Raskaaksi 2023

Tämä viiva ei jätä tulkinnanvaraa. 😁

Liitteet

• 20230211_063442.jpg
    20230211_063442.jpg
    962.4 KB · Katsottu: 96
Jaahas täällä olen nyt AIKA paljon viisaampi kierrostani, aloin tikuttamaan ovista kp 7 muistellen esikoisen yritysaikaa jolloin ovis oli kp 12-13 kieppeillä.

No nyt on kp 18 (!!!!) ja 8 päivän vilkkuvien hymynaamojen jälkeen viimein pysyvä hymynaama. 😁 Eli ei mun viime kiertokaan ollut outo (kp 32), mulla oli vaan varmaan silloinkin ollut ovis tässä kp 18 aikoihin. 🙈🤪

Sitä en kyllä ymmärrä että miten voi jo jostain kp 12 alkaen alkaa ovisjomotukset ja kestää näin pitkään. Toki etenkin eilen kaikista vahvimmat tuntemukset.

Eli täälläkin kiertokaveri monelle, dpo 0 tänään! 😁
Mulla oli kanssa ovistuntemuksia yli viikon ja limoja myös. Ne välillä väheni ja sit tuli runsaampana taas. Ennen keskenmenoa oli selkeämmät sävelet mutta sen jälkeen vaikka ties et ei se ovis tuu esim kp 11 niin pakko oli uittaa tikkua kun oli sellaisia oireita 😂

@Empsu94 toivotaan siis että Franskis materialisoituu 😆

Jeee hieno homma @Magnoliae! Mulla vilkkuva testi näyttää edelleen tyhjää palleroa, kp13, eilen oli yks hyvä limakohtaus mutta sitten se loppui ja olin toivonut et tänään ois ees vilkkuva hymynaama mut ei, antaa odottaa 😑

Halusin tulla tänne päivittelemään omasta tilanteesta sen verran että eilen käyty neuroosiultrassa pyyhkimisvuodon takia. (koska tietysti luin että vuoto liittyy usein kohdunulkoiseen tai tuulimunaraskauteen). Oli vielä varhaiset viikot 5+5 mutta sieltä löytyi tyyppi jonka sydän oli alkanut juuri lyömään ja vieläpä oikeassa paikassa! Pieni mysteeri sieltä myös löytyi koska samasta kohtuontelosta oli havaittavissa merkkejä toisesta ruskuaispussista, kaverista ja väpättävästä sydämestä mutta oli niin lähellä kohdun reunaa että ei vielä uskaltanut varmaksi sanoa mistä kyse. Ensi viikon jälkeen ollaan viisaampia (ainakin toivottavasti) sen suhteen että monta matkustajaa täältä löytyy 😊

@Kuuttituutti ihanaa että kaikki oli hyvin vuodosta huolimatta🙏✨, ja ohhoh teillä jäi kuitenkin vielä melkoisesti jännitettävää ensi viikkoon😍 mitä itse ajattelet jos sieltä löytyykin kaksi kaveria sykkeellä?😊

Halusin tulla tänne päivittelemään omasta tilanteesta sen verran että eilen käyty neuroosiultrassa pyyhkimisvuodon takia. (koska tietysti luin että vuoto liittyy usein kohdunulkoiseen tai tuulimunaraskauteen). Oli vielä varhaiset viikot 5+5 mutta sieltä löytyi tyyppi jonka sydän oli alkanut juuri lyömään ja vieläpä oikeassa paikassa! Pieni mysteeri sieltä myös löytyi koska samasta kohtuontelosta oli havaittavissa merkkejä toisesta ruskuaispussista, kaverista ja väpättävästä sydämestä mutta oli niin lähellä kohdun reunaa että ei vielä uskaltanut varmaksi sanoa mistä kyse. Ensi viikon jälkeen ollaan viisaampia (ainakin toivottavasti) sen suhteen että monta matkustajaa täältä löytyy 😊

Oii ihania uutisia! Ja vielä vähän lisää jännättävää.. Mikä fiilis, jos onki kaksi pikkusta? 🤩

@Kuuttituutti joo kun sitä raskautta vaan kovasti toivoo niin ei tule mieleen että samalla kertaa voisi niitä vauvoja tulla kaksikin!😁 Ihana asia💕 vaikka tietysti haasteellisempi yksösraskauteen verraten, kaikki auto ja koti asiatkin huomioiden! Mutta tsemppiä kovasti sinne ja tule sitten kertomaan, kun tilanne ensiviikolla selviää😍

@Magnoliae @Empsu94 Samoilla päivillä mennään kaikki siis, tsemppiä! 🌈 :smiling face with heart-eyes: Täällä aika varmasti nyt dpo0, toki teen sen ovistestin vielä tämän aamun seuraavasta virtsasta (ja illallakin vielä).
En nyt oo ihan varma, mut toi ranskis juttu tais lähteä norjalaisen naisparin (Camilla&Julie Lorentzen) raskautumisyrityksestä, tulee mulla usein instassa vastaan. Heidän viime kertainen yritys päättyi valitettavasti aikaiseen keskenmenoon. Mut seuraava alkio istutetaan 17.pv tätä kuuta, et hekin jännäilee meidän kanssa sitten :Hugging Face:

@Kuuttituutti Oi hurjan jännää, sormet ristissä täällä! :Two-hearts:

Dpo8/pp3 täällä. Dpo 5 siirrettii se 5 päivänen alkio.

