Raskaaksi 2022

Superisti tarrasukkia kaikille haamuilijoille❤️
Ja paljon tsemppiä niille joilla kemiallinen tai uusi kierto alkanut😟❤️
Täällä taas totaalinen turhautuminen kun kp1. No ei kai tässä taaskaan auta muu kun positiivinen ajattelu uudesta kierrosta ja uudesta mahdollisuudesta.
Tiedän niin ton tunteen, täällä myös kp1 koputtelee. Toivottavasti seuraava kierto olisi meidän ❤️
 
Pahoittelut ja voimia teille kenellä kemialliset/vuotoa ja onnea vaan plussista toisille ♥️ Mulla oli ensimmäistä yrittäessä ekaksi kanssa keskenmeno 5+ viikolla ja se otti mielenpäälle aika paljon niin voin samaistua fiiliksiin 😞 mutta siitä menikin vain yksi kierto ja esikoinen sai alkunsa ☺️

Itsellä kp 10 ja on tää vaan turhauttavaa odotella ovista 😅 miten musta on tullut näin malttamaton 🫣 ja mietimpähän vaan et miksi raskautumisen pitää olla niin *piip* vaikeaa et voisio vaan ne haikarat sit vaikka tuoda niitä vauvoja nii ei tartteis odotella 🫢😅
 
Palhon onnea, Maitopisar@!

Iik, nyt testissä näkyy jo haamu!!! käyn päivällä ostamassa huomiseksi digitestin. Katsotaan näkyisikö kuvassa jotain:
 

Liitteet

  • IMG_20220701_070038.jpg
    IMG_20220701_070038.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 151
Hei,
Liityn tähän ketjuun. Maanantaina sain plussan testiin ja tällä viikolla pitäisi olla rv6 🙈 ennestään minulla on 15v. 11v. Sekä 1,5 vuotias 😂 toivon paljon tarrasukkia tälle pienokaiselle koska koin viime tammikuussa kaksosten keskenmenon.
Paljon onnea! :) Jos jo sait plussan, niin varmaan tuolla lasketun ajan puolella löytyy enemmän kohtalotovereita - täällä me vasta tavotellaan niitä plussia :)
 
Hei,
Liityn tähän ketjuun. Maanantaina sain plussan testiin ja tällä viikolla pitäisi olla rv6 🙈 ennestään minulla on 15v. 11v. Sekä 1,5 vuotias 😂 toivon paljon tarrasukkia tälle pienokaiselle koska koin viime tammikuussa kaksosten keskenmenon.
Paljon onnea plussasta! 😍 Ja tarrasukkia pienelle! ❤ Tosiaan tuolla lasketun ryhmissä on varmaan enemmän niitä kohtalotovereita, mutta voin suositella myös keskenmenon kokeneiden salaista ryhmää. Siellä on myös oma ketjunsa nyt odottaville, josta varmasti saa vertaistukea kun painii km jälkeisen raskauden pelkojen kanssa. 😊
 
Täällä näyttäs lämpöjen perusteella olevan dpo 2 tänään. Laitan ny teijänkin iloks tän lämpökäyrän mis näkyy tos alhaalla mimmoset pupustelut ollu käynnissä täällä helteistä huolimatta:
Screenshot_20220701-094123.png

Ei jää tässä kierrossa yrityksestä kiinni ainakaan 😄

Ny oliski sit puuharikas viikonloppu tiedossa, kolmen päivän liput Tuskaan! 🤘
 
Täällä näyttäs lämpöjen perusteella olevan dpo 2 tänään. Laitan ny teijänkin iloks tän lämpökäyrän mis näkyy tos alhaalla mimmoset pupustelut ollu käynnissä täällä helteistä huolimatta:
View attachment 114137

Ei jää tässä kierrossa yrityksestä kiinni ainakaan 😄

Ny oliski sit puuharikas viikonloppu tiedossa, kolmen päivän liput Tuskaan! 🤘
Hei ihanaa festariviikonloppua! Me ollaan provinssissa vielä seuraavat 2 päivää ja eilinenkin tuntui jo ihan hirvittävältä. 😂
 
