Raskaaksi 2022

Täällä vihdoin pärähti ovisplussa ja seuraavaksi pääsen piinakerhoon. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi jouluaattona että jouluviikon jännitysnäytelmä tiedossa 😊 Oma mieli on toistaiseksi aika kevyt, kevyempi kun se on ollut muuten tässä syksyllä. Tottakai sitä plussaa toivoo enemmän kuin mitään, mut kaikki asiat ei oo täysin omissa käsissä. Mä ompelin itsenäisyyspäivänä pienen peiton ja viikkasin sen meidän vauvan laatikkoon, missä on asioita mitä ehdin ekan raskauden aikana hankkia. (Olin nopea innostumaan 😅😂). Vielä jonain päivänä ❤️

Tänne tilannepäivitystä sen verran että lääkärissä meni kaikki hyvin ja gyne tarkistuskin oli hyvä.
Naistenpolilta tulikonsultaatiovastaus että NSAID lääkkeet (eli esim se Ketessekin jota olin käyttänyt) niin ei oo tehny mitään hallaa ja voi käyttää kuukautisten aikana ja ei vaikuta hedelmällisyyteen silloin. Esim lapsettomuushoitojen aikana ei suositella niitä ovulaation aikana mutta esim kuukautisten aikana ei oo estettä. Huh.
Ja sain paremmat lääkkeetkin nyt jotka sitten vähentää vuotoja ja auttaa kipuihin pitkävaikutteisesti.
Eivät nähneet tarpeelliseksi nyt lisäselvitellä, sit vasta jos raskautuminen ei onnistu 12kk sisällä( tai jos noi uudet lääkkeetkään ei auta kipuihin)

Nyt kp 13, flo ja muut apit ennustaa ovista maanantaille eli kp 15.
Vielä ei mitään ovikseen viittaavaa, limoja tms 🤷🏻‍♀️

Vielä ei ovisplussaa tikussa, mut nyt aamulla oli jo hyvinkin kirkasta valkovuotoa. Tämä on hyvä juttu, kun viime kierrossa valkovuotoa oli joskeenkin vaikea tulkita.
Kuinkas monta päivää ennen varsinaista ovulaatiota muilla on alkanut tuo kirkas, vetisempi vuoto?

Vielä ei ovisplussaa tikussa, mut nyt aamulla oli jo hyvinkin kirkasta valkovuotoa. Tämä on hyvä juttu, kun viime kierrossa valkovuotoa oli joskeenkin vaikea tulkita.
Kuinkas monta päivää ennen varsinaista ovulaatiota muilla on alkanut tuo kirkas, vetisempi vuoto?
Mulla tulee yleensä 1-2 päivää ennen ovista .

Mulla tuli tässä kierrossa sellaista limaista vuotoa 1,5 viikkoa ennen ovista, välillä enemmän ja välillä vähemmän ja nyt ovispäivänä yllättävän paljon verrattuna muihin kiertoihin.

Mulla kans pari päivää ennen ovista semmosta runsaahkoa kirkasta vuotoa. Mulla tulee hieman kirkasta limaa pari päivää ja sit runsastuu just kaheks päiväks. Kipuja tuntuu ja turvotus kans jälkimmäisenä runsas limaisena päivänä. Ja sit limat vähenee, mut kivut jää ja siitä arvioisin ovulaation itellä +-1vrk.

Mutta noi tosiaan arviona, koska en oo nyt tikuttanut. Täällä varsinainen yritys alkaa ny. Ens viikon torstaille ennustaa äppi ovista. Ite uskon että tulee joko silloin, tai sit päivän pari myöhemmin. Jännittävää!

Onnea plussanneille ja ovisoireet bonganneille! Toivotaan, että tämä on nyt meidän kaikkien plussakierto!

Taitaa täällä vielä muutama olla jännittämässä, ehtiikö ehkä plussa tämän vuoden puolelle?

Täällä näyttää tänään ovisliuskat plussaa. Viime yönä heiluteltiin peittoa miehen kanssa. Nytpä se jännäily alkaa, kun jouluaatto olisi dpo14-15...

Tänään on jotenkin tosi hyvä mieli! Vuoden suurin työstressi on ohi, olen laittanut kotia joulukuntoon, ulkona on tosi kaunis lumisade, ja eilen oli kavereiden kanssa kivat pikkujoulut.

Kiva tietää, että seuraavat pari viikkoa menee luultavasti mukavissa merkeissä. Aiemmin oli enemmän työstressiä ja vähemmän kivoja juttuja lähitulevaisuudessa odottamassa.

Koristelin jo joulukuusenkin 🎄♥️

Täällä himotestaaja jatkanut vahvistumisen seurailua.. (en sentää joka päivä ole tosiaan enää silti testaillut..) Tähän voin päättää testailut ja jäädä odottelemaan torstain yksityiselle varattua varhaisultra aikaa. Tuun kertoilee vielä mitä siellä näkyy 🙈 plussa tuulia kaikille ❤️

Liitteet

• 20221209_104455.jpg
    20221209_104455.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 72
  • 20221210_081629.jpg
    20221210_081629.jpg
    6.8 MB · Katsottu: 76
Jos mulla on ovis parin päivän sisään ja siitä sattuisi tärppäämään, niin teoriassa voisi juuri jouluna saada jo plussan näkyviin. Oon teoreettisesti miettinyt, että miten sen kanssa toimin, kun olkaan miehen kanssa aatto erillään, reissaan itse kotikonnuille perheen luo.
Maltanko jättää testaamisen siihen, että palaan miehen luo vai testaanko ihan tarinan vuoksi jouluaattoaamuna. Oon suuri jouluihminen ja olisi ihanaa saada tietää silloin mutta toki siinä on VALTAVA riski myös sille että tuleekin suuri pettymys.
Oon myös haaveillut kertovani isosta uutisesta joskus miehelle niin, että hankin vauvan nallekorvaisen haalarin, jollaisen mies on sanonut haluavansa meidän vauvalle, ja annan sen lahjaksi. Olisi ihan täydellistä joulunpyhien aikaan.
Mutta niin, nämä on tällaisia, joita mielessä pyörittelee, mutta aina läppäsee itseään henkisesti sormille, että eipäs nyt haaveilla liikaa etukäteen. 😁

Taitaa täällä vielä muutama olla jännittämässä, ehtiikö ehkä plussa tämän vuoden puolelle?

Täällä näyttää tänään ovisliuskat plussaa. Viime yönä heiluteltiin peittoa miehen kanssa. Nytpä se jännäily alkaa, kun jouluaatto olisi dpo14-15...

Tänään on jotenkin tosi hyvä mieli! Vuoden suurin työstressi on ohi, olen laittanut kotia joulukuntoon, ulkona on tosi kaunis lumisade, ja eilen oli kavereiden kanssa kivat pikkujoulut.

Kiva tietää, että seuraavat pari viikkoa menee luultavasti mukavissa merkeissä. Aiemmin oli enemmän työstressiä ja vähemmän kivoja juttuja lähitulevaisuudessa odottamassa.

Koristelin jo joulukuusenkin 🎄♥️
Joo täällä ollaan jännittämässä, loppuviikosta testailen, aika mateleeeeee..

Mäkin tuun tänne piinailemaan vielä tän vuoden vikan kierron 🌈 Meillä oli eilen neljäs ja samalla viimeinen inssi ennen ivf:ää. Virallinen testipäivä olisi 23.12. Dpo2 tänään.
Hurjasti tsemppiä piinailuun! Kiva saada myös piinailukaveri 😊 toivotaan maailman parasta joululahjaa 🤩

Tänään jo dpo16 eikä menkkoja. Eilen just tein digin ja tulos siis ei raskaana. Jos ei yöllä ole alkanut niin kai sitä taas täytyy mennä hakee kaupasta testiä. Sitten luulis menkkojen tulevan. Tässä tätä taas toiveet herää ihan pikkusen 🥺
Ton kun ääneen ajatteli niin luulis alkavan pian 🤪
Edit: ette varmaan ikinä arvaa. 😔

Muokattu viimeksi:
täällä odotellaan edelleen ovista saapuvaksi :smiling-eyes: vähän eilen nipisteli vatsasta, mutta ei vielä ainakaan lämpöjen perusteella oo ovista ollut. seuraillaan siis tilannetta vielä

Takaisin