Raskaaksi 2022

Odotan kyllä seuraavia piinapäiviä innolla kun olen silloin dpo 6 - dpo 14 ulkomailla ystävän kanssa. Eli just sen pahimman testausajan. 😂 ja testaan sitten tottakai vasta kotiin saapuessa dpo 14. Toivon, että cyclogest onnistuu tuolloinkin pitämään kuukautiset poissa, ja testaamatta negaa en uskalla niitä reissun aikana vielä lopettaakkaan. Nyt kuukautiset olivat poissa 2 ylimääräistä päivää pelkästään sillä, että lopetin cyclogestin silloin kun normaalisti pitäisi kuukautisten alkaa testattuani negan. Mutta tällöin oli seurana 2 pv hormonaalinen migreeni aina iltaisin ja kamala oksettava olo. Toivottavasti ulkomaan matkalla ei oo sellaista tiedossa!
Siinä kyllä testataan mielenlujuutta 😅superisti tsemppiä! Piinapäivät saa kirjaimellisen merkityksen :D ja toivotaan tosiaan ettei migreeniä tulis!
 
Odotan kyllä seuraavia piinapäiviä innolla kun olen silloin dpo 6 - dpo 14 ulkomailla ystävän kanssa. Eli just sen pahimman testausajan. 😂 ja testaan sitten tottakai vasta kotiin saapuessa dpo 14. Toivon, että cyclogest onnistuu tuolloinkin pitämään kuukautiset poissa, ja testaamatta negaa en uskalla niitä reissun aikana vielä lopettaakkaan. Nyt kuukautiset olivat poissa 2 ylimääräistä päivää pelkästään sillä, että lopetin cyclogestin silloin kun normaalisti pitäisi kuukautisten alkaa testattuani negan. Mutta tällöin oli seurana 2 pv hormonaalinen migreeni aina iltaisin ja kamala oksettava olo. Toivottavasti ulkomaan matkalla ei oo sellaista tiedossa!
Ettei vaan oo tiedossa ystävän kans yhteistyössä tehtävää paniikkitestailua siel 😆 tietty riippuu jos meetteki johki pöpelikköön mistä ei saa testejä ni hankalampi homma! Mut joo, toivotaan kovasti ettei migreeni tai pahoinvointi iskis matkalla ❤️
 
Ettei vaan oo tiedossa ystävän kans yhteistyössä tehtävää paniikkitestailua siel 😆 tietty riippuu jos meetteki johki pöpelikköön mistä ei saa testejä ni hankalampi homma! Mut joo, toivotaan kovasti ettei migreeni tai pahoinvointi iskis matkalla ❤️
Yritän välttää. 😂😂😂mietin toki myös tuota vaihtoehtoa, mutta haluan kuitenkin säästää testin kotiin ja tehdä miehen kanssa 😍
 
Kp8 mennään ja eilen illalla testasin ekan ovistikun, hyvin haalea. Illan pakollinen talletus meni pieleen ja ei voi mitään. No suostuttelin miehen kuppihommiin tänä aamuna,koska hänen tyhjennys on tehtävä koska keskiviikkona pitää antaa näyte. Nyt jää vaan lyhyempi väli jolle ei mahda mitään. Kun ei pystynyt niin ei pystynyt. Ne suosittelee 3-4päivää edellisestä.
No me hyödynnettiin tää aamu sitten kuppiin ja mä vielä testaan kuukupin kanssa ja vielä tässä o piti saada vaikka alakerrassa taustalla hälinää ja pelko ettei kukaan tuu huoneeseen 😂 Eikä se kuppikaan helposti mennyt kun lipsahti niin meinas kallisarvoiset kamat kaatuu lattialle 🙈 No nyt en tiedä toivoako myöhästä ovista vai aikasta. Asialle en voi siis mitään. Jos olis aikainen niin tämäkin talletus olisi jo mahdollinen tärppi, myöhäisemmälle ei olisi ja silloin saataisiin talletella lähekkäin. Ja vapaat osuu siihen osittain niin olisi sekin kivempi. No tää kierto nyt näkee miten menee.

