Ai se sinikorkkinenkin?Se apteekin ultra näyttää mulla ainakin aina plussaa... =/ Joku oli dipannut sen lapsensa pissaan ja silläkin sai punaisen viivan. PC on hyvä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai se sinikorkkinenkin?Se apteekin ultra näyttää mulla ainakin aina plussaa... =/ Joku oli dipannut sen lapsensa pissaan ja silläkin sai punaisen viivan. PC on hyvä!
Se on se pahin. Tää mun testi tuli elokuussa päivää ennen ultraa, jossa todettiin ettei voi olla raskaus. Kiva pikku virheellinen tulos ja punainen viiva. Ei mikään viivan paikka..Ai se sinikorkkinenkin?
No ompa tympeetäSe on se pahin. Tää mun testi tuli elokuussa päivää ennen ultraa, jossa todettiin ettei voi olla raskaus. Kiva pikku virheellinen tulos ja punainen viiva. Ei mikään viivan paikka..
Ei jumaSe on se pahin. Tää mun testi tuli elokuussa päivää ennen ultraa, jossa todettiin ettei voi olla raskaus. Kiva pikku virheellinen tulos ja punainen viiva. Ei mikään viivan paikka..
Aah joo! Mä säästelen vieläJust katoin niitten sivuilta aamulla että sen pitäis kanssa näyttää useempi päivä ennen menkkojen alkua (oisko ollut 5 päivää ennen). Mietin kanssa että uskallanko jo käyttää, mutta tulee todennäköisesti tänään illalla käytettyä, mulla tosin jo dpo12.
Olen todella pahoillani menetyksestänne...❤ Ja vielä osuikin juuri häiden alle. Suosittelen lämmöllä keskenmenon kokeneiden salaista ryhmää. ❤Meillä oli eilen VU rv 7+2 ,jossa todettiin, että Papu on lopettanut kasvamisensa viikko sitten. Tyhjennyshommat tähän ennen häitä ja sit todellakin otan irtioton tästä kaikesta paskasta häämatkalla ja jostain etsitään se rohkeus yrittää uudestaan. Miehen veljen puoliso meni about samoissa ajoissa meidän kanssa oman raskautensa osalta eli sitä vatsan kasvua ”päästään” tässä seuraamaan ja miettimään et ois voinut olla meilläkin. Vittu mitä paskaa on se kaunistelematon ajatukseni.
Teille kaikille toivon plussatuulia Linjoilla taas kun pahin pettymys on ohi.
Oon pahoillani Paljon jaksamista vaikeimman yliMeillä oli eilen VU rv 7+2 ,jossa todettiin, että Papu on lopettanut kasvamisensa viikko sitten. Tyhjennyshommat tähän ennen häitä ja sit todellakin otan irtioton tästä kaikesta paskasta häämatkalla ja jostain etsitään se rohkeus yrittää uudestaan. Miehen veljen puoliso meni about samoissa ajoissa meidän kanssa oman raskautensa osalta eli sitä vatsan kasvua ”päästään” tässä seuraamaan ja miettimään et ois voinut olla meilläkin. Vittu mitä paskaa on se kaunistelematon ajatukseni.
Voi paljon tsemppiä tän vaikean asian kanssa Tosiaan ite kokenut tuon jo 2 x (myös tyhjennyksen) ja vaikeaa se on. Toivottavasti lähenevät häät saa mielen kirkkaammaksi. Meillä miehen siskon raskaus jatkui (mentiin samoissa) ja päätin, etten ala katkeroitumaan. Kyllä sain seurattua sitä innolla vaikka välllä mieleen juolahti "mäkin voisin olla tuossa". Tultiin sitten raskaaksi 8kk km jälkeen ja siitä meidän pikkumies. Tiesithän, että km jälkeen kroppa raskautuu 6kk helpommin jostain syystä. Ihan vaan sillä, että jos vaikka päätättekin jatkaa yrittämistä jo häämatkalla - olisi ihana "tuliainen". Ihania häitä kaikesta huolimatta!!!Meillä oli eilen VU rv 7+2 ,jossa todettiin, että Papu on lopettanut kasvamisensa viikko sitten. Tyhjennyshommat tähän ennen häitä ja sit todellakin otan irtioton tästä kaikesta paskasta häämatkalla ja jostain etsitään se rohkeus yrittää uudestaan. Miehen veljen puoliso meni about samoissa ajoissa meidän kanssa oman raskautensa osalta eli sitä vatsan kasvua ”päästään” tässä seuraamaan ja miettimään et ois voinut olla meilläkin. Vittu mitä paskaa on se kaunistelematon ajatukseni.
