Raskaaksi 2023

Hyviä uutisia lääkärillä 😍😍😍 Eilinen analyysi paljon parempi kuin edellinen. Siittiömäärä lisääntynyt kahdeksankertaisesti! 😳😳😳 4kk aikana siis. Vielä ei olla siinä who n asettamassa ”hyvässä”, mutta musta kokonaismäärä 27miljoonaa on jo tosi hyvä ja eteenpäin liikkuvia 80%. Itkuhan siinä tuli 😭😭😭

Vähän muokattiin miehen lääkitystä vielä ja soittoaika lääkityksen vaihto/lisäys parin viikon päähän, lisäksi vielä se miten tää kierto päättyi 😍

Aamuinen dpo10 testi oli nega. Nyt odotan ja testaan dpo12 seuraavan kerran.
Mun limakalvo oli 8,8mm ja munasarjat niinnpiilossa ettei nähnyt kunnolla. Joku 8 antraalifollikkeleita laski mutta huono näkyvyys niin voi olla enemmänkin.

Motivaatiota tuli taas rutkasti lisää, tosin ollaan tässä kyllä tahkottu tää 23kiertoa jo joka kierto ettei ole motivaatiosta pulaa ollut mutta silti, se into on taas moninkertaistui kun voidaan ihan oikeasti onnistua❤️

Vielö siis jännäillään tää viikko , sunnuntaille Flo ennustaa menkat.

Dpo4/5 ja vasemmalla alavatsalla alkoi jomottaa (keltarauhanen?). Jotain pientä menkkamaista jomottelua myös ollut, mut ei nyt mitenkään poikkeavaa. Tissikipu myös edelleen. Ensi viikolla olisi lomareissu siskon perheen kanssa, mitenköhän testailu onnistuu 😅

Apteekin oma raskaustesti taitaa olla niitä harvoja, mihin ei tule mitään viivanpaikkaa. PC:kin ennen, mut ei enää. Esim. RFSU:t antaa molemmat aika usein jotain. Eli kaikki testissä näkyvät viivat tai hailurat ei valitettavasti tarkoita raskautta. Tuolla on ketjukin Raskaustestien risut ja ruusut tms. Varmintahan on tehdä digi, niin ei tarvi arpoa onko positiivinen vai ei. Oletteko koskaan miettineet paljonko rahaa menee testeihin 😬 Toki onhan sitä huonompiakin addiktioita 🤣

Mai-:n ja Kaakkurin oireet kuulostaa kyllä lupaavilta! Ja toisethan on täysin oireettomia ennen testiä!

Hellurei! Täällä olisi tänään ensimmäinen inseminaatio, pikkusen jänskättää. Ovulaatiotesti oli eilen positiivinen, niin nyt on hirmuset vainoharhat, että entä jos se ehtikin jo mennä. Varsinkin kun äskettäin nyt aamulla yrittämäni testi epäonnistui. Ja ei riitä pissa toiseen testiin, perkule!

Hellurei! Täällä olisi tänään ensimmäinen inseminaatio, pikkusen jänskättää. Ovulaatiotesti oli eilen positiivinen, niin nyt on hirmuset vainoharhat, että entä jos se ehtikin jo mennä. Varsinkin kun äskettäin nyt aamulla yrittämäni testi epäonnistui. Ja ei riitä pissa toiseen testiin, perkule!
Tsemppiä inssiin ❤️
Itsellä oli sama että edellisenä iltapv tuli hymy ovistesteihin ja seuraavana päivänä oli inssi sitten, ei ollut silloin vielä irronnut munasolut 🙂
Ultraa kuitenkin ennen inssiä ja tsekkaavat tilanteen

Niin jostain luin että joskus kun kiinnittyy niin voi tulla HCG piikki joka sit poistuu ja sit tulee uudestaan oikeeseen aikaan. Mene ja tiedä, eiköhän se selviä muutamien päivien päästä😁
Saman oon lukenut, se on tosi lyhyt piikki mut jos vaan sattuu testaamaan just oikeassa 2-3h aikaikkunassa niin kai se vois näkyä!

Mai-:n ja Kaakkurin oireet kuulostaa kyllä lupaavilta! Ja toisethan on täysin oireettomia ennen testiä!
Kiitos! Tissikivun puuttuminen vaan vähentää oireiden uskottavuutta, viime raskauksissa nännit oli "sähköiset" just dpo 8 - synnytys. Ihan erilaista kuin mikään muu tunne. Toki tänään vasta dpo 7. Aamulla kun herään huomenna varmaan ekana tartun rinnoista kiinni. 😅

• Hauska
Reaktiot: Sen
IMG_20230913_092254.jpg

Menkat tänää virallisesti myöhässä. Jaksoin odottaa näin kauan seuraavaa testiä. Ei tullu ihan leffaviivoja, mutta eipä tullu edellisessäkään kovin nopsaan 😁

