Raskaaksi 2023

Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille ja voimia keskenmenneiden kanssa :red-heart:

Täällä vihdoin päästy aloittamaan yritys, jee! Ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen oli normaalin pituinen, ovisplussa tuli kp 13 ja kierron pituus 27 päivää. :folded::Smiling Face With Smiling Eyes: Toivotaan, että tämmönen säännöllinen kierto pysyis.

Meillä taitaa ikävästi osua niin, että jos kierron pituus on sama, ollaan erillään 6 kokonaista päivää ennen oletettua ovista (eli siis kp8 illasta alkaen erillään, viimeeksi oli kp 13 ovisplussa ja tästähän menee max 48h(?) että ovis tapahtunut). Samaan paikkaan päästään kp 15 yönä eli oletettu dpo 1. Eli mitä mieltä olette, kannattaako talletella ennen lähtöä, kestäisikö tuonne asti siittiöt? Ja onko tallettelu sitten kp 15 enää mahdollista, dpo1 ilmeisesti jokin pieni mahdollisuus vielä olisi?

Oii Reggielle tarrasukkia!! ❤️

Täällä kp22, ei mitään tuntemuksia mutta edellisessä raskaudessa (joka meni kesken) tuntemukset alkoi kp25, niin oon ihan rauhallisin mielin. Paitsi että ei malta oottaa että pääsee testaamaan. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Siis mitä 😱 mikä toi on???
Dpo 11 tai 12 kp 26
IMG_2532.jpeg

Liitteet

• IMG_2531.jpeg
    IMG_2531.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 148
  • IMG_2530.jpeg
    IMG_2530.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 149
Oon itse noita kuvia nyt tiiraillu päivän aikana monta kertaa ja en usko et tuossa on mitään..
Perjantaina pitäis menkkojen alkaa joten pitäis olla selkeämpi jos oikeesti ois jotain..

Heippa taas kaikille❤️
Tervetuloa uudet jännääjät🥳

Täällä pidetty yksi taukokierto mikä ei sekään tuottanut kahta viivaa tikkuun, nyt mennään kp8.
Oon käynyt välillä lueskelemassa täällä teijän piinailuita.

Ensin onnittelut niille jotka saaneet plussan, varsinkin niille joilla pitkä matka takana🥰 pahoittelut kaikille km ja uusille kierroille.

Muistan nähneeni täällä jonkun keskustelun siitä fiiliksestä mitä mahdollinen raskautuminen tuo. Mä oon tässä jo jonkin aikaa miettinyt kuinka ristiriitaisia tunteita tää mussa herättääkään. Mietin monesti kuinka 'hullua" olis aloittaa vauvarumba alusta, kun esikoinenkin on kohta jo täysi-ikäinen, mut samalla taas mietin kuinka ihanaa olis kokea äitiys vielä tälleen vanhemmalla iällä(37v). Jos vertaan elämäntilannetta nyt ja silloin vuosia sitten niin onhan se varmaan ihan eri asia kun nyt voisi tosiaan täysillä keskittyä siihen vauva-aikaan jne. Eikö täällä oo muitakin vähän iäkkäämpiä joilla jo entuudestaan vanhempia lapsia?
Tietty haluisin myös antaa sen oman lapsen mun nykyiselle miehelle jolla ei lapsia vielä ole. Samalla pelkään et mitä jos en pystykään antamaan lasta hänelle, kun on tässä nyt se 2v yritetty🙄

Tähän kiertoon mulla odottaa postissa myodesitol paketti, huomenna pääsee hakemaan😊 onko siinä muuten jotain et pitääkö syödä koko kierto vai tiettyinä päivinä?

Tsemppiä kaikille kiertoihin, kesä tulee🤩

Täällä nyt se kp1. Viime yönä alko vuoto kunnolla joten nyt virallisesti se kp1. Aika ristiriitaiset tunteet, että mennäänkö ilman ehkäisyä vai kuinka🙄 Jotenkin jo niin tiedän että jos tuun raskaaksi alkaa tiputtelu samaan aikaan kun plussaa ja siitä jo tietää sitten taas että kesken menee. Eihän sitä koskaan voi tietää mutta stressaa jo valmiiksi vaikka onhan meillä noita lapsia jo ja pitäs olla kiitollinen siitä. Mitään vippaskonsteja en ota. En mitään. Katotaan nyt sitten näillä näkymin mitä tulee.

Foolihapon otan mutta se nyt ei oo mikään vippaskonsti.

Onnea plussanneille ♥️ Ja tervetuloa uusille!

Jefarin tikuissa näkyy kyllä jotain, mutta ei oo itselle tuttu testi. Kuuluisiko sen toisen viivan olla noin reunassa tuossa testissä? Toivon kovasti, että se tuosta vahvistuisi 🌈

Oma ovistikku näytti eilen lupaavan tummalta. Aiempien kokemusten mukaan ovulaatio olisi tänään tai huomenna. Viime yönä hyödynnettiin tilaisuus makkarissa. Meille tulee tänään vieraita loppuviikoksi, niin enempää ei ehdi... Toivon siis sitkeitä uimareita! Tästä ne piinapäivät sitten taas alkaa...