Nyt on saanut hyvin aikaa kulutettua kun teen tässä vielä tänään kolmannen tuplavuoron. Sain nukuttua nyt kun eilisen ja tän väliin jäi 16h eikä vain 8h 😴
Huomenna sit paha kun teen illan ja yön ja oon (luullut että vika yö)menossa lasten kans kotieläin puistoon 11.30(en siis kerkee nukkua 😅)onneks bussikyyti ni hyödynnän matkan sinne kyllä nukkuen 🤣 Kotiin kunpääsen ni suoraan nukkumaan. Ja vika yö tuntuu varmaan parilta tunnilta 😁👍

Sit onkin enää päivä siihen testiin ja päivä tuloksiin jos kerkee tulla. Kahdet synttärit siinä odotellessa joten touhua on 😬

Hei tää kuukuppi on kyl melko hyvä tähän koti inssiin. Se sotkeminen jää vähemmälle ja kaikinpuolin kiva juttu kyllä.
Kyllä tuun putoo korkeelta jos tulokset on huonot, mutta en mahda sille mitään että ajattelen aina positiivisesti ensin. Oletan edelleen että nyt niit varmaan on paljon jo. Mies toppuuttelee.
Mutta onneks ootte täällä tukena jos tullaan pilvilinnasta rytinällä alas ❤️
 
Täällä kp1 ja oikeastaan olen todella onnellinen menkoista. Kunnon oppikirjan mukainen 28 päivän kierto oli taatusti Donafertyn tekosia, kun normaalisti mun kierrot huitelee jossain 40-90 päivän haarukassa. Tähän kiertoon sain myös sen ekan ovistestiplussan ikinä. Tuntuu huojentavalta että jotain positiivista kehitystä tapahtuu, vaikka ei raskautta tullutkaan. 😊 Tästä on hyvä mieli lähteä seuraavaan yritykseen, jos samaan tahtiin mennään niin seuraava ovulaatio tapahtuisi meidän häämatkalla. 🥰
 
Tässä kierrossa on kyllä kaikki ollut kohdallaan. Tallettelut loistavasti, eikä edes mitään stressitekijöitä painamassa mieltä.

Dpo 9 testasin tyylipuhtaan negan rfsu herkällä ja siitä mureni taas koko mieli.. Kaiken kruunasi juuri sinä päivänä parhaan ystävän synnytys. Vaikeaa samalla olla onnellinen hänen unelmien täyttymyksestä ja itkeä omaa elämää joka käänteessä.
Kyseinen päivä oli niin kaaos etten ole uskaltanut tehdä enempää testejä, ehkä jos menkkoja ei kuulu niin tarkastetaan.

Flo ennustaa menkkoja ylihuomiselle🙃
 
Tässä kierrossa on kyllä kaikki ollut kohdallaan. Tallettelut loistavasti, eikä edes mitään stressitekijöitä painamassa mieltä.

Dpo 9 testasin tyylipuhtaan negan rfsu herkällä ja siitä mureni taas koko mieli.. Kaiken kruunasi juuri sinä päivänä parhaan ystävän synnytys. Vaikeaa samalla olla onnellinen hänen unelmien täyttymyksestä ja itkeä omaa elämää joka käänteessä.
Kyseinen päivä oli niin kaaos etten ole uskaltanut tehdä enempää testejä, ehkä jos menkkoja ei kuulu niin tarkastetaan.

Flo ennustaa menkkoja ylihuomiselle🙃
Voin samaistua fiiliksiin. Meillä meni kanssa tallettelut nappiin ja pieniä oireita on ollut tässä matkan varrella ja siksi sorruin testaamaan jo nyt vaikka vannoin että maltan odottaa. Nyt siis dpo 8 ja oppikirjamainen nega. Siitä sitten askartelemaan ystävän babyshower lahjaksi tuttinauhaa ja muuta pientä. Yritän pysyä positiivisena ja samaan aikaan takaraivossa on jo valmiina ketutus. Nyt jos ois tärpännyt niin matkustaja ois ollut just 12 viikkoinen kun mennään naimisiin. No ens kierrosta voisin plussata mun synttäreinä ja sitä seuraavana meidän hääpäivänä.
 
