Raskaaksi 2023

Ooo.. onnea unis ❤❤❤ Paljon vahvistumista sinne pienelle 🥰

"Kierukan irtoaminen on mahdollista, mutta äärimmäisen harvinaista. Suunnilleen kaksi prosenttia kierukoista irtoaa."

Aivan uskomatonta.. 🥰
 
Tsempit ja jaksuhalit niille ketkä uuteen kiertoon siirtyivät ❤️ 🫶🏼

Täällä ERITTÄIN huonovointinen aamu, olin jo joskus 5 jälkeen hereillä (tänään ois saanut nukkua 07 asti)
Kauhean pahoinvointinen mut nyt jo helpottanut, aamulla tuntu myös et ois flunssaa/nuhaa tulossa, edelleen palelen,päänsärky, kaikki ärsyttää.
Vieläkin tuntuu et ois liian kireet farkut jalassa ja alavatsaa ”tykyttää”, rinnat kipeät, ei vv vaikka välillä tuntuu et jotain holahtaa housuihin 🤔

Viikonlopun yli kun selviää 🙈

Dpo 10 kp 23
 
@2017mama mä aattelin kans ens kierrossa ruveta harjoittelemaan noita lämpötilamittauksia, jos sillä sais vihdoin varmistettua että tuleeko sitä ovista lainkaan vai ei 😂

Harmi @Empsu94 että noin taas dippaa, toivotaan parasta silti!

Tarrasukkia haamulaisille ja haleja uuteen kiertoon joutuneille ❤️‍🩹
 
Ooh, paljon onnea @Unis :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Nyt vaan kovasti pienelle tarrasukkia matkaan mukaan!

Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille:blowing:

@Jefar in oireet on kyllä myös tosi lupaavia! Ja @Lilja35 testiä tulin myös kurkkimaan :No Evil Monkey:

Täällä ois huomenna testipäivä dpo 12, jotenkin vähän ristiriitainen fiilis. Menkkojen pitäis alkaa vasta ma/ti, joten ehkäpä sit testaan huomenna, sitten seuraavaksi sunnuntaina - ellei täti oo saapunut. Sit jos su nega, niin pitää vaan odotella. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Olot on kyllä hankalia , en toisaalta yllättyisi plussasta mutten negastakaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
No hellou!
Mä oon ollu aikasesta aamusta lähtien töissä ja kauhee härdelli niin en oo kerennyt tänne käymään. Mut siis tässähän kävi niin että en muistanut aamulla ennen töihin lähtöä tekemään testiä niin tästä tuli nyt sitten välipäivä🙄😁 Huomenna onneksi vapaata niin uusi yritys. Eilen iski aivan jäätävä päänsärky mikä ei tuntunut panadolilla helpottavan, lisäksi illalla veti nokka ihan tukkoon ja yö oli taas aika uneton. Ihan silmät ristissä täällä töissä. Kohtu tuntuu kipeeltä, mut niinku menkkakipumaisesti🤔
 
@Lilja35 ethän sinä voi tuolla tavalla unohdella ja pitää meitä jännityksessä. 😱 No ei vaan, huomenna pitäis sitten ainakin olla jo selkeämpi ni ei tarvii hirveesti sitten tihrustella. Toivottavasti ois 😍

Mun menkkaolo vaihtui virallisesti uuteen yrityskiertoon. Tällä kierrolla en aio päästää miestä helpolla. 😅 Jännittää kun hän on leikkausjonossa ja ei tiedä monen kuukauden toipuminen sitten on edessä. Saataispa vauva aluille ennen kun soitto leikkaukseen tulee. 🥺
 
Tää on kyllä niin jännää seurailla muiden testailua! 🤩

Täällä tylsä dpo4 ja nyt lauantaina dpo6 olis kavereiden kanssa keikalle menoa. Uskaltaakohan sitä yhtään juoda... Hitsi kun tuossa vaiheessa ei varmana näy mitään testissä😬 Kaikki menot osuu itsellä aina just sopivasti tähän luteaalivaiheeseen😅 En tiedä. Ehkä muutaman uskaltaa, mutta sitten holittomia pääasiassa. Ei oo kyllä minkäänlaisia oireita ollut tähän mennessä.
 
No hellou!
Mä oon ollu aikasesta aamusta lähtien töissä ja kauhee härdelli niin en oo kerennyt tänne käymään. Mut siis tässähän kävi niin että en muistanut aamulla ennen töihin lähtöä tekemään testiä niin tästä tuli nyt sitten välipäivä🙄😁 Huomenna onneksi vapaata niin uusi yritys. Eilen iski aivan jäätävä päänsärky mikä ei tuntunut panadolilla helpottavan, lisäksi illalla veti nokka ihan tukkoon ja yö oli taas aika uneton. Ihan silmät ristissä täällä töissä. Kohtu tuntuu kipeeltä, mut niinku menkkakipumaisesti🤔

Ihankuin minä oisin kirjoittanut nuo oirekuvaukset 😍
Tsempit ja innolla ootetaan 🙈
 
Kiitos mun puolesta jännäilijöille 🙈
Silti olen pessimisti edelleen ja enemmän ajattelen et menkat saapuu oletettua aiemmin 😂
 
Tää on kyllä niin jännää seurailla muiden testailua! 🤩

Täällä tylsä dpo4 ja nyt lauantaina dpo6 olis kavereiden kanssa keikalle menoa. Uskaltaakohan sitä yhtään juoda... Hitsi kun tuossa vaiheessa ei varmana näy mitään testissä😬 Kaikki menot osuu itsellä aina just sopivasti tähän luteaalivaiheeseen😅 En tiedä. Ehkä muutaman uskaltaa, mutta sitten holittomia pääasiassa. Ei oo kyllä minkäänlaisia oireita ollut tähän mennessä.
Mun näkökulma on että eihän se välttämättä oo edes kiinnittynyt siinä vaiheessa eli ei ainakaan pääse siihen mahdolliseen alkioon sillä tavalla vaikuttamaan. 🤔 Tai näin luulisin, saa korjata jos on parempaa tietoa!
 
Mun näkökulma on että eihän se välttämättä oo edes kiinnittynyt siinä vaiheessa eli ei ainakaan pääse siihen mahdolliseen alkioon sillä tavalla vaikuttamaan. 🤔 Tai näin luulisin, saa korjata jos on parempaa tietoa!
Mä komppaan tätä näkemystä. Kiinnittyminen tapahtuu n. Viikko hedelmöittymisestä ja plus jossainhan oli näkemys siitä että pieni määrä punaviiniä edesauttaisi kiinnittymistä.
 
Mun näkökulma on että eihän se välttämättä oo edes kiinnittynyt siinä vaiheessa eli ei ainakaan pääse siihen mahdolliseen alkioon sillä tavalla vaikuttamaan. 🤔 Tai näin luulisin, saa korjata jos on parempaa tietoa!
Mä komppaan tätä näkemystä. Kiinnittyminen tapahtuu n. Viikko hedelmöittymisestä ja plus jossainhan oli näkemys siitä että pieni määrä punaviiniä edesauttaisi kiinnittymistä.

Totta joo. Eli ehkä sitä uskaltaisi muutaman nautiskella😊
 
Onnea plussasta plussanneelle ❤

Ikinä ei jää nuo nimimerkit päähän. Osalla lupaavia oireita, toivotaan niihin myös plussaa.

Itsellä aivan oireeton olo, ei mitään tuntemuksia missään. Viikonloppuna vois testata vaikka kierto onkin vielä mitä on. Tiedättekö muuten miten nopeasti kiinnittymisestä pitäisi plussa näkyä testissä? 🤔
 
Oi harmi enniy 😔 menkka-alakulon jälkeen sitten taas uuteen nousuun ❤

Mariamama, mun esikoinen tärppäsi yk9. alussa olin tosi tarkka ettei alkoa.. niin sitten kun kesti, luovutin jo että ihan sama ja elän normisti.. niin juuri ennen plussaa olikin ollut kunnon baari-ilta 😅 mutta ei mitään haittoja tullut siitä. Normaali raskaus ja fiksu ja terve poika.
 
Takaisin
Top