Raskaaksi 2023

@Pehmopupu onnea plussasta!

Onhan se aina kiva kuulla jos tulee näitä ”yllätysplussia”, kyllä kai luonto on ihmeellinen siinäkin, että joskus vastoin todennäköisyyksiä rysähtää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mut aikainen ovis yllätti tässä kierrossa, ensi kierrossa on viisaampi että pyrkii ajoittamaan seksin jo kp 5 alkaen joka toinen päivä. Mä yritän, etten ihan kaikkea kerro miehelle, jos tiedän että nyt ois tosi hyvä hetki saatan vaan yrittää ”vietellä” muilla syillä niin saa olla osin autuaan tietämätön, on sitoutunut ja innoissaan mutta selvästi stressaa suoritustaan.

Hei! Täällä tuore vauvakuumeilija. Aloitimme yrityksen tosissaan tässä kierrossa, lapsia ei ole ennestään kummallakaan. Ovulaatiotesti näytti positiivista kp 13 illalla, kp 21-22 oli pientä rusehtavaa vuotoa, jota jo varovaisesti ja toiveikkaasti epäilin kiinnittymisvuodoksi. Nyt on menossa kp 27 ja jälleen rusehtavaa/veristä vuotoa, niinköhän vain kuukautiset tekevät tuloaan... Mun kierron pituus on keskimäärin 35 päivää, ja alle 30 päivän kierrot ovat olleet viimeksi 4/2022 ja 6/2020, joten en todellakaan osannut odottaa vielä kuukautisia.

Mulla on hirvittävä lapsettomuuden pelko, ikää 35 vuotta ja takaraivossa ajatus siitä, että yritys olisi pitänyt aloittaa aiemmin :sad-face:

Hei! Täällä tuore vauvakuumeilija. Aloitimme yrityksen tosissaan tässä kierrossa, lapsia ei ole ennestään kummallakaan. Ovulaatiotesti näytti positiivista kp 13 illalla, kp 21-22 oli pientä rusehtavaa vuotoa, jota jo varovaisesti ja toiveikkaasti epäilin kiinnittymisvuodoksi. Nyt on menossa kp 27 ja jälleen rusehtavaa/veristä vuotoa, niinköhän vain kuukautiset tekevät tuloaan... Mun kierron pituus on keskimäärin 35 päivää, ja alle 30 päivän kierrot ovat olleet viimeksi 4/2022 ja 6/2020, joten en todellakaan osannut odottaa vielä kuukautisia.

Mulla on hirvittävä lapsettomuuden pelko, ikää 35 vuotta ja takaraivossa ajatus siitä, että yritys olisi pitänyt aloittaa aiemmin :sad-face:
Tunnistan tuon pelon täysin! Täytän itse loppuvuodesta 33. Ja nyt jos on vähänkään mitään epämääräisiä oireita mitä ei oo ennen ollut niin oon varma että nyt iski joku premenopaussi tms. 😅 Mutta toivotaan parasta, ja hoitomahdollisuuksia on nykyään niin paljon että paljon on tehtävissä vaikka ei luomuna yrittämällä meinasi onnistua. 😊

Heips! Minäkin ajattelin vähän esittäytyä. Olen 26v ja puoliso 28v. Esikoinen on haaveissa ja nyt mennään vasta yrityskierrossa 2 (kp 19, dpo 4). Olen seuraillut tätä sivustoa jo jonkin aikaa ja pari keskustelunaloitustakin tein viime kierrossa.. 😅

Kun edellisessä kierrossa aloitettiin yritys, asenteen piti olla lähinnä "tulee jos on tullakseen", mutta nopeasti se meni oviksen tikutteluksi ja kiertopäivien seuraamiseksi Flon kautta (toki perustelin sen sillä, että kierto on ollut aina epämääräinen - 21-42 päivää - ja halusin olla tilanteesta perillä.)
Mieli kehitteli kaikenlaisia oireita ja negatestejä tulikin tehtyä vinopino. Nyt tässä kierrossa peitto heilui ovulaation ympärillä vain kahdesti. Jotenkin se aikataulutus tuo liikaa paineita. Iso toive tämä kyllä on molemmille. 😊 Saa nähdä, mitä tuleman pitää!

