Raskaaksi 2023

Tää näköjään vähän sekoili ja heitti mut ulos ja lähetin nyt vieraasta tunnuksesta edellisen viestin :Face With Stuck Out Tongue:
Muistan sut sieltä 2021-ryhmästä, täällä toinen lähtöruutulainen. Rankkoja asioita olette käyneet läpi, voimia tälle taipaleelle ja toivotaan teille pikaisempaa onnistumista 💕

Muistan sut sieltä 2021-ryhmästä, täällä toinen lähtöruutulainen. Rankkoja asioita olette käyneet läpi, voimia tälle taipaleelle ja toivotaan teille pikaisempaa onnistumista 💕
En ole siis ihan ainut joka odottelee yhä..:Grinning Face With Smiling Eyes: Lähes kaikki sieltä saaneet lapsen jo.
Kiitos, toivon sinne myös vihdoin onnistumista! ♥️

@Jefar mäkin sain niitä kylkiäistestejä raskauskeijulta, niin voin pian kertoa kokemuksia! ☺️

täällä dpo6, ei mitään aavistusta raskaudesta. Toisaalta viime kierrossa manifestoin itelleni kaikki oireet eikä tullu jälkeäkään toisesta viivasta testiin, että eihän tämä oireettomuus mitään kerro onneksi! Taidan alkaa huomisesta testaamaan joka toinen päivä, kun oon malttamaton 🙈

Täällä on ovulaatiotestit tummuneet lupaavasti pari päivää. Viikonloppuna on tulossa menoja, toivottavasti ovulaatio ehtisi hyvissä ajoin ennen. Lupaavalta näyttäisi🌈

Sain juuri 12kk jatkoa mun määräaikaiseen työsoppariinkin. Kuin tilauksesta tähän tilanteeseen! Jospa asiat järjestyisi. Alkuvuoden vauvaa siis yrittämään ♥️

Kolmas, hep!
Ja on meitä vielä muitakin, mutta enimmäkseen me kehäraakit ollaan muissa ketjuissa aktiivisempia 🥴
Ehkä tänä vuonna?? 🙏🙏🙏
Ehkä tänä vuonna! :red-heart::red-heart::folded: Ollaan me aika kehäraakkeja! Ja toi on totta.. mäkin katosin vuodeksi johonkin hoitojen syövereihin ja lapsettomien ryhmäön

Anteeksi kun näin nyt omaa napaa purkaudun .

Mutta mitä on tää että jäätävät menkkakivut joihin oli pakko ottaa jo lääkettä alkaen,

KP 23 ja sitten ne hellitti KP 26. Nyt KP 28 ja ei mitään kipuja. No se kauan odoteltu tiputtelu sit alko kp 27 eli eilen. Silloin tietenkin luulin et menkat alkaa todenteolla sinä päivänä kun KP 26 / 30 tuli jo reilummin sitä tiputtelua ja näytti tosiaan siltä että menkat alkaa nyt. No ei. Nyt ei tuu mitään ja olen jo yöllä voinut pahoin ? Onko nää ne vaihdevuodet nyt? Raskaus on minimaalinen mahdollisuus. Ei mun kroppa taida tehdä enää ainakaan kestävää raskautta😔 Miten ihmisen kroppa voi tehdä tällästä? Että viikkoo ennen oletettuja menkkoja kauheet menkkakivut ja sit kun tiputtelu alkaa ja menkkojen pitäis alkaa ei mitään? Endometriosis? Mistä se nyt yhtäkkiä olis tullut kun jo seitsemän lasta ja viimeisin 2021? Taitaa olla koko kroppa ihan töttöröö😂

Muokattu viimeksi:
Pingviiniemo ja Reggie oltiin silloin aikanaan samassa ketjussa raskaaksi 2021 vai 2020 mutta muistan molemmat🤗 Meidän kuopuspoika syntyi 15.11.21
Rv 37+0 jälleen käynnistettynä kun riskiraskaus abdominolastian vuoksi joka tehtiin viidennen raskauden jälkeen kun lapsiluvun piti olla siinä🙄

Mä muistan teidät myös 😍

Mä oon odotellut mun raskauskeijun tilausta kuin kuuta nousevaa. Tänään toivottavasti se saapuisi ja pääsisi testaamaan! Oloja on vähän joka suuntaan, tuskin mun tuurilla kuitenkaan plussaa tulee. 🙈

