Raskaaksi 2022

Tsemppiä muillekin piinailuun ja oviksen metsästykseen!
Mulla on täällä harmittava tilanne, selkä on oikutellut välillä tässä syksyllä ja nyt eilen löi sellasen fasettilukon lapojen väliin että ei tuu kevättä, sinnittelin eilisen mutta yöllä en saanut kun muutaman tunnin kivun takia nukuttua ja pitkän harkinnan jälkeen en enää nähnyt muuta vaihtoehtoa kun ottaa 2mg sirdaludia ja 1g Panadolin. Tiistaina oli ovulaatio ja nyt jos siellä oliskin joku kiinnittymässä ja pilasin sen noilla lääkkeillä. Huomenna pääsen naprapaatille ja yritän nyt olla etten enää tarvis yhtään mitään lääkettä.

Täällä kp11 ja vkl on ollu merkkejä et ovis olis ollu. Ja lämmöt kaks päivää koholla, tosin tän päivänen lämpö johtuu mahdollisesti eilisestä alkoholin nautiskelusta. En tikuttele ovista tässä kierrossa, mutta eilen piruuttani testasin ja hailua tuli. Mut tänään ollu melkosesti eggistä🤔 nooh seuraavien päivien lämmöt kertonee sitten. Eilen kyl oli toosa arka ja turpee samal taval ku ovispäivänä.

Täällä tehty rfsu testejä ja ne on kyl ihan susia 😂 pe la su ei mitään, sit eilen illal vahvistu ja taas tänään ei mitään 🙈😂
Ei kuitenkaan paineita noista testeistä
Flo näyttää ovista tälle päivälle. Kp15 tänään

Nappaa jos nappaa, yritetty on 🤞🏽💐

Täällä tehty rfsu testejä ja ne on kyl ihan susia 😂 pe la su ei mitään, sit eilen illal vahvistu ja taas tänään ei mitään 🙈😂

Ite sillon esikoisesta kun tikutin ovista sain rfsu:lla oviksen hyvin näkymään(ja just sillain että tummuminen aaltoili pari päivää, ennenkuim tummui tasavahvoiksi) mutta oon täältä ymmärtäny, että osalla näkyy paremmin toisella testillä/frsu:t ei näytä ovista.

Uskon kans että taktiikka "nappaa jos nappaa, yritetty on" on just hyvä ainaki muutaman kierron teille ja meille😎

Rfsun ovistestit on oman kokemuksen mukaan jotain ihan kamalaa 🙈 Yhdessä kierrossa käytin niitä ja en saanut mitään näkyviin. Pc:n ovistestit on toimineet aina ongelmitta 😊

Täysin sama kokemus kuin @Unis , eli RFSUn kanssa pelkkää miinusta, kun taas PCllä tuli posia yhdelle päivälle.

Tsemppiä oviksen bongailuun ❤️

Mukava seurailla täältä hiljaisuudesta teidän menoja 🥰 Jonkun verran oviksia tässä nyt että jännittelen täällä vielä jouluvauvojen mahdollisuutta 🐣

Täällä nyt kp5 ja oviksen tulisi osua joulun paikkeille, joten raskaaksi -22 tässä ei ainakaan enää itse ehdi. Mutta hei, onneksi ei vuodet lopu kesken ja 2023 alkaa 🤪

Kiitos kaikille keskustelusta,
En ookkaan aiemmin noita rfsun käyttäny enkä käytä tulevaisuudessakaan 🙈😂

Oireita kuitenkin on nyt joten luotan omaan kroppaani et kyllä se ovis sieltä tulee jos ei tänään niinu flo arvioi ni huomenna tai jopa ylihuomenna 🥰

20221212_104442.jpg

No niin, tässä ei taida olla mitään epäselvää. 😅 Ylimpänä verrokkina eilisen alkuillan testi, alla kaksi eri merkeiltä tältä aamulta. Kp 14.

Ja oonpas muute iloinen tästä. Ennen pillereitä mun luomukierto oli aina kellopelin tarkkuudella sen 28 päivää. Oispa mahtavaa tietää, että on palautunut ennalleen. Toki, päätoive on, että ei tarvisi tämän jälkeen hetkeen ovista bongaillakaan. Mutta piinaviikot alkakoon! Talletukset on ainakin ollut kohdallaan, jospa vielä tänään yksi.

Paitsi että mitenkäs muuten tämä nyt tulkitaan? Kirjasin positiivisen testin ja Flo vaihtoi ovispäivän huomiselle. Lasketteko te dpo:t positiivisesta testistä vai vasta seuraavasta päivästä eteenpäin? Niin uusi asia itselle, niin miten tämä nyt toimii. Sen kyllä tiesinkin, että positiivisesta testistä voi mennä päivä tai parikin siihen munasolun irtoamiseen 😄

Muokattu viimeksi:
View attachment 117737
No niin, tässä ei taida olla mitään epäselvää. 😅 Ylimpänä verrokkina eilisen alkuillan testi, alla kaksi eri merkeiltä tältä aamulta. Kp 14.

Ja oonpas muute iloinen tästä. Ennen pillereitä mun luomukierto oli aina kellopelin tarkkuudella sen 28 päivää. Oispa mahtavaa tietää, että on palautunut ennalleen. Toki, päätoive on, että ei tarvisi tämän jälkeen hetkeen ovista bongaillakaan. Mutta piinaviikot alkakoon! Talletukset on ainakin ollut kohdallaan, jospa vielä tänään yksi.

Paitsi että mitenkäs muuten tämä nyt tulkitaan? Kirjasin positiivisen testin ja Flo vaihtoi ovispäivän huomiselle. Lasketteko te dpo:t positiivisesta testistä vai vasta seuraavasta päivästä eteenpäin? Niin uusi asia itselle, niin miten tämä nyt toimii. Sen kyllä tiesinkin, että positiivisesta testistä voi mennä päivä tai parikin siihen munasolun irtoamiseen 😄
No on selkeä ovisplussa! 🥳

Ja tulkitaan niin, että ovisplussapäivä on dpo -1 ja sitten seuraavana päivänä plussasta ovulaatio, eli se on sitten dpo 0. 😊 Ja siitä sitten taas jatkuu dpo 1, dpo 2 jne.

View attachment 117737

Mä oon laskenut ovis+ päivän olevan dpo0, sitten siitä seuraava dpo1 ->. Oonkohan laskenut ihan väärin 😄🙈

Mä oon laskenut ovis+ päivän olevan dpo0, sitten siitä seuraava dpo1 ->. Oonkohan laskenut ihan väärin 😄🙈
Minusta ovistesti plus on dpo -1 ja sitä seuraava sit 0. Kun ovistesti näyttää plussa yleensä noin vuorokausi ennen varsinaista ovulaatiota. Mut seki riippuu ihmisestä ja onko se nii tarkkaa muutenkaan 🤭

Niin, totta. Eihän tuolla tarkalla päivällä loppujen lopuksi niin suurta merkitystä ole.

Muokattu viimeksi:
Minusta ovistesti plus on dpo -1 ja sitä seuraava sit 0. Kun ovistesti näyttää plussa yleensä noin vuorokausi ennen varsinaista ovulaatiota. Mut seki riippuu ihmisestä ja onko se nii tarkkaa muutenkaan 🤭
Joo näin se on et ovis+ on dpo-1, koska ovistesti mittaa sitä hormonia joka saa munasolun irtoamaan, joka tapahtuu n. 1-2 pv päästä plussasta 🙂

Eilen illalla ovistesti näytti plussaa, sitten muutamaa tuntia myöhemmin alkoi oikealla puolella selkeä oviskipu ja nyt aamulla oli testiviiva jo selkeästi haalenemaan päin. Eli tulkitsisin nyt niin että munasolun irtoaminen on tapahtunut tuolloin illalla tai yöllä. Lasken varmaan nyt niin, että tämä päivä on dpo 0.

Apuaa, mun ekat piinailut todella alkaa. 😄 Talletuksista ei ainakaan pitäisi olla kiinni.

Blääh, mulla on ollut aamusta saakka jäytävä päänsärky! Oon toimistolla yrittänyt venytellä hartioita ja leputtaa silmiä katselemalla lounastauolla horisonttiin. Ei auta mikään! 😐 Eikä haluaisi ottaa särkylääkettä, kun jos oon oikein ymmärtänyt, se voisi vaikeuttaa mahdollista kiinnittymistä..?

Ehdin jo ilmoittautumaan ensivuoden ketjuun mutta mutta...

dpo 5 tuli ihan vähän vv:n mukana punertavaa.
dpo 6 tisseihin ilmestyi kovat patit (onko muilla ollut samaa raskaana tai ei?), ihan pelästyin et pitääkö varata lääkäriä. Nännitkin kipeytyi.
dpo 7 (tänään) pyyhkiessä vv:n mukana selkeästi rusehtavaa, pikkareissakin asti.

En muista, että tuollaista olisi ennen ollut, tosin en ole aiemmin mitään oireita tarkkaillutkaan kun ei ole ollut yritystä. Pääsihän tässä sitten piinaileen toivottua joululahjaa :smiling face with heart-eyes:

Miekin epäilen rfsu testeistä huolimatta(ne voi heittää kokkoon)että ovis oli kun olikin eilen jossain välissä mitä flokin ennusti,
tuttuja oireita nipistelyä vas ja selkeät ovislimat ne kaikista hedelmällisimmät mitä kuvaillaan luomupimun blogissa. 🤞🏽🤞🏽🤞🏽
Vielä loppuvuoteen jännäilyjä 🙈

Takaisin