Raskaaksi 2022

Blääh, mulla on ollut aamusta saakka jäytävä päänsärky! Oon toimistolla yrittänyt venytellä hartioita ja leputtaa silmiä katselemalla lounastauolla horisonttiin. Ei auta mikään! 😐 Eikä haluaisi ottaa särkylääkettä, kun jos oon oikein ymmärtänyt, se voisi vaikeuttaa mahdollista kiinnittymistä..?
Parasetamolia (esim.Panadolia) voi syödä raskaanakin jokaisella raskauskolmanneksella. En tiedä vaikuttaako kiinnittymiseen, mutta jotenkin luulis, että olisi turvallinen, koska yritysaikanakin kannattaa suosia parasetamolia.

Mulla sovellus ennustaa ovista ylihuomiselle, mikä voi pitää paikkansa limojen perusteel(sillon pitkä työpäivä, joten tuskin tulee talleteltua). Tänään just äsken tallettelua. Edellis kerrasta on 5 päivää, joten toivon että tän satsin siittiöt oli vielä virkeitä😂 jos suinkin puoliso on huomenna yhtään samalla mielellä, niin haluisin huomennakin talletella viel koska lapsi on päiväkodissa ja itsellä etäopiskelupäivä ja puolisokin kotona. Harvinaista herkkua tämmönen.

Huomenta! Tiiän että ois kannattanut oottaa vielä mutta, noh kyllähän te tiiätte :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mutta kenen viivalasit on tikissä? Onko tuossa jotain haamujen esi-isää, kuvittelenko vaan siihen jotain.. Apua miten jännittää!

Liitteet

• IMG_20221214_071052.jpg
    IMG_20221214_071052.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 179
Huomenta! Tiiän että ois kannattanut oottaa vielä mutta, noh kyllähän te tiiätte :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mutta kenen viivalasit on tikissä? Onko tuossa jotain haamujen esi-isää, kuvittelenko vaan siihen jotain.. Apua miten jännittää!
Onko siulla testistä kuivana kuvaa? 😊

Kierukan poistosta 43 päivää. Itekki piti testi tehdä tänä aamuna. Vatsaa repinyt parina päivänä ja viime yönä piti vessassa juosta. Ilmeisesti kuitenkin vaan mieli tekee tepposia. Laitan alle vielä testistä kuvat heti dippaamisen jälkeen ja 5 min kohdalta. Heti katsoin et tuleekohan siihen jotain, mut ilmeisesti viivanpaikka kummitteli, koska kuivana ei sit sitä enää niin näe... (näkeekö muut mitään?)
Turhauttaa tää kun ei me menkatkaan ala. Pisin kierto mikä miulla on ollut niin on reilu 70 päivää. Katotaan venyykö taas yhtä pitkäksi 😰

Liitteet

• 20221214_060644.jpg
    20221214_060644.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 98
  • 20221214_063856.jpg
    20221214_063856.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 95
Muokattu viimeksi:
Jotain näkyy mutta on niin haaleaa, etten osaa sanoa onko väriä ☺️ Toivottavasti vahvistuu!

Onko siulla testistä kuivana kuvaa? 😊
Tuossa kuvassa oli mennyt yli 5min testinteosta, löysin testin vielä roskiksesta mutta siihen oli jo kerenny tarttua jotain tuhrua koko tikkuun. Huomenna tekemään uutta. Oireita on jotain ollu, tissit kipeet ja alamahalla on tukkinut ja oon jotenkin tosi tietoinen kohdusta, mutta voi liittyä normikiertoon ja mieli vaan tekee loput.

Lainaan itteeni mutta on kyllä surkee kuva kun nyt sitä aloin kattoo paremmin 😂 ei siinä auta kun huomenna testata uudestaan.

Koska täällä useat monesti pohtii ja pähkäilee näiden ovistestien kanssa niin ajattelin laittaa oman tän kierron testit. Testattu kerran päivässä about samaan aikaan. Eka testi on vasemmassa yläkulmassa ja sit järjestyksessä eteenpäin. Hyvin näkyy kuinka tulee ensin tummempi (oikee yläkulma) ja seuraavana päivänä vaalenee (vasen alakulma) ennen kun tulee plussa. Plussa tuli siis perjantaina ja vielä sunnuntaina viivat oli tasavahvat. Silloin viivoista tuli tasavahvat ajan kuluessa, perjantaina heti kun katsoin testin. Olojen perusteella ovis oli lauantaina ja yleensä mulla on aina ovisplussasta mennyt n. 12 tuntia ovikseen. Mutta siis pointti: kehot on kummallisia ja ihmeellisiä ja näköjään se plussa voi tulla siltä silloinkin kun ei aina aattele että tulee (tää plussa oli kp20)

