Raskaaksi 2023

Loppuviikosta voisin testailla, kaapissa odottaa yks clearbluen herkkä. Oma fiilis on kuitenkin että ei se tässä kierrossa tärpännyt. Oon kyllä valmistautunut pitkään yritykseen ettei tarvis joka kierrossa pettyä pahoin. 🤭
Nyt tosiaan yk2 vasta kuten aiemmin mainitsinkin.

Eilen ja tänään oon huomannut semmosta jomotusta alavatsalla, ihankuin menkat ois alkamassa. Ennusteen mukaan niiden pitäis alkaa vasta viikon päästä tiistaina.
Pohdinkin tässä, että onko mulla aina ollut ennen menkkoja tämmöinen olo, mut en oo vaan pistänyt sitä aiemmin merkille? Nyt sitä on tosi herkillä kaikista tuntemuksista kun on yritys päällä. 😊 Pessimistinä en mihinkään kiinnittymiskipuihin nimittäin omalla kohdalla nyt usko! 🤣

Tänään kp16 ja joko neljä tai viisi päivää oviksesta. Tein piruuttaan pc testin vaikka ei jörjenhäivää mutta uteliaisuudesta kun tissejä kihelmöi niin paljon. Mä en ole varma onko tämä ihan selkeä mega vai näkyykö jotain tuossa kohtaa minkä merkkasin 🤔 en tiedä näkyykö tänne laittaessa mitään kun muuttuu aina mössöksi ja oli jo sika vaikea saada muutenkin kuvaan. Ei kai voi olla kuin viiva paikka koska ei nyt vielä voi olla kiinnittynyt. Piti säätää kuvaa että edes jotain mahkuja saada se täällä näkyviin, eli tuon mustan pallon kohdilla, mutta mutta🤣

Liitteet

• IMG_20230911_164955__01~3.jpg
    IMG_20230911_164955__01~3.jpg
    577 KB · Katsottu: 137
Muokattu viimeksi:
Tänään kp16 ja joko neljä tai viisi päivää oviksesta. Tein piruuttaan pc testin vaikka ei jörjenhäivää mutta uteliaisuudesta kun tissejä kihelmöi niin paljon. Mä en ole varma onko tämä ihan selkeä mega vai näkyykö jotain tuossa kohtaa minkä merkkasin 🤔 en tiedä näkyykö tänne laittaessa mitään kun muuttuu aina mössöksi ja oli jo sika vaikea saada muutenkin kuvaan. Ei kai voi olla kuin viiva paikka koska ei nyt vielä voi olla kiinnittynyt. Piti säätää kuvaa että edes jotain mahkuja saada se täällä näkyviin, eli tuon mustan pallon kohdilla, mutta mutta🤣
Näkyy jotain vähän harmahtavaa. Viime aikoina omissakin testeissä on ollut vastaavaa viivanpaikkaa ja joku aika sitten oli puhettakin (en kyllä muista missä ketjussa), että pc:kin voi antaa viivanpaikkaa. Toki jos vahvistuu, niin voi olla oikeakin, mut näillä päivillä ei pitäisi olla ess mahdollista saada ns. oikeaa viivaa.

Sen: joo kyllä sen viivan paikka on oltava koska tosiaan ei voi olla vielä näin aikaisin kiinnittynyt ellei ole väärään paikkaan sit kiinnittynyt. Tissikipu on varmaan just keltarauhasen juttuja.

Mullahan kävi tän plussan kanssa silleen tosi oudosti että herkkään testiin tuli ihan selkee positiivinen 4dpo mutta se katosi seuraavana päivänä. Haamu teki comebackin siitä 4pv myöhemmin rsfun samaiseen herkkään.. ja sitä seuraavana iltana 9dpo haamu näky jo tavan pc:ssä.

Olin ihan hermoraunio ton supervarhasen sekoiluhaamun jälkeen (mitäs menin testaamaan) ja kun viimein plussasin "oikeesti" niin vannoin itelleni että jos vielä koetan raskautua uudestaan, niin en kyllä tee testin testiä ennen 8 tai 9 dpo koska se lisää vaan turhia kierroksia ja lisää stressiä.

Olin siis ihan pakkomielteinen diudiu-testaaja!

