Raskaaksi 2022

Mä poistun tästä leiristä.
Sain tänään kilpirauhaslabrojen tulokset ja ovat sen verran pielessä, että diagnoosi sieltä tulee. 😔 Palailen sitten joskus, kun arvot on kunnossa ja kiertokin ehkä alkanut toimimaan.
Teidän juttuja käyn varmasti lukemassa kuitenkin. 😊
Voi harmi!
Mullahan oli sama juttu maaliskuussa. Diagnoosi vajaatoiminnasta tuli ja lääkäriltä vahva suositus että vauvanteko tauolle siiheksi asti kun arvot paremmat, menee kuulemma muutama kuukausi.
Mulla arvot parani viitearvoihin onneksi niin nopsaa että jo toukokuussa saatiin jatkaa. Ja ekaa kertaa sitten tulikin plussa heti, joskin kemiallinen raskaus. Nyt heti perään uudessa kierrossa taas plussa, mutta nyt vasta dpo12 niin en vielä kauheasti riemuitse.

Eli kun kilppariarvot saatiin kuntoon, niin alkoi hedelmällisyyskin näköjään toimia, toivotaan sulle samaa sitten kun sen aika on 😊
 
Mä oon ihan pyörällä päästä täällä - sain eilen illalla (dpo 8) kahteen eri testiin (medigoo ja apteekin ultra) hyvin himmeät haamut! Ja aamulla tein vielä tänään uuen medigoon, ja siinäkin näkyy!

En ees tiiä mitä ajatella :D lähinnä vaan mietin että tuskin se edes lähtee tummumaan! Katoin naistalon sivuilta, että noin 60% varhasista raskauksista menee kesken jo ennen ku menkat on ees myöhässä. Mulla vasta ens torstaina pitäs menkkojen alkaa. Mut kaikesta huolimatta näyttäis siltä että, just tällä kyseisellä hetkellä, mä oon raskaana! 🤯

Täs vielä kuva testeistä :) ylimmät kaks on eilen tehtyjä ja kuvahetkellä jo kuivuneita, mut vielä niissä vähän näkyy. Ylin apteekin ultra, alempana sit medigoot. Alin on aamulla tehty ja vielä tuore kuvaa ottaessa.

View attachment 114276

Mä oon niin taustalla odotellut tätä että teille se plussa pärähtää ja vihdoin! Toivottavasti siellä on tarrattu kunnolla kiinni ja viiva lähtee vahvistumaan! 😍
 
Mä oon ihan pyörällä päästä täällä - sain eilen illalla (dpo 8) kahteen eri testiin (medigoo ja apteekin ultra) hyvin himmeät haamut! Ja aamulla tein vielä tänään uuen medigoon, ja siinäkin näkyy!

En ees tiiä mitä ajatella :D lähinnä vaan mietin että tuskin se edes lähtee tummumaan! Katoin naistalon sivuilta, että noin 60% varhasista raskauksista menee kesken jo ennen ku menkat on ees myöhässä. Mulla vasta ens torstaina pitäs menkkojen alkaa. Mut kaikesta huolimatta näyttäis siltä että, just tällä kyseisellä hetkellä, mä oon raskaana! 🤯

Täs vielä kuva testeistä :) ylimmät kaks on eilen tehtyjä ja kuvahetkellä jo kuivuneita, mut vielä niissä vähän näkyy. Ylin apteekin ultra, alempana sit medigoot. Alin on aamulla tehty ja vielä tuore kuvaa ottaessa.

View attachment 114276
Ihanaa😍 toivottavasti tarraa kunnolla kiinni❤️
 
Kyllä tuplavuoroaivot on tuolavuoroaivot. Tänään samanlainen edessä joten käväsin eilen illalla kaupassa hakee eväät töihin. Samalla piti napata paketti postissa(testit). No sinne jäivät automaattiin 😆 Tänään uus yritys illalla 😁👍
Nyt kyllä väsytti herätä. Yöunet lyhkäset.

Tänään odottaa kotona jumppahommat, ne on jaksettava vaikka kuin väsyttäisi koska sen jälkeen tulee luova tauko että saatas mahdollisimman hyvä näyte keskiviikoksi 👌

Mä oon @Nurppu sun testeistä vieläkin ihan haltioissani! Laitathan lisää tänään 🥰
 
Kai se nyt on jo uskottava että raskaana ollaan 😊 Ei kai tässä nyt sitten muuta kun sormet ja varpaat ristiin että pysyy kyydissä tällä kertaa. Kalenterin mukaan menkkojen piti/pitäisi alkaa eilen tai tänään, dpo:n mukaan ehkä huomenna, vaikka on mulla välillä luteaali ollut 12-13 pvä. Nyt siis dpo13.

