Raskaaksi 2022

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Mamiksx4 voi harmi! 😞 Oli kyllĂ€ niin selvĂ€n olonen! Voisko olla vielĂ€ niin varhasta ettĂ€ voi virtan hCG mÀÀrĂ€t heitellĂ€ helposti? Mut vaikea viivanpaikaks uskoa, kyl mĂ€ uskon ettĂ€ eilen testiĂ€ tehdessĂ€ oli hCG koholla sulla...

Mulla on ollu huiman kiireistĂ€ töissĂ€ enkĂ€ oo kunnolla ehtiny palautuakaan, niin vĂ€hĂ€n jÀÀny tÀÀ foorumin seuraaminen vajaavaiseks! On varmasti hujahtanu paljon viestejĂ€ vaan yhestĂ€ silmĂ€stĂ€ sisÀÀn ja toisesta ulos 😌 mutta tÀÀllĂ€ itellĂ€ ei mitÀÀn erityistĂ€ raportoitavaa. Ovistestit oli niin vĂ€hissĂ€ ettĂ€ ei juuri tullu testailtua, lĂ€mmöt nĂ€yttÀÀ siltĂ€ ettĂ€ eilen saatto olla, eli nyt mahdollisesti dpo1 :) helteistĂ€ huolimatta ollaan nyt puuhattu ku puput, ettĂ€ tĂ€llĂ€ kertaa ei ainakaan jÀÀ siitĂ€ kiinni 😆 hysteroskopian jĂ€lkeen on hauskasti nĂ€kyny lĂ€mmöissĂ€ ihan hullua siksakkia, mitĂ€ ei ennen oo ollu! Nyt vĂ€hĂ€n jo alkanu rauhottumaan. Mutta jotenkin tosi hauskaa ettĂ€ jossain mitattavassa asiassa nĂ€ky noin selvĂ€sti!

TsemppiÀ kaikille hellehommiin, muistakaa nesteytys!
 
@Mamiksx4 voi harmi! 😞 Oli kyllĂ€ niin selvĂ€n olonen! Voisko olla vielĂ€ niin varhasta ettĂ€ voi virtan hCG mÀÀrĂ€t heitellĂ€ helposti? Mut vaikea viivanpaikaks uskoa, kyl mĂ€ uskon ettĂ€ eilen testiĂ€ tehdessĂ€ oli hCG koholla sulla...

Mulla on ollu huiman kiireistĂ€ töissĂ€ enkĂ€ oo kunnolla ehtiny palautuakaan, niin vĂ€hĂ€n jÀÀny tÀÀ foorumin seuraaminen vajaavaiseks! On varmasti hujahtanu paljon viestejĂ€ vaan yhestĂ€ silmĂ€stĂ€ sisÀÀn ja toisesta ulos 😌 mutta tÀÀllĂ€ itellĂ€ ei mitÀÀn erityistĂ€ raportoitavaa. Ovistestit oli niin vĂ€hissĂ€ ettĂ€ ei juuri tullu testailtua, lĂ€mmöt nĂ€yttÀÀ siltĂ€ ettĂ€ eilen saatto olla, eli nyt mahdollisesti dpo1 :) helteistĂ€ huolimatta ollaan nyt puuhattu ku puput, ettĂ€ tĂ€llĂ€ kertaa ei ainakaan jÀÀ siitĂ€ kiinni 😆 hysteroskopian jĂ€lkeen on hauskasti nĂ€kyny lĂ€mmöissĂ€ ihan hullua siksakkia, mitĂ€ ei ennen oo ollu! Nyt vĂ€hĂ€n jo alkanu rauhottumaan. Mutta jotenkin tosi hauskaa ettĂ€ jossain mitattavassa asiassa nĂ€ky noin selvĂ€sti!

TsemppiÀ kaikille hellehommiin, muistakaa nesteytys!
Joo livenÀ mÀ laskin sen jo haamiksi, koska meidÀn kylppÀrissÀ kökkö valaistus, ei tuu luonnonvaloa ja silmÀt ristissÀ nÀin sen jo siellÀ ja no muualla se nÀkyy ilman pyörittelyÀ.
Toki toivon ettÀ ne hcg t vois heitellÀ. Niin kovasti toivon.