Voin samaistua fiiliksiin. Meillä meni kanssa tallettelut nappiin ja pieniä oireita on ollut tässä matkan varrella ja siksi sorruin testaamaan jo nyt vaikka vannoin että maltan odottaa. Nyt siis dpo 8 ja oppikirjamainen nega. Siitä sitten askartelemaan ystävän babyshower lahjaksi tuttinauhaa ja muuta pientä. Yritän pysyä positiivisena ja samaan aikaan takaraivossa on jo valmiina ketutus. Nyt jos ois tärpännyt niin matkustaja ois ollut just 12 viikkoinen kun mennään naimisiin. No ens kierrosta voisin plussata mun synttäreinä ja sitä seuraavana meidän hääpäivänä.
Jep juurikin noin!
Mainitsin joskus aiemmin et tissit on vähän herkillä ja oon itkenyt tosi helpolla lähiaikoina. Niin mikä siinä onkin et pitää tolleen kiusoitella kaikilla oireilla turhaan.
 
Täällä jo kp7 taas, menkat tuli sitten maanantaina just kun piti reissuun lähteä perheen kanssa. 🙃 Ärsytti ja kiukutti, oli niin paljon oireita, haamuilevia testejä. Ei voi mitään, pahin ketutus onneks jo takana ja kohti uutta mahdollisuutta. Tähän kiertoon otin mielenkiinnosta greippimehun mukaan. Mulla on jostain syystä synnytyksen jälkeen menkat niukentuneet kovasti. Yhtenä päivänä tulee enää joten kuten verta, loput neljä päivää tiputtelua. Jotenkin pelkään, että onko mussa jotain vikaa. Tää yrittäminen on kyllä aikamoista tunteiden vuoristorataa! Vaikka kuinka yrittää relata niin kaiken maailman kurjia ajatuksia tulee heti kummittelemaan.

Tosta greippimehusta, juodaanko sitä siis ovikseen asti? Tämäkin varmaan on sataan kertaa jo kerrottu, mutta en nyt nopeasti löytänyt vastausta. 😁 Ja onko jotain muita keinoja vahvistaa kohdun limakalvoja? Noi vähän niukat menkat jotenkin huolettaa, ei mulla koskaan oo mitkään runsaat olleet mut jotenkin tuntuu vähältä.

Ihanaa kun tänne on tullut plussia, tuntuu aina mukavalta nähdä plussia. ❤️ Ja paljon tsemppiä vielä plussaa odottaville, tämä on kyllä melkoinen matka!
 
Jep juurikin noin!
Mainitsin joskus aiemmin et tissit on vähän herkillä ja oon itkenyt tosi helpolla lähiaikoina. Niin mikä siinä onkin et pitää tolleen kiusoitella kaikilla oireilla turhaan.
Mulla sama! Eilen oli rinnat kosketusarat, mitä ne ei oo koskaan aiemmin ollut, joka myös johti siihen että oli pakko testata ja sit pelkkää valkoista.
 
@Gagezzz ja @Kuuttituutti niinpä!! Mul on ny tänä vuonna ollu ihan perus luteaalioireina rintakipuu, alavatsatuntemuksia, finnejä, etovaa oloa. Mitä oireita nyt ku testit haamuilee? No ihan tasan samat oireet 🙈 nyt pieni ero ehkä on se, että aivastaessa viiltää kohdun seudulta ihan hiton kovaa. Tuttu oire, kyl tätä ennenkin on ollu, mut ei ehkä ihan näin voimakkaasti ja toistuvasti. Mut siis - tosiaan tämäkin on tuttu tunne, ollu ilman raskauttakin. Tässä kun on kolme vuotta näitä oireita havainnoinu ni kyllä saanu kantapään kautta senkin huomata, että eri kierroissa voi ihan hyvin olla vähän erilaisia oireita, eikä sekään meinaa mitään... Tosi ärsyttävää, että se keltarauhashormoni on sellanen trolli!
 
Täällä jo kp7 taas, menkat tuli sitten maanantaina just kun piti reissuun lähteä perheen kanssa. 🙃 Ärsytti ja kiukutti, oli niin paljon oireita, haamuilevia testejä. Ei voi mitään, pahin ketutus onneks jo takana ja kohti uutta mahdollisuutta. Tähän kiertoon otin mielenkiinnosta greippimehun mukaan. Mulla on jostain syystä synnytyksen jälkeen menkat niukentuneet kovasti. Yhtenä päivänä tulee enää joten kuten verta, loput neljä päivää tiputtelua. Jotenkin pelkään, että onko mussa jotain vikaa. Tää yrittäminen on kyllä aikamoista tunteiden vuoristorataa! Vaikka kuinka yrittää relata niin kaiken maailman kurjia ajatuksia tulee heti kummittelemaan.

Tosta greippimehusta, juodaanko sitä siis ovikseen asti? Tämäkin varmaan on sataan kertaa jo kerrottu, mutta en nyt nopeasti löytänyt vastausta. 😁 Ja onko jotain muita keinoja vahvistaa kohdun limakalvoja? Noi vähän niukat menkat jotenkin huolettaa, ei mulla koskaan oo mitkään runsaat olleet mut jotenkin tuntuu vähältä.

Ihanaa kun tänne on tullut plussia, tuntuu aina mukavalta nähdä plussia. ❤️ Ja paljon tsemppiä vielä plussaa odottaville, tämä on kyllä melkoinen matka!
Ovikseen asti lasi päivässä, kokeile ottaa myös vehnänalkioöljykapselit käyttöön. Niidenkin pitäis vahvistaa kohdun limakalvoja. 😊🌈
 
Täällä jo kp7 taas, menkat tuli sitten maanantaina just kun piti reissuun lähteä perheen kanssa. 🙃 Ärsytti ja kiukutti, oli niin paljon oireita, haamuilevia testejä. Ei voi mitään, pahin ketutus onneks jo takana ja kohti uutta mahdollisuutta. Tähän kiertoon otin mielenkiinnosta greippimehun mukaan. Mulla on jostain syystä synnytyksen jälkeen menkat niukentuneet kovasti. Yhtenä päivänä tulee enää joten kuten verta, loput neljä päivää tiputtelua. Jotenkin pelkään, että onko mussa jotain vikaa. Tää yrittäminen on kyllä aikamoista tunteiden vuoristorataa! Vaikka kuinka yrittää relata niin kaiken maailman kurjia ajatuksia tulee heti kummittelemaan.

Tosta greippimehusta, juodaanko sitä siis ovikseen asti? Tämäkin varmaan on sataan kertaa jo kerrottu, mutta en nyt nopeasti löytänyt vastausta. 😁 Ja onko jotain muita keinoja vahvistaa kohdun limakalvoja? Noi vähän niukat menkat jotenkin huolettaa, ei mulla koskaan oo mitkään runsaat olleet mut jotenkin tuntuu vähältä.

Ihanaa kun tänne on tullut plussia, tuntuu aina mukavalta nähdä plussia. ❤️ Ja paljon tsemppiä vielä plussaa odottaville, tämä on kyllä melkoinen matka!
En halua luoda turhia toiveita, mutta tuli väkisinkin mieleeni että olivatkohan oikeat menkat...? Varsinkin jos sulla on testit haamuilleet. Valemenkat on kuulemma suht yleisiä ja ovat niukemmat kun normimenkat.
 
@Gagezzz ja @Kuuttituutti niinpä!! Mul on ny tänä vuonna ollu ihan perus luteaalioireina rintakipuu, alavatsatuntemuksia, finnejä, etovaa oloa. Mitä oireita nyt ku testit haamuilee? No ihan tasan samat oireet 🙈 nyt pieni ero ehkä on se, että aivastaessa viiltää kohdun seudulta ihan hiton kovaa. Tuttu oire, kyl tätä ennenkin on ollu, mut ei ehkä ihan näin voimakkaasti ja toistuvasti. Mut siis - tosiaan tämäkin on tuttu tunne, ollu ilman raskauttakin. Tässä kun on kolme vuotta näitä oireita havainnoinu ni kyllä saanu kantapään kautta senkin huomata, että eri kierroissa voi ihan hyvin olla vähän erilaisia oireita, eikä sekään meinaa mitään... Tosi ärsyttävää, että se keltarauhashormoni on sellanen trolli!
No just toi! Ja sit en voi ymmärtää miten joku voi tulla raskaaksi vahingossa kun oikealla ajotuksella ja muilla tukitoimilla ei tuu toivottua lopputulosta.
 
