Raskaaksi 2022

Itsehän vannon greippimehun nimeen. En ole tullut raskaaksi yhdestäkään kierrosta, jossa en ole juonut greippimehua, ja jos keväinen kemiallinen lasketaan, olen raskautunut joka ikisestä greippimehukierrosta. Jos käyttää jotain lääkkeitä, niiden yhteensopivuus greipin kanssa pitää tarkistaa etukäteen, koska greippi (tai tarkemmin sanottuna sen sisältämät furanokumariinit) vaikuttaa tosi monien lääkeaineiden imeytymiseen.
 
emmä kest oon ihan samanlainen 😂 pitäs heti olla ovis kun menkat tullu!
Täällä nyt 4pv myöhässä menkat.. ehkä alkaa ehkä ei, testaan ei taida päästä 🫣
Joo oliski hyvä et parin pv menkat ja heti ovis 😆 toivottavasti ei ala 🤩
 
Itsehän vannon greippimehun nimeen. En ole tullut raskaaksi yhdestäkään kierrosta, jossa en ole juonut greippimehua, ja jos keväinen kemiallinen lasketaan, olen raskautunut joka ikisestä greippimehukierrosta. Jos käyttää jotain lääkkeitä, niiden yhteensopivuus greipin kanssa pitää tarkistaa etukäteen, koska greippi (tai tarkemmin sanottuna sen sisältämät furanokumariinit) vaikuttaa tosi monien lääkeaineiden imeytymiseen.
Itsellä Thyroxin ja väittäisin jostain bonganneeni, et greipppi ei ois sen kans hyvä :Face Without Mouth:
 
Just kun sanoin kaverille viime viikolla että on ihan tosi selkeät ovulaatiot, oon kipee, himoitsen miestäni ja tunnen munasarjoista ovulaation, niin nyt kp 13 ei oikein mitään vuotoa eikö mitään kuplintaa ihmeellisempää tuntemusta. 🫣🙈 Pari päivää sitten kyllä tuntui kuin rusaus olisi käynyt vatsassa ja paperiin jäi saman iltana sameaa paksua vuotoa, mutta nyt vähän kirkastunut. Jospa toisen munasarjan ovulaatiot on selkeitä ja toiset tällaisia hämyisiä.
 
Itsellä Thyroxin ja väittäisin jostain bonganneeni, et greipppi ei ois sen kans hyvä :Face Without Mouth:
Siihen greippi vaikuttaa vähän, mutta ei kovin merkittävästi. Esimerkiksi kalsium vaikuttaa tyroksiinin imeytymiseen paljon enemmän. Minulla on myös lievä kilpirauhasen vajaatoiminta. Mutta kannattaa toki mieluummin kysyä lääkäriltä tai apteekista.
 
Itsehän vannon greippimehun nimeen. En ole tullut raskaaksi yhdestäkään kierrosta, jossa en ole juonut greippimehua, ja jos keväinen kemiallinen lasketaan, olen raskautunut joka ikisestä greippimehukierrosta. Jos käyttää jotain lääkkeitä, niiden yhteensopivuus greipin kanssa pitää tarkistaa etukäteen, koska greippi (tai tarkemmin sanottuna sen sisältämät furanokumariinit) vaikuttaa tosi monien lääkeaineiden imeytymiseen.
Paljonko sitä mehua pitää sitten juoda? ja kuinka pitkään?
 
Paljonko sitä mehua pitää sitten juoda? ja kuinka pitkään?
Mä oon ite syöny hedelmänä, ja puolikkaan hedelmän päivässä. Muistelen joskus jotain tutkimusta silmäilleeni missä greipin vaikutusta estrogeeniin oli just tälläsellä annostuksella mittailtu. Hatusta mehun määränä heittäisin että "lasillinen päivässä" 🤔
 
Ja oliko se niin, että verigreippi kävi myös? :Grinning Face: Piti siis ottaa tämä vauvan teko ihan rauhassa, mutta here we go... :rolling:
Mä en oo ihan satavarma, mutta se maistuu paremmalta vaikka siinä on se greipin sivumaku, ni välillä meen sillä :D ehkä joku muu osaa sanoa!
 
Eli pitääköhän (veri)greippimehuakin hakea vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Nyt ois kotona maca ja vehnänalkioöljy (tein heti smoothien), postissa tulossa gele ja oisko nyt se greippikin vielä. Piru ellei sit ala tärppäillä 🙈
Mä ajattelin nyt seuraavaan kiertoon ton verigreippimehun, geleet ja siveydenpuu uute. Maca on niiiin kamalan makuista, että en sitä suostu vielä kokeilemaan. :rolling: Vehnänalkioöljy taas närästytti itseäni...
 
Mä tilaan ens kiertoon gelee royalet, otan greipin taas käyttöön ja sit myoinositol ja se kirjainyhdistelmä lisäravinne mikä auttaisi immuniteettiin. Näillä mennään ja toivottavasti raskaudun pian. Nyt kp20 ja päätä särkee ja väsynyt kiukkuinen olo. No, ehkä tää tästä
 
Takaisin
Top