Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kannattaa tuo ferritiini selvittää, jos yhtään mietityttää. Mulla se oli pari vuotta sitten 8 ja hb 118, ja olo oli kyllä sen mukainen. Näin jälkeenpäin ajateltuna en todellakaan ollut työkykyinen (oireita oli kaikki mahdollinen), mutta tt-lääkäri vain käski syödä rautaa ja kontrollit pariin kertaan kuurin aloittamisen jälkeen. Arvot nousi vähän päälle 20 (hb kylläkin kiitettävästi 138), mutta olen tämän jälkeen vielä syönyt omatoimiesti kuuriluonteisesti rautaa, juurikin sen takia kun oli tiedossa, että yritetään tulla raskaaksi. Olen ymmärtänyt, että rauta-arvot, erityisesti tuo ferritiinin puute, voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, eli ne kannattaa kyllä hoitaa kuntoon. Kävin juuri ennen raskaaksi tulon yrittämisen aloittamista omakustanteisesti mittauttamassa rauta-arvot, ja nyt oli noussut ihan kivasti, ferrit oli "jo" 39Satsumas, oh niin ihanaa että tässäkin iässä voi tärpätä noin nopsaanEhkä meilläkään ei loputtomiin kestä.
Kiinnostaisi kyllä tietää oma ferrit arvo![]()

Oi, sulla on jännät hetket tuloillaan. Ajattelitko milloin testailla ekan kerran?Tänään dpo7, eli piinailut loppusuoralla... Tänään nappaan Pregcheckit matkaan kaupasta.
Oon varmaan pimahtanut, mutta teippasin viime kierrossa sen ensimmäisen ikinä saamani kunnollisen plussatestin talteen. Enkä oo raaskinut heittää pois... Pari kertaa olen sitä vilkaissut, että kyllä se ihan totta oli, ja voi olla uudestaankin![]()
Maanantaiaamuna ajattelin testata (dpo10) sillä samana päivänä näkyi viimeksikin.Oi, sulla on jännät hetket tuloillaan. Ajattelitko milloin testailla ekan kerran?
Et ole pimahtanut, tai sitten meitä on kaksi pimahtanutta.Nimittäin itse kans liimasin viime kierrosta paperille talteen ne plussatestit päivänmäärän kera. Viimeksi tänään niitä vilkaisin ja samaa ajattelin että ihan oikea plussa siellä oli, hetken aikaa
Toivotaan että me ne pysyvät plussat vielä saadaan tikkuihin![]()
Täällä mennään samassa, myös dpo 3Tääl vasta dpo3, vaikka tekemistä on riittänyt niin silti tuntuu ettei noi päivät vaan lisäännyVasta ens viikon puolivälin jälkeen pääsee testailee. Mutta tässä kuussa jo varmasti saa tietää onnistuiko.
Kohta lähden lasten kanssa shoppailee,menee loppupäivä kivasti siinä. Ja pyöräilylle illalla. Huomenna taidan olla pihan kimpussa varmaan koko päivän ❤![]()

Mutta se meni onneksi nopeasti ohi, eikä mitään vuotelua tai muuta alkanut. Koko ajan silti on vähän hermona siitä, että koska jotain ikävää tapahtuu