Ovikseen asti lasi päivässä, kokeile ottaa myös vehnänalkioöljykapselit käyttöön. Niidenkin pitäis vahvistaa kohdun limakalvoja. 😊🌈

Oih kiitos vinkistä, pistin heti tilaten! 😍

En halua luoda turhia toiveita, mutta tuli väkisinkin mieleeni että olivatkohan oikeat menkat...? Varsinkin jos sulla on testit haamuilleet. Valemenkat on kuulemma suht yleisiä ja ovat niukemmat kun normimenkat.

Uskoisin, että oli oikeet menkat, ne haamut ei lähteneet vahvistumaan ja mulla on ollut nää vuodot pidemmän aikaa jo niukempia. 😔
 
Kierto yleensä 28 päivää. Eilen sovelluksen mukaan kp1, vähän tuli pyyhittäessä paperiin punertavaa mutta ei mitään sen kummempaa. Eli kp 30 nyt? Pitää tehä testi mutta en jaksa uskoa tässä kierrossa yhtään mitään onnistumisen mahdollisuuksia.
Mitään rintojen pientä arkuutta kummempaa oiretta ei ole, mutta toisaalta nyt on kyllä kierto tässä viime aikoina heittänyt ihan häränpyllyä. Pitkään ollu tosi tasainen, päivälleen ainakin jos ei lähes jopa tunnilleen. Turhauttavaa 😭
 
Täällä jo kp7 taas, menkat tuli sitten maanantaina just kun piti reissuun lähteä perheen kanssa. 🙃 Ärsytti ja kiukutti, oli niin paljon oireita, haamuilevia testejä. Ei voi mitään, pahin ketutus onneks jo takana ja kohti uutta mahdollisuutta. Tähän kiertoon otin mielenkiinnosta greippimehun mukaan. Mulla on jostain syystä synnytyksen jälkeen menkat niukentuneet kovasti. Yhtenä päivänä tulee enää joten kuten verta, loput neljä päivää tiputtelua. Jotenkin pelkään, että onko mussa jotain vikaa. Tää yrittäminen on kyllä aikamoista tunteiden vuoristorataa! Vaikka kuinka yrittää relata niin kaiken maailman kurjia ajatuksia tulee heti kummittelemaan.

Tosta greippimehusta, juodaanko sitä siis ovikseen asti? Tämäkin varmaan on sataan kertaa jo kerrottu, mutta en nyt nopeasti löytänyt vastausta. 😁 Ja onko jotain muita keinoja vahvistaa kohdun limakalvoja? Noi vähän niukat menkat jotenkin huolettaa, ei mulla koskaan oo mitkään runsaat olleet mut jotenkin tuntuu vähältä.

Ihanaa kun tänne on tullut plussia, tuntuu aina mukavalta nähdä plussia. ❤️ Ja paljon tsemppiä vielä plussaa odottaville, tämä on kyllä melkoinen matka!
Mulla kaavinnan jälkeen menkat niukentuneet huomattavasti. Viimeisin samanlailla yhtenä päivänä vähäsen ja sit parina enemmänkin tiputtelua. Kovasti mietityttänyt että onko jossain vika vai vaan sattumaa.
Itsellä kans käytössä tässä kierrossa greippimehu, royal gele ja vehnänalkioöljy. Toivottavasti auttaisi ja vahvistaisi limakalvoja.
 
Nyt on esikoisen synttärit juhlittu ja ehtii taas murehtimaan tätä sekasin olevaa kroppaa.

Kp17 tänään ja ajattelin jo vahvojen olojen perusteella oviksen olleen, mutta päivälämmöt näyttäs olevan kuitenkin edelleen alkukierron tasolla😪 en tossa muutamaan päivään tosin mittailut, mutta nyt en sitten tiiä yhtään oonko ovuloinu vai en. Ärsyttävää ja turhauttavaa. Ovisoireetkin meni jo paitsi todella kosteaa on edelleen. Eggiksiä oli torstaina🤔 mulla tosin on kyllä aina kosteaa ihan menkkohin astikin, ei tuu kuivaa kautta paitsi just sinä päivänä ku menkat alkaa.
 
Takaisin
Top