Raskaaksi 2023

Kyllähän tämä nyt tosi hyvältä plussalla näyttää! 😍🙏❤️ Nyt toivotaan että pysyy pienokainen matkassa mukana! Oliko sulla millaisia oireita ollu nyt ennen testausta? 🤔

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ❤️
Olihan näitä aikamoinen lista…😀Eritoten toiselle puolelle jomotteli, pisteli ja paineentunnetta. Ei kuitenkaan 24/7 vaan välillä. Paristi vihlas myös toistakin puolta. Vähän etoo iltaisin, ja aivan törkeen kuuma jotenkin. Lisäksi nenän limakalvot turvoksissa, ja itseasiassa koko alamahakin😅 Tissit mulla itselläni ei ikinä reagoi mihinkään😂 Tämä ois meidän kolmas et sinällään tutut oireet kyllä, joka saa vähän enemmän uskomaan testiin mut ihmetyttää kuin se on noin vahva jo nyt…😅 Mut jään jännittämään miten tämä tästä etenee varovaisin toivein🤍
 
Eilen illalla iski hirmuinen väsymys ja yöllä taas tuntui, että menkat alkaa, mutta eivät alkaneetkaan. Tein aamulla testin ja siihen tuli kaksi viivaa 🥹🥹❤️
 

Liitteet

  • IMG_20230121_091918.jpg
    IMG_20230121_091918.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 268
Olihan näitä aikamoinen lista…😀Eritoten toiselle puolelle jomotteli, pisteli ja paineentunnetta. Ei kuitenkaan 24/7 vaan välillä. Paristi vihlas myös toistakin puolta. Vähän etoo iltaisin, ja aivan törkeen kuuma jotenkin. Lisäksi nenän limakalvot turvoksissa, ja itseasiassa koko alamahakin😅 Tissit mulla itselläni ei ikinä reagoi mihinkään😂 Tämä ois meidän kolmas et sinällään tutut oireet kyllä, joka saa vähän enemmän uskomaan testiin mut ihmetyttää kuin se on noin vahva jo nyt…😅 Mut jään jännittämään miten tämä tästä etenee varovaisin toivein🤍
Jospa siellä on kaksoset 🙈😉
 
Lilja35..voi ikävää..voimahali ❤❤

Paljon onnea 2017mama ja Eve87 🥰 Ihan selkeät plussat! 😍😍 Kauanko teillä yritystä takana?

Mua niin ärsyttää kun ei voi yhtään ennakoida miten tässä itsellä käy.
Esikoinen tärppäs yk9. Kaksi raskautta tärpännyt yk1 joista toinen keskeytynyt keskenmeno.. Nyt olen paljon iäkkäämpi ja uusi mies,jolla ei ennestään lapsia.
Tuntuu että täytyy varautua ihan kaikkeen. Mä en ole paras sietämään epävarmuutta ja asioita joita ei voi ennustaa tai joihin ei voi vaikuttaa..
 
Onnea!!😍 milloin sulla oli ovis ja oliks sulla millaisia oireita?

9.1. veikkaisin että oli ovis olojen perusteella 🤗 Tiiätkö milloin siulla oli?

Tissit oli muutaman päivän kipeät tällä viikolla, paineentunnetta alavatsassa ja niitä menkkatuntemuksia välillä. Ihmettelin myös, miksi vasta ostamistani ulkoiluhousuista ei mennyt nappi kiinni ja nyt kun kävin vaa'alla niin on tullut ainakin 3kg lisää 🙊 sama oli ennen plussaa esikoisesta, olin työmatkalla ja jouduin kesken junamatkan heittämään sukkikset mäkeen, kun ne alkoi niin paljon kiristämään 😂
 
9.1. veikkaisin että oli ovis olojen perusteella 🤗 Tiiätkö milloin siulla oli?

Tissit oli muutaman päivän kipeät tällä viikolla, paineentunnetta alavatsassa ja niitä menkkatuntemuksia välillä. Ihmettelin myös, miksi vasta ostamistani ulkoiluhousuista ei mennyt nappi kiinni ja nyt kun kävin vaa'alla niin on tullut ainakin 3kg lisää 🙊 sama oli ennen plussaa esikoisesta, olin työmatkalla ja jouduin kesken junamatkan heittämään sukkikset mäkeen, kun ne alkoi niin paljon kiristämään 😂
Myös itsekin tuota maanantaita veikkaan! 😍 Ja sullakin on jo vahva viiva, joten @pikkukirppu15 ehkä siellä ei kuitenkaan ois kaksosia vaikka kelpaisi nekin😂🤍
 
Lilja35..voi ikävää..voimahali ❤❤

Paljon onnea 2017mama ja Eve87 🥰 Ihan selkeät plussat! 😍😍 Kauanko teillä yritystä takana?