Ja taaskin aamuyön testaus, koska näköjään herään aina aamuyöllä nyt, liekö joku raskausoire? Sitten päivällä väsyttää 😴
Kai se pitäisi siirtyä tuonne maaliskuisiin, mutta lukemassa käyn täällä ja toivon kovasti plussatuulia tänne ❤

Liuskatesti Pregcheck. Teen varmaan seuraavat testit vasta noin 5 päivän päästä katsoakseni vahvistuuko ja nouseeko viikot.
 

Liitteet

  • 20220709_041542.jpg
    20220709_041542.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 148
Kai se nyt on jo uskottava että raskaana ollaan 😊 Ei kai tässä nyt sitten muuta kun sormet ja varpaat ristiin että pysyy kyydissä tällä kertaa. Kalenterin mukaan menkkojen piti/pitäisi alkaa eilen tai tänään, dpo:n mukaan ehkä huomenna, vaikka on mulla välillä luteaali ollut 12-13 pvä. Nyt siis dpo13.

Ja taaskin aamuyön testaus, koska näköjään herään aina aamuyöllä nyt, liekö joku raskausoire? Sitten päivällä väsyttää 😴
Kai se pitäisi siirtyä tuonne maaliskuisiin, mutta lukemassa käyn täällä ja toivon kovasti plussatuulia tänne ❤

Liuskatesti Pregcheck. Teen varmaan seuraavat testit vasta noin 5 päivän päästä katsoakseni vahvistuuko ja nouseeko viikot.
Aivan mahtavaa! Hurjasti onnea 😍
 
Kai se nyt on jo uskottava että raskaana ollaan 😊 Ei kai tässä nyt sitten muuta kun sormet ja varpaat ristiin että pysyy kyydissä tällä kertaa. Kalenterin mukaan menkkojen piti/pitäisi alkaa eilen tai tänään, dpo:n mukaan ehkä huomenna, vaikka on mulla välillä luteaali ollut 12-13 pvä. Nyt siis dpo13.

Ja taaskin aamuyön testaus, koska näköjään herään aina aamuyöllä nyt, liekö joku raskausoire? Sitten päivällä väsyttää 😴
Kai se pitäisi siirtyä tuonne maaliskuisiin, mutta lukemassa käyn täällä ja toivon kovasti plussatuulia tänne ❤

Liuskatesti Pregcheck. Teen varmaan seuraavat testit vasta noin 5 päivän päästä katsoakseni vahvistuuko ja nouseeko viikot.
Paljon onnea! Eikös teillä ollut tällä kertaa se keissi, että on ihan "tekemällä tehty" ja alkuun saatettu mökkireissulla tyhjentyneestä autonrenkaasta huolimatta 😅 Vaivannäkö todellakin palkittiin ❤ Että voisi sanoa jotta kyllä kannatti nähdä vähän ylimääräistä vaivaa.
 
Vitsi ootte ihania! Tuli niin hyvä mieli teidän viesteistä! 😍 En aamulla saanu hyviä kuvia testeistä kun akku loppu, mutta silmään näytti medigoo hitusen selvemmältä, ja sofissakin näky jotain :) kävin sit pari tuntia testin teosta ottamas kuvan siit sofista, tältä se näytti sillon:

PXL_20220709_084719150.jpg

Hirveen vaikee kyl viel ajatella et tää jatkuis 🫣 tuntuu vaan jotenki ihan epätodelliselta 😆 no toivotaan toki hirmusti että jatkuis! ❤️

Äsken kävin jo kaivaa esiin yhen tutkimuksen, mistä muistan ennenki lukeneeni. Siinä oli todettu, että varhasen keskenmenon riski kasvo sitä mukaa mitä myöhemmin kiinnittyminen tapahtu. Jos oli hCG ollu koholla dpo 9 tai aiemmin, niin oli vaan 13% riski varhaseen keskenmenoon. Ja mulla tuli ekat haamut dpo 8, eli ehkä se riski ei nyt ookkaan niin korkee ku kuvittelin 🫣 linkki: https://www.nejm.org/doi/full/10.10...sk of early pregnancy,82 percent after day 11.
 
