Raskaaksi 2023

Siis kääks, eiks tää jo ole plussa? Meinasin ku eilen tuli limat niinnajattelin tänään ruveta testailee 😅 mutta täähän näyttää jo olevan plussa ? Pakko tehdä illasta vielä uusi ja katsoa onko vahvempi. Huh, pakko saada talletettua, muuten olis tämä kierto menny menojaan. Vaikka on huomennakin aikaa. Mutta vähillä talletuksille nyt tämä. No se kerta riittää kyllä mut parempi se olis saada useampi 🥲😍

Liitteet

• 905B6581-4BF7-40C4-B501-9F6DF7ADEAB3.jpeg
    905B6581-4BF7-40C4-B501-9F6DF7ADEAB3.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 137
Siis kääks, eiks tää jo ole plussa? Meinasin ku eilen tuli limat niinnajattelin tänään ruveta testailee 😅 mutta täähän näyttää jo olevan plussa ? Pakko tehdä illasta vielä uusi ja katsoa onko vahvempi. Huh, pakko saada talletettua, muuten olis tämä kierto menny menojaan. Vaikka on huomennakin aikaa. Mutta vähillä talletuksille nyt tämä. No se kerta riittää kyllä mut parempi se olis saada useampi 🥲😍
Kyllä se mun silmään on selvä plussa! 😻

Täällä kp7, ajattelin alkaa ylihuomenna testailemaan ovista. Edellisessä kierrossa ovis kp15 ja kierto 32 pvä. Pää pystyyn edellisestä pettymyksestä ja yritys jatkuu!✨😇

IMG_5303.jpeg

Täällä kp 10 ja mielestäni positiivinen ovistesti heti aamusta, @Mamiksx4 kyllä mä kans ton sun testin näin vertailuna näen plussana 😊

Tallettelut tehty, kp 8 oli edellinen ja nyt tämä. Muuhun ei ole mahdollisuutta tässä kierrossa, mutta testin ollessa tuo niin riittää mihin riittää 🤞🏼

Joulun aikaan varmaan jatketaan sitten ns normaalisti, ilman jatkuvaa tikuttelua jne. Vaikka se kivaa onkin, mutta nyt tehnyt sitä osin lääkkeiden takia. Jos on seksiä se 3-4 krt viikossa niin riittänee siementämistarkoitukseenkin ja tulee siinä muun elämän ohella 🌸

Dpo 6, kp20/27-28. Ihmeellisiä tuntemuksia munasarjoissa. Vissiin viimeks kun olin raskaana oli kans. Silti en tiedä mitä ajattelis. Yritän olla innostumatta liikaa. Toki yhden kierron muistan, et olin ihan varma, että nyt tärppäs… Mutta ei. Yritän keksiä kaikkee muuta tekemistä. Tänään kävin saunassa ja uimassa (+5C) kavereiden kans. 😀

Muokattu viimeksi:
Kp4... Menkat alkoivat 4 päivää etuajassa... 🤦‍♀️ Kierto jäi noin 23päiväön... Tämä on minun kohdalla erittäin harvinaista... ehkä kerran vuodessa tai kahdessa on kierto lyhentynyt... 🤔
Olin kyllä varma vielä ti/ke, että jotain olisi kehkeytymässä, kun rinnoissa tuntui.. mutta tuntemuksia ei ollut enää keskiviikon jälkeen... En sitten reissun päällä tehnyt mitään testejä.🤷‍♀️

No nyt uuteen yritykseen... pahin pettymys jo taas helpottaa, kun kivut on vähentyneet ja saanut olla päivän kotona 🤔

Kp 14 ja illalla tunsin ovulaatiokipuja ☺️ Tallettelu äsken joten prikulleen osuu. en tiedä onko ovulaatio kipujen jälkeen ennen vai aikaan (ei voi tietää)... nyt ainakin tärppionnea voisi olla. Testin tein heti aamuyöstä; eiliseen verrattuna haalistunut(?). Täydellistä O-+ en silti saanut napattua ovulaatiotestiin mutta kivut ainakin tuntui selvästi vasemmalla munasarjassa.

Mulla on ihan sellainen olo että oon valmis heittämään hanskat tiskiin koko homman osalta. Tänään dpo 6 ja niiin kyllästynyt ja koko asia alkanut tuntumaan ihan vastenmieliseltä.. mietin jo että pitäiskö ens kierrosta ilmottaa että jään hoitotauolle, eri asia mitä mies siitä sitten tuumaisi. Käy ihan liikaa nyt taas psyykkeen päälle. 100% varma että tämä(kään) kierto ei tule tuottamaan tulosta.

Onnistui eilen talletus ja tänään dpo0 🥳 Täytyy varmistella nyt vielä tänään ja toivottavasti ylihuomenna vielä. Jostain syystä Flo ennustaa noita vihreitä päiviä mulle enemmän välillä ja vielä oviksen jälkeenkin kaksi päivää kun normisti vaan yksi.

Kemiallisen jälkeen tuli menkat viikon myöhässä ja oli normaalia niukemmat 🤔 Nyt viikko menkkojen jälkeen alko kipu kohdun seudulla 😬 Toivottavasti ei mitään tulehdusta 🫤

Kemiallisen jälkeen tuli menkat viikon myöhässä ja oli normaalia niukemmat 🤔 Nyt viikko menkkojen jälkeen alko kipu kohdun seudulla 😬 Toivottavasti ei mitään tulehdusta 🫤
Toivottavasti ei!:( Kannattaa varmaan kysyy lääkäristä… ❤️

Mua ottaa päähän, kun en saa painoo alas. Nyt se nousi taas. Toivottavasti vaan nesteitä ja johtuu liikunnasta ja suolaisesta ruoasta. 😞 ja hormoonit vaikuttaa. Kp22/27-28….

Täällä varmaan dpo 2 tai 3 (pelkkien oviskipujen mukaan arvio), mutta limat on yhä sellaiset että tehtiin varatallettelut jos oiskin dpo -1 tai 0. Ensi kiertoon vihdoin tikut!

Ensi viikolla liityn piinailijoihin! Meitä onkin monta silloin jännäämässä, @Mamiksx4 @satu_shel @Celestia @Milsku22 @Vaavi0423

Ja tsemppiä @Nooraolivia pidän teille hurjasti peukkuja. Ymmärrän että homma alkaa nyppiä! Jos tauko tuntuu hyvältä, se voi olla ihan hyvä idea!

@Haaveilija04 Oot kyllä reipas jos et vielä testaa :D

@Sen Jäikö sullakin kemialliseksi? :sad-face:

Täällä varmaan dpo 2 tai 3 (pelkkien oviskipujen mukaan arvio), mutta limat on yhä sellaiset että tehtiin varatallettelut jos oiskin dpo -1 tai 0. Ensi kiertoon vihdoin tikut!

Ensi viikolla liityn piinailijoihin! Meitä onkin monta silloin jännäämässä, @Mamiksx4 @satu_shel @Celestia @Milsku22 @Vaavi0423

Ja tsemppiä @Nooraolivia pidän teille hurjasti peukkuja. Ymmärrän että homma alkaa nyppiä! Jos tauko tuntuu hyvältä, se voi olla ihan hyvä idea!

@Haaveilija04 Oot kyllä reipas jos et vielä testaa :D

@Sen Jäikö sullakin kemialliseksi? :sad-face:
On tässä tosiaan onneksi muuta ajateltavaa niin ei oo jatkuvaa kyttäilyä ja testaamista🙈 muutto pakkailua, tavaroiden läpi käymistä jne 🤭

Liityn pitkästä aikaa mukaan piinailemaan😊 Tänään dpo joko 0 tai 1. Toissapäivänä ovistesti illalla melkein plussa ja tallettelut. Eilen päivällä ovistesti selkeä plussa ja tänään oli jo haalentunut.
Oletan yleensä oviksen olevan aina o+ päivänä kun kivut puoltais sitä, mutta nyt ei selkeää ovis kipua ole ollut ollenkaan 🤔 Toisaalta takana kyllä yksi alkanut raskaus jossa ei tuota selkeää kipua tuntunut, niin ei varmaan kannata siihen kipuun niin ripustautua 🙈🙃 Eilen oli todella optimistinen olo ja hypin riemusta, kun sain sen räikeän plussan ja tallettelut osui niin sopivasti ennen sitä. 🥳

Kävin sitten eilen ostamassa reilusti ovistestejä, että saa aloittaa testaamisen vaikka jo huomenna kp7... Kerta nyt oli aiempaa lyhyempi kierto.. ettei vaan jää huomaamatta. 🙈 Ja jos se LH huippu edelleen tulis... 👍🏻
Tänään oon sitte siivonnut antaumuksella kun menkkakivut helpottivat eilen... Saapahan purkaa patoutumia... 😅

Onnea plussanneille ❤️

Mä oon ollu täältä hetken poissa, jotenkin lässähti koko fiilis, kun omalla mittapuulla on mennyt jo niin kauan.

Nyt ois dpo 10 ja olin oireiden perusteella jo ihan varma, että no nyt on tärpännyt, mut testi ihan puhdas nega tänään. Ei toki mikään herkkä testi, mutta silti aika varma olen, että tiistaina taas menkat alkaa. Ehkä muutama viikko sitten lopetettu imetys vaan saa hormonit sekaisin ja oireet johtuu vaan siitä. 🤷🏼‍♀️ Keskellä alamahassa vaan jomottaa niin lupaavasti, että toiveet jo heräs, kun ei menkatkaan yleensä näin paljon ennakkoon jomottele. 🤷🏼‍♀️

Aiemmissa raskauksissa kuitenkin on piirtynyt viiva pregcheckiin jo dpo 9. Tämä nyt käyttämäni testi ei ole ollut aiemminkaan yhtä herkkä, mutta kuitenkin muistaakseni siihenkin olen selvän viivan saanut jo dpo 11, joten jotain haamua jo odotin näkeväni, jos ois tärpännyt.

Ehkä sitten seuraavasta kierrosta, kun on eka kokonainen kierto imetyksen lopettamisen jälkeen. 🤞🏻

Miten teillä on ovistestit kehittyny? Mulla on nyt eka kierto menossa terolutien kans ja sunnuntaina pitäs alkaa ottaan niitä. Oon nyt tän viikon tikutellu ovista ja ne on ollu aika hailakoita. Ehtiiköhä mulla tulla ovista ees ennen sunnuntaita?

Takaisin