Ihanaa, miten paljon tänne on tullut uusia tyyppejä, kaikille kovasti tsemppiä ja toivottuja lopputuloksia :red-heart:

Täällä aamulla alkoi kp1, toki nyt vasta eka yk takana, mutta äkkiähän sitä lähti tähän ihan täysillä ja toiveetkin nousivat loppukierrosta. Kierto oli 34 päivää, joka keskiarvo minulle, nyt sitä toivoisi lyhyempää kiertoa, ennen tätä olin tyytyväinen vähän pidempään kiertoon :Face With Tears Of Joy:

Onko muilla kokemuksia kyleena-kierukan poistosta, kuinka nopeasti ovulaatio tapahtunut? Tikutin ovista, mutten mielestäni onnistunut löytämään sitä, voisiko johtua vielä kierukasta, poistatin sen maaliskuussa.

Multa poistettiin Kyleena kesäkuussa ja nyt YK3 tunsin ite ensimmäistä kertaa ovulaation ja vv oli valkuaismaista. En oo tikuilla ovista etsinyt, mutta ennen kierukkaa oli aina tosi selkeät oireet ovulaation aikaan. Varmasti se on tosi yksilöllistä miten äkkiä kroppa palautuu 🤔

Meillä ollaan vasta alussa tämän asian kanssa, joten liekö ehdin tämän vuoden puolella plussata. Oli kuitenkin kiva löytää tämä keskustelu, niin ei tarvitse olla asian kanssa yksikseen. 😊 Varsinaista ehköisyä meillä ei ollut enää edes käytössä, mutta ollaan jätetty keskeytetty yhdyntäkin nyt pois. Tällä hetkellä enemmän tulee jos on tullakseen mielellä, mutta ostin kyllä ovulaatiotestejä. Että jos nyt kuitenkin vöhän miettisi ajoitusta, ikää alkaa kuitenkin olla sen verran, ettei tässä voi enää vuosikausia chillailla asian kanssa. Minä siis 34, puoliso saman ikäinen ja ensimmäistä kertaa asialla.

Minulla on kyllä tapana syventyä asioihin liikaa ja vähän pelkään alkaako tämä yrittäminen hallita liikaa elämää. Pitäisi samaan aikaan osata ottaa rennosti ja jatkaa muuta elämää, mutta silti miettiä ajoitusta ja ruokavaliota ja foolihappoja yms. Kovin ristiriitaiset fiilikset tällä hetkellä.

Onko muilla yöhikoilua luteaalivaiheessa?
Mulla nyt parissa viime kierrossa ollut (eli km jälkeen alkanut). Ei mitään radikaalia, mutta aamuyöllä kun herää niin on kyllä yöpaita ja lakanat kostean nihkeät.
Tänään googlettelin vähän, ja rupesin jo epäileen että onkohan mulla matalahkot estrogeeni tasot ollut nyt, niin oviksen jälkeen tippuu sen verran matalaksi että oireilee noin 🤔 kunhan tässä etsin jo jotain syytä valmiiksi että miksi ei onnistanut tässäkään kierrossa (tänään dpo 10, että voihan se vielä iloksikin muuttua, mutta mutta...)

Mulla nyt parissa viime kierrossa ollut (eli km jälkeen alkanut). Ei mitään radikaalia, mutta aamuyöllä kun herää niin on kyllä yöpaita ja lakanat kostean nihkeät.
Tänään googlettelin vähän, ja rupesin jo epäileen että onkohan mulla matalahkot estrogeeni tasot ollut nyt, niin oviksen jälkeen tippuu sen verran matalaksi että oireilee noin 🤔 kunhan tässä etsin jo jotain syytä valmiiksi että miksi ei onnistanut tässäkään kierrossa (tänään dpo 10, että voihan se vielä iloksikin muuttua, mutta mutta...)
Mulla on joskus! Nyt DPO 9. Mutta nyt voi olla syyllinen osin myös kostea säätila :Umbrella With Rain Drops: En ole estrogeenitasoja koskaan mittauttanut, eikä niistä gynellä ollut mitään puhettakaan.

Ei niin mitään oireita, ei teroistakaan. Ei edes alavatsaa turvota eikä mielialat heittele. En todellakaan usko raskauteen tässä(kään) kierrossa, joten testaan vaan poissulkevasti perjantaina vaikka DPO 11.

Tääl menos dpo 3 oletettavasti. Oviksen aikaan ei mitään oireita, paitsi turvotus ja alavatsakivut muutamina päivinä ja yhdyntäkivut. Normisti tosiaan ollu rinnat arkana noiden lisäksi mut nyt ei mitään sen puolesta.
Tallettelut meni ihan ok. Kivan rauhallinen fiilis, nyt vaa odotellaa😅. Varmaa sit alkaa iteki sykkii testien puoleen jossain vaiheessa mut nyt nautin tästä rauhallisuudesta😅!

Tsemppii kaikille kaikkeen ja onnea plussanneille jos niitä tässä välissä on ollut😍!!

