Raskaaksi 2023

Ajattelin, et nyt kyllä en testaa ajoissa, mut mihinpä sitä pääsis tavoistaan 😅 tänään vasta 8dpo mut uitin pc liuskan sit aamupissasta kun poltteli jo eilen illalla testata 🙈 viivalasit päässä nään aina jotain testeissäni mutta nega tää kyllä vielä on. Toivottavasti huomenna tai ylihuomenna näkyis jotain 🤞 rinnat on arat ja raskaat sekä alavatsassa pientä juilintaa. Samoja oireita ollut aiemmissa raskauksissa, mut hyvin voi olla muuhunkin liittyvää toki.
Kyllä mää vaan nään siinä hailua toista viivaa🤩

Ajattelin, et nyt kyllä en testaa ajoissa, mut mihinpä sitä pääsis tavoistaan 😅 tänään vasta 8dpo mut uitin pc liuskan sit aamupissasta kun poltteli jo eilen illalla testata 🙈 viivalasit päässä nään aina jotain testeissäni mutta nega tää kyllä vielä on. Toivottavasti huomenna tai ylihuomenna näkyis jotain 🤞 rinnat on arat ja raskaat sekä alavatsassa pientä juilintaa. Samoja oireita ollut aiemmissa raskauksissa, mut hyvin voi olla muuhunkin liittyvää toki.
Mäkin kyllä näen tässä haamujen esiäidin 😍. Vahvistumista ja tsemppiä tulevien päivien testailuun 🤗.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille.

Olen epäröinyt tänne liittymistä, koska meillä tuore menetys marraskuulta. 💔

Yritys kuitenkin aloitettu, ja ensimmäiset kuukautiset tulivatkin marraskuun loppupuolella. Tämä yk1, kp 20, dpo 6? (Flown mukaan). Synnytyksen jälkitarkastuksessa ovulaatio näkyi tapahtuneen ja kierto loppupuolella. Jotain positiivista siis.

Yritän aloittaa testailun vasta pe-su, edellisestä raskaudesta on näkynyt hyvin myöhään eka plussa. Joululahjaksi siis plussa tai kuukautiset. 🫠

Varmaan oviksesta johtuvaa siis sinulla😊

Olen tikuttanut ja ovista ei myöskään voinut missata, oli niin selvät kivut vasemmassa muniksessa. Eli pitäisi siis olla melko varma tuo dpo2😁

Okei, toivottavasti ei mitään vakavaa ❤️ Itselläkin kävi mielessä tuolla aiemmin mainittu munasarjakysta, koska oli niin järkyttävä kipu. Mene ja tiedä 🤔

Näkyypä monella jo lupaavia viivoja testeissä 🤩 Varovaiset onnittelut, toivotaan vahvistumista! Minäkin näen Minniksellä ja Beibikuumeella haamua...

IMG_9021.jpeg
IMG_9023.jpeg
IMG_9022.jpeg

Dpo12 ja tehty aamulla klo 04, koska heräsin pissahätään, enkä enää pystynyt pidättämään aamuun 🙈😅. Näissä ja ylempänä palstalla olevissa ei siis kovin monta tuntia välissä ole, mutta mun silmään nyt rfsu tasaisesti paksumpi kuin aiemmin eilen illalla lisäämässäni. Ja pc:ssä mun viivalasit näkee ehkä jotain haamua. Pc kuvat salamalla ja ilman.
Tämä kuvalaatu menee kyllä aivan surkeaksi kun nämä tänne lisää 😩.
Tänään aamulla tuli pyyhkiessä paperiin hieman vaaleanpunaista 🤔. Kävin aamulla ennen töihin menoa ostamassa cb varhaisen. Onko ihmisillä millaisia kokemuksia siitä?

Täällä ei RFSU varhainen tänään ole antanut edes viivanpaikkaa 🙄 toki nyt dpo8-9, että toki on mahdollista että vielä voi positiiviseksi muuttua.

Alamahassa kyllä ollut pari päivää juilintaa ja semmosia pistoksia, mutta nehän voi johtua monestakin syystä. eipä auta ku jatkaa piinailua.

@IiJa-99 ja @Beibikuume oioi ihanaa, jos en viivalaseillani vaan kuvitellutkaan! 😍 Toivottavasti se olisi joku haamujen alku nyt siellä. Mun kaverikin kyllä kuittas, et hän siinä jotain näkisi. Ei auta kun odotella ja jännäillä miten käy, tänään lisää testejä kaupasta hakemaan 🙈 jos huomenna aamulla sit seuraavan kerran testais.

View attachment 128586View attachment 128587View attachment 128588
Dpo12 ja tehty aamulla klo 04, koska heräsin pissahätään, enkä enää pystynyt pidättämään aamuun 🙈😅. Näissä ja ylempänä palstalla olevissa ei siis kovin monta tuntia välissä ole, mutta mun silmään nyt rfsu tasaisesti paksumpi kuin aiemmin eilen illalla lisäämässäni. Ja pc:ssä mun viivalasit näkee ehkä jotain haamua. Pc kuvat salamalla ja ilman.
Tämä kuvalaatu menee kyllä aivan surkeaksi kun nämä tänne lisää 😩.
Tänään aamulla tuli pyyhkiessä paperiin hieman vaaleanpunaista 🤔. Kävin aamulla ennen töihin menoa ostamassa cb varhaisen. Onko ihmisillä millaisia kokemuksia siitä?
Rfsu näyttää selkeää haamua mun silmään ja haaleaa viivaan nään kyllä pc:ssäkin!! Toivottavasti siitä lähtisi vahvistuu❤️ milloin testaat seuraavan kerran?
Mä en oo koskaan tehnyt noita cb:n testejä. Pitää katsoo mitä testejä tänään itse kaupasta ostoskoriin löytää, jos vaikka cb:tä ois tarjolla 😁