Vaan todellakin ymmärrän hyvin sen tunteen kun ei voi vaan hillitä itseään ja toivoo niin kovasti plussaa. Koska testejä saa niin halvalla perusmarketeista, niin niitä tulee sitten tehtyä hetken mielijohteesta runsainkin määrin, ja saada näitä hämmentäviä kyllävaiei-tuloksia.

Muokattu viimeksi:
Niin jostain luin että joskus kun kiinnittyy niin voi tulla HCG piikki joka sit poistuu ja sit tulee uudestaan oikeeseen aikaan. Mene ja tiedä, eiköhän se selviä muutamien päivien päästä😁

Moikka kaikille! Todella pitkästä aikaa! :Sparkles::Sparkling Heart::Sparkles:

Luin just varmaan 50 sivua läpi ja MITEN HIENOA JA SYDÄNTÄ LÄMMITTÄVÄÄ OLI LUKEA PLUSSAUKSISTA!
Erityisesti Jefarin plussa :red-heart: ONNEA!
Muitakin tuttuja nimiä oli joukossa, pahoittelut etten muista teistä jokaista mutta joka tapauksessa ONNEA :red-heart:
Tervetuloa uusille :smiling-eyes: Kaikki sympatia menetyksen kokeneille 🤗❤️‍🩹

Mä tein aikoinaan usein foorumilla noita plussa-aaltoja nimenomaan noilla värikkäillä plussaukoilla Kaakkuri

Tässä vielä ISOT PLUSSA-AALTOSET MEILLE, JA VARSINKIN PIDEMPÄÄN YRITTÄNEILLE! ( I I ) + + + + + +
:Sparkles:✨:Sparkling Heart:🪄Raskaana, Raskaana 1-2 Raskaana 3-4🪄:Sparkling Heart:✨:Sparkles:

Itellä meneillään kp7 ja yrityskierto vähän viitteellinen.. ehkä 12. Meillä miehen kanssa kun oli pitkään etäsuhde ja vasta elokuussa muutettiin saman katon alle. Ehkäisy jätettiin viime syksynä pois, mutta fakta on se ettei joka ovulaatiota ole päästy hyödyntämään. Ehkä noin 5-6 kiertoa on oikeesti saatu talleteltua otolliseen aikaan. Tänään saapui postissa 28 ovistestiä ja 6 raskaustestiä! Oottelen millon pääsee testailee ja hyödyntää! Jännää! :smiling-eyes:

Täällä kp2 😭 Aika masentunut ja lohduton olo, enkä ole edes jaksanut yrittää itseäni piristää. Herkutellut vaan.. Taas oli kierto tasan 25 päivää, että ainakin on säännöllinen. Yk7 lähti käyntiin. Esikoinen tärppäsi yk9 ja olin silloin paljon nuorempi. Että kaipa tässä voi vielä kestää 😔

Moikka kaikille! Todella pitkästä aikaa! :Sparkles::Sparkling Heart::Sparkles:

Luin just varmaan 50 sivua läpi ja MITEN HIENOA JA SYDÄNTÄ LÄMMITTÄVÄÄ OLI LUKEA PLUSSAUKSISTA!
Erityisesti Jefarin plussa :red-heart: ONNEA!
Muitakin tuttuja nimiä oli joukossa, pahoittelut etten muista teistä jokaista mutta joka tapauksessa ONNEA :red-heart:
Tervetuloa uusille :smiling-eyes: Kaikki sympatia menetyksen kokeneille 🤗❤️‍🩹

Mä tein aikoinaan usein foorumilla noita plussa-aaltoja nimenomaan noilla värikkäillä plussaukoilla Kaakkuri

Tässä vielä ISOT PLUSSA-AALTOSET MEILLE, JA VARSINKIN PIDEMPÄÄN YRITTÄNEILLE! ( I I ) + + + + + +
:Sparkles:✨:Sparkling Heart:🪄Raskaana, Raskaana 1-2 Raskaana 3-4🪄:Sparkling Heart:✨:Sparkles:

Itellä meneillään kp7 ja yrityskierto vähän viitteellinen.. ehkä 12. Meillä miehen kanssa kun oli pitkään etäsuhde ja vasta elokuussa muutettiin saman katon alle. Ehkäisy jätettiin viime syksynä pois, mutta fakta on se ettei joka ovulaatiota ole päästy hyödyntämään. Ehkä noin 5-6 kiertoa on oikeesti saatu talleteltua otolliseen aikaan. Tänään saapui postissa 28 ovistestiä ja 6 raskaustestiä! Oottelen millon pääsee testailee ja hyödyntää! Jännää! :smiling-eyes:
Kiitos ❤️
Lupaan tull kertoman teille tänne varhaisultran tuloksen joka on parin viikon päästä (vasta) jos se ei ketään haittaa täällä 🙂

Täällä alkoi kans kp1 ihan puskista, tuli sitten sellanen 23 päivän kierto mitä ei oo kyl aikasemmin ollu. Great, vanhuus iskee meikäläiseen🙄
Toivottavasti muilla parempi onni. Sympatiaa myös kaikille muille jotka uuteen kiertoon joutuneet (taas kerran..)

Dpo 6 ja yhtäkkiä nousi toiveet, vaikka ajoitukset ei - taas vaihteeksi 😂 - olleetkaan huiput. Kiinnostaa muidenkin piinailijoiden kuulumiset!

Heräsin aamulla alavatsan melko kovaan terävään pistävään kipuun, joka tuikkii välillä edelleen. Voi olla eilisen pilateksen syytä, mutta teoriassa myös aikainen kiinnittyminen. Sekä km- että esikoisraskaudessa sain selvän haamuplussan jo dpo 8, eli olettaisin että aikainen kiinnittyminen ois mulle tyypillistä. Lisäksi illalla yökin monille hajuille, ja sillai on käynyt viimeksi raskaana ollessani. Toki liian aikaista olis eilen ollut pahoinvoinnille. Nännikipua ei ole.

Loppuviikosta testaan vaikka kuvitellut tai todelliset oireet ei jatkuisikaan, koska viikonloppuna on kaverin häät tiedossa.

Ei niin mitään uutta, edelleen yk1 menossa ja kp 40. Viikonloppuna iski vielä syysflunssa päälle niin että on oikein mukavaa odotella seuraavan kierron alkua 🙄 Ei olekaan hetkeen ollu ihan näin pitkä kierto, yleensä vaihdellut 26-35 välillä. Kiitos pcos tästä epäsäännöllisen kierron ilosta.. Tänään viimeksi tein negatestin, mut eipä noita kai kannattais enää tehdä tässä kierrossa.

Huh! Minäkin sain kahlattua koko ketjun läpi, olihan siinä luettavaa! Ihania onnistumisia ja toki ikäviäkin tilanteita usealla. Ja kiva kun on samoihin aikoihin tullut myös meitä uusia useampia. :Two-hearts:

ON: vielä olisi viikko kierukan poistoon ja ei millään malttaisi odottaa. Tekisi mieli jo itse nykäistä pois, mutta ei taida kannattaa. :tears:Todennäköisesti kierrot vielä heittelee pitkänkin ajan, mutta sekin tuntuu etenemiseltä jos saa edes kierrot käyntiin! Ehkä taidan jo jossain kohtaa ottaa myös ovistestit käyttöön vaikka kierto ei niin säännöllinen olisikaan. :Person With Folded Hands:

@Kaakkuri kuulostaa lupaavalta! Pidetään peukkuja, että häissä ei voikaan ottaa kuppia :Hugging Face:

Mä en muista aikaisemmista lapsista, niistä on toki sata vuotta aikaa, mitään kiinnittymiskipuja ja esikoista kyllä yritettiin ja kuulostelin kaikkia oloja silloin päivittäin. Mutta ne taitaakin olla henkilöstä riippuvaisia, että jollakulla tuntuu ja jollakulla ei.

DPO 8 ja ei mitään muuta ihmeellistä kuin kostea alakerta, ehkä terolutit aiheuttaa senkin, mene ja tiedä. Parin päivän päästä vois testata, viikonloppuna mm. mökin laitto talviteloille ja sen yhteydessä aukeaa kyllä viini illalla ellei ole mitään testissä.

Kyllä nämä mielialat ja tuntemukset vaihtelee kuin tuuliviirillä, yhtenä päivänä seisoisi vaikka päällään jos vaan saisi vauvan vielä alulle ja toisena päivänä tuntuu, että ihan hullun hommaa edes yrittää. Onhan se miehelle varmaan jännää seurattavaa vieressä, että mistäs minäkin päivänä tuulee :Upside Down Face:

@Jefar tule ilman muuta kertomaan mitä siellä näkyy! Peukut pystyssä.

Ainiin; mulla oli Pregchekissä "viivanpaikka" viime kierrossa myös, katsoin kun tikku värjäytyi ja ensireaktio oli, että hyvänen aika jotainhan tuohon piirtyy, mutta oli harmahtavaa ja kuivuessaan ei sitten oikein mitään enää näkynyt. Oisko nykysissä erissä sitten jotain muutettu, että herkemmin vilahtaa viivanpaikkakin.

Ihanaa, miten paljon tänne on tullut uusia tyyppejä, kaikille kovasti tsemppiä ja toivottuja lopputuloksia :red-heart:

Täällä aamulla alkoi kp1, toki nyt vasta eka yk takana, mutta äkkiähän sitä lähti tähän ihan täysillä ja toiveetkin nousivat loppukierrosta. Kierto oli 34 päivää, joka keskiarvo minulle, nyt sitä toivoisi lyhyempää kiertoa, ennen tätä olin tyytyväinen vähän pidempään kiertoon :Face With Tears Of Joy:

Onko muilla kokemuksia kyleena-kierukan poistosta, kuinka nopeasti ovulaatio tapahtunut? Tikutin ovista, mutten mielestäni onnistunut löytämään sitä, voisiko johtua vielä kierukasta, poistatin sen maaliskuussa.

Dpo 6 ja yhtäkkiä nousi toiveet, vaikka ajoitukset ei - taas vaihteeksi 😂 - olleetkaan huiput. Kiinnostaa muidenkin piinailijoiden kuulumiset!
Täällä dpo 9. Eilen oli lievää kipuilua pitkin päivää, tänään ei oo ollut. Ja kyllähän sitä kaikenlaista keksii kun vaan kuvittelee, mutta en halua alkaa kauheasti toivomaan ja kuvittelemaan, ettei tulisi niin iso pettymys taas.. Katsotaan mitä vklp tuo tullessaan, alkaako menkat vai ei..

Heissulivei! Täälläkään ei mitään uutta, vikasta minipilleristä reilu viikko eikä oo vielä vuoto alkanut. Ilmeisesti ihan yleistä että pari viikkoa kestää, että kierto alkaa ilmoittamaan käynnistymisen merkkejä. Kun vaan malttaisi ootella. 🤭 Tuossa yks ilta jo hairahduin Raskauskeijun sivuille tilaamaan läjän One Stepin raskaustestiliuskoja että on sit ainakin tikkua mitä kastella ja kyylätä, oh my. 🙈😂 Ihan uudelle tasolle noussut tämä kuumeilu verrattuna esikoisen aikaiseen. 🤣

Ihania syyspäiviä kaikille 🧡

Täällä kp 10, tallettelut käynnissä joka toinen päivä mikä on kyllä huikea ponnistus mihin ei olla aiemmin pystytty 😆 olen nyt alkanut miettiä että onkohan mahdollista etten ovuloi ollenkaan. 🤔 Joskus keväällä lääkäri sanoi että jos kierto on kuitenkin suht säännöllinen niin kyllä ovulaation pitäisi tapahtua, mutta nyt toinen lääkäri sanoi että voi silti olla ettei ovuloi vaikka kierto on tasoittunut ja ollut hyvin säännöllinen nyt. Ovistestejä olen nyt tehnyt enkä vielä ole saanut juuri minkäänlaisia viivoja, ihan vaan hyyyyvin hailakoita haamuja. Olen ollut tulkitsevani että ovis olisi ollut viime kuukausina kp14. Mutta nyt olen sitten epävarma. Herääkö jotain ajatuksia teillä muilla tähän liittyen tai onko kokemuksia ettei ovuloi vaikka on säännöllinen kierto?

Malttamaton täällä hei! 😅 Tein tänään kp28 testin, negaa näytti. Ehkä ylihuomenna taas, jos ei menkkoja kuulu.

Apua kuinka tämä on jännittävää!

Takaisin