Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu, tiedossa on. Tuossa onkin myös edellisen päivän tikut.Tsemppiä oviksen löytämiseen!! Muista että tulos voi vaihdella ihan päivän mittaankin, niin mittaa ainakin aamu- ja iltavirtsasta (ellei jo ollut tiedossa )!
Mulla tulee yleensä 1-2 päivää ennen ovista .Vielä ei ovisplussaa tikussa, mut nyt aamulla oli jo hyvinkin kirkasta valkovuotoa. Tämä on hyvä juttu, kun viime kierrossa valkovuotoa oli joskeenkin vaikea tulkita.
Kuinkas monta päivää ennen varsinaista ovulaatiota muilla on alkanut tuo kirkas, vetisempi vuoto?
Mulla tuli tässä kierrossa sellaista limaista vuotoa 1,5 viikkoa ennen ovista, välillä enemmän ja välillä vähemmän ja nyt ovispäivänä yllättävän paljon verrattuna muihin kiertoihin.Vielä ei ovisplussaa tikussa, mut nyt aamulla oli jo hyvinkin kirkasta valkovuotoa. Tämä on hyvä juttu, kun viime kierrossa valkovuotoa oli joskeenkin vaikea tulkita.
Kuinkas monta päivää ennen varsinaista ovulaatiota muilla on alkanut tuo kirkas, vetisempi vuoto?
Mulla kans pari päivää ennen ovista semmosta runsaahkoa kirkasta vuotoa. Mulla tulee hieman kirkasta limaa pari päivää ja sit runsastuu just kaheks päiväks. Kipuja tuntuu ja turvotus kans jälkimmäisenä runsas limaisena päivänä. Ja sit limat vähenee, mut kivut jää ja siitä arvioisin ovulaation itellä +-1vrk.Vielä ei ovisplussaa tikussa, mut nyt aamulla oli jo hyvinkin kirkasta valkovuotoa. Tämä on hyvä juttu, kun viime kierrossa valkovuotoa oli joskeenkin vaikea tulkita.
Joo täällä ollaan jännittämässä, loppuviikosta testailen, aika mateleeeeee..Taitaa täällä vielä muutama olla jännittämässä, ehtiikö ehkä plussa tämän vuoden puolelle?
Täällä näyttää tänään ovisliuskat plussaa. Viime yönä heiluteltiin peittoa miehen kanssa. Nytpä se jännäily alkaa, kun jouluaatto olisi dpo14-15...
Tänään on jotenkin tosi hyvä mieli! Vuoden suurin työstressi on ohi, olen laittanut kotia joulukuntoon, ulkona on tosi kaunis lumisade, ja eilen oli kavereiden kanssa kivat pikkujoulut.
Kiva tietää, että seuraavat pari viikkoa menee luultavasti mukavissa merkeissä. Aiemmin oli enemmän työstressiä ja vähemmän kivoja juttuja lähitulevaisuudessa odottamassa.
Koristelin jo joulukuusenkin
Hurjasti tsemppiä piinailuun! Kiva saada myös piinailukaveri toivotaan maailman parasta joululahjaaMäkin tuun tänne piinailemaan vielä tän vuoden vikan kierron Meillä oli eilen neljäs ja samalla viimeinen inssi ennen ivf:ää. Virallinen testipäivä olisi 23.12. Dpo2 tänään.