Raskaaksi 2022

Vauu mahtava määrä haamuja! :smiling face with heart-eyes: Ja onnea myös plussista, ihana alku uudelle viikolle! ❤

Löytyykö täältä ketää mun kanssa piinailemaan, dpo3? :Grimacing Face:
 
Onpas paljon haamuviivailijoita! Toivottavasti viivat vahvistuvat kaikilla 🥰

ON: tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa mutta digi näyttää 2-3 viikkoa 😍 koko viime viikon (ja edelleen) on housut koko ajan märkänä vv:stä. Saa juosta vähän väliä vessaan kun pelkään että pikku tyyppi ei pysykään matkassa mukana 😥 on tämä kyllä kun ensin stressataan tuleeko plussaa ja sitten alkaa stressi pysyykö tyyppi mukana loppuun asti 😬
Onnea 😍 tuttu fiilis esikoisen alkuraskaudesta. Onneks se menee ohi jossain kohtaa👌

Täällä kp1. Osasinkin odotel ku veti yhtäkkiä tosi kuivaks paikat ja lämmöt tipahti jonkin verran. Luteliaali jäi 10 päivään mikä on vähä siin ja siin. Tuntuu silt et keltarauhases jotain vikaa. Noi loppukierron "ovislimat" outoi. Voisko ne kertoo et estrogeenia olis jopa liikaa ja jyräis sit just tota keltarauhashormonia?🤔

Noh viel on ainakin tää yks kierto jäljel. Miehen lääketiputuksen ajankohtaa ei viel tiedetä. En silti usko et täs kierros just mikään oleellisesti muuttuis/korjaantuis, mut aina jos vaan on yritystä, ni joku pikkiriikkinen mahis.
 
Voikohan normi viikkonäytöllinen jo näyttää (dpo9)? Muistan lukeneeni et neki ois aika herkkiä?
 
Mulla ei siis ole MITÄÄN oireita, mutta tää viikko alkaa olemaan varmaan sitä aikaa taas kun syynää jokaisen pienenkin kolotuksen tai tuntemuksen..
Toisaalta nythän on vielä tosi aikaista, niin jopa varmaan ihan hyvä että oireita ei oo 🤔

musta tuntuu että munkin tissikipu on jotain jäämistöä vielä oviksesta, kun siitä lähtien tää on ollukkin.

Oon tälle viikolle keksiny vaikka mitä kissanristiäistä jokaiselle päivälle, niin ei kerkee mietiskellä. Viikonloppuna olisi paritkin illanistujaiset, ja mietin tuota holipolitiikkaa. Varmaan pitää vähän oireenkuvan mukaisesti nautiskella 😆
 
Täällähän on paljon tapahtunut lomani aikana!

@kevätrulla2022 En ole mieheni kanssa hirveästi asiasta puhunut... Lomalla kuitenkin oli seksiä muutaman kerran, mutta nyt kotona taas ei mitään... En tiedä johtuuko sitten vaan siitä, että hän on töissä ihan koko ajan ja todella väsynyt kun tulee kotiin... harmittaa silti... :sad-face:

@Karolii voimia :red-heart: Kiva kuulla, että on kuitenkin jo positiivisempi mieli ja olet päässyt takaisin töihin. :smiling-eyes:

@Jossu123 & @Jipsa Onnea ja tarrasukkia! :smiling face with heart-eyes:

Hirveästi haamuja muillakin! Toivotaan että lähtevät vahvistumaan! :smiling face with heart-eyes:

ON: Geleet ja greippimehu kokeiluni tulos: Ehkä vähän enemmän eggiksiä, märkää oloa ja ovis tuntemuksia, mutta ei mitään järisyttäviä muutoksia. Jatkan kuitenkin niiden käyttöä vaikka ei nyt ei tärppäisi. Mies edelleen hieman haluton, lomalla kuitenkin kävi flaxi, mutta siitä on jo aikaa eli niillä ei kyllä tärppiä varmaankaan tule. :disappointed-face:
 
Onnea 😍 tuttu fiilis esikoisen alkuraskaudesta. Onneks se menee ohi jossain kohtaa👌

Täällä kp1. Osasinkin odotel ku veti yhtäkkiä tosi kuivaks paikat ja lämmöt tipahti jonkin verran. Luteliaali jäi 10 päivään mikä on vähä siin ja siin. Tuntuu silt et keltarauhases jotain vikaa. Noi loppukierron "ovislimat" outoi. Voisko ne kertoo et estrogeenia olis jopa liikaa ja jyräis sit just tota keltarauhashormonia?🤔

Noh viel on ainakin tää yks kierto jäljel. Miehen lääketiputuksen ajankohtaa ei viel tiedetä. En silti usko et täs kierros just mikään oleellisesti muuttuis/korjaantuis, mut aina jos vaan on yritystä, ni joku pikkiriikkinen mahis.
Pahoittelut kp1 ☹️❤️
Toivotaan tosiaan että seuraavassa kierrossa sit tärppäis. Pidän peukut pystyssä.

