Raskaaksi 2023

Piinailijat milloin olette testaamassa? Tässä pohdin testaako jo la dpo8/9, kun ollaan lähdössä ensi viikoksi lomareissulle siskon perheen kanssa vai vasta ensi viikolla isommilla päivillä vai odotanko menkkoja. Sisko tietää kyllä yrityksestä, mut toisaalta en halua et kaikki odottaa vessan oven takana tulosta 😅

Sen mä testasin jo vaikka ei mitään järkee😂 Se on vaan kivaa, ainakin välillä.
Viiva paikka, tai kiinnittymisen liittyvää kenties?🤔 Ei varmaan näy tänne mutta livenä näky. Ovis ei kyllä ole enää. Dpo6 kaiketi. Pc puikko joka avattu.

Liitteet

• IMG_20230913_190725__01~2.jpg
    IMG_20230913_190725__01~2.jpg
    254.3 KB · Katsottu: 132
Mä testasin kans tänään. Laitoinkin tohon plussa vai ei -ketjuun tänään aamupäivällä kuvat, kun tuntuu epätodelliselta. Tuossa on ilmeisesti nähtävissä punertava haamu? 🫣Tungen samat nyt tännekin, katsotaan jos testaan huomenna tai sit perjantaina uudestaan. Ja siis tänään dpo 9.

Liitteet

• IMG_20230913_081639.jpg
    IMG_20230913_081639.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 153
  • IMG_20230913_104651.jpg
    IMG_20230913_104651.jpg
    726 KB · Katsottu: 143
Muokattu viimeksi:
@Beanen Hyvällä mielikuvituksella voi nähdä jotain, mut väriä ei erotu. Onko tämä antanut viivanpaikkoja? Olikos sulla jotain epäselvyyttä oviksen ajankohdan kanssa vai muistanko väärin?

@Viherkasvi1302 punertava haamu näkyy selvästi! Onnea!

Sen:
Laitoin paremman kuvan. Ei ole antanut pc puikko ikinä viivanpaikkoja. Joo ei punerra mutta ei pitäskään vielä näin aikaisin missään nimessä. Ovis on selvä kun kp11 oli tasavahvat ja kp12 testiviiva jo vahvempi kuin kontrolli viiva ja tunsin oviksen. Seuraavana päivänä testi ihan haalea haamu. Ja paikat kuivat. Voi olla että viivanpaikka nyt tuli tai reagoisi mahdolliseen kiinnittymiseen. Saa nähä..yli huomenna voi jo NS oikeesti tulla jotain testiin jos aikaisin kiinnittyisi.
Jännää tää ainakin on😂

• Optimistinen
Reaktiot: Sen
Piinailijat milloin olette testaamassa? Tässä pohdin testaako jo la dpo8/9, kun ollaan lähdössä ensi viikoksi lomareissulle siskon perheen kanssa vai vasta ensi viikolla isommilla päivillä vai odotanko menkkoja. Sisko tietää kyllä yrityksestä, mut toisaalta en halua et kaikki odottaa vessan oven takana tulosta 😅
Tänään dpo 10, mutta en taida testata kuin vasta sunnuntaina jos tarvii, tai ehkä jo lauantaina jos lämmöt ei tipu alenmas. En vaan uskalla, pelkään niin pettymystä.

Viiva paikka, tai kiinnittymisen liittyvää kenties?🤔 Ei varmaan näy tänne mutta livenä näky. Ovis ei kyllä ole enää. Dpo6 kaiketi. Pc puikko joka avattu.
Mä näen kyllä tässä jotain ihan niinkuin siinä edellisessäkin (?) - jännät paikat!

Kaakkuri, kyllä, mutta tän on pakko olla viivanpaikka. Ovis ei ole ollut aiemmin. Tai sit jos jotain kiinnittymisjuttua. La pitäs näkyy jos tää olis jotain. Ja kai muutenki vois jo näkyy kun dpo 8-9..

Onnea Viherkasvi! 🤩

Testaamisesta: Mä aion testata heti huomenna (dpo8) aamulla jos ne nännit päättää kipeytyä edes vähän aamuun mennessä, muuten perjantaina JA lauantaina ystävän häiden takia. Stay tuned... 😂

Kaakkuri, kyllä, mutta tän on pakko olla viivanpaikka. Ovis ei ole ollut aiemmin. Tai sit jos jotain kiinnittymisjuttua. La pitäs näkyy jos tää olis jotain. Ja kai muutenki vois jo näkyy kun dpo 8-9..
Sitä kiinnittymisen hormonipiikkiä just mietin, jos se ois niin n. 24h tosta testistä pitäis olla puhdas nega ja 48h päästä hailen mahdollinen haamu

@Viherkasvi1302 onnea!! Hienoja uutisia :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mulla kilpirauhasarvot oli ponnahtaneet yli viitearvojen joten pakko varmaan kysellä lääkitystä työterveydestä tai/ja kilpparivasta-aineet.. jos 2,5 on suositeltu yläraja raskaudelle niin toi mun 4,6 ei kuulosta hyvältä. Nyt meni maku kyllä koko yrityksestä ennenkun toi saadaan kontrolliin :Warning Sign:

Haha, täällä toinen tissien puristelija 😂 Esikoisesta kipeytyi tissit ihan kosketusaraksi ennen testiä dpo10, niin täytyyhän sitä seurata.
Hauska et sulla on sama! Mä oon testannut niin monta kertaa tänään tuntuuko rinnat herkiltä et ne on nyt kipeät siitä testailusta! 🤣 Eli siinä meni sen oireen todistusarvo...

Edit. Nyt on kyllä kaikki oireet alkaen nuhasta ja vatsan pistelystä kipeisiin ikeniin ja pahoinvointiin, eli vähintään oon tulossa kipeäksi tai vähän sekoamassa. 😅

Muokattu viimeksi:
Meillä ollaan vasta alussa tämän asian kanssa, joten liekö ehdin tämän vuoden puolella plussata. Oli kuitenkin kiva löytää tämä keskustelu, niin ei tarvitse olla asian kanssa yksikseen. 😊 Varsinaista ehköisyä meillä ei ollut enää edes käytössä, mutta ollaan jätetty keskeytetty yhdyntäkin nyt pois. Tällä hetkellä enemmän tulee jos on tullakseen mielellä, mutta ostin kyllä ovulaatiotestejä. Että jos nyt kuitenkin vöhän miettisi ajoitusta, ikää alkaa kuitenkin olla sen verran, ettei tässä voi enää vuosikausia chillailla asian kanssa. Minä siis 34, puoliso saman ikäinen ja ensimmäistä kertaa asialla.

Minulla on kyllä tapana syventyä asioihin liikaa ja vähän pelkään alkaako tämä yrittäminen hallita liikaa elämää. Pitäisi samaan aikaan osata ottaa rennosti ja jatkaa muuta elämää, mutta silti miettiä ajoitusta ja ruokavaliota ja foolihappoja yms. Kovin ristiriitaiset fiilikset tällä hetkellä.
Mä oon saman ikäinen kuin sä, mies vuoden vanhempi, ja kyllä lähdin tähän touhuun helmikuussa kuin sissi sotimaan eli luin paljon, mietin ravitsemusta, ruokia mitkä voi aiheuttaa matala-asteista tulehdusta, suoliston ja mikrobiomin kuntoa, miten stressi vaikuttaa progesteroniin... Ja about melkein oli kaikki keinot käytössä, ruokavalio saatiin minttiin ja stressitasot alas, ovis ja kierto säännöllinen.. ja sit napsahti viimein kierroilla 6 ja 7. Mutta voin sanoa että tuossa kohtaa jo piti välillä miettiä että tuleeko lasta koskaan vai ei? Ja ettei oo maailmanloppu jos ei saakaan lasta. Sit kun sano ton ääneen, niin oliki tärpänny!

En näe itse mitään vikaa siinä että tekee kaikkensa jonkin asian eteen, silleenhän sitä saa elämässä yleensä muitakin asioita aikaan.. MUTTA vaikka lapsen teko on osittain omissa käsissä, niin se on osin samaan aikaan hyvin hallitsematon asia mitä ei voi täysin kontrolloida vaikka tekis mitä. Eikä lopputulemaa voi tietää.

Joten ymmärrettävästi on ristiriitaiset fiilikset kun vaivantekohomma on niin älyttömän monimutkainen prosessi (vaikka joillekin hyvin nopea ja simppeli, vaikka silloinkin hämmästyttävä).

En itsekään koe olevani vielä tässä läheskään selvillä vesillä kun ei oo eka kolmannes edes takana päin. Tulee kaikenlaisia pelkoja edelleen tulevasta, vaan aika näyttää miten käy.

Tsemppiä ja inspiraatiota yritykseen!

Okei, nyt alan ehkä itsekin uskomaan pikkuhiljaa. Tänä aamuna otettu ja onhan tuo tainnut hiukan vahvistua. 🥹🥰 näin koko viimeyön unta, että teen tänä aamuna puhtaan negan 😅 noh, edelleenhän tässä voi käydä kuinka vaan, mut nyt iloitsen! Tää on eka kerta, kun saan yhteenkään testiin yhtään mitään. 😊

Liitteet

• IMG_20230914_071340.jpg
    IMG_20230914_071340.jpg
    762.9 KB · Katsottu: 112

Minä tulkitsen jo haamulaiseksi! Olen tuommoisen saanut vain silloin kun olin oikeasti raskaana. Toivotaan vahvistumista. Ihanaa jännäilyä sinne ❤️

Mietinpä tässä, että kyselen teidän mielipidettä. Siis miul on nyt menossa kp 42, ei oo ihan näin pitkää kiertoa ollut tässä vuoden aikana. (Vaihdoin minipillerit kuparikierukkaan vuosi sitten, minipillereillä ei ollu vuotoja ollenkaan.) Onko vaan uskottava, et tää on jumbopitkä kierto, kun ei tuu edes haamun esiäitiä testiin? Mietin tätä siis siksi, että oon ollu  todella itkuherkkä tässä parisen viikkoa, sitten on tää flunssa (olikohan joku vau.fi artikkeli ensioireista, jossa mainittiin flunssa) ja sit 2 migreeniä viikon sisään (yleensä 1-2 migreeniä vuodessa). Onko mahdollista olla raskaana, vaikka ei vieläkään testissä näy yhtään mitään? Vai oonko nyt vaan vainoharhainen, että onko se vaan odoteltava seuraavan kierron alkua?

Takaisin