Meillä oli eilen VU rv 7+2 ,jossa todettiin, että Papu on lopettanut kasvamisensa viikko sitten. Tyhjennyshommat tähän ennen häitä ja sit todellakin otan irtioton tästä kaikesta paskasta häämatkalla ja jostain etsitään se rohkeus yrittää uudestaan. Miehen veljen puoliso meni about samoissa ajoissa meidän kanssa oman raskautensa osalta eli sitä vatsan kasvua ”päästään” tässä seuraamaan ja miettimään et ois voinut olla meilläkin. Vittu mitä paskaa on se kaunistelematon ajatukseni.
Voi ei onhan toi nyt suoraan sanottuna ihan perseestä. Paljon voimia teilleMeillä oli eilen VU rv 7+2 ,jossa todettiin, että Papu on lopettanut kasvamisensa viikko sitten. Tyhjennyshommat tähän ennen häitä ja sit todellakin otan irtioton tästä kaikesta paskasta häämatkalla ja jostain etsitään se rohkeus yrittää uudestaan. Miehen veljen puoliso meni about samoissa ajoissa meidän kanssa oman raskautensa osalta eli sitä vatsan kasvua ”päästään” tässä seuraamaan ja miettimään et ois voinut olla meilläkin. Vittu mitä paskaa on se kaunistelematon ajatukseni.
Sori taas tietämätön kommentointi. Mutta olisko sulla mahdollista saada sitä keltarauhastukea muuten? Siis vaikka vaan soittamalla omalle lääkärille ja ruinaamaan sieltä sen reseptin. Kuitenkin sulla on hyvät syyt saada se mahdollisimman nopeesti, niin ehkä ne vois ymmärtää teidän tilanteen. Ehkä mulla on liikaa luottoa tohon terveydenhuoltoon mutta ei kai siinä mitään menetä jos koittaa kysyä@Kuuttituutti syvät pahoittelut sinne km johdosta ja lohtuhalit❤ niin väärin
@katriinaaa_ pahoittelut kemiallisesta nekään ei kivoja oo ku ehtii hitusen innostua.
Mä sain kuningasajatuksen soittaa sinne naistentaudeil ja kysyä saisko aikaa siirrettyä aikaisemmaks. Sain jopa 19.9 eli olis sillon kp14 ja ehtis mahdollisesti saada ruinattua keltarauhastukea (jos siitä olis jotain apua) jo tähän kiertoon. Mulla edellinen ovis kp14 ja sitä edellinen kp12 et toivoa olis jos ei mega-aikasta ovista pukkaa ja lääkäri vaan suostus kirjottaa. Kun ei luomusti enää kauaa kerkii yrittää. Niin olishan toi ees joku apukokeilu tässä kohtaa. Otti vaan aivoon sihteeri joka vastas, kun selitin lyhyesti tän meidän tilanteen ja miksi haluan kiirehtiä niin valitti "tää sun lähetehän on alavatsakivun takia". Kyllä, senkin takia, mut olisin tietty samal ottanu nää asiat puheeks. Eikös se olis resurssien tuhlaust varata miljoona eri aikaa kun samalla polilla kuitenkin kummatkin asiat selvitetään ja hoidetaan
Meil oo sillee mitää tiettyy omalääkäriä, mut terkkarit tääl niin ruuhkasia et turha mihinkää mitää apua saada luotto nyt tos aikasemmas poliajas. Täytyy toivoo ettei ovis olis kauheen aikases.Sori taas tietämätön kommentointi. Mutta olisko sulla mahdollista saada sitä keltarauhastukea muuten? Siis vaikka vaan soittamalla omalle lääkärille ja ruinaamaan sieltä sen reseptin. Kuitenkin sulla on hyvät syyt saada se mahdollisimman nopeesti, niin ehkä ne vois ymmärtää teidän tilanteen. Ehkä mulla on liikaa luottoa tohon terveydenhuoltoon mutta ei kai siinä mitään menetä jos koittaa kysyä
Tai sit vaan toivotaan että se sun ovis ei olis aikasessa tässä kierrossa