Emilia1983@
Puuhakas puhuja
Voi ei,otan osaa! Mutta toivottavasti nopeasti toivut tai siis ihan omaantahtiin kannattaaTäällä keskenmenosta yht. 10 päivää ( tai no riippuu mistä sen katsoo kunnolla alkaneen, eli voi olla myös 13 päivää ) ja lääkkeellisestä varmistuksesta nyt neljä päivää ja jo nyt tosiaan alkaa limoja tulla?? Raskaustesti haalistunut tosi hyvin ja ovis testi lähtenyt tummeneen. Tuntuu kyllä aika nopeelta toiminnalta. No seurailen ovisteillä tilannetta. En kyllä usko että vaikka ovis tulis niin limakalvo olis vielä mitenkään valmis kiinnittymiseen.
Minkki 88: minulla viime raskaudessa oli käytössä Metohexal ihan loppuraskauteen asti. Ja toisena oli Nifedipiini,tiettyyn vaiheeseen asti,kunnes laskikin paineet liian(jätettiin tuo nifedipiini pois) alas ja paras on että on hieman korkeammalla kuin että liian matalat(sikiön verenkierron turvaamiseksi). Olin seurannassa naistentaudeilla ja siellä kävin säännöllisesti ultraäänessä ja sekä kätilön että lääkärin tarkastuksissa. siellä myös seurattiin lääkkeiden tehoa/vaikutusta sikiöön,ja mun paineisiin. Etkö sä ole ollut erityissairaanhoidossa seurattavana odotuksissa? Mulla synnytys jouduttiin sitten silti käynnistää eräällä tarkastuskäynnillä rv 38+1 poliklinikkakäynnin yhteydessä. Olo oli huono ja paineet osoitti nousun merkkejä-> 150/100.