Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans dpo 3 tänään :) etova olo väistynyt, nännit vaan kosketusarat.Vauu mahtava määrä haamuja! Ja onnea myös plussista, ihana alku uudelle viikolle! ❤
Löytyykö täältä ketää mun kanssa piinailemaan, dpo3?
Onnea tuttu fiilis esikoisen alkuraskaudesta. Onneks se menee ohi jossain kohtaaOnpas paljon haamuviivailijoita! Toivottavasti viivat vahvistuvat kaikilla
ON: tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa mutta digi näyttää 2-3 viikkoa koko viime viikon (ja edelleen) on housut koko ajan märkänä vv:stä. Saa juosta vähän väliä vessaan kun pelkään että pikku tyyppi ei pysykään matkassa mukana on tämä kyllä kun ensin stressataan tuleeko plussaa ja sitten alkaa stressi pysyykö tyyppi mukana loppuun asti
Mulla ei siis ole MITÄÄN oireita, mutta tää viikko alkaa olemaan varmaan sitä aikaa taas kun syynää jokaisen pienenkin kolotuksen tai tuntemuksen..Mulla kans dpo 3 tänään :) etova olo väistynyt, nännit vaan kosketusarat.
Toisaalta nythän on vielä tosi aikaista, niin jopa varmaan ihan hyvä että oireita ei ooMulla ei siis ole MITÄÄN oireita, mutta tää viikko alkaa olemaan varmaan sitä aikaa taas kun syynää jokaisen pienenkin kolotuksen tai tuntemuksen..
On joillekin näyttäny jo. @Pingviiniemo tais saada sillon mut riski toki ettei viel näytä.Voikohan normi viikkonäytöllinen jo näyttää (dpo9)? Muistan lukeneeni et neki ois aika herkkiä?
Pahoittelut kp1Onnea tuttu fiilis esikoisen alkuraskaudesta. Onneks se menee ohi jossain kohtaa
Täällä kp1. Osasinkin odotel ku veti yhtäkkiä tosi kuivaks paikat ja lämmöt tipahti jonkin verran. Luteliaali jäi 10 päivään mikä on vähä siin ja siin. Tuntuu silt et keltarauhases jotain vikaa. Noi loppukierron "ovislimat" outoi. Voisko ne kertoo et estrogeenia olis jopa liikaa ja jyräis sit just tota keltarauhashormonia?
Noh viel on ainakin tää yks kierto jäljel. Miehen lääketiputuksen ajankohtaa ei viel tiedetä. En silti usko et täs kierros just mikään oleellisesti muuttuis/korjaantuis, mut aina jos vaan on yritystä, ni joku pikkiriikkinen mahis.
Just katoin niitten sivuilta aamulla että sen pitäis kanssa näyttää useempi päivä ennen menkkojen alkua (oisko ollut 5 päivää ennen). Mietin kanssa että uskallanko jo käyttää, mutta tulee todennäköisesti tänään illalla käytettyä, mulla tosin jo dpo12.Voikohan normi viikkonäytöllinen jo näyttää (dpo9)? Muistan lukeneeni et neki ois aika herkkiä?
Juu mulla näytti dpo9, mutta ei välttis näytä. Kiinnittyminen tapahtui joskus dpo6, koska dpo8 tuli eka plussa.On joillekin näyttäny jo. @Pingviiniemo tais saada sillon mut riski toki ettei viel näytä.
Ei vielä, täällä jännätään mille päivälle ovisVauu mahtava määrä haamuja! Ja onnea myös plussista, ihana alku uudelle viikolle! ❤
Löytyykö täältä ketää mun kanssa piinailemaan, dpo3?
Kiitos❤ aina on houkan toivoa yllättävän ok mieli kuitenkin. Kai ne negat jo totutti ajatukseen ja oon jotenkin jo turtunu kai vähän tähän ja asennoitunu, et hoitoihin tästä taitaa tulla lähtö.Pahoittelut kp1
Toivotaan tosiaan että seuraavassa kierrossa sit tärppäis. Pidän peukut pystyssä.
Ootko myös syönyt vitamiineja tms? Joku täällä mainitsi sen B6 vitamiinin mulle viime kierron lyhyen luteaalin jälkeen. Niin tässä kierrossa oli perus raskausvitamiini, B6, c+d vitamiini ja sen lisäks vielä greippimehu ja punaviini oviksen jälkeen. Vaikea tietty sanoa oliko mistään mitään hyötyä mutta ainakin kaikki poppaskonstit tuli kokeiltua
Se apteekin ultra näyttää mulla ainakin aina plussaa... =/ Joku oli dipannut sen lapsensa pissaan ja silläkin sai punaisen viivan. PC on hyvä!Blaah kävin kahdessa apteekissa ja kummassakaan ei mitään herkkiä testejä ja se missä oli noita apteekin ultria on sen verta kaukana etten lähde. No huomenna dpo10 pc:n pitäis kyllä näyttää, ennenkin on sillä haamun saanu jo sillon