Raskaaksi 2023

Joo siis mullakin tosiaan raskaudet ennen alkaneet ilman ongelmia (tästä kyllä aikaa jo 17v ja 14v) mut nyt jostain syystä kierto alkanut lyhentymään joskaan ei mitään hälyttävää vielä.
Tässä rupee miettii jo esivaihdevuosia ja kaikkea mahdollista.
Heti ite huomaa kun kierrossa tapahtuu muutoksia ja alkaa miettii et johtuuko tää raskautumisen vaikeus omasta kropasta.

Nojuu se on ihan luonnollista, et alkaa kaikkia eri vaihtoehtoja käymään mielessä läpi. Toivottavasti teillä pian jo tärppäisi. Käyn täällä lukemassa edelleen viestit, ja liian monta tuttua nimeä vielä yrittää. ♥️
 
Vähän huonosti oon täällä keskustellut, mutta tulos on nyt saavutettu. 🤭 Siirryn lokakuisiin, palaan tarvittaessa. 😊
 

Liitteet

  • IMG_20230123_073554.jpg
    IMG_20230123_073554.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 80
@Lilja35 Mulla kans kierto lyhentynyt. Tässä kierrossa kunnolla tikuttelin ja tajusin että luteaali on vaan sen 10/11 päivää. Toivotaan ettei ole liian lyhyt...

Tänään tuntunut ihme nippailuja ja tuntemuksia vatsassa🙈 Viime yönä myös näin todella eläväistä katastrofiunta, jonka muistan aika selvästi🤣 Huomenna dpo9 ja pakko se on testata josko tulisi haamua🧐
 
Dpo1 ja yskiessä muutaman kerran tullu kunnon vihlaseva/repäisevä kipu tonne... Alas 😂 ja jostain syystä myös tänään itkin Netflixiä kattoessa. Mutta tiedä sitten mistä nämä johtu, ei kai tässä vaiheessa vielä mitään oireita vois olla vaikka tärpännyt ois.
 
Aatelkaa muuten, nyt on Tammikuu ja aletaan olla laskettu aika loka-marras-joulu 🙈
Sit siirrytäänkin jo la 2024 puolelle 🙈
Mä kans tänään aloin miettiä tätä! Jos nyt tästä kierrosta nappaisi, olis la lokakuun lopulla. Jostain syystä ihan käsittämätöntä mulle 🤯
 
Nyt taitaa kuitenkin viimein kääntyä kp 1 puolelle tänään. Aamupissasta taas ihan puhdas nega ja pyyhkiessä vähän punaista. Harmittaa tietenkin ettei tärpännyt mutta kun nyt plussaa ei tullut niin hyvä ettei kierto nyt tätä enempää sekoile.
 
Kp 28
Saas nähä mitä tää päivä tuo tullessaan…
Aamut edelleen vaikeita, sain taas eilen töissä muuten hypogluk yhtäkkiä vaikka olin aamutauolla syönyt järkevästi niin lounastauon aikoihin vs tippunu 2,4mmol/l 😦
 
Joo siis mullakin tosiaan raskaudet ennen alkaneet ilman ongelmia (tästä kyllä aikaa jo 17v ja 14v) mut nyt jostain syystä kierto alkanut lyhentymään joskaan ei mitään hälyttävää vielä.
Tässä rupee miettii jo esivaihdevuosia ja kaikkea mahdollista.
Heti ite huomaa kun kierrossa tapahtuu muutoksia ja alkaa miettii et johtuuko tää raskautumisen vaikeus omasta kropasta.


Mulla oli vielä 34v ovis kp16-18, nyt 37-vuotiaana kp11-14. Ilmeisesti mitä vanhemmaksi tulee, kierrot lyhenee. Luteaali on mulla aina ollut vain 9pv, siihen syön terolutteja, jotta saadaan pitkitettyä luteaalia 12-13päivään. Munasoluja on mulla enää todella vähän ja ilmeisesti niiden laatu on jo huonontunut, tääkin on niin yksilöllistä, toisten kehot vanhenee aikasemmin 😔 yks epäonnistunut ivf takana, nyt kohti icsi, jos saadaan munasoluja. Harmittaa sikana kun ei menty tutkimuksiin jo toissa vuonna 😫
 
Täällä viiva vahvistuu, tein varuiks tänään vielä toisen testin. Tänään ois pitänyt alkaa menkat. Joskohan sitä lopettelisi testailut ja yrittäisi luottaa nyt näihin ja toivoa parasta🧐😍
 

Liitteet

  • 7801F3A9-DB8B-4816-8A30-D72C73D6C6EB.jpeg
    7801F3A9-DB8B-4816-8A30-D72C73D6C6EB.jpeg
    982.3 KB · Katsottu: 53
Mulla oli vielä 34v ovis kp16-18, nyt 37-vuotiaana kp11-14. Ilmeisesti mitä vanhemmaksi tulee, kierrot lyhenee. Luteaali on mulla aina ollut vain 9pv, siihen syön terolutteja, jotta saadaan pitkitettyä luteaalia 12-13päivään. Munasoluja on mulla enää todella vähän ja ilmeisesti niiden laatu on jo huonontunut, tääkin on niin yksilöllistä, toisten kehot vanhenee aikasemmin 😔 yks epäonnistunut ivf takana, nyt kohti icsi, jos saadaan munasoluja. Harmittaa sikana kun ei menty tutkimuksiin jo toissa vuonna 😫
Joo mulla aika sama. Vielä muutama vuosi sitten oli tosiaan 28päivän kierto aika tarkalleen ja ovis kp 14-16. Nyt 36vuotiaana tosiaan yhtäkkiä lyhentynyt n.24päivään ja ovis kp11-12. Eikö se yleensä esivaihdevuosissa olis niin että ensin kierto lyhenee ja sitten yhtäkkiä pitenee ja epäsäännöllistyy 🤔
Sitä tässä ite pelkään, mut tosiaan nyt oman mielenrauhan vuoksi pakko käydä siellä tutkimuksissa et onko meillä vielä mahdollisuus saada luomusti lapsia.
Tsemppiä kauheesti, onneks nykyään kuitenkin on mahdollista saada apuja❤️
 
Joo mulla aika sama. Vielä muutama vuosi sitten oli tosiaan 28päivän kierto aika tarkalleen ja ovis kp 14-16. Nyt 36vuotiaana tosiaan yhtäkkiä lyhentynyt n.24päivään ja ovis kp11-12. Eikö se yleensä esivaihdevuosissa olis niin että ensin kierto lyhenee ja sitten yhtäkkiä pitenee ja epäsäännöllistyy 🤔
Sitä tässä ite pelkään, mut tosiaan nyt oman mielenrauhan vuoksi pakko käydä siellä tutkimuksissa et onko meillä vielä mahdollisuus saada luomusti lapsia.
Tsemppiä kauheesti, onneks nykyään kuitenkin on mahdollista saada apuja❤️


Näinpä ❤ ja yhdellä verikokeella selviää paljon ❤ Meillä lisäksi miehen näyte huonohko vaikka hän mua useamman vuoden nuorempi. Ei tää helppoo oo 🙈😅😟😞
 
Dpo 9 ja pakkohan se oli testata. No ihan puhdas nega herkällä testillä joten mieli luopui kyllä toivosta ja alkaa odottamaan uutta kiertoa..
Mä eilen lueskelin jenkkisivuja ja vähän yllätyin kun siellä puhuttiin paljon että kiinnittyminen tapahtus yleisimmin dpo 8-9 pv🤔 Eli toi on kyllä tosi aikaista vielä, ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Itsekin eilen jo masistelin, mutta sitten totesit että mennään vasta niin pieniä dpoita että olipa lopputulos mikä tahansa niin ei välttämättä ole vielä mitään oiretta. Eli jos jaksasit vielä pari päivää odottaa, ennenkun luovut toivosta. Ja tietysti toivotaan että kääntys vielä plussaan🙏
 
Takaisin
Top