Raskaaksi 2023

Täällä kp33, normisti kierto on vaihdellut siinä 28-32 päivää, välillä ollut pidempiäkin.

Negatiivinen oli testi edelleen ja ei ole kyllä mitään tuntemuksiakaan mihinkään suuntaan. Oon ollut aika stressaantunut nyt tässä kuussa töiden kanssa, joten veikkaan vaan, ehkä se on myöhästyttänyt kiertoa. Alkaispa vaan pian, niin pääsisi eteenpäin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

En tiedä oliko virhe vai ei, mutta kun noi menkat kuitenkin vaihtelee jonkin verran ja sen myötä myös oviksen ajankohta, niin laitoin tilaukseen ovisliuskat. Tuntuu, että kaipaan vähän niiden apua oviksen löytämisessä, vaikka toisaalta en haluaisi vielä alkaa kauheasti stressaamaan tätä yritystä. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

En tiedä oliko virhe vai ei, mutta kun noi menkat kuitenkin vaihtelee jonkin verran ja sen myötä myös oviksen ajankohta, niin laitoin tilaukseen ovisliuskat. Tuntuu, että kaipaan vähän niiden apua oviksen löytämisessä, vaikka toisaalta en haluaisi vielä alkaa kauheasti stressaamaan tätä yritystä. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Ymmärrän mistä puhut, oon itekin aika herkkä stressaamaan ja ajattelin aluksi että tuleekohan tästä vaan stressiä, mutta päätin pitää mielessä että se tapahtuu niinkuin on tarkoitettu, ja ovistestit on lähinnä parantamassa mahdollisuuksia.

Nyt oon kolmena päivänä testannut ovista. Kierrot on viimeisen puolen vuoden aikana ollut pääsääntöisesti aika pitkiä, mutta lyhyin oli viime kierto, 24 päivää. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Siksi aloitin jo kp7 testaamaan, ja luultavasti saa aika kauan testata ellei nyt tääkin kierto oo yhtäkkiä lyhyt.🤷‍♀️

Ymmärrän mistä puhut, oon itekin aika herkkä stressaamaan ja ajattelin aluksi että tuleekohan tästä vaan stressiä, mutta päätin pitää mielessä että se tapahtuu niinkuin on tarkoitettu, ja ovistestit on lähinnä parantamassa mahdollisuuksia.

Nyt oon kolmena päivänä testannut ovista. Kierrot on viimeisen puolen vuoden aikana ollut pääsääntöisesti aika pitkiä, mutta lyhyin oli viime kierto, 24 päivää. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Siksi aloitin jo kp7 testaamaan, ja luultavasti saa aika kauan testata ellei nyt tääkin kierto oo yhtäkkiä lyhyt.🤷‍♀️

No niinpä! Sit tavallaan tuntuu, että stressaako sitä sitten kuitenkin itse asiassa enemmän, kun ei tiedä milloin ovis suunnilleen on. Että osuiko nyt ollenkaan kohdilleen. :smiling-eyes:

Viimeksi muistaakseni tein ovistestejä, mutta pidin välillä taukoa. Tärppikierrossa oli testit käytössä.

No niinpä! Sit tavallaan tuntuu, että stressaako sitä sitten kuitenkin itse asiassa enemmän, kun ei tiedä milloin ovis suunnilleen on. Että osuiko nyt ollenkaan kohdilleen. :smiling-eyes:
Joo, tuo oli mullakin yksi syy miksi päädyin ostamaan noita testejä, että on ainakin vähän parempi käsitys siitä onko ees ajoitettu yritystä oikein. 😅

Täällä tänään dpo9 ja testaaminen aloitettu aamulla, negahan se oli vaikka kuinka käänteli ja katseli eri valoissa. Huomenna uusi yritys.

Mitkä päivät muilla on menossa ja joko olette testailleet? 🙂

-Nennu-, paljon onnea ja siunaista teidän matkaan ❤ Toivon niin että kaikki menee tällä kertaa onnellisesti, ja uskon!

Täällä kp20 ja nyt ykskaks ihan kuiva kausi ja halut tipotiessään. Mietin saattoiko mulla vielä tuolloin kp18 olla hedelmällinen päivä! Silloin ihan eri fiilis.. Nyt tän kuivuuden alettua tuli olo, että ei ole tärpännyt vielä 😔 Mietin että ootan kp28 ennen kuin testaan. Tämä vaikuttaa pidemmältä kierrolta tosiaan..

Satsumas, ihanaa, eli vahvasti taidat raskaana olla 😊

-SV-, höh mälsää.. mutta jospa se viiva vielä ilmestyy.. minkä pituinen sun kierto on ollut?

Mäkin mietin nyt noita ovistestejä kun kp8-18 oli kaikenlaisia ovikseen viittaavia oireita.. että en nyt kyllä tosiaan osaa sanoa tarkalleen koska on ja olis ihana olla paremmin kartalla.

IMG_20230521_071530.jpg

Tämän aamun testi, dpo9 tai 10 (lopetin tikutuksen melko varmaan plussaan).

Huh taas 😍 Viime kierron kemiallisessa dpo10 testi oli vaan harmahtava haamu. Äsken teinkin tuollaisen, mitä ei tarvitse tiirailla!

