Mä tein vahvan plussan 3 vrk ennen menkkojen alkamista, odotellaan kaksosia.Tein testin eilen laimeasta pissasta, kuukautiset pitäisi alkaa vasta lauantaina. Onko kokemuksia kellään näin vahvasta viivasta ennen sitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tein vahvan plussan 3 vrk ennen menkkojen alkamista, odotellaan kaksosia.Tein testin eilen laimeasta pissasta, kuukautiset pitäisi alkaa vasta lauantaina. Onko kokemuksia kellään näin vahvasta viivasta ennen sitä?
Paljon kiitoksia kommenteista :) Tärkeää vahvistusta.
Täällä puhuttu ja itketty ja naurettu ja nyt päädytty siihen.. että toukokuussa annetaan mennä. Mun miehelle tuli vielä epävarma olo, joku h-hetken paniikki. Että haluaa vielä kahden kesken nauttia tarpeeksi häiden jälkeenkin. Niin tuo toukokuu oli kompromissi ja taas vahvistaa, että ollaan hyvä tiimi ja löydetään ratkaisut, jotka tekevät kummankin onnelliseksi. Syksy ois ollut mulle loputtoman pitkä aika odottaa. Todennäköisesti ei tosiaan raskaus tuosta noin vaan ala, enkä ole häissä raskaana tai masu ei näy vielä, jos heti raskaaksi tulisin. Jos pahoinvointi on niin sitten.. ei voi mitään.
Mua tosiaan jännittää kun toive niin suuri ja jos kestää raskautuminen tai tulee keskenmeno.. niin miten jaksan.. tosi suuri myötätunto teitä kohtaan, jotka joutuneet kauan odottamaan... ei ole kyllä helppoa.
Mutta, tosiaan tarvii ajatella parhain päin ja ihmeitä todellakin tapahtuu, ihana tuo kuuttituutin asenne. ❤❤❤

No mä sain ekat haamut sillä ultralla lauantaina ja sunnuntainaHuomenta. Tein juuri pc liuskan ja nyt oikeasti tuli vasta haamujen haamu testiajalla. Teen myöhemmin uudestaan josko olis vahvempi kun mulla toi aamupissa on ollut aina huonoin mut oli pakko tehä kun tissit on kipeet tai kihelmöivät. Nyt sis kp23/27-28 dpo varmaa 10-11.
Haen varmaan apteekin ultran, onko siitä kokemuksia?![]()
Ja paitsi että noi vierekkäiset testit mielestäni nyt eilinen ja tän aamuinen, toki toi kuivunut on ja haalistunut hieman siksi se eilinenNo mä sain ekat haamut sillä ultralla lauantaina ja sunnuntaina
Tänään vanhempaa viivaa taas pc testillämutta edelleen olen tooosi varuillaan sillä mielestäni oudon hitaasti tullut plussa, toisaalta nyt näyttää kyllä nousevan ”tuplaten”/48h
Hei! Seuraan näitä teidän juttuja (vieläkinHuomenta. Tein juuri pc liuskan ja nyt oikeasti tuli vasta haamujen haamu testiajalla. Teen myöhemmin uudestaan josko olis vahvempi kun mulla toi aamupissa on ollut aina huonoin mut oli pakko tehä kun tissit on kipeet tai kihelmöivät. Nyt sis kp23/27-28 dpo varmaa 10-11.
Haen varmaan apteekin ultran, onko siitä kokemuksia?![]()
Niin, sama juttu mulla että ainakin kuvittelen ennen saaneeni vahvemmat viivat. Täytyy myös kyllä sanoa, et aiemmin en niin tiennyt mistään ”ongelmista” hitaista nousuista yms ja voi ihan hyvin olla että aina mennyt näin ja en ole vaan stressannut!(tieto lisää tuskaaKuura kukkasia, juu niin taitaa ollakin
Joo no testataan nyt sit se apteekin ultra.
Rimpuilija, hyvinhän nuo vahvenee
Jotenki epäuskosta et olis raskautunut kun viime kerralla plussailin jo niin aikasin hullun tummia viivoja. Mut mulla olikin tosi korkeet hormonit, hcg tuplaraskauden verran. Mutta kai se voi olla niin erilaista eri raskauksista sitten. Esikosta plussasin vasta kun menkat viikon myöhäs mutta ultralla todistetusti ovis oli vasta kp19-20
Mä tein vahvan plussan 3 vrk ennen menkkojen alkamista, odotellaan kaksosia.Viikkonäyttöinen näytti että 3+ joten jouduttiin tarkistamaan ultralla ollaanko jo pidemmällä mut ei, vain paljon hormoneita.
No lähinnä ihmettelin kun alkoi jo heti alusta alkaen olla niin turvonnut olo. Maha on kasvanut jo sen verran että omat housut puristaa, vatsa vastaa ehkä n. rv 14 jos yhtä odottaisin vaikka mennään vasta rv 10.Ohhoh, onnea!onko ollut muita oireita jotka vois liittyä kaksosraskauteen?
Kiitos.Justiinsa, onnea kovasti tai siis tuplasti
Mä säästän testin huomiselle. Otin pc liuskoja koska testaan samalla testillä niin näkee lähteekö vahvenee. Eli apteekin ultra jäi hyllyyn![]()
Okeii, täällä ihan sama juttu, turvotus alko muutama päivä testin jälkeen, oon vasta viikolla 7+1 ja jouduin ostaa isompia housuja. Toki tää on meille kolmas, et seki voi selittää nopean mahan kasvun. Olo on ollu myös tosi huono ja nälkä kaikista pahin mitä viime raskauksissa..No lähinnä ihmettelin kun alkoi jo heti alusta alkaen olla niin turvonnut olo. Maha on kasvanut jo sen verran että omat housut puristaa, vatsa vastaa ehkä n. rv 14 jos yhtä odottaisin vaikka mennään vasta rv 10.![]()
Pahoitteluni uudesta kierrostaTäällä todennäköisesti jo tänään illalla kp1. Pientä tiputtelua havaittavissa ja yleensä nopeasti siitä sitten hanat auennut. Tänään siis kp 40 ja viime kiero oli 28
Negan testasin vielä tälle aamulle, ihan vain varmistuakseen vielä. Fiilikset ihmeet hyvät, ensimmäinen kerta kun oikeastaan iloitsee että menkat vihdoin alkaa. Pääsee uuteen kiertoon. Juteltiin myös tuosta jouluvauva asiasta, ei aiota pitää taukoa. On enemmän kuin toivottu, myös jouluksi
Uuteen kiertoon aion valmistautua uusilla testeillä ja jatkaa lämpöjen mittailuja. Kiinnostaisi nuo easy@home testit, mistä niitä saisi tilattua kunnon satsin kerralla?
Mä tilasin noita testejä Amazon.de:stä ja vaikka itse asunkin täällä Saksassa niin yhtä hyvin tulee sieltä Suomeenkin