Olihan näitä aikamoinen lista…Kyllähän tämä nyt tosi hyvältä plussalla näyttää!Nyt toivotaan että pysyy pienokainen matkassa mukana! Oliko sulla millaisia oireita ollu nyt ennen testausta?
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olihan näitä aikamoinen lista…Kyllähän tämä nyt tosi hyvältä plussalla näyttää!Nyt toivotaan että pysyy pienokainen matkassa mukana! Oliko sulla millaisia oireita ollu nyt ennen testausta?
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille![]()
@Lilja35 EiiiPahoittellut
![]()
Täällä herätty aamuyöstä vessaan ja tämmönen sieltä tuli, arvatkaa oonko nukkunut enää sen jälkeen?Testi ei ollut edes herkkä, dpo 11 tai 12 ja tämmöinen viiva?! Oireita toki oli ja on, mut olen aivan hämmentynyt, voiko tähän luottaa
![]()
Onnea!!Eilen illalla iski hirmuinen väsymys ja yöllä taas tuntui, että menkat alkaa, mutta eivät alkaneetkaan. Tein aamulla testin ja siihen tuli kaksi viivaa![]()
Voi miten ihana saada näitä plussia tänne! Onnea ja tarrasukkia nyt myös sinullekinEilen illalla iski hirmuinen väsymys ja yöllä taas tuntui, että menkat alkaa, mutta eivät alkaneetkaan. Tein aamulla testin ja siihen tuli kaksi viivaa![]()
Jospa siellä on kaksosetOlihan näitä aikamoinen lista…Eritoten toiselle puolelle jomotteli, pisteli ja paineentunnetta. Ei kuitenkaan 24/7 vaan välillä. Paristi vihlas myös toistakin puolta. Vähän etoo iltaisin, ja aivan törkeen kuuma jotenkin. Lisäksi nenän limakalvot turvoksissa, ja itseasiassa koko alamahakin
Tissit mulla itselläni ei ikinä reagoi mihinkään
Tämä ois meidän kolmas et sinällään tutut oireet kyllä, joka saa vähän enemmän uskomaan testiin mut ihmetyttää kuin se on noin vahva jo nyt…
Mut jään jännittämään miten tämä tästä etenee varovaisin toivein
![]()
Onnea!!milloin sulla oli ovis ja oliks sulla millaisia oireita?
Myös itsekin tuota maanantaita veikkaan!9.1. veikkaisin että oli ovis olojen perusteellaTiiätkö milloin siulla oli?
Tissit oli muutaman päivän kipeät tällä viikolla, paineentunnetta alavatsassa ja niitä menkkatuntemuksia välillä. Ihmettelin myös, miksi vasta ostamistani ulkoiluhousuista ei mennyt nappi kiinni ja nyt kun kävin vaa'alla niin on tullut ainakin 3kg lisääsama oli ennen plussaa esikoisesta, olin työmatkalla ja jouduin kesken junamatkan heittämään sukkikset mäkeen, kun ne alkoi niin paljon kiristämään
![]()
Yk1 tarttui nyt tämä. Eipä näitä tosiaan voi ennustaa eikä itse vaikuttaa muuten kun yrittämällä oikeaan aikaan jos ovuloiLilja35..voi ikävää..voimahali ❤❤
Paljon onnea 2017mama ja Eve87Ihan selkeät plussat!
Kauanko teillä yritystä takana?
Mua niin ärsyttää kun ei voi yhtään ennakoida miten tässä itsellä käy.
Esikoinen tärppäs yk9. Kaksi raskautta tärpännyt yk1 joista toinen keskeytynyt keskenmeno.. Nyt olen paljon iäkkäämpi ja uusi mies,jolla ei ennestään lapsia.
Tuntuu että täytyy varautua ihan kaikkeen. Mä en ole paras sietämään epävarmuutta ja asioita joita ei voi ennustaa tai joihin ei voi vaikuttaa..
9.1. veikkaisin että oli ovis olojen perusteellaTiiätkö milloin siulla oli?
Tissit oli muutaman päivän kipeät tällä viikolla, paineentunnetta alavatsassa ja niitä menkkatuntemuksia välillä. Ihmettelin myös, miksi vasta ostamistani ulkoiluhousuista ei mennyt nappi kiinni ja nyt kun kävin vaa'alla niin on tullut ainakin 3kg lisääsama oli ennen plussaa esikoisesta, olin työmatkalla ja jouduin kesken junamatkan heittämään sukkikset mäkeen, kun ne alkoi niin paljon kiristämään
![]()
Lilja35..voi ikävää..voimahali ❤❤
Paljon onnea 2017mama ja Eve87Ihan selkeät plussat!
Kauanko teillä yritystä takana?
Mua niin ärsyttää kun ei voi yhtään ennakoida miten tässä itsellä käy.
Esikoinen tärppäs yk9. Kaksi raskautta tärpännyt yk1 joista toinen keskeytynyt keskenmeno.. Nyt olen paljon iäkkäämpi ja uusi mies,jolla ei ennestään lapsia.
Tuntuu että täytyy varautua ihan kaikkeen. Mä en ole paras sietämään epävarmuutta ja asioita joita ei voi ennustaa tai joihin ei voi vaikuttaa..
Mulla sama oletettu ovis 9.1
Mulla oli sitä tissijomotusta muutama pv mut nyt ei enää
Aamu oli JÄLLEEN vaikea, vatsassa tuntuu oudolta, ihme sykettä/jomotusta, erilaista ku menkkajomo.
Heräsin myös kauheaan päänsärkyyn ja nenän tukkoisuuteen
Myös itsekin tuota maanantaita veikkaan!Ja sullakin on jo vahva viiva, joten @pikkukirppu15 ehkä siellä ei kuitenkaan ois kaksosia vaikka kelpaisi nekin
![]()