Nyt vaan alkaa jännittävät ajat, että pysyykö matkassa tällä kertaa ♥️

⬆️Oooo! ♡♡ pysyisipä nyt kyydissä.😇

Täällä kp 32 menossa kemiallisen vuodosta. Ei merkkejä menkkojen alusta😐 venyy vaan. Negatiiviset 2 testiä tein kp 28 ja kp 30. Alkaispa vaan uus kierto jo.🤯

Tsemppiä Mahtis! Varmasti kulunut lause, mutta pieni toivo on aina niin kauan, kunnes menkat alkaa. Toivottavasti kierto ei ainakaan kovin veny, jos on venyäkseen.🌈

@Enniy Wau! Ihanaa! Nyt vain hurjasti onnea matkaan että tämä viiva on se pysyvä ja lähtee vahvistumaan 💓

@Mahtis87 Ompa kurja että venyy. 🥺Nyt pitäisi vaan keksiä jotain mielekästä tekemistä joka vie ajatukset ihan muualle ja aika kuluisi huomaamatta uuteen kiertoon.

Kyllä se kai nyt on uskottava, että raskaana ollaan 🤩 🫣 Tänään aamulla tein uuden testin, ja näyttää, että raskaus on edennyt, kun näytti nyt 2-3vko. Tiistaina oli siis 1-2vko.

Edelleen kyllä ihan sellainen olo, etten edes ymmärrä koko asiaa. Ehkä tää joskus kohta menee ymmärrykseen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt täytyy vaan toivoa, että kaikki menee hyvin, vähän epäileväinen olo sen suhteen, että voiko kaikki käydä näin helposti 🤔

Liitteet

• 21052023.jpg
    21052023.jpg
    310.5 KB · Katsottu: 119
@Valora kaikkea 30 päivän molemmin puolin, yleensä n. 4,5vko… Kierukka ollut 5v mikä varmasti vaikuttaa asiaan, ennen kierukkaa oli aina päivälleen säännölliset.

@Enniy onnea!😍

Tänään dpo10 ja onestepin herkempi liuska täysin nega. Melkein tekisi mieli olla nyt pari päivää kokonaan testaamatta, mutta tavallaan haluaisi huomenna yrittää uudelleen.

Onnea plussanneille😍

ferritiinistä kun oli puhetta niin pitäis kyllä itsekin käydä ottamassa arvot, luulen että mulla on melko matalalla se. Josko se selittäisi sitä miks ei oo tärpännyt.
Tän kierron oon nyt syöny lisärautaa ja myo-desitolia, jännityksellä odotan voisko nyt vihdoin olla tärpännyt.
Täällä siis dpo7 ja ens viikon puolessavälissä vois alkaa testailee🤩
Tässä kierrossa ei ole oikeestaan ollut juurikaan oireita, tissit ei oo kipeet ollenkaan mikä on mulle outoa. Eilen oli tosi inhottava vihlominen hetken aikaa vasemmassa nivusessa/munasarjan kohdalla, oispa vaikka kiinnittymistä. Oispa tää vihdoin se meijän kierto, kisaväsymystä kertynyt tässä parin vuoden aikana jo ihan riittävästi.

Kun tosiaan ferritiinistä on ollut puhetta, niin sain sattumalta perjantaina työterveydestä kutsun terveystarkastukseen. Samalla tuli lähete kattavaan laboratoriotestipakettiin. Terveystalo ainakin nettisivuillaan mainostaa sen labrapaketin sisältävän ferritiinin, joten toivottavasti ottaisivat sen.

Tulipa hyvään aikaan! On varmasti hyvä tsekata pitkästä aikaa myös esim. D-vitamiinin ja muutkin arvot 🙂 Huomenna aamulla käyn antamassa näytteet.

Onnea plussanneet 😍😍

Omaa napaa sen verran; ettei mitään jännää auringon alla 😅 Oon taustaillut taas jonkin aikaa. En usko plussaan tässä kierrossa koska ovulaatiotestit loppui viikko sitten enkä enää sen jälkeen testannut. Viimeksi kun testasin ovista siis viime lauantaina niin toinen viiva oli pikkuhiljaa vahvistumassa mutta ei vielä lähelläkään plussaa. Nyt menossa kp 26/? ehkä 30 kuten viimeksi oli tai sit tulee pidempi kierto 🤔 Tässä on ollu sen verran kaikenlaista etten oo yhtään keskittynyt omiin oloihin/bongaamaan oireita oviksesta tai mistään muustakaan. Toisin sanoen ajatukset on ollu ja tulee olemaan todennäköisesti aika paljon muualla kuin raskaus/vauva-jutuissa nyt jonkin aikaa. Niin paljon tulossa kaikkea ennen lomaa ja loman/heinäkuun aikana päästään vihdoin muuttaa saman katon alle miehen kanssa ❤️ Silti yritys on päällä, ei se minnekään katoa mut en aktiivisesti asiaa tällä hetkellä mieti.

Mä jatkan taustailua ellei tuu jotain yllättävää kerrottvaa tänne. Tsemppiä ja plussatuulta kaikille 🌬++++ ( | | )

View attachment 122372
Tämän aamun testi, dpo9 tai 10 (lopetin tikutuksen melko varmaan plussaan).

Huh taas 😍 Viime kierron kemiallisessa dpo10 testi oli vaan harmahtava haamu. Äsken teinkin tuollaisen, mitä ei tarvitse tiirailla!

Nyt vaan alkaa jännittävät ajat, että pysyykö matkassa tällä kertaa ♥️
Oiii, onnea ja toivottavasti pysyy mukana 😍

Takaisin