Muokattu viimeksi:
Paljon onnea! Eikös teillä ollut tällä kertaa se keissi, että on ihan "tekemällä tehty" ja alkuun saatettu mökkireissulla tyhjentyneestä autonrenkaasta huolimatta 😅 Vaivannäkö todellakin palkittiin ❤ Että voisi sanoa jotta kyllä kannatti nähdä vähän ylimääräistä vaivaa.
Joo, sama keissi 😂 lähdettiin toiselta mökiltä 30km päähän toiselle mökille että päästiin tallettelemaan rauhassa, rengas puhkes, takas päämökille, renkaanvaihto ja takas sinne 30km päähän mutta onnistuttiinpa 😂 näköjään kannatti!

Kiitos kaikille 😊
 
@Hildamaria no totisesti kannatti 😆 ihana tarina kyl teillä :D

Mä tässä tein äsken uuen sofin ja se oli vahvistunu aamusta :) tässä askartelin sit vertailukuvaa puhelimella, ja mies katteli hetken ja sano että oon totaalisesti seonnu 😌 no kai sitä saa vähän sekoilla tässä hetken aikaa! Jaan siis teillekin ny mun kuvat 😌 alempi aamulta, ylempi äsken. Nää on molemmat siis otettu tuoreeltaan.

vrt-aamu-ilta.jpg

Ja sit viel käänteiset värit. :D

b_v7NDYy.jpg
 
@Hildamaria no totisesti kannatti 😆 ihana tarina kyl teillä :D

Mä tässä tein äsken uuen sofin ja se oli vahvistunu aamusta :) tässä askartelin sit vertailukuvaa puhelimella, ja mies katteli hetken ja sano että oon totaalisesti seonnu 😌 no kai sitä saa vähän sekoilla tässä hetken aikaa! Jaan siis teillekin ny mun kuvat 😌 alempi aamulta, ylempi äsken. Nää on molemmat siis otettu tuoreeltaan.

View attachment 114299

Ja sit viel käänteiset värit. :D

View attachment 114300
Todellakin saa nyt ihan luvan kanssa sekoilla 😍 aivan ihanaa jokaisessa pilkistää jotakin! Millos uskailtaudut tekee digin? 🙈
 
Todellakin saa nyt ihan luvan kanssa sekoilla 😍 aivan ihanaa jokaisessa pilkistää jotakin! Millos uskailtaudut tekee digin? 🙈
Mietin samaa, en tiiä 😆🙈 mulla muistaakseni on kaks jossain kaapissa valmiiks odottamassa! Mut en viel viiti ku kai näin hennoilla haamuilla on negoja tullu digeihin muilla... Tylsää ois liian aikasin tehä 🤔
 
Onko kellään ollu dpo 6 tienoilla alaselkäkipua, samantyylistä kun menkkojen aikana? Lisäks valkovuotoa on paljon, todella tahmaista ja valkoista😟
 
Onko kellään ollu dpo 6 tienoilla alaselkäkipua, samantyylistä kun menkkojen aikana? Lisäks valkovuotoa on paljon, todella tahmaista ja valkoista😟
Mulla ei oo ollut alaselkäkipua, nippailua vaan ja tavallista enemmän valkovuotoa mutta ei erityisen paljon. Valkovuotoa ollut dpo3 alkaen päivittäin ja nyt dpo 8.
 
Odotan kyllä seuraavia piinapäiviä innolla kun olen silloin dpo 6 - dpo 14 ulkomailla ystävän kanssa. Eli just sen pahimman testausajan. 😂 ja testaan sitten tottakai vasta kotiin saapuessa dpo 14. Toivon, että cyclogest onnistuu tuolloinkin pitämään kuukautiset poissa, ja testaamatta negaa en uskalla niitä reissun aikana vielä lopettaakkaan. Nyt kuukautiset olivat poissa 2 ylimääräistä päivää pelkästään sillä, että lopetin cyclogestin silloin kun normaalisti pitäisi kuukautisten alkaa testattuani negan. Mutta tällöin oli seurana 2 pv hormonaalinen migreeni aina iltaisin ja kamala oksettava olo. Toivottavasti ulkomaan matkalla ei oo sellaista tiedossa!
 
Takaisin
Top