Ei mullakaan, olin varma et menkat alkais pian koska ei tissit kipeenÀ, ei vv, ei nii mitÀÀn. EhkÀ se enemmÀn ihmetytti ku ei ollu ees menkka oloToivotaan
Oon niin pessimistinen
Ei mitÀÀn kummosempia oireita suuntaan eikÀ toiseen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei mullakaan, olin varma et menkat alkais pian koska ei tissit kipeenÀ, ei vv, ei nii mitÀÀn. EhkÀ se enemmÀn ihmetytti ku ei ollu ees menkka oloToivotaan
Oon niin pessimistinen
Ei mitÀÀn kummosempia oireita suuntaan eikÀ toiseen![]()
Ei mullakaan, olin varma et menkat alkais pian koska ei tissit kipeenÀ, ei vv, ei nii mitÀÀn. EhkÀ se enemmÀn ihmetytti ku ei ollu ees menkka olonyt toki on kyllÀ jomotellu vatsaa ja ku syön tulee huono olo mutta muuten ei kyllÀ mitÀÀn
Toivotaan ettÀ sullaki oireettomuus enteilee plussaaMulla ihan sama
Kuivuutta, ei tissikipuja mitÀ yleensÀ ennen menkkoja, ei menkkajomotuksia ei niin mitÀÀn
Voinnista en osaa sanoa mitÀÀn kun vatsaoireilee muutenkin milloin mihinkin ja syömisistÀ huono olo jos ei oo tarkka mitÀ syö ton lile leikkauksen takia, eilen sain taas hypot itelleni aikaseks
HerÀsin pÀikkÀreiltÀ hiestÀ mÀrkÀnÀ ja tykytti yms ja koko pÀivÀn kauheita ilmavaivoja yms mut pitikö mennÀ syömÀÀn usea pia konvehteja![]()

Siis tuota, arvatkaas mitÀ...
View attachment 117998
Olin sÀÀdÀ sydÀrin. JÀtin tÀmÀn pöydÀlle ja tein muita aamutoimia ja vilkasin yhtÀkkiÀ tÀmÀn suuntaan ja nÀinkin jo laukaa erottuvan viivan.
Olin ihan varma, ettÀ ois nega, kun ei ekassa testissÀ nÀkynyt yhtÀÀn mitÀÀn. Ja mÀhÀn siis olen eilen juonut viiniÀkin. Toki tiedÀn, ettei tuo tÀssÀ vaiheessa ole niin vaarallista ja monethan on raskaana tietÀmÀttÀÀn ja elÀÀ ihan normaalisti.
MÀ olen vielÀ yksin joulunvietossa kotiseuduilla, palaan kotiin illalla. Ette usko, miten paljon teki mieli mennÀ kertomaan Àidille, ettÀ kun posti ei ehtinyt toimittaa sen lahjaa jouluksi, niin kelpaisko tÀmÀ.Mutta tulin sitten toisiin aatoksiin. Haluan miehen olevan eka joka kuulee. On myös vinha tunne viettÀÀ tÀmÀ pÀivÀ niin, ettÀ olen ainoa maailmassa joka tietÀÀ tÀstÀ. Plus te, mutta sillÀ ei ole vÀliÀ, koska ei tunneta.
ItkettÀÀ ja naurattaa ja samalla pelottaa, menis nyt kaikki hyvin ja alkaa viiva vahvistuun.
Voi eikÀ onnea sinne tuhannestiSiis tuota, arvatkaas mitÀ...
View attachment 117998
Olin sÀÀdÀ sydÀrin. JÀtin tÀmÀn pöydÀlle ja tein muita aamutoimia ja vilkasin yhtÀkkiÀ tÀmÀn suuntaan ja nÀinkin jo laukaa erottuvan viivan.
Olin ihan varma, ettÀ ois nega, kun ei ekassa testissÀ nÀkynyt yhtÀÀn mitÀÀn. Ja mÀhÀn siis olen eilen juonut viiniÀkin. Toki tiedÀn, ettei tuo tÀssÀ vaiheessa ole niin vaarallista ja monethan on raskaana tietÀmÀttÀÀn ja elÀÀ ihan normaalisti.
MÀ olen vielÀ yksin joulunvietossa kotiseuduilla, palaan kotiin illalla. Ette usko, miten paljon teki mieli mennÀ kertomaan Àidille, ettÀ kun posti ei ehtinyt toimittaa sen lahjaa jouluksi, niin kelpaisko tÀmÀ.Mutta tulin sitten toisiin aatoksiin. Haluan miehen olevan eka joka kuulee.MÀhÀn siis ostinmiehelle sellaisen vauvan korvallisen nallehaalarin, josta mies on puhunut. Paketoin senkin lahjaksi sillÀ ajatuksella, ettÀ annan sen silti, vaikka en raskaana olisikaan. Ja nyt pÀÀsen ihan oikeasti paljastamaan tÀmÀn uutisen samalla, kun avaa sen lahjan.
On myös vinha tunne viettÀÀ tÀmÀ pÀivÀ niin, ettÀ olen ainoa maailmassa joka tietÀÀ tÀstÀ. Plus te, mutta sillÀ ei ole vÀliÀ, koska ei tunneta.
ItkettÀÀ ja naurattaa ja samalla pelottaa, menis nyt kaikki hyvin ja alkaa viiva vahvistuun.
Kiitos samoin! MÀkin vielÀ sulattelen asiaa hetken ja ostan pari testiÀ lisÀÀ, jÀi meinaan tuon jÀlkeen vain yksi liuska jÀljelle. Ja haluan kyllÀ saada myös digiin positiivisen vielÀ.Voi eikÀ onnea sinne tuhannestisyyskuisissa nÀhdÀön kunhan sinne uskaltaudun
![]()
Joo mÀ aattelin hakea tÀnÀÀ ku kotiudun vanhemmilta niin digiÀKiitos samoin! MÀkin vielÀ sulattelen asiaa hetken ja ostan pari testiÀ lisÀÀ, jÀi meinaan tuon jÀlkeen vain yksi liuska jÀljelle. Ja haluan kyllÀ saada myös digiin positiivisen vielÀ.
Nyt on dpo 11-12. Semmoset pienet mahanippailut ja tuntemukset on ollut ainoita. Ja ehkÀ yhden yön unettomuus, mutta se nyt saattoi johtua muustakin.Laita kuvaa testistÀTÀÀl on taas r-testin viiva vahvistunut eilisestÀ, ei vielÀ mikÀÀn tumma mutta pikkuhiljaa vahvistuuviikkoja ois laskujen mukaan 3+6 tÀnÀÀ ja ÀÀh. Pakko kai se on uskoa joulun ihmeeseen kunnes toisin todistetaan
![]()
Olitko vielÀ testannut? Ku en muistaVielÀkin roikun tÀÀllÀ.
Kuinkahan monta kertaa oon juossu vessaan et NYT alko
Alkais sitten jos on alkaakseen ni pÀÀsis piinasta pois
Kuivaa edelleen(ei meinannu eilen sen takia petihommat sujua)
ei mitÀÀn oiretta mihinkÀÀn, KN myös kova, pieni ja takana ollu monta pÀivÀÀ (mulla se kai aina on hieman auki)
(joo sorruin senkin tarkkailluun)
En oo viittiny hakea niitÀ mun uusia menkkalÀÀkkeitÀkÀÀn ettei mee rahat hukkaan
Voi elÀmÀ sanon minÀ![]()