Oon jotenkin kauheen pessimistisenä täl hetkel. Tyhmää kun oma mieli ei voi edes hetken piinaila vaaleenpunasis hattarois. Eilen illal oli nukkumaan mentäes kyl todella omituisia mahatuntemuksia, ihan ku joku olis kohdun tienoil nakertanu😅 ja pissalla nyt ravannu yölläkin (neste vaan varma poistuu paremmi) mut oma pää toppuuttelee et johtuu varmaan vielä punktiosta noi. Tissit ollu jo ennen siirtoa arat kiitos terolutien, mut eilen illall sängys tuntu sänkyä vasten jotenkin epämiellyttäviltä.

Mitenköhä malttaa odottaa ens viikolle. Ja inhottaa jo valmiiks mahdolliset negatestit.

Minullakin on jotenkin tosi negatiiviset fiilikset tällä hetkellä. Viime kierrossa olin jotenkin ihan varma, että on tärpännyt, ja nyt taas tuntuu, että tuskin on tälläkään kertaa. Alavatsalla on myös vaikka minkälaisia tuntemuksia, mutta pidän sitä ennemmin huonona merkkinä, kun minulla plussakierrot ovat olleet aika oireettomia. Eilen (dpo5) tuli ihan vähän hennon vaaleanpunaista vuotoa, ja sitäkin on muistaakseni tullut aiemmin vain kerran negakierrossa.

@Däumeline @Nyyti2 @Metu @Magnoliae

No nyt ollaan kyllä synkassa 😆 Mua vähän ihmetyttää kun noita oviskipuja on nyt ollut 24 tunnin ajan oikealla puolella. Yskiminen ja vessassa käynti aiheuttaa aika kovaa särkyä. Eli ihmettelen että onko se vielä irronnut vai kasvaako se siellä. En aamulla ehtinyt tehdä ovistestiä, pitänee kokeilla kotiin päästyä. Tällaisia kipuja en muista aikaisemmista kierroista 🧐

Minullakin on jotenkin tosi negatiiviset fiilikset tällä hetkellä. Viime kierrossa olin jotenkin ihan varma, että on tärpännyt, ja nyt taas tuntuu, että tuskin on tälläkään kertaa. Alavatsalla on myös vaikka minkälaisia tuntemuksia, mutta pidän sitä ennemmin huonona merkkinä, kun minulla plussakierrot ovat olleet aika oireettomia. Eilen (dpo5) tuli ihan vähän hennon vaaleanpunaista vuotoa, ja sitäkin on muistaakseni tullut aiemmin vain kerran negakierrossa.
Kuulostaa kyllä silti kiinnitysvuodolta 🤔 🌈
Mulla ei esikoisesta ollut mitään oireita ennen plussaa, menkat oli myöhässä jo viikon verran silloin. Tuossa mikä meni aikaisin kesken viime kierrossa oli kauhea pahoinvointi about dpo5 alkaen. Nyt jotenkin pelottaa, kun seuraavan kerran tärppää, et jos tuliskin se kauhea pahoinvointi taas aikaisin :disappointed-face: Kaikkialla lukee, miten pahoinvointi on terveen raskauden merkki, mutta mulla jäi tosta keskenmenosta päinvastainen olo.

Muokattu viimeksi:
@Jadine kuulostaa tutulta. Puhuit aiemmin siitä että että ne ekat päivät oviksen jälkeen on helpoimmat. Itellä kanssa nyt tuntuu että voi hetken hengähtää. Kaikki voitava on tehty ja enää ei tarvitse miettiä että onnistuuko vai ei, ja nyt ei voi vielä mitään oireitakaan tulkita joten on helppo keskittyä vaan muihin asioihin😊 Ensi viikon loppu puolella alkaa varmaan taas analysointi, toivottavasti pystyisin olemaan stressaamatta!
@Däumeline @Nyyti2 @Metu @Magnoliae

No nyt ollaan kyllä synkassa 😆 Mua vähän ihmetyttää kun noita oviskipuja on nyt ollut 24 tunnin ajan oikealla puolella. Yskiminen ja vessassa käynti aiheuttaa aika kovaa särkyä. Eli ihmettelen että onko se vielä irronnut vai kasvaako se siellä. En aamulla ehtinyt tehdä ovistestiä, pitänee kokeilla kotiin päästyä. Tällaisia kipuja en muista aikaisemmista kierroista 🧐
Jep🤣 Saadaanko @Helinä84 vielä tähän samaan syssyyn?😁 ainakin irtoamisen aikana voi vuotaa vähän jotain nestettä tai verta mikä voi ärsyttää kudoksia, tällainen voisi ehkä kipuilla pidempäänkin🤔 jospa testi antaisi vielä lisäinfoa missä mennään!

Oho onpas meitä tosiaan iso porukka ihan samoilla päivillä, tsemppiä kaikille! 🥰🤞

Täällä yritystä dpo -3 & dpo 0, eilen tuli tyhmää riitaa miehen kanssa niin jäi dpo -1 välistä. 😁 Näillä on mentävä, arpa on heitetty! (Ellei nyt vielä tänään tai huomenna innostuta. 🤪)

Takaisin