Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli kanssa ovistuntemuksia yli viikon ja limoja myös. Ne välillä väheni ja sit tuli runsaampana taas. Ennen keskenmenoa oli selkeämmät sävelet mutta sen jälkeen vaikka ties et ei se ovis tuu esim kp 11 niin pakko oli uittaa tikkua kun oli sellaisia oireitaJaahas täällä olen nyt AIKA paljon viisaampi kierrostani, aloin tikuttamaan ovista kp 7 muistellen esikoisen yritysaikaa jolloin ovis oli kp 12-13 kieppeillä.
No nyt on kp 18 (!!!!) ja 8 päivän vilkkuvien hymynaamojen jälkeen viimein pysyvä hymynaama. Eli ei mun viime kiertokaan ollut outo (kp 32), mulla oli vaan varmaan silloinkin ollut ovis tässä kp 18 aikoihin.
Sitä en kyllä ymmärrä että miten voi jo jostain kp 12 alkaen alkaa ovisjomotukset ja kestää näin pitkään. Toki etenkin eilen kaikista vahvimmat tuntemukset.
Eli täälläkin kiertokaveri monelle, dpo 0 tänään!
Halusin tulla tänne päivittelemään omasta tilanteesta sen verran että eilen käyty neuroosiultrassa pyyhkimisvuodon takia. (koska tietysti luin että vuoto liittyy usein kohdunulkoiseen tai tuulimunaraskauteen). Oli vielä varhaiset viikot 5+5 mutta sieltä löytyi tyyppi jonka sydän oli alkanut juuri lyömään ja vieläpä oikeassa paikassa! Pieni mysteeri sieltä myös löytyi koska samasta kohtuontelosta oli havaittavissa merkkejä toisesta ruskuaispussista, kaverista ja väpättävästä sydämestä mutta oli niin lähellä kohdun reunaa että ei vielä uskaltanut varmaksi sanoa mistä kyse. Ensi viikon jälkeen ollaan viisaampia (ainakin toivottavasti) sen suhteen että monta matkustajaa täältä löytyy
@Kuuttituutti ihanaa että kaikki oli hyvin vuodosta huolimatta, ja ohhoh teillä jäi kuitenkin vielä melkoisesti jännitettävää ensi viikkoon mitä itse ajattelet jos sieltä löytyykin kaksi kaveria sykkeellä?
Nää on kyl hyviä mut tyyriitä, etenkin jos aloittaa tikuttamisen n. viikon liian aikaisin@Magnoliae noi digit ois kyllä niin hyviä kun on selkeitä!
Kuulostaa kyllä silti kiinnitysvuodoltaMinullakin on jotenkin tosi negatiiviset fiilikset tällä hetkellä. Viime kierrossa olin jotenkin ihan varma, että on tärpännyt, ja nyt taas tuntuu, että tuskin on tälläkään kertaa. Alavatsalla on myös vaikka minkälaisia tuntemuksia, mutta pidän sitä ennemmin huonona merkkinä, kun minulla plussakierrot ovat olleet aika oireettomia. Eilen (dpo5) tuli ihan vähän hennon vaaleanpunaista vuotoa, ja sitäkin on muistaakseni tullut aiemmin vain kerran negakierrossa.
Jep Saadaanko @Helinä84 vielä tähän samaan syssyyn? ainakin irtoamisen aikana voi vuotaa vähän jotain nestettä tai verta mikä voi ärsyttää kudoksia, tällainen voisi ehkä kipuilla pidempäänkin jospa testi antaisi vielä lisäinfoa missä mennään!@Däumeline @Nyyti2 @Metu @Magnoliae
No nyt ollaan kyllä synkassa Mua vähän ihmetyttää kun noita oviskipuja on nyt ollut 24 tunnin ajan oikealla puolella. Yskiminen ja vessassa käynti aiheuttaa aika kovaa särkyä. Eli ihmettelen että onko se vielä irronnut vai kasvaako se siellä. En aamulla ehtinyt tehdä ovistestiä, pitänee kokeilla kotiin päästyä. Tällaisia kipuja en muista aikaisemmista kierroista