No niin tsemppiĂ€ pupuille tulevaan piinailuun đŸ„°

MeillÀ muuten kahden viikon pÀÀstÀ uus simppa analyysi, Sillon ollaan taas jo oviksenkin ÀÀrellÀ.
 
Hellurei, minĂ€kin palailen tÀÀltĂ€ taas kirjoittelemaan (hirmu pitkĂ€ tauko kun olikin🙈😅).

Mutta siis tĂ€ytyy pitÀÀ pieni avautuminen kuitenkin, olipa nimittĂ€in henkisesti yllĂ€ttĂ€vĂ€n raskaat 4-5 pĂ€ivÀÀ takana, koin siis elĂ€mĂ€ni ensimmĂ€isen raskauden joka oli ilmeisesti kemiallinen/kiinnittymisyritys mikĂ€ sitten liekÀÀn ollut lopulta. Ja varsinkin hirmuiset kivut ja vuoto yllĂ€tti (ehdin jo pelkÀÀmÀÀn kohdunulkoista) vaikka kuukautiset ei ehtineet olla edes myöhĂ€ssĂ€ vaan ne alkoi ennen aikojaan kp 28/32. Raskaustestit haamuili kp 25-26 lĂ€htien. Nyt vuoto on kuitenkin lĂ€hestulkoon jo loppunut ja alkaa tuntua ettĂ€ ehkĂ€ elĂ€mĂ€ voittaa kuitenkin. ☀
Kuulostaa kauhean traagiselta, mutta kyllÀhÀn se sitÀ oli nÀin ÀkkiseltÀÀn ensimmÀistÀ lasta yrittÀvÀlle.

Toivotan hirmuisesti onnea ja tsemppiĂ€ kaikille matkalleen.đŸ€žđŸ» KyllĂ€ me kaikki vielĂ€ joku kaunis pĂ€ivĂ€ onnistutaan.
TĂ€mĂ€ on kyllĂ€ hieno yhteisö, tÀÀllĂ€ on niin auttavainen ja ymmĂ€rtĂ€vĂ€inen ilmapiiri. Kiitos kun olette. 💛
 
Hellurei, minĂ€kin palailen tÀÀltĂ€ taas kirjoittelemaan (hirmu pitkĂ€ tauko kun olikin🙈😅).

Mutta siis tĂ€ytyy pitÀÀ pieni avautuminen kuitenkin, olipa nimittĂ€in henkisesti yllĂ€ttĂ€vĂ€n raskaat 4-5 pĂ€ivÀÀ takana, koin siis elĂ€mĂ€ni ensimmĂ€isen raskauden joka oli ilmeisesti kemiallinen/kiinnittymisyritys mikĂ€ sitten liekÀÀn ollut lopulta. Ja varsinkin hirmuiset kivut ja vuoto yllĂ€tti (ehdin jo pelkÀÀmÀÀn kohdunulkoista) vaikka kuukautiset ei ehtineet olla edes myöhĂ€ssĂ€ vaan ne alkoi ennen aikojaan kp 28/32. Raskaustestit haamuili kp 25-26 lĂ€htien. Nyt vuoto on kuitenkin lĂ€hestulkoon jo loppunut ja alkaa tuntua ettĂ€ ehkĂ€ elĂ€mĂ€ voittaa kuitenkin. ☀
Kuulostaa kauhean traagiselta, mutta kyllÀhÀn se sitÀ oli nÀin ÀkkiseltÀÀn ensimmÀistÀ lasta yrittÀvÀlle.