Miulla on toisinaan ollut yöhikoilua. En oo silloin seurannut kiertoa, niin en osaa sanoa mihin kierron vaiheeseen se on osunut. Pitääkin jatkossa (kunhan tästä flunssasta selviää) seurata, mikä kierron vaihe on menossa silloin jos/kun hikoiluttaa yöllä.

Limoja bongattu, ovistesti edelleen hyvin negatiivinen. Mulla on aina joko limat ennen ovulaatiota ja hiipuu ovikseen mennessä tai sitten ovis tapahtuu aiemmin mitä oon luullut. 🤷🏻‍♀️ Tai sitten en ovuloi.

@Mamiksx4 onpa mahtava juttu! Ihana kun saa lisäintoa😍

@Jefar mulla kans kiinnostaa kuulla miten käy! Kun kahlasin viestejä läpi niin jäi sinun tarinasi mieleen. Ihana onnistuminen❤️

@Pehmopupu hurjasti onnea plussasta!

@Wendla tsemppiä inssiin!

Täällä eilen pyyhkiessä verta. Tänään jo runsaammin, mutta vielä ei vuoda vuoda. DPO12 ja ikinä ei ole näin aikaisin tullut tuhrua tai alkaneet menkat. Testasin mikäliepissasta ja negatiivinen. Toinen inssi siis tulokseton ja kun tässä on taas huutoitketty koko aamu niin kysynpähän vaan että vinkkivitosia miten piristää itseään + miten selviätte piinapäivistä? Joka kk sitä toivoo, luulee ja pikkuhiljaa pettyy. Ja pahinta tässä on, että vieläkin mietin, että mitä, jos oon sittenkin raskaana. Vaikka näenhän minä tuon testin. Onko muuten muilla ollut käytössä ovitrelleä? Mulla pistettiin se nyt toisen inssin jälkeen (molemmat inssit tehty jo puhjenneella rakkulalla..) kuulemma vaan tukilääkkeeksi ja tuli armottomat raskausoireet sekä nyt tämä lyhyemmältä vaikuttava kierto. Onko siis muilla millaisia kokemuksia ovitrellestä?

Tsemppiä kaikille piinailuun❤️

Limoja bongattu, ovistesti edelleen hyvin negatiivinen. Mulla on aina joko limat ennen ovulaatiota ja hiipuu ovikseen mennessä tai sitten ovis tapahtuu aiemmin mitä oon luullut. 🤷🏻‍♀️ Tai sitten en ovuloi.
Mulla päättyy limat ovulaatioon (tikutettu) kuin seinään eli ennen ovista esiintyy. En tiedä onko miten henkilöstä riippuvainen asiaa, mut mulla aina näin.

Hyviä uutisia lääkärillä 😍😍😍 Eilinen analyysi paljon parempi kuin edellinen. Siittiömäärä lisääntynyt kahdeksankertaisesti! 😳😳😳 4kk aikana siis. Vielä ei olla siinä who n asettamassa ”hyvässä”, mutta musta kokonaismäärä 27miljoonaa on jo tosi hyvä ja eteenpäin liikkuvia 80%. Itkuhan siinä tuli 😭😭😭

Vähän muokattiin miehen lääkitystä vielä ja soittoaika lääkityksen vaihto/lisäys parin viikon päähän, lisäksi vielä se miten tää kierto päättyi 😍

Aamuinen dpo10 testi oli nega. Nyt odotan ja testaan dpo12 seuraavan kerran.
Mun limakalvo oli 8,8mm ja munasarjat niinnpiilossa ettei nähnyt kunnolla. Joku 8 antraalifollikkeleita laski mutta huono näkyvyys niin voi olla enemmänkin.

Motivaatiota tuli taas rutkasti lisää, tosin ollaan tässä kyllä tahkottu tää 23kiertoa jo joka kierto ettei ole motivaatiosta pulaa ollut mutta silti, se into on taas moninkertaistui kun voidaan ihan oikeasti onnistua❤️

Vielö siis jännäillään tää viikko , sunnuntaille Flo ennustaa menkat.
Hieno muutos!! Saako kysyä, onko tässä taustalla jotain, ootteko muuttaneet jotain (ruokavalio,tupakointi,lääkityksestä vähän mainitsit)? Tai voisitko kertoa lisää teijän tilanteesta, millasia tuloksia on ollut sitten aiemmin yms? 🫶
Tosi hyvät tulokset!

Kiitos! Tissikivun puuttuminen vaan vähentää oireiden uskottavuutta, viime raskauksissa nännit oli "sähköiset" just dpo 8 - synnytys. Ihan erilaista kuin mikään muu tunne. Toki tänään vasta dpo 7. Aamulla kun herään huomenna varmaan ekana tartun rinnoista kiinni. 😅
Haha, täällä toinen tissien puristelija 😂 Esikoisesta kipeytyi tissit ihan kosketusaraksi ennen testiä dpo10, niin täytyyhän sitä seurata.

Takaisin