Hei ihanaa festariviikonloppua! Me ollaan provinssissa vielä seuraavat 2 päivää ja eilinenkin tuntui jo ihan hirvittävältä. 😂
Kiitos samaa sinne! Joo, meinasin laittaa tohon perään että "en kyllä tiiä jaksaako sitä oikeesti kolmee päivää olla siel" mut totesin että ei pidä heti etukäteen jo luovuttaa sen suhteen 😆
 
Täällä kp31 (28-30 ollut ennen keskenmenoja) ja lämmöt tänään tippunut 35,6 asteeseen! Ollut 36,8 joten joko mittarissa vika tai jotain. Ei tietoa ovulaatiosta, Flo ennustaa menkkoja sunnuntaille mutta itse uskon että vasta viikon päästä alkaa vuoto.

Turvottaa, huimaa, vilkkaat unet ja rinnat turvoksissa. Nämä ihan perusPMS oireita ja nännit kipeytyi 25.6 joka täsmää et olis ollut ovulaatio kun oli kipuja ja ovismainen limailukin. Ja tuolloin lämmöt on noussut myös. Ainoo mikä mulla on uutta on finnit, näppyjä on selässä ja rintakehässä jopa nännipihassa oli yksi pirulainen! Leuassa on useampi ja kaikki pieniä mutta näkyviä. Voi olla helteet mutta mulla ei oo aikuisiällä juuri tullu. Migreeniä ei ole ollut tässä kierrossa vielä mikä on positiivinen juttu ja mieliala suhteellisen koholla.

Näin yöllä unta et mies oli laittanut kymmeniä kanelitankoja mun ruokaan ja esitin miehelle syöväni ne (en siis oikeasti syö kanelitankoja) mutta syljin ne ulos kun olin unessa ihan alussa raskaana ja pelkäsin että syömällä ne saan keskenmenon. Juon siis kaneliteetä jos vuoto ei ala ja usein siitä parin päivän sisällä alkanut kuukautiset (lukenut jostain ja omalla kohdalla toimii). Uni oli niin todentuntuinen että säikähdin et oon nyt sitten aiheuttanut keskenmenon enkä edes tietääkseni ole raskaana 🙈😅
 
Kerroinkin täällä aikaisemmin pelkääväni klamydian aiheuttamia vaurioita munanjohtimiin. Tähän uuteen kiertoon yritin lähteä rennoin mielin, kuitenkin stressi ja epätietoisuus nosti päätään ja soitin yksityiselle ajan munanjohtimien aukiolotutkimukseen.

Tutkimusaika oli ja meni, ja gyne kertoi hyvät uutiset, mitään vaurioita ei ole. Lääkärin määräyksestä meillä hyödynnetään nyt lomaviikot erittäin tehokkaasti🙊
 
Yk3. Pitäis olla taas ovis näillä näppäimillä. Ei oo jaksettu talletella paitsi eilen. Jotenkin tuli viime yk:lla ahdistus kun ei säännöllisestä tallettelusta huolimatta tärpännyt. Eilen sanoin, et nyt on pakko. Flon mukaan ovis ois huomenna.
Ollaan koiran kanssa tärpeillä samaan aikaan :Face With Tears Of Joy: koirakin pitäis astuttaa. Vielä hän antaa hammasta. On tää elämä stressaavaa, ja outoa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Yk3. Pitäis olla taas ovis näillä näppäimillä. Ei oo jaksettu talletella paitsi eilen. Jotenkin tuli viime yk:lla ahdistus kun ei säännöllisestä tallettelusta huolimatta tärpännyt. Eilen sanoin, et nyt on pakko. Flon mukaan ovis ois huomenna.
Ollaan koiran kanssa tärpeillä samaan aikaan :Face With Tears Of Joy: koirakin pitäis astuttaa. Vielä hän antaa hammasta. On tää elämä stressaavaa, ja outoa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Elämä on tosiaan täynnä kaikenlaista ja tärppääminenkin niin monen onnistuneen asian summa. Eiköhän se teidänkin tärppi ajan kanssa tule jos vasta pari kiertoa takana 😊
 
