia ajatuksia ollut vaikkei kauaa ole yritystä ollutkaan. Mulla ei parin kilon tiputtaminen haittaisi ja olen syönyt terveellisemmin ja liikkunut enemmän. Työstressi ei kivaa, sitä oli vahvasti koko kevään. Nyt on paljon rennompi olo. Pian alkaa loma ja mulla toiveet korkealla tälle kesälle 😍 Olen käynyt hieronnassa ym ja pyrin nyt pitämään stressilevelin matalammalla.

Ihanaa mä olen päässyt läpi ylimmistä peloista. Nyt on taas hyvin luottavainen olo tulevasta ja suuri vauvan kaipuu 💗 Voi kun saisi ensi kesän olla äitiyslomalla. Suunnittelen myös jo yhtiä opintoja 2024 syksystä alkaen, joita voisin edistää äitiyslomalla. Toivottavasti unelmat toteutuu.

Sitä on moni varmasti miettinyt kun uuteen kiertoon joutuu, että... miten nyt kävi näin. Kaikki meni omasta mielestä nappiin ajoituksineen ja ovisplussineen. Missä se tällä kertaa meni ohi.. Liikaa ajatuksia aiheen ympärillä?

Siis just tää. Täälläki tulee niin paljon mietittyy negakierron jälkeen et miten mahdollista kun kaikki mennyt mukamas nappiin. Mut joo eikös se oo jonkun ~30% mahdollisuus joka kierrosta saada tärppii😂. Ja sit ku oiski vaa helppo olla miettimättä mut ei😵.

Takaisin