Ootko myös syönyt vitamiineja tms? Joku täällä mainitsi sen B6 vitamiinin mulle viime kierron lyhyen luteaalin jälkeen. Niin tässä kierrossa oli perus raskausvitamiini, B6, c+d vitamiini ja sen lisäks vielä greippimehu ja punaviini oviksen jälkeen. Vaikea tietty sanoa oliko mistään mitään hyötyä mutta ainakin kaikki poppaskonstit tuli kokeiltua 🙈
 
Voikohan normi viikkonäytöllinen jo näyttää (dpo9)? Muistan lukeneeni et neki ois aika herkkiä?
Just katoin niitten sivuilta aamulla että sen pitäis kanssa näyttää useempi päivä ennen menkkojen alkua (oisko ollut 5 päivää ennen). Mietin kanssa että uskallanko jo käyttää, mutta tulee todennäköisesti tänään illalla käytettyä, mulla tosin jo dpo12.
 
Jee perustalletus saatiin toteutettua. Vielä ovistikku haalea, mut aloitettu on.

Nyt jokatoinenpäivä taktiikka, ovispäivälle pitäö kyl saada tällä kiertoa talletus, koska huomasin ett missään kierrossa,paitsi huhtikuun, ei oo osunu ovispäivälle, muille kylläkin. Mutta jos nyt olis meidän kierto 🥰 Ja monen muunkin!

Paljon onnea plussista ja haamuille vahvistumisia ❤️
 
Pahoittelut kp1 ☹️❤️
Toivotaan tosiaan että seuraavassa kierrossa sit tärppäis. Pidän peukut pystyssä.

Ootko myös syönyt vitamiineja tms? Joku täällä mainitsi sen B6 vitamiinin mulle viime kierron lyhyen luteaalin jälkeen. Niin tässä kierrossa oli perus raskausvitamiini, B6, c+d vitamiini ja sen lisäks vielä greippimehu ja punaviini oviksen jälkeen. Vaikea tietty sanoa oliko mistään mitään hyötyä mutta ainakin kaikki poppaskonstit tuli kokeiltua 🙈
Kiitos❤ aina on houkan toivoa😅 yllättävän ok mieli kuitenkin. Kai ne negat jo totutti ajatukseen ja oon jotenkin jo turtunu kai vähän tähän ja asennoitunu, et hoitoihin tästä taitaa tulla lähtö.

Paljon tota b6 olis hyvä sit saada päiväs? Mä oon koht kaks kiertoo syöny sinkkiä mis myös b6 vitskua, koko yritysajan noita minisunin mamavitskuja jo syöny. Ja viime kierros myös greippimehu. Alotin ton greipi myös tänää. Tarvis varmaan d-vitskua lisäks kans.
 
Onpa ihanan paljon haamuja ja plussia täällä! 😍

Mie oottelen ovisplussaa, jota on flossa ennustettu tälle viikolle, mutta voi olla että siirtyy taas. Olin viikonloppuna reissussa juhlimassa mun kolmekymppisiä ja tulin kotiin kipeen miehen ja lasten luokse, joten sekin edessä vielä 😄 Oon nyt taas tän kierron testannut ovista, geleet on käytössä myös. Ois kiva kyllä saada ensimmäistä kertaa elämässä se selkee ovisplussa testiin kiinni, vaikkei se mitään 100% lupausta annakaan.
 
Hcg alle 5 ja toivottavasti pikaisesti uuteen kiertoon. Mä aijon nauttia näistä lääkkeettömistä päivistä nyt täysin siemauksin- helvata tota progesteronia kun raapii limakavot verille. Ke-to luultavasti kp1 ja siitä heti uusi lääkitys, kpl 10 ultra ja siirto johonkin kp 16-19. Kamalaa vauhtia nää hoidot menee...

Laittakaahan niitä plustikkuja tulille urakalla, niitä on niin ihanaa katsella!
 
Blaah kävin kahdessa apteekissa ja kummassakaan ei mitään herkkiä testejä 🙄🙄 ja se missä oli noita apteekin ultria on sen verta kaukana etten lähde. No huomenna dpo10 pc:n pitäis kyllä näyttää, ennenkin on sillä haamun saanu jo sillon
Se apteekin ultra näyttää mulla ainakin aina plussaa... =/ Joku oli dipannut sen lapsensa pissaan ja silläkin sai punaisen viivan. PC on hyvä!
 
Takaisin
Top