Aamun DPO14 RFSU 25 mlU/ml, kuva otettu kuivana vasta nyt. Aamulla en kuvannut, silloin oli mun mielestä jotenkin punaisempi. Olen googlaillut, että nämä RFSU:n testit taitavat kautta linjan antaa hailakampia viivoja kuin esim. saman herkkyyden Pregcheck? Ja jostain kuvavertailusta huomasin, että ns. leffaviiva tuli vasta pitkälti DPO+20.

En tiedä oikein mikä tämän vuodatukseni pointti on, varmaan se, että päässä pyörii kirjaimellisesti Ihan Joka Ainoa Hetki että lähteekö tuo nyt tuosta vahvistumaan vai ei. Onhan se vahvistunut ainakin DPO11-13 ihan kiistatta, mutta äh. Soimaan itseäni siitä, että tieto lisää tuskaa ja miksi hölmö testaat niin varhain, mutta toisaalta, se huhtikuinen kemiallinen toi huojennusta siinä mielessä, että ainakin jotakin tapahtuu.

Ymmärrän hyvin jos tällaista keskustelua ei tänne kaivata ja sen saa sanoa minulle ihan suoraan, mutta itse koen tässä vaiheessa kuuluvani vielä paljon selkeämmin tänne kuin mihinkään raskausketjuihin. Kummallinen välitila.
IMG20220701224947__01.jpg
 
Aamun DPO14 RFSU 25 mlU/ml, kuva otettu kuivana vasta nyt. Aamulla en kuvannut, silloin oli mun mielestä jotenkin punaisempi. Olen googlaillut, että nämä RFSU:n testit taitavat kautta linjan antaa hailakampia viivoja kuin esim. saman herkkyyden Pregcheck? Ja jostain kuvavertailusta huomasin, että ns. leffaviiva tuli vasta pitkälti DPO+20.

En tiedä oikein mikä tämän vuodatukseni pointti on, varmaan se, että päässä pyörii kirjaimellisesti Ihan Joka Ainoa Hetki että lähteekö tuo nyt tuosta vahvistumaan vai ei. Onhan se vahvistunut ainakin DPO11-13 ihan kiistatta, mutta äh. Soimaan itseäni siitä, että tieto lisää tuskaa ja miksi hölmö testaat niin varhain, mutta toisaalta, se huhtikuinen kemiallinen toi huojennusta siinä mielessä, että ainakin jotakin tapahtuu.

Ymmärrän hyvin jos tällaista keskustelua ei tänne kaivata ja sen saa sanoa minulle ihan suoraan, mutta itse koen tässä vaiheessa kuuluvani vielä paljon selkeämmin tänne kuin mihinkään raskausketjuihin. Kummallinen välitila.
View attachment 114146
Hyvältä näyttää ☺️ toivon vahvistumista viivalle ja tarrasukkia pienelle ❤️
 
Onnea plussauksista kaikille ❤️

Itsestäni sen verran, että oon tänään lähdössä keikalle ja 75 päivän odotuksen jälkeen tänään on sit kp1 😄 Oishan ne menkat voineet alkaa vaikka huomenna, mutta onneks sentään kierto käynnistyi vihdoin. Enkä kerennyt hakea sitä lääkekuuria 🥲 Hauskinta ehkä tässä on, että n. pari viikkoa sitten tunsin jotain oviksen oireita, mutta vähä ohitin ne koska pitkä kierto. Meillä on ollut tässä kylässä anoppia, mun sisaruksia ym. miehen reissua ja tottakai missattiin tämäkin mahdollisuus taas. No se minusta taas, hauskaa viikonloppua kaikille 🥰
 
Takaisin
Top