Mua niin ärsyttää kun ei voi yhtään ennakoida miten tässä itsellä käy.
Esikoinen tärppäs yk9. Kaksi raskautta tärpännyt yk1 joista toinen keskeytynyt keskenmeno.. Nyt olen paljon iäkkäämpi ja uusi mies,jolla ei ennestään lapsia.
Tuntuu että täytyy varautua ihan kaikkeen. Mä en ole paras sietämään epävarmuutta ja asioita joita ei voi ennustaa tai joihin ei voi vaikuttaa..
Yk1 tarttui nyt tämä. Eipä näitä tosiaan voi ennustaa eikä itse vaikuttaa muuten kun yrittämällä oikeaan aikaan jos ovuloi🥺Inhoan kanssa hurjasti epätietoisuutta ja eihän se tähän plussaan tosiaan lopu…tsemppiä sinne!!🤍
 
9.1. veikkaisin että oli ovis olojen perusteella 🤗 Tiiätkö milloin siulla oli?

Tissit oli muutaman päivän kipeät tällä viikolla, paineentunnetta alavatsassa ja niitä menkkatuntemuksia välillä. Ihmettelin myös, miksi vasta ostamistani ulkoiluhousuista ei mennyt nappi kiinni ja nyt kun kävin vaa'alla niin on tullut ainakin 3kg lisää 🙊 sama oli ennen plussaa esikoisesta, olin työmatkalla ja jouduin kesken junamatkan heittämään sukkikset mäkeen, kun ne alkoi niin paljon kiristämään 😂

Mulla sama oletettu ovis 9.1 🙈

Mulla oli sitä tissijomotusta muutama pv mut nyt ei enää 🤔
Aamu oli JÄLLEEN vaikea, vatsassa tuntuu oudolta, ihme sykettä/jomotusta, erilaista ku menkkajomo.
Heräsin myös kauheaan päänsärkyyn ja nenän tukkoisuuteen
 
Onnea plussanneille👏🏼😍
Miten muilla mennee?

@Empsu94 miten sulla menee ja joko jännittää🤩
Miten @Unis viiva vahvistunu?❤️

Mulla kp3 eli tylsääkin tylsempää ja tänään aloitin letrot taas👏🏼 mielenkiinnolla ootan, että miten ovis nyt tulee. Viimeksi plussa tuli kp16.

Ihana kun kysyt. ❤️ Ootko päässyt siihen moodiin että kierron alussa voi huoletta tehdä asioita kuten kaatuilla hiihtomäissä, kokeilla uusia lajeja jne? 😄 Meinaatko taas metsästää ovista tikuilla?

Mulla lähti viimeinkin tänään lämmöt nousuun, joka helpottaa oloa. Huomaan etten tässä kierrossa laske päiviä enkä siis heti miettimättä voisi sanoa mikä dpo on menossa. Mutta dpo 4 tänään. 😄 Tulevana perjantaina dpo10 tosiaan firman bileet, joten silloin "pakko" testata.. Lauantaina dpo11 pitäisi kuukautisten alkaa jos kierto taas 26 päivää. Lauantaina on myös sitsit yliopistolla. Joten jännä ensi viikon viikonloppu edessä. :--)

Jäin tässä miettimään miten määritellään "lyhyt luteaali"?

Ja onnea plussanneille, olipahan aikamoinen aalto tähän aamuun! ❤️🌈
 
Lilja35..voi ikävää..voimahali ❤❤

Paljon onnea 2017mama ja Eve87 🥰 Ihan selkeät plussat! 😍😍 Kauanko teillä yritystä takana?

Mua niin ärsyttää kun ei voi yhtään ennakoida miten tässä itsellä käy.
Esikoinen tärppäs yk9. Kaksi raskautta tärpännyt yk1 joista toinen keskeytynyt keskenmeno.. Nyt olen paljon iäkkäämpi ja uusi mies,jolla ei ennestään lapsia.
Tuntuu että täytyy varautua ihan kaikkeen. Mä en ole paras sietämään epävarmuutta ja asioita joita ei voi ennustaa tai joihin ei voi vaikuttaa..

Meillä ensimmäinen yk 🙊 En voi uskoa tätä tuuria, toivottavasti kaikki menisi hyvin 🥰 epävarmuuden sietäminen on kyllä todella vaikeaa, kovasti tsemppiä! ❤️
 
Mulla sama oletettu ovis 9.1 🙈

Mulla oli sitä tissijomotusta muutama pv mut nyt ei enää 🤔
Aamu oli JÄLLEEN vaikea, vatsassa tuntuu oudolta, ihme sykettä/jomotusta, erilaista ku menkkajomo.
Heräsin myös kauheaan päänsärkyyn ja nenän tukkoisuuteen

Lupaavia oireita, plussatuulia sinne 😍
 
Takaisin
Top