Heippa taas. Oon taustaillut tuon kemiallisen jälkeen.
Siitä katsottuna jos tyhjennysvuoto laskettais niin olisi nyt kp20. Oviksesta ei mitään tietoa. En tiedä milloin ne kuukautiset mahtavat alkaa, flo ennustelee mitä ennustelee.
Vointi on ihan hyvä. Aika valkovuotoisa meininki tosin, oikein reippaammin vuodellut ja toissailtana ihan karseet viiltokivut vasemmalla, paikansin muniksien kohdalle. Piti lopulta panadol ottaa.

Day by day. En ole oikein miettinyt tätä raskausasiaa nyt. Muutto tulossa tän kuun lopussa ja härdelliä sen vuoksi. Hynttyyt yhteen miehen kanssa.😍

Kiva kun tullut uusia mukaan. 🧡Ja te jotka mukana vuosien takaa❤ toivon kaikille positiivista mieltä kaikesta huolimatta ja positiivisia tikkuja!😊

Täällä päästiin samaan kuin siellä aiemmin @Mahtis87 , 4+4 ja vuoto alkoi tänään.

Kumma juttu, vein miehen lentokentälle aamulla ja siitä pari tuntia alkoi vuoto. Keho päästi pikku haamulaisen menemään 💔

Toinen, vielä oudompi juttu myös kun aiemmin tässä keskustelussa oli noista etiäisistä ym., niin taas tämä minun esikoiseni syntymäpäivän ennustanut serkkuneiti (nykyään 4,5v) on kuulemma jatkuvasti puhunut viimeiset kaksi viikkoa äidilleen joulun jälkeen syntyvästä vauvasta... 🤔 Siskoni ei siis ole raskaana eikä vauvaa ole toiveissa juuri nyt. Mulla tuli hieman kylmä olo, kun en ollut kertonut asiasta mitään vielä ja tämän kierron la ois ollut 13.1. Taidan jatkossakin kysellä ja kuunnella tarkkaan tuon neidin mietteitä 😅

Täällä näyttää että KP 1 starttaa. Vieläkin on mahis että taas vuoto loppuu ja huomenna ei mitään ja sitten taas mennään. Ei hitto , mulla taitaa oikeesti olla vaihdevuodet alkanut🤔

Moikka! Liityn uutena tähän keskusteluun mukaan :smiling-eyes:

Olemme nyt toukokuussa alkaneet yrittää mieheni kanssa ensimmäistä lastamme, ikää minulla 35 ja miehellä 33. Vähän huolettaa miten helposti (tai vaikeasti) raskaaksi tuleminen onnistuu, kun tuota ikää on jo jonkin verran... Mutta yritän pysyä hyvillä mielin, ja olla stressaamatta liikaa.

Nyt ovulaatiosta arviolta 6 päivää, ja kovasti jännitetään mitä tuleman pitää. Olo on ollut normaaliin kiertoon verrattuna vähintäänkin erikoinen, mutta luultavasti vain kuvittelen kaikenlaista, kun vauva olisi niin kovasti nyt toiveissa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: On ollut aristusta rinnoissa (tai oikeastaan vain nännit olleet kosketusarat), outoja tuntemuksia alavatsalla, yöllistä pahoinvointia ja etovaa oloa päivisin, päänsärkyjä... No, katsotaan mitä tapahtuu.

Mukava päästä jakamaan kokemuksia ja saada myös vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta :Smiling Face With Smiling Eyes:

SIIS STUNTTI SEIS!

Mitä ihmettä, apua
IMG20230509144724.jpg

@Reggie näkyykö noissa livenä väriä? Mun puhelimella näyttää harmailta, mutta selvästi kyllä jotain näkyy, toivottavasti vahvistuu!😍

Mulla meinas jo epätoivo iskeä kun ovistikut ei vahvistunut yhtään, mutta tänään kp16 iltapäivällä testattuna testiin tuli jo parin min jälkeen selkeä viiva joka vahvistui kuvan mukaiseksi.😍 Limoja ei kyllä vielä ole, mutta on selvästi oikeaan suuntaan sekin menossa. ☺️

IMG_9338.jpeg

Takaisin