Raskaaksi 2023

Se ei ole vaihtoehto kun molemmilla herätys 5-6 aamulla. Jos tämä näyte nyt kusee tämän takia, niin se on sit harmi, mutta mä en ikinä lähde pakottamaan miestä mihinkään, ja jos aamulla vaatisin, niin se ois pakottamista.
Tosi aikaisin teillä herätään. Jos ootte yksityisellä niin tekevät varmasti parhaansa (ettekä varmasti ole ainoat, joille on käynyt noin) ja julkisella pyytävät uuden näytteen mikäli jää epäselväksi.
Nuku hyvin ja levollisin mielin...

Miehellä testit torstaina. Eikä hän ollut tajunnut/muistanut että on hyvä että taukoa viimesimmästä tyhjennyksestä 3-4pvä, eikä hän tänään jaksanut puuhailla. Viimeisin puuhailu on siis viime viikon torstaina, eli vaihtoehdot ois 2 päivän tauko tai viikon tauko, ja kumpikaan ei kuulosta hyvältä ja pelottaa miten se vaikuttaa tuloksiin....😭
Ei hätää, meillä oli 5-6pv taukoa ja kerrottiin se rehellisesti, eivät sanoneet mitään eivätkä pyytäneet uutta näytettäkään.
Nöyte olintiittävä vaikka vain 0,5ml josta se hypospermia lausuntoon tuli.
En nyt ulkoa muista paljonko oli ohjeessa tuo julkisella.

@Veve meille sanottiin pidättäytymisajaksi 1-3pv ja miehellä oli 1pv kun kävi antaa näytteen ja tulos oli erinomainen. Sanoivat että monesti pidemmässä pidättäytymisessä saattaa olla suurempi määrä, mutta laadullisesti sitten heikompaa.

Miten @Empsu94 joko kovasti kuulostelet kehoasi?🤩

Miten kaikilla muilla menee?😊

Täällä tylsä vaihe vielä kun menossa dpo5. Ainut erikoisuus oli dpo1 kipeytyneet nännit, nyt vasemmasta on kipu lähtenyt mutta oikea todella arka. Yleensä minun rinnoissa ei ole _mitään_ muutoksia koko kierron aikana.

IMG_20230418_072853.jpg

Olikohan nyt 30 yrityskierto. Ei oo tällasta ennen tullu koko reilun parin vuoden aikana.
Onko tää pelkkä viivanpaikka vai värillinen haamu? Kaks pv sitte viimeks testasin ja oli vielä haaleampi. Huomenna teen uuden aamulla jos näkyisi selkeämpi. Nyt kp 28 ja mulla yleensä 26 pv kierrot. Epätodellinen olo kun on niin kauan yrittäny ettei nyt mieli vielä ymmärrä tätä.

View attachment 121270
Olikohan nyt 30 yrityskierto. Ei oo tällasta ennen tullu koko reilun parin vuoden aikana.
Onko tää pelkkä viivanpaikka vai värillinen haamu? Kaks pv sitte viimeks testasin ja oli vielä haaleampi. Huomenna teen uuden aamulla jos näkyisi selkeämpi. Nyt kp 28 ja mulla yleensä 26 pv kierrot. Epätodellinen olo kun on niin kauan yrittäny ettei nyt mieli vielä ymmärrä tätä.
Kyllä siinö haamu pilkistää, toivottavasti jatkuu vahvustumista😍

View attachment 121270
Selkeästi jotain näkyy. Toivottavasti se jokin vahvistuu :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

View attachment 121270
Hurjasti viivalle vahvistumista! Hienosti pilkottaa 🤩

@Jiin3s Viivan vahvistumista sinne!! 🌈❤️

@IiJa-99 Kiitos kysymästä ❤️ Täällä myös dpo 5 eikä mitään tuntemuksia. Oon ollu ihmeen energinen ollakseen luteaalivaihe, eli se on ainoa poikkeavuus. 😅 Lämmöt siksakkaa niin aika matalat odotukset. Ensi kierto menee hukkaan kun mies reissussa. 🙃

View attachment 121270

Oi kyllä jotain näkyy 🤞🏽

Täällä tylsempääkin tylsempää kp 4
joka aiemmista poiketen vielä runsasta kirkasta ja välillä retaleita 🤔
Mulla yleensä kp 1&2 todella kivuliaat ja runsaat jolloin lääkkeitäkin otan niihin.
Nyt oli kp 3 vielä kipuja

Nyt en tänään ottanut lääkkeitä
Illalla viimeksi otin Caprilonit mutta Miranaxia en.

Heippa taas kaikille!
@Mahtis87 isot onnittelut, toivottavasti pysyy hienosti matkassa mukana! ♥️
Tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille.
Täällä on vain nukuttu ja nukuttu. Kävin siis toissa iltana nukkumaan ja heräsin tänään. Mies hoiti lapset, kodin ja kaiken. En siis herännyt syömään enkä mitään, liekö parin viikon takainen korona vai mikä syyllinen. Nyt menossa kp27/29 ja _aivan järkyttävät_ pms-oireet päällä! Huhhei..!

Tänne kuuluu ihan hyvää. Hirveet allergiaoireet vaan tulilla :Grinning Face With Smiling Eyes: Just hain vahvempaa lääkettä apteekista, toivottavasti helppaa.
Täällä oli mitä todennäköisimmin ovulaatio viikonloppuna testistä, oloista, lämmöstä ja limoista päätellen :folded: Oon iloinen siitä että tällä kertaa ovis päästiin hyödyntämään. Jee!
Nyt taitaa olla dpo 2 ja kp 23/?(34-36)

Olipa vaikea saada kuvattua... Mutta hetken mielijohteesta tein äsken lounastunnilla testin. Näettekö te muut mitään? Sellainen olo, ettei usko omia silmiä...

Ja juu, tiedän että tuolla on oma ketjukin näille kuville ☀️

Liitteet

• IMG_20230418_133622.jpg
    IMG_20230418_133622.jpg
    364.3 KB · Katsottu: 244
Olipa vaikea saada kuvattua... Mutta hetken mielijohteesta tein äsken lounastunnilla testin. Näettekö te muut mitään? Sellainen olo, ettei usko omia silmiä...

Ihan selkeä viiva! 🌈🌈🌈

kierto. Ei oo tällasta ennen tullu koko reilun parin vuoden aikana.
Onko tää pelkkä viivanpaikka vai värillinen haamu? Kaks pv sitte viimeks testasin ja oli vielä haaleampi. Huomenna teen uuden aamulla jos näkyisi selkeämpi. Nyt kp 28 ja mulla yleensä 26 pv kierrot. Epätodellinen olo kun on niin kauan yrittäny ettei ny

Molemmissa näen viivat! :smiling face with heart-eyes:

Itellä aivan hirveä väsymys ja rintoja kivistää. Finnikin tuli leukaan (ei ole yleistä itellä) joten nyt on toiveet todella korkealla että tässä kierrossa olisi napannut! Yritän jaksaa odottaa loppuviikkoon testauksen kanssa, mutta vaikeaa tekee. Tiedän että pitäisi yrittää ottaa rennosti ja ajatella muuta ettei tulisi hirveä pettymys jos tämä ei olekaan sitten napannut... Onneksi tänne saa tulla viestimään.

Hyvin selkeä viiva! Kovasti sille vahvistumista!🤩

Itellä aivan hirveä väsymys ja rintoja kivistää. Finnikin tuli leukaan (ei ole yleistä itellä) joten nyt on toiveet todella korkealla että tässä kierrossa olisi napannut! Yritän jaksaa odottaa loppuviikkoon testauksen kanssa, mutta vaikeaa tekee. Tiedän että pitäisi yrittää ottaa rennosti ja ajatella muuta ettei tulisi hirveä pettymys jos tämä ei olekaan sitten napannut... Onneksi tänne saa tulla viestimään.
Tämä on kyllä hyvä paikka! Vaikeaa se todellakin on keksiä muuta ajateltavaa tai tekemistä, mutta täältä saa aina vertaistukea ☀️

Takaisin