Toivon, että viime kierron raskautumisyrityksen/kemiallisen jälkeen kohtu olisi nyt jotenkin erityisen vastaanottavainen ja limakalvot hyvässä kunnossa. En tiedä, miten pääkoppa jaksaa, jos seuraavaa plussaa testissä joutuukin odottelemaan taas yli puoli vuotta... 😮‍💨

Ei tarvi arvuutella enään.
Punaista kirkasta paperiin eli kp 27 -> kp 1

Nyt siis siirrytään kaikesta täysin tauolle ja yritykset jäihin,
hiljennyn täältäkin...

Itsellä on iso henkinen kasvun paikka edessä, lähiperheestä tuli ilmoitus raskautumisesta ja
ottaa henkisesti niin koville kun kaikki ympärillä nyt intoilevat ja "höyryävät" tuosta raskaudesta.

Voi Jefar... ❤️‍🩹 Varmasti monenlainen tunnekirjo sinulla tuon raskausuutisen ympärillä. Kovasti voimia tunteiden läpikäymiseen.

Moikka, täällä uusi keskustelija 40 v., mies on 32 ja ensimmäistä yhteistä ollaan yritetty nyt 12/22 lähtien. Ennestään minulla on yksi lapsi. Nyt tosiaan tuo puolisen vuotta yritetty keskenämme tuloksetta niin ovulaatiotestein kuin ilmankin. Koska mulla on näin paljon jo ikää, olen ensi viikolla menossa kaiken varalta menossa ultraan, munatorvien aukiolotutkimukseen ja joitain verikokeitakin ollaan ottamassa ettei ainakaan mihinkään hoidettavissa olevaan syyhyn tyssää. Miehellä olikin kaikki kunnossa. Oon henkisesti varautunut, että tässä voi olla aika pitkä tie vielä edessä.

Muokattu viimeksi:
@Beanen mulla oireili alentunut hedelmällisyys just haamuina ja tiputteluna kun olin 42. Silti vaihdevuosisista ei ollut vielä kyse. Vaikka ovis tapahtuu, se ei ole "vahva". Välillä munarakkula jäi puhkeamatta ja aiheutti kystan hetkiseksi. Oikea kunnollinen ovis tapahtui 1-2 x vuosi.Oletko käynyt tutkituttamassa arvot ja ultraamassa follit? Mulla siiis fs oli ok, amh alentunut selkeästi 0,7 ja follit toisella puolen 5-6 ja toisella 7(pitäisi olla 10 per puoli alkukierrossa). Tästä jo päätelmä, että luomusti onnistumisen mahdollisuus 1-2% ja siihen km prossat vielä päälle...

Paljon voimia Jefarille ja Jiin3kselle. :red-heart:

Täällä taitaa olla kp1, tuli ihan puskista. Kierrot on olleet viime aikoina paljon pidempiä niin en osannut yhtään odottaa tätä jo nyt. No tästä sitten ovistestejä tilaamaan tähän kiertoon.

Onpa ikävä kuulla Jefar..Ja Jiin3s :( Paljon voimia 💗💗💗

Reggielle paljon onnea 💛💛💛

Tervetuloa Aamutuulialle 🥰 Kannattaa kyllä ajoissa tutkituttaa. Mä sain paljon huojennusta, mielenrauhaa ja uskoa yhdestä ainoasta gynekäynnistä, jossa ultrattiin munasarjat. Toivottavasti sinullakin kaikki hyvin. Minkä ikäinen lapsi sinulla on ennestään?

Täällä kp15.. ovisoireita tuntunut tänään. Voisko olla näin myöhään vai muuta nippailua vasemmalla puolella 🤔 Limat ja halut sen mukaiset, että viestii myös hedelmällisestä ajasta. Ja että ärsyttää, mulla tänään päänsärky ja menin ottamaan tottumuksesta ja mitään ajattelematta buranan! Sehän saattaa heikentää ovulaatiota.. eipä voi mitään enää. En varmasti ota toisten yritysaikana.

Ihanaa viikonloppua kaikille 🥰

Lilja35, minulla paljon samoja mietteitä. Kun syksyllä eskarin aloittavan tytön kanssa on jo niin helppoa. Iski pieni paniikki yrityksen alettua, että onko musta oikeasti enää tähän ja onko tässä mitään järkeä 😅 Myös ajattelen noin, että ihana kokea äitiys vanhemmallakin iällä, henkisesti kypsempänä ja kokeneempana, uskon, että osaan eri tavalla pysähtyä ja nauttia. Mutta pelkään jaksavani huonommin yövalvomiset. Mun miehelle myös eka lapsi ja haluan hänelle suoda isyyden kokemuksen. Mutta mutta.. siis ajoittain näkee kaikki pelkojen kautta.. mulle se gynekäynti antoi kyllä isoa huojennusta ettei merkittävästi riskit ole isompia vielä.

Takaisin