Raskaaksi 2022

Täällä dpo 8, alkuviikosta selviää kuinka taas käypi. Oispa niin ihanaa jos olis jo meidän vuoro 💕 ..kumpa pysyisi jalat maassa ettei putoa niin korkeelta.
Niin jännittävää! Koska meinasit testata? Mä huomaan itsestäni ton että pilvilinnoja tulee tehtyä jatkuvasti vaikka kuinka yrittää pitää jalat maassa.

Ja Huomenta. En ole kylläkään tänä aamuna asiassa viisaampi, tiiä ees mitä katon ja välillä mietin että hullu akka otat negatiivisesta testistä kuvia kuuden aikaan aamulla. Ja sitten taas ihan kun siinä jotain näkys :tears:
Ehkä huomenna sitten..
Ehkä tossa jotain näkyy. En yhtään tiiä mihin kohti tässä pitäis tulla se viiva, mut tuolla toisessa laidassa ihan kun joku haamulainen ois

Ketäs kaikkia meitä vielä piinailee ensi viikolle ja toivoo maailman parhainta joululahjaa?:) täällä dpo 5/ dpo4. Fiilis on edelleen positiivinen ja luottavainen mutta aika matelee! Se matelee ihan hirveän hitaasti!
Täällä dpo 9 :Speak No Evil Monkey: Jännittää! Toisaalta haluaisin testata jo nyt ja toisaalta vasta viikon päästä perjantaina, kun silloin olen vapaalla. Olis koko päivä aikaa sulatella uutista :Grinning Face With Smiling Eyes:

Muoks. niin joo toki olen nyt viikonlopunkin vapaalla, mutta pelottaa testata "liian aikaisin" :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä dpo 9 :Speak No Evil Monkey: Jännittää! Toisaalta haluaisin testata jo nyt ja toisaalta vasta viikon päästä perjantaina, kun silloin olen vapaalla. Olis koko päivä aikaa sulatella uutista :Grinning Face With Smiling Eyes:

Muoks. niin joo toki olen nyt viikonlopunkin vapaalla, mutta pelottaa testata "liian aikaisin" :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mä oon aatellut että jos dpo 10 selviää niin sit voi hyvin testata. Mun edellinen keskenmenoon päätynyt näkyi jo silloin sellaisena haamulaisena että ihan tallentui kuvaankin :)

Ehkä tossa jotain näkyy. En yhtään tiiä mihin kohti tässä pitäis tulla se viiva, mut tuolla toisessa laidassa ihan kun joku haamulainen ois
No vähän sama, tosi epäselvä tulkittava :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tai no, ois varmaan selkeempi jos ois oottanu pari päivää ni siinä ois selkeempi tulos :tears:
Mut siis jos en nyt oo raskaana niin en usko enää ikinä mihinkään, oireita nimittäin on, eilen ja tänään ollu öllötystä melkein koko päivän, tissit on kipeet, kohdussa nipistelee ja tuikkii, turvottaa, huulet kuivuu ja janottaa.

@Kuuttituutti Täällä on myös tänään luultavimmin dpo5. Ja kyllä, aika matelee! Onneksi oon menossa viikonlopuksi reissuun. Huomisellekin on paljon hommaa...

Ensi viikosta tulee kyllä taatusti jännä! Fiilis vaihtelee toiveikkaasta pessimistiseen. Kyllähän se toive jouluplussasta on silti jotenkin erityisen latautunut... Olisihan se aika kurjaa, jos vaikkapa alkaisi menkat esimerkiksi juuri jouluaattona. Ja toisaalta miten ihana joululahja plussatesti olisi!

Niin jännittävää! Koska meinasit testata? Mä huomaan itsestäni ton että pilvilinnoja tulee tehtyä jatkuvasti vaikka kuinka yrittää pitää jalat maassa.
En tiiä.. toisaalta negan näkeminen varhain voi ehkä (?) loiventaa pettymystä ja olis enemmän aikaa kerätä voimia viettää joulua lähipiirin lasten kanssa. Lauantaina olisi kenties ravintolaan lähtö, eli ehkä senkin suhteen vois lauantaiaamuna tehdä testin. MUTTA, toisaalta.. kiva olis leijua tässä odottavassa mielentilassa, jossa kaikki on mahdollista eikä plussan mahdollisuutta ole viety pois. En pirulauta tiiä 😄
Lauantaina olis siis dpo 10.. silloin negakin voisi vielä muuttua posiksi, eli testin teko todennäköisesti sekoittaa ajatuksia vielä enemmän 😅

Että ei yhtään matele nää päivät tässä kohtaa.. 🤣 Jännä miten onkin ollut toiveikkuutta ilmoilla, vaikka eipä ole plussaa kohta kahteen vuoteen nähty.

Pien papunen ja syke löytyi 🙏❤️plussa tuulia kaikille ❤️❤️❤️🙏🙏

Liitteet

• 20221215_160757.jpg
    20221215_160757.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 95
@Enniy kuvaat hyvin myös mun fiiliksiä. Mä kyllä sovin kavereiden kanssa aatonaatolle skumppatreffit että jos ne menkat silloin alkaa niin mulla on aseet selvitä tunteista :D Mun edellinen plussa tuli mun synttäreinä että joulu sopisi hyvin tähän sarjaan.

@Maakku Niin tuttua pohdintaa ja mene siitä nyt sit tietämään mikä on paras 😅 mut sulla on jo dpo8! Niin lähellä tämän erän loppuratkaisua.

@Kuuttituutti Täällä on myös tänään luultavimmin dpo5. Ja kyllä, aika matelee! Onneksi oon menossa viikonlopuksi reissuun. Huomisellekin on paljon hommaa...

Ensi viikosta tulee kyllä taatusti jännä! Fiilis vaihtelee toiveikkaasta pessimistiseen. Kyllähän se toive jouluplussasta on silti jotenkin erityisen latautunut... Olisihan se aika kurjaa, jos vaikkapa alkaisi menkat esimerkiksi juuri jouluaattona. Ja toisaalta miten ihana joululahja plussatesti olisi!
Samoilla ajatuksilla täälläkin 🌈

Ketäs kaikkia meitä vielä piinailee ensi viikolle ja toivoo maailman parhainta joululahjaa?:) täällä dpo 5/ dpo4. Fiilis on edelleen positiivinen ja luottavainen mutta aika matelee! Se matelee ihan hirveän hitaasti!
Täällä lämpöjen perusteella dpo3 meneillään. Ovistesteihin en nyt saanu kiinni ku en joka päivä testaillu. La ja ti näytti melko hailua, ma oli melkee plussa, sunnuntaina en testannu. Oli sit varmaa sunnuntaina plussa😁 maanantaina oli myös kovat alavatsa ja toosa kivut ja turvotukset. Talletteluja oli pe, la su ja ma ja eilen et ei ainakaa niistä jää sit kii.

Onkohan tää kiertoon ja hormoonien vaihteluihin liittyvää kun joka kierrossa oviksen jälkeen mietin tulehduksen mahdollisuutta ku valkovuoto muuttuu runsaaksi maito/kermamaiseksi. Mulla ei ilmeisesti sit kunno kuivaa kautta tule. Aattelin kyl maanantaina ivf lääkärikäynnillä ottaa puheeks et voisko varuiks tarkistaa, et onko taas bakteerivaginoosia, et olis ainaki sit enne hoitoja hoidettu. Mulle jäi kesäsestä löydöksestä nii luulotautinen olo päälle kun silloinkin niin epämääräsesti oireili. Esimm mitää selkeetä hajua ei ollu sillo eikä oo nytkää

Jouluplussa olis maailman paras ja ainoo joululahja mitä toivon, mut en usko joulun ihmeesee omalla kohdalla. Tutut luteliaaliolot, palelu, tissi ja keltarauhasjomot jo täällä.

@Jefar taas samoissa mennää😁

Muokattu viimeksi:
@Juliet92 mulla ainakin oli tossa alkuviikosta sellaista valkoista vv:tä jota tuli aivan hitokseen. Ei käynyt kyllä mielessäkään että ois jotain tulehduksellista, ihan hormonaaliselta vaikutti. Ymmärrän että tutut luteaaliolot vie toivoja mutta niin kauan kun ei menkat ala, kaikki on mahdollista. Se on myös rankkaa aina toivoa ja sit pettyä mut ajattelen myös että on tärkeetä toivoa ja uskoa mahdollisuuksiin.

@Juliet92 mulla ainakin oli tossa alkuviikosta sellaista valkoista vv:tä jota tuli aivan hitokseen. Ei käynyt kyllä mielessäkään että ois jotain tulehduksellista, ihan hormonaaliselta vaikutti. Ymmärrän että tutut luteaaliolot vie toivoja mutta niin kauan kun ei menkat ala, kaikki on mahdollista. Se on myös rankkaa aina toivoa ja sit pettyä mut ajattelen myös että on tärkeetä toivoa ja uskoa mahdollisuuksiin.
No kuulostaa sit aika samanlaiselta ja ajankohtaankin sopivalta. Tosiaankin tulee liikaa spekuloitua kaikkea ja kun se bv uusii myös helposti.
Eniten mietityttää arkuus ja kipu yleisesti lantion alueella. Tämäkään ei oo uus oire. Onko jotain oviksen jälkimaininkeja vai jotain suolistollisia. Vähän tympii kun kukaan lääkärikään ota kantaa näihin. Ja näitä tosiaan ollut km jälkeen vasta. Polin ensikäynnillå lääkäri ehdotti endoa näiden kipujen syyksi, mut miks näitä siitä syystä olis vasta km jälkee esiintyny. Olispa rahaa mennä yksityiselle tutikituttamaan kunnolla. Sitä vain mietin, et jos syy tärppäämättömyyten liittyis näihin kipuiluihin niin mietityttää, et onko este myös ivf onnistumiselle.

Toi jatkuva pettyminen on kyllä rankkaa ja siks mulla nykyään onkin niin pessimistinen asenne. Mutta silti ne negat aina saa itkun aikaan vaikkei pilvilinnoja ole rakennellu.

Onkos siellä mimmosia oloja?

@Juliet92 mulla on myös keskenmenon jälkeen jäänyt sellainen toispuoleinen jomottelu joka tulee oviksen jälkeen. Mut se menee muutamassa päivässä ohi.

Mä oon yrittänyt olla kuulostelematta kroppaani liikaaa, koska sillä saan vaan pääni sekaisin 😅 Mut ei siis mitään merkittävää ja mieliala on hyvä :)

Hep! Minä piinailen nyt vielä tämän kiereon täällä ja siirryn vasta sit tohon 2023 ryhmään.
Nyt dpo 0 kai. Ei oikeen oloja ja limat loppu jo, niin en ihan ny tiijä ovuloinko edes. Talletteluja oli dpo-1 ja dpo-2. /muok. no nyt alko ovis kivut! aamu viidelt alavatsa ihan kipee ja töihin pitäs lähtee😐

Kaikille plussia vielä tän vuoden puolelle toivotellen🤗

Muokattu viimeksi:
Mä jouduin nyt tosiaan reilu tuntia aikasemmin mittaamaan lämmön ja mittari näytti 36.5. Ff siirsi tolla lukemalla oviksen tiistaille, en tiiä miks? Mut laitoin nyt lämmön 36.6 mikä ollu pari päivää ja uskon vahvasti et olis ollu toi lukema normaaliin aikaan, niin pisti takas maanantaille. Ja olotkin viittaa vahvemmin sille maanantaille. Noh, ei se nyt tässä kohtaa ole päivän päälle.

Liitteet

• Screenshot_20221216-055511_FF App.jpg
    Screenshot_20221216-055511_FF App.jpg
    371.3 KB · Katsottu: 58
@Juliet92 mulla on myös keskenmenon jälkeen jäänyt sellainen toispuoleinen jomottelu joka tulee oviksen jälkeen. Mut se menee muutamassa päivässä ohi.

Mä oon yrittänyt olla kuulostelematta kroppaani liikaaa, koska sillä saan vaan pääni sekaisin 😅 Mut ei siis mitään merkittävää ja mieliala on hyvä :)
Tää mun jomottelu on kokonaisvaltasempaa, mut välil just myös noita toispuoleisia mut nekin jännästi tuntuu kummallakin puolella.

Toi on kyl hyvä olla liikoja kuulostelematta😁 samaa yrittänyt, mut silti usein joku yksittäinen "oire" saa aikaan, voisko olla...? Ei onneks viel näillä dpo🤣

Takaisin