Raskaaksi 2023

Meneekö täällä nyt uusimpien lasketut ajat nyt lokakuun alkuun vai syyskuun loppuun?

Ja hei perinteenä siis on, että siinä kuumeilijoiden listassa ensimmäisen nimen (eli omani) yläpuolella pitäisi lukea kuumeilijat (joka on jonnekin kadonnut) ja sinne loppuun tuli uusi lista otsikon plussanneet alle. On sitten kiva seurata miten kuumeilijoista siirrytään plussanneisiin.
 
Meneekö täällä nyt uusimpien lasketut ajat nyt lokakuun alkuun vai syyskuun loppuun?

Ja hei perinteenä siis on, että siinä kuumeilijoiden listassa ensimmäisen nimen (eli omani) yläpuolella pitäisi lukea kuumeilijat (joka on jonnekin kadonnut) ja sinne loppuun tuli uusi lista otsikon plussanneet alle. On sitten kiva seurata miten kuumeilijoista siirrytään plussanneisiin.

Tuosta laskurista katsoin, että laskettu aika olisi ihan lokakuun alussa 😀

Kiva tietää, että lista toimii noin 🤗
 
Täällä uusi piinailija 👋🏻😁

Meillä olisi ensimmäinen lapsi toiveena ja yritys aloitettu 7/2022. Tähän asti oireet olleet selkeitä kierron puolivälissä, eikä ole tullut testailtua tarkkaa päivää. Kierto ollut n. 30 päivää. Nyt kun ajattelin ajoissa ruveta testaamaan, milloin ovis tarkalleen tapahtuu, niin limoja alkoi tulemaan jo kp 5 lähtien ja loppuivat jo ennen kp 10. Liekö sitten jo ovis tapahtunut vai voiko olla mahdollista näin aikaisin 🤔
 
Täällä piinapäivät dpo6. Oon parina päivänä ollu todella herkillä, itku tirahtanut ihan pienestä. Alavatsalla tuntemuksia ja rinnat arat. Liekö pms oireita vai mitä. Ois hirvee hinku päästä jo testaamaan mut pitäs melkein viikko vielä malttaa odottaa.
 
Ooh, täällähän oli hyviä uutisia! Paljon onnea @2017mama ja @Eve87 :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Nyt pikkuisille paljon tarrasukkia matkaan! Ja ensimmäisiä lokakuisia :No Evil Monkey: Koska tottakai olen katsonut että jos plussaisi niin olisi jo lokakuinen :Face With Tears Of Joy:

Ja voi ei @Lilja35 , paljon tsemppiä uuteen kiertoon :red-heart: Jotenkin sulla oli niin lupaavat oireet, että olin aivan varma plussasta.

Tänään kp 28 ja dpo 13, ja tää tuntuu koko ajan siltä et kunhan ei näy punaista paperissa niin toivoa on :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Toki taas eilisestä lähtien jomotellut jo siihen malliin, et muutaman kerran on ollut pakko käydä vessassa katsomassa et jokos ne alkoi. Mut ei. Huomenna mä testailen, jos nyt ei sitä ennen ala. Sit jos huomenna nega, niin alkaa taas ärsyttää et alkaisivat jo niin pääsisi uuteen kiertoon. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes::Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Johan olitte pälättänyt, 10 sivua luettavaa oli! Ja onnea ja tarrasukkia plussaajille🥰 Lohduttavaa (ja harmi) sinänsä että täällä muitakin alunperin -21 ryhmästä vielä on kirjoittelemassa..


IMG_20230121_143525.jpg

Täällä kp12 menossa, kerran päivässä iltapäivällä otetut testit (kerran aamun ei ole paras, niin yrittänyt nyt siihen iltapäivään sen ajoittaa). Nyt näyttää aika hyvältä jo viivat, mutta illalla kyllä vielä uusi testi, ja muutenkin aion seurata pidempään. Muutamasti mulla on ollut ovis vasta kp15-16, niin haluun varmistaa että ei oo vaan siitä että viivojen vahvuus vaihtelee.
 
Johan olitte pälättänyt, 10 sivua luettavaa oli! Ja onnea ja tarrasukkia plussaajille🥰 Lohduttavaa (ja harmi) sinänsä että täällä muitakin alunperin -21 ryhmästä vielä on kirjoittelemassa..


View attachment 118568
Täällä kp12 menossa, kerran päivässä iltapäivällä otetut testit (kerran aamun ei ole paras, niin yrittänyt nyt siihen iltapäivään sen ajoittaa). Nyt näyttää aika hyvältä jo viivat, mutta illalla kyllä vielä uusi testi, ja muutenkin aion seurata pidempään. Muutamasti mulla on ollut ovis vasta kp15-16, niin haluun varmistaa että ei oo vaan siitä että viivojen vahvuus vaihtelee.

Mun silmään toi alin näyttää positiiviselta! 🌈🌈🌈
 
Ihana kun kysyt. ❤️ Ootko päässyt siihen moodiin että kierron alussa voi huoletta tehdä asioita kuten kaatuilla hiihtomäissä, kokeilla uusia lajeja jne? 😄 Meinaatko taas metsästää ovista tikuilla?