Toivotan hirmuisesti onnea ja tsemppiĂ€ kaikille matkalleen.đŸ€žđŸ» KyllĂ€ me kaikki vielĂ€ joku kaunis pĂ€ivĂ€ onnistutaan.
TĂ€mĂ€ on kyllĂ€ hieno yhteisö, tÀÀllĂ€ on niin auttavainen ja ymmĂ€rtĂ€vĂ€inen ilmapiiri. Kiitos kun olette. 💛
TsemppiĂ€. ❀ Muista, ettĂ€ kaikki tunteet on sallittuja myös kemiallisen kohdalla. SiinĂ€ se toive ja ajatus siitĂ€ raskaudesta saa jo tuulta alleen vaikka kestÀÀkin lyhyen aikaa. ❀ ItsellĂ€ aikanaan helpotti ajatella, ettĂ€ ainakin meidĂ€n sukusolut kohtaa ja hedelmöittyminen on mahdollista. 😊
 
TsemppiĂ€. ❀ Muista, ettĂ€ kaikki tunteet on sallittuja myös kemiallisen kohdalla. SiinĂ€ se toive ja ajatus siitĂ€ raskaudesta saa jo tuulta alleen vaikka kestÀÀkin lyhyen aikaa. ❀ ItsellĂ€ aikanaan helpotti ajatella, ettĂ€ ainakin meidĂ€n sukusolut kohtaa ja hedelmöittyminen on mahdollista. 😊
Kiitos kun jaksat aina tsempata (minua ja kaikkia muitakin), merkkaa tosi paljon ainakin minulle oikeasti. 😊
Ja joo nĂ€in minĂ€kin oon yrittĂ€nyt tĂ€ssĂ€ ajatella, ettĂ€ ainakin nyt tietÀÀ ettĂ€ tulevaisuudessakin hedelmöittyminen ja jopa raskautuminen on mahdollista kun se kerran on jo tapahtunut. 💚
 
Kiitos tarrasukista kaikille, toivotaan ettĂ€ tĂ€mĂ€ nyt tarraisin hyvin kiinni. 💕 On tuo testi positiivinen edelleen, mutta onko se noussut riittĂ€vĂ€sti, kun juurikaan viiva ei ole tummentunut minusta. 😬 No, sen vain aika voi nĂ€yttÀÀ...
IMG20220630114120__01.jpg
 
Kiitos kun jaksat aina tsempata (minua ja kaikkia muitakin), merkkaa tosi paljon ainakin minulle oikeasti. 😊
Ja joo nĂ€in minĂ€kin oon yrittĂ€nyt tĂ€ssĂ€ ajatella, ettĂ€ ainakin nyt tietÀÀ ettĂ€ tulevaisuudessakin hedelmöittyminen ja jopa raskautuminen on mahdollista kun se kerran on jo tapahtunut. 💚
Kiitos kiitoksesta, hyvĂ€ jos saa annettua edes palan siitĂ€ hyvĂ€stĂ€ takaisin mitĂ€ tÀÀltĂ€ itselleen saa. ❀
 
Kovasti tsemppiÀ Katriina, mulla kans tÀssÀ kierrossa nyt toinen kemiallinen, joka omalle kohdalle osuu. EpÀilyt alkoi, kun menkat myöhÀssÀ ja alkaneet pms oireet loppuivat ennen kuukautisten tarkoitettua alkamispÀivÀÀ. Syke oli korkeampi kaks pÀivÀÀ viime viikol. Iso hyytymÀ eilen yöllÀ ja tÀnÀ yönÀ pieni. VielÀ ei mitÀÀn muuta. Paitsi kovia kipuja on ollut. LisÀksi tuli tÀmÀ roskishaamu niin uskon kyllÀ, ettÀ kemiallinen kyseessÀ. Viimeksi syksyllÀ oli sama homma, menkat oli jo myöhÀssÀ, ennenkuin rtestissÀ mitÀÀn nÀkyi. Muissa kierroissa ei ole mulla ikinÀ turhia haamuja, roskishaamuja tai viivanpaikkoja nÀkynyt. Kuva One Step. Kiva tÀlleen hÀÀpÀivÀÀ viettÀÀ odottaen keskenmenneen vuodon alkamista :side_tear:
15ba21ea-0471-45d2-84f6-73752d81874c.jpg
 
Kovasti tsemppiÀ Katriina, mulla kans tÀssÀ kierrossa nyt toinen kemiallinen, joka omalle kohdalle osuu. EpÀilyt alkoi, kun menkat myöhÀssÀ ja alkaneet pms oireet loppuivat ennen kuukautisten tarkoitettua alkamispÀivÀÀ. Syke oli korkeampi kaks pÀivÀÀ viime viikol. Iso hyytymÀ eilen yöllÀ ja tÀnