Joo ei tällee dpo8 varmaa mitään näy, hyvältä tuuril huomenna vois näkyä ihan jotain heppoistaMä plussasin apteekin ultral esikoisest sen käänneltävän haamun dpo10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo ei tällee dpo8 varmaa mitään näy, hyvältä tuuril huomenna vois näkyä ihan jotain heppoistaMä plussasin apteekin ultral esikoisest sen käänneltävän haamun dpo10
Löysin viime kierrossa tän tutkimuksen jossa seurattiin hcg arvoja kiinnittymisen jälkeen niin ainakin näyttää että kestäis arviolta 4-7päivää että hcg olis noin 10miu/ml. En osaa kyllä sanoa kuinka luotettava tää on, mutta kai se jotain suuntaa antaa.Mikäköhän olis todennäkösyys et näkyis? Jos vaikka olis dpo7 kiinnittynu (olematon dippi lämmöis) ja olis vaika matalat hcg arvot ( km jälkee seurattii siihe asti et oli 2,9) ni millonkohan pitäs näkyä sit? En kyllä viitti luoda tosiaan liikoja toiveita. Nyt kp24 ja kierrot nyt ollu 23-26 aikalail. Mulla ei pitkä luteliaali oo.
Linkin perusteel toi vaikuttais ihan kunnon viralliselta tutkimukselta. Mä epäilen et esikoisesta olis ollu dpo6 kiinnittyminen ja dpo10 plussasin et toi 4 päivää sopis siihen kyllä sit. Valkovuotoa tulee vaihtelevasti, välillä reippaammin. Kuivaks ei viel oo vetäny. Ja tuli edellee aamul semmost ovistyylist limaa onks sul viel sitä tullu? Suht oireetonta muuten. Luulen, et odottelen nyt pari päivää menkkoja ja testaan sitten j9s ei näy. Vähän jo nyppii negojen tiirailu. Viime kierros luteliaali tais olla 11, mut sillon jo tuli joka pyyhkäsyl kunnol verta vaikkei siteesee asti.Löysin viime kierrossa tän tutkimuksen jossa seurattiin hcg arvoja kiinnittymisen jälkeen niin ainakin näyttää että kestäis arviolta 4-7päivää että hcg olis noin 10miu/ml. En osaa kyllä sanoa kuinka luotettava tää on, mutta kai se jotain suuntaa antaa.
Urinary hCG patterns during the week following implantation
Human chorionic gonadotropin (hCG) is used to monitor pregnancy status. Yet the pattern of hCG excretion in the first week following implantation has not been adequately described.To describe hCG's average profile and its variability during the 7 days ...www.ncbi.nlm.nih.gov
Onko sulla vieläkin reilusti vv ja onko sen kummemmin mitään menkkojen oireita? Ainakin näyttää myös siltä ettei ollu nyt lyhin luteaali että ehkä sekin on edes jotain positiivista. Luin että ehkä saatte vielä yhen kierron luomusti yrittää, niin jos nyt menkat alkaiskin niin ehkä sun kierto olis menossa kuitenkin oikeeseen suuntaan. Joten jos ei nyt tärpännytkään niin tosissaan toivon että seuraavassa kierrossa
Tokihan on punanen mun silmiin Onko se livenä kans??Piti nyt vielä käydä kurkkii tota aamusta testiä kuivuneena(), vaikkakin eihän näistä pitäs päätellä enää mitään testiajan jälkeen mutta mutta uteliaisuus vei voiton, niin nyt pitää kyl sanoo et aika törkee viivanpaikka ois jos ois vaan viivanpaikka..
No uus testi aamulla niin näkee varmaan sit miten asian laita on.
Kyllä punanen on munki silmääPiti nyt vielä käydä kurkkii tota aamusta testiä kuivuneena(), vaikkakin eihän näistä pitäs päätellä enää mitään testiajan jälkeen mutta mutta uteliaisuus vei voiton, niin nyt pitää kyl sanoo et aika törkee viivanpaikka ois jos ois vaan viivanpaikka..
No uus testi aamulla niin näkee varmaan sit miten asian laita on.
Mulla kanssa vielä tulee vv reilumminkin ja tänään huomasin että se oli menny just enempi ovistyyliseksi, ei oo enää niin valkosta. Tiedä sitten mitä sekin meinaa mutta ilmeisesti pitäis kuivaksi mennä ennen menkkoja joten ehkä sulla on nyt ainakin vähän pidempi kiertoLinkin perusteel toi vaikuttais ihan kunnon viralliselta tutkimukselta. Mä epäilen et esikoisesta olis ollu dpo6 kiinnittyminen ja dpo10 plussasin et toi 4 päivää sopis siihen kyllä sit. Valkovuotoa tulee vaihtelevasti, välillä reippaammin. Kuivaks ei viel oo vetäny. Ja tuli edellee aamul semmost ovistyylist limaa onks sul viel sitä tullu? Suht oireetonta muuten. Luulen, et odottelen nyt pari päivää menkkoja ja testaan sitten j9s ei näy. Vähän jo nyppii negojen tiirailu. Viime kierros luteliaali tais olla 11, mut sillon jo tuli joka pyyhkäsyl kunnol verta vaikkei siteesee asti.
Testailitkos sä tänään?
No siis joo kyllä se enemmän punertava on ku että ihan harmaa ois Huhhuh nyt on kyllä vähän liian jänskät paikatTokihan on punanen mun silmiin Onko se livenä kans??
Antaa nää niitäkin, mutta mä sain silmälle näkyvää haamua näillä jo dpo 8.Siis mitä?!?!? Antaako nää viivanpaikkoja??
Kiitos tsempeistä❤ siellä näkyy vahvistumista! joka maassa vissiin vähän omat käytäntönsäMulla kanssa vielä tulee vv reilumminkin ja tänään huomasin että se oli menny just enempi ovistyyliseksi, ei oo enää niin valkosta. Tiedä sitten mitä sekin meinaa mutta ilmeisesti pitäis kuivaksi mennä ennen menkkoja joten ehkä sulla on nyt ainakin vähän pidempi kierto
Ja ymmärrän kyllä että se negojen kattelu ei oo mitään kivaa hommaa, ehkä ihan hyvä pitää sitä taukoa jos siltä tuntuu. Turhaa stressiähän siitä vaan saa itselleen. Jaksamista tuleviin päiviin
Ja joo testasin vielä aamulla, nyt siis dpo11 ja rupee näkymään selkeätä väriäkin, vaikka silti haalee viiva. (Väri ei tiedetty kuvassa näy niin hyvin) Mies halusi että teen vielä kunnon testin ennen kun ruvetaan kätilöä jne. varaamaan (jep, ihanat Hollannin käytännöt ). Niin täytyy tänään hakea vielä Digi, katotaan milloin sen sitten käyttää.
Oho, eli voi olla myös plussan alkuAntaa nää niitäkin, mutta mä sain silmälle näkyvää haamua näillä jo dpo 8.
Joku haaleanhaalea siellä näkyy toivotaan vahvistumista!Täällä haamuillaan tai viivanpaikkaillaan
Jep, hyvin hentoistaJoku haaleanhaalea siellä näkyy toivotaan vahvistumista!