Liitteet

• 0D2AC270-2DB4-45E2-9A1B-0A898039387D.jpeg
    0D2AC270-2DB4-45E2-9A1B-0A898039387D.jpeg
    335.6 KB · Katsottu: 87
Millaista valkovuotoa teillä on heti ovulaation jälkeen? Kun mulla oli ovistestiplussa maanantaina ja muutenkin oireita. Nyt kuitenkin tuli sellaista outoa kirkasta, mutta paksua, melkein kiinteää valkovuotoa ikään kuin kokkareina. Venyi vain vähän, pikemminkin tarttui sitkeesti toiseen sormeen ja tarttui sellasena pallerona siihen. Koostumus siis melkein kun sellasta geeliä, mitä on geelikynttilöissä, pystyi käytännössä pyörittelemään sormissa. 😅
Anteeksi too much info, mutta mua vaivaa tää valtavasti. Eihän se voi ovislimaa olla? Nyt myöhemmin kokeillessa oli vuoto sellaista tahmaista ja niukkaa jo.

Millaista valkovuotoa teillä on heti ovulaation jälkeen? Kun mulla oli ovistestiplussa maanantaina ja muutenkin oireita. Nyt kuitenkin tuli sellaista outoa kirkasta, mutta paksua, melkein kiinteää valkovuotoa ikään kuin kokkareina. Venyi vain vähän, pikemminkin tarttui sitkeesti toiseen sormeen ja tarttui sellasena pallerona siihen. Koostumus siis melkein kun sellasta geeliä, mitä on geelikynttilöissä, pystyi käytännössä pyörittelemään sormissa. 😅
Anteeksi too much info, mutta mua vaivaa tää valtavasti. Eihän se voi ovislimaa olla? Nyt myöhemmin kokeillessa oli vuoto sellaista tahmaista ja niukkaa jo.
Mulla on juuri tuollaista vuotoa n. 4 päivää ennen ovulaatiota :) mitä lähempänä ovista, sitä sileämmäksi muuttuu. Mutta toi kokkareinen vuoto on mulle merkki että ovulaatio on lähestymässä, mutta ei ihan heti huomiselle kuitenkaan.

Itse en ole koskaan taas ymmärtänyt ihan sitä "kermamaista", en itse saa sitä ihan bongattua. Sen sijaan tuo kokkareinen mistä puhut on mulla joka kierrossa ja todella runsasta.

Mulla on juuri tuollaista vuotoa n. 4 päivää ennen ovulaatiota :) mitä lähempänä ovista, sitä sileämmäksi muuttuu. Mutta toi kokkareinen vuoto on mulle merkki että ovulaatio on lähestymässä, mutta ei ihan heti huomiselle kuitenkaan.

Itse en ole koskaan taas ymmärtänyt ihan sitä "kermamaista", en itse saa sitä ihan bongattua. Sen sijaan tuo kokkareinen mistä puhut on mulla joka kierrossa ja todella runsasta.
Mutta mulla oli siis kahdella eri testillä tikutettu hyvin selkeä ovisplussa maanantaina. Eilen ja tänään hämmennyksen vuoksi tehdyt testit jo negatiivisia. Maanantaina myös ovulaatiokivut. 🤔

Voi miksi nämä jutut ei voi olla yksiselitteisen selkeitä.

Ja Huomenta. En ole kylläkään tänä aamuna asiassa viisaampi, tiiä ees mitä katon ja välillä mietin että hullu akka otat negatiivisesta testistä kuvia kuuden aikaan aamulla. Ja sitten taas ihan kun siinä jotain näkys :tears:
Ehkä huomenna sitten..

Liitteet

• IMG_20221215_061207.jpg
    IMG_20221215_061207.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 141
Mulla joko oli tässä ovis tai tulee viikonloppuna (ei oikee oireita seuraan lämmöstä) niin piinailen joulun yli 🙈 en siis kerkee vielä jouluna kylläkään testaamaan mutta sen jälkeen

Ketäs kaikkia meitä vielä piinailee ensi viikolle ja toivoo maailman parhainta joululahjaa?:) täällä dpo 5/ dpo4. Fiilis on edelleen positiivinen ja luottavainen mutta aika matelee! Se matelee ihan hirveän hitaasti!
Mulla pitäisi olla dpo 2, ellei jopa dpo 3.

Fiilis seilaa luottavaisesta epätoivoiseen pessimismiin.

Ketäs kaikkia meitä vielä piinailee ensi viikolle ja toivoo maailman parhainta joululahjaa?:) täällä dpo 5/ dpo4. Fiilis on edelleen positiivinen ja luottavainen mutta aika matelee! Se matelee ihan hirveän hitaasti!
Täällä dpo 8, alkuviikosta selviää kuinka taas käypi. Oispa niin ihanaa jos olis jo meidän vuoro 💕 ..kumpa pysyisi jalat maassa ettei putoa niin korkeelta.

Takaisin