View attachment 125509

Kun ei vaan meinaa uskoa edellisiä testejä, nii vielä kerran testasin. Ei oo todellista, ihan kuin ois vahvistunutki 😅
En hoksannut aiemmin mutta siis onnittelut plussasta! ❤️

Huomenna teen vielä viimeisen testin tähän kiertoon, kun vuoto alkoi niin kauheen niukkana et epäilyttää 😅

Just tilasin semmosen kuumemittarin, jonka tarkkuus on 0,01 astetta, aamulämpöjen mittailua varten. Nyt kun toiseen yrityskiertoon lähdettiin, ajattelen että kun ovistestejä on reilusti ni käytän niitä pois mutta muutoin siirryn kokeilemaan aamulämpöjen seuraamista. Niissä kiinnostaa myös se, että onko mittarilla mitatut lämmöt linjassa Ouran kanssa.

Josta tuli mieleen, viimeinen arvio Ouralla oli, et menkat alkais 10.-14.9. eli ei se lopulta montaa päivää heittänyt. Mutta oli todella erikoista että kesken kierron ennuste muuttui niin radikaalisti.

Tänään kp17/dpo1 tai dpo2 eli ovis oli joko kp15 tai 16. Nyt ei ollut niin selkeitä oviskipuja kuin aiemmin. Kovimmat jomotukset oli kp15, mut silloin tuli myös selvin plussa ovistestiin 🤷‍♀️ Joka tapauksessa ei ollut kp13, eli jospa kierto alkaisi normalisoitua. Tissitkin taas kipeät niin kuin ennen vanhaan.

Hei! Täällä kahlattu tämän ketjun viestit läpi!😂 ihania onnistumisia, ikäviä pettymyksiä ja piinailuja. Onnittelut kaikille plussista ja tsempit yrittäjille! Täällä on vauvakuumeiltu esikoista jo 8/21 asti, ainuttakaan plussaa ei tähän matkaan ole sattunut. Olemme päässeet aloittamaan hoidot tänä vuonna ja nyt kaksi inseminaatiota takana. Tällä hetkellä DPO8 toisen inseminaation jälkeen ja olo on suoraan sanoen piinaava😂😅 toiveikas olo olisi silti vielä ehtiä raskaaksi tälle vuodelle.. täytän loppuvuodesta 30v ja mikään ei olisi sen parempi lahja🥺

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille❤️‍🩹. Mä oon lueskellu kaikki viestit mutta jotenki huono nyt kommentoimaan nyt ollut 😅. Ovis muutaman päivän sisään, cloverin mukaan tiistaina mutta ite veikkaisin maanantaita🤗.

IMG_20230909_154533.jpg

Hyvin testit kuitenki vahvistuu🤩.

Pehmopupulle super suuret onnittelut! 😍 Ei voi olla totta, siis 5 päivää ennen ovista ja keskeytetystä nappasi?? On elämä niin ihmeellistä kyllä.. Tämä kannustaa uskomaan, että meilläkin vielä onnistuu 🥰

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaonnea! 🥰 Tosi kiva saada uusia mukaan keskusteluun!

35v:na yhdyn hedelmättömyyspelkoon 😔 Vaikka aiemmin 2 lasta.
Nyt on uusi mies ja yk6 jo mennään.. Ja tänään kp25 ihan puhdas nega testattu 😭

Todella ärsyttävää, en nyt tiiä onko menossa kp 3 vai kenties kp 38. Perjantaina luulin uuden kierron alkavan, mut silloinkin vaan pyyhkiessä paperiin jäi joitain, siteeseen ei käytännössä mitään. Ja sen jälkeen ei myöskään mitään, edes paperiin. Testin tein eilen aamulla, negatiivista näyttää. Että lienee vaan taas pitkä kierto kyseessä..

Huhhuh, nyt on koko ketju luettu läpi 😁 Muutama päivä siihen meni yhteensä 🙈
Täällä tänään kp 27/27-28 ja dpo 12. Malttamaton kun olen niin testejä olen tuhlannut tässä jo monena päivänä ja kaikki negaa että eiköhän ne menkat huomenna tai ylihuomenna ala. Jotenkin on todella pettynyt ja surullinen kun on tässä nyt jotenkin yritettykin pitkän aikaa mutta toisaalta uusi työ alkaa huomenna ja jännityksellä odotan sitä, ja jos menkat alkaa niin saapahan taas yhden työkuukauden ainakin lisää, eikä tunne itseään heti petturiksi 😆 ajattelin nyt kokeilla gluteenitonta ruokavaliota kun olen paljon lukenut sen auttavan kilpparin vajaatoiminnan oireisiin ja ylipainoa kun on niin varmasti tekisi hyvää 🙈
Mites muilla menee? 🤗

Ääh, tein mielestäni pos. ovis-testin jo pari vkoa sitten (viivat yhtä vahvat 2 päivän ajan), minkä jälkeen tulos muuttui selvästi negatiiviseksi. Tänään tein kuitenkin testin uudelleen, ja nyt tulosviiva oli selvästi paljon kontrolliviivaa vahvempi. Oisko tuo aiempi tulos sit voinut kuitenkin olla negatiivinen 🙄 r-testi näyttää negatiivista, joten siitä tuskin kyse...

Ääh, tein mielestäni pos. ovis-testin jo pari vkoa sitten (viivat yhtä vahvat 2 päivän ajan), minkä jälkeen tulos muuttui selvästi negatiiviseksi. Tänään tein kuitenkin testin uudelleen, ja nyt tulosviiva oli selvästi paljon kontrolliviivaa vahvempi. Oisko tuo aiempi tulos sit voinut kuitenkin olla negatiivinen 🙄 r-testi näyttää negatiivista, joten siitä tuskin kyse...
Joskus tulee kaksi LH-huippua kiertoon. Yksi selitys on ettei eka LH-huippu tuota ovista, ja kroppa korjaa sitä ovuloimalla heti kohta uudelleen. Ei muuta ku nyt yrittämään, ei passaa hukata tätä plussaa. :smiling-eyes:

LH nousee hiukkasen myös menkkojen alla😇.

Eka kerta kun en ole vielä testailemassa. No huomenna testaan kyllä dpo10 päivänä kun meillä se lääkäriaika. Kohta lähdetään analyysiin. Huomenna sitten siitä tulokset. Testoarvot oli taas laskenut signaalilääkkeistä huolimatta. Toivottavasti nyt vähäinenkin testomäärä on jaksanut tuottaa lisää siittiöitä 🤞

Tsempit kaikille omiin tilanteisiin ❤️

Mulla on DPO 7 täällä käynnissä ja tuntuu turhalta kuulostella oireita terolutien takia. Rinnat ovat jokseenkin turpean oloiset, mutta ei kipeät. Ehkä mä DPO 10 tienoilla testailen! Oon ollut tosi väsynyt ja otin perjantaina päiväunet, mutta sekin mennee lääkkeen piikkiin :Kissing Face:

Muuttoa pukkaa marraskuulle, ihan kiva saada uusi koti -projektista muuta ajateltavaa kun just tänään en kyllä jaksa yhtään uskoa että tässä raskautta saisi aikaiseksi.

Tsemppiä uusille ja vanhoille keskustelijoille, jospa vaikka tällä viikolla jollekin tulisi hyviä uutisia taas :Four Leaf Clover:

Moikkamoii halusin liittyä ryhmään ellei ole myöhäistä jo🙈 viestejä luettu ja oma tilanne on semmoinen että 2-3 vuotta yritetty tuloksetta en ovuloi ainakaan tietoisesti😬 ja pcos löytyy alkanut teini iästä ja nyt 24 vuotias iältäni ja olen alkanut syömään maca jauhetta ja donaferty juuri postiin tuli, lapsettomuushoitoohin ei pääse ylipainon takia joten ajattelin kokeilla ensin netin syövereistä kikkakolmoset läpi 😅 ja painon pudotus vaikeaa ja sokerikoukussa ollaan mut nyt viikon yrittänyt jälleen olla mässäilemättä💪🏻😊 ja en ehkä vielä ymmärrä kaikkea raskauteen liittyvää mutta yritän kovasti kaivaa tietoa ja kokemuksia ☺️

Täällä dpo 4 meneillään. Nää päivät ennen menkkoja (?) on kyllä pahinta piinaa. Tässä kuussa en oo ollu ihan niin vauhkona kun viime kuussa. Varmaan kun viime kuussa toiveet oli niin korkeella ja alas tultiin, niin ei oo jotenkin ollut sama fiilis. Tikutin ovikset, aloitin tikuttelun kp 12 liuskoilla, kp 14 tikutin digillä ja tuli heti hymynaama. Meillä talletukset kp 12-15 joka päivä. En tiedä onko se joka päivä hyvä vai pitäisikö mielummin talletella joka toinen päivä..🤔 Tsemppiä kaikille⭐

Takaisin