Mulla lähti viimeinkin tänään lämmöt nousuun, joka helpottaa oloa. Huomaan etten tässä kierrossa laske päiviä enkä siis heti miettimättä voisi sanoa mikä dpo on menossa. Mutta dpo 4 tänään. 😄 Tulevana perjantaina dpo10 tosiaan firman bileet, joten silloin "pakko" testata.. Lauantaina dpo11 pitäisi kuukautisten alkaa jos kierto taas 26 päivää. Lauantaina on myös sitsit yliopistolla. Joten jännä ensi viikon viikonloppu edessä. :--)

Jäin tässä miettimään miten määritellään "lyhyt luteaali"?

Ja onnea plussanneille, olipahan aikamoinen aalto tähän aamuun! ❤️🌈
Hyvin huoleton ja hyvä olo kyllä ollut ainakin nää ekat päivät😂 joo metsästän oviksen kyllä!
Oon yrittäny tsempata ittiä, etten testaa raskaustestiä ku vasta aikasintaa dpo12, saa nähä mite mun huono itsehillintä siihen kykenee🤣

Hyvä, että sulla lämmöt nousussa, toivoa siis on! Jospa näkyisi sulla testissä jotain jo silloin dpo10, olisi varmasti kiva mennä sen jälkeen juhliin😍

Normaali luteaali on vissiinki 12-16pv, sitä lyhyempi vissiin huonontaa mahollisuuksia, kun ei alkio kerkeä kiinnittyä kunnolla🤔
 
Hyvin huoleton ja hyvä olo kyllä ollut ainakin nää ekat päivät😂 joo metsästän oviksen kyllä!
Oon yrittäny tsempata ittiä, etten testaa raskaustestiä ku vasta aikasintaa dpo12, saa nähä mite mun huono itsehillintä siihen kykenee🤣

Hyvä, että sulla lämmöt nousussa, toivoa siis on! Jospa näkyisi sulla testissä jotain jo silloin dpo10, olisi varmasti kiva mennä sen jälkeen juhliin😍

Normaali luteaali on vissiinki 12-16pv, sitä lyhyempi vissiin huonontaa mahollisuuksia, kun ei alkio kerkeä kiinnittyä kunnolla🤔
Alle kymmenen päivän luteaali on huono ja siitä siis eteenpäin normaali ☺️
 
@Lilja35 voi harmi että ei nyt napannut, toivottavasti uudessa kierrossa!

Plussaneille onnea ja tarrasukkia, ihanaa kuulla ❤️

Mä kävin gynellä tänään ja osui tällä kertaa tosi ihana gyne kohdalle onneksi! Mut hoidetaan nyt vuotohäiriötä kun keho ei mitä ilmeisimmin ovuloi. Teroluttia nyt ja sit seuraavasta kierrosta vähän lisää tutkimuksia tahi ovulaatiota stimuloivaa tai jotain 🤷🏻‍♀️ Harmittaa mut enemmänkin on helpottunut että nyt on gyne jota kiinnostaa ja joka haluaa auttaa eikä vaan et ”tällast se nyt vaan on että vuotohäiriöitä on kun ei oo hormonaalista ehkäisyä” 😑
 
Kiitos kaikille tsempeistä❤️
Ja onnea kaikille plussanneille 🥰

Pitää taas pari päivää potea pettymystä, mut onneks sitten taas vahvempana eteenpäin.

Mehän oltiin miehen kanssa päätetty ettei lähettäisi hoitoihin, mut tänään puhuttiin että mentäis kuitenkin ainakin hedelmällisyystutkimuksiin, jossa selviää onko joku pielessä kun ei tahdo tärppiä tulla. Julkisille ei viittittäis odotella, niin käydään noissa tutkimuksissa yksityisellä. Katsotaan mikä tuomio sieltä sitten tulee vai tuleeko😊
 
Mun silmään toi alin näyttää positiiviselta! 🌈🌈🌈
Samaa katsoin, mutta ihan oman mielenrauhan ja mielenkiinnon vuoksi seuraan vielä muutaman päivän 😂 varsinkin kun viime kierrossa oli kp16 ovis niin tuntuu hassun aikaselta, vaikka yleensä se onkin ollut näillä tienoilla
 
Eli jos mulla tähän asti menkat alkanu dpo11, joka siten lasketaan olevan oikeastaan kp1, eli mun luteaalin pituus on 10? Joka läpäsee just ton rajan? 🌈
10 päivän luteaali ei oo ihan mahdoton (mulla on sama) 😊 Itse tuskailin asian kanssa myös viime vuoden puolella, mutta silti saatiin kyytiläinen matkaan, nyt rv 14+2 menossa.

Toivotan kaikille hirmuisesti tsemppiä kuumeiluun, ja varsinkin teille ketkä olette joutuneet tarpomaan tätä tietä jo pidempään ❤️ Käyn kurkkimassa tätä ryhmää välillä kuulumisten kannalta.
 
Takaisin
Top