@Beibikuume Jee! Näkyy haamua! 😍 Sit vaan uutta testiä huomenna? ❤️

Mulla ovistesti näyttää plussaa(eiks joo?)! Jee! Nyt vaan mietin, että onko parempi talletella joka päivä? Eilen yks, tänään ja onks parempi vetää sellanen 4:n suora? 😀 Ne voi helposti mennä semmoseks suorittamiseksi, varsinkin ku oon vähän kipee… 🥹

Liitteet

• IMG_6015.jpeg
    IMG_6015.jpeg
    529.4 KB · Katsottu: 76
@Minnnis ja @Sandra84 huomenna aamulla aikaisintaan seuraava testi, jos vain suinkin onnistuu 😊. Olen töissä ja pääsen kotiin vasta huomenna aamulla ysiltä. Työskentelen ambulanssissa, joten jos ei ole aamulla keikkaa ja ollaan asemalla, niin sitten yritän testata aamupissasta. Jos ei onnistu niin sitten varmaan aamupäivällä huomenna koitan pidättää muutaman tunnin ja testaan. Huomenna pakko jokatapauksessa 😆.
Ja @Sandra84 mun mielestä vois olla ovis+. Mä en tästä kierrosta saanut edes noin vahvaa pc:n ovistesteillä, mutta ovis se silti oli ja niiden tallettelujen seurauksena nyt sitten tämä (toivonmukaan) plussa 😊. Kunhan vaan pysyis kiinni ja alkais vahvistua. Huolettaa vaan tämä vuoto. Taas tuli äsken pyyhkiessä vaaleanpunaista paperiin. Vähän vaikuttais siltä, että sopisi olemaan kiinnittymisvuotoa. Mutta voiko kiinnittymisvuoto tulla vasta näin dpo12🤔? Menkkojen olis määrä alkaa pe tai la ja mulla hyvin säännöllinen kierto.

Joo viivanpaikka se on kun tuli vasta kuivuttua.
Toivo ei silti missään nimessä ole heitetty ❤️. Mulla vasta tänään dpo12 haalea haamu pc liuskaan, jota en edes uskoisi haamuksi, jos ei toi rfsu olisi tänään antanut eiliseen verrattuna noin ”hyvää” haamua 😊. Pidän sulle peukkuja🥰.

Täällä ei RFSU varhainen tänään ole antanut edes viivanpaikkaa 🙄 toki nyt dpo8-9, että toki on mahdollista että vielä voi positiiviseksi muuttua.

Alamahassa kyllä ollut pari päivää juilintaa ja semmosia pistoksia, mutta nehän voi johtua monestakin syystä. eipä auta ku jatkaa piinailua.
Hyvin voi vielä posi sieltä tulla, jatkat vaan testailua 😊. Mutta tiedän tuon fiiliksen ja piinan, kun haluaisi että siinä testissä jotain lupaavaa jo näkyisi. Tsemppiä testailuun 🥰.

@Beibikuume Jee! Näkyy haamua! 😍 Sit vaan uutta testiä huomenna? ❤️

Mulla ovistesti näyttää plussaa(eiks joo?)! Jee! Nyt vaan mietin, että onko parempi talletella joka päivä? Eilen yks, tänään ja onks parempi vetää sellanen 4:n suora? 😀 Ne voi helposti mennä semmoseks suorittamiseksi, varsinkin ku oon vähän kipee… 🥹
Laskisin omalla kohdalla kyllä plussaksi ja sellaiselta näyttääkin!
Mulla tässä kierrossa pc:n ollessa selkeä plussa näytti samainen onestep vielä yllättävän haaleaa itelle 😬 kuva alla.

Ja mä luotan siihen, että joka toinen päivä riittää 😁 googlettelun ja taulukoiden ihmettelyn perusteella parhaat mahikset raskautua ois muistaakseni dpo-1. Meillä tässä kierrossa tallettelut oli dpo-2 ja dpo0 ja toivon, että ne riittäisi 😁

Liitteet

• 20231212_142431.jpg
    20231212_142431.jpg
    279 KB · Katsottu: 50
Paljon vahvistumisia beibikuume ja Minnnis 💗💗

raakileita, ikävä kuulla että teillä menetys taustalla 😔 paljon voimia ja paljon onnea nyt matkaan 💗💗

Mulla hedelmällisimmät päivät just sopivasti tulevana viikonloppuna 😍 eli nyt tähdätään loppuvuoden plussaan vielä 😘

Tässä tämän päivän pc testi. On se hieman edellisestä vahvistunut. Onko muilla ollut ongelmia näiden pc testien kanssa. Tuntuu ettei meinaa kastua koko tikku lainkaan ja menee paljon aikaa että alkaa kastumaan 😬 tuo yksi nurkka ei kastunut ollenkaan 🤔

Liitteet

• IMG_3895.jpeg
    IMG_3895.jpeg
    145 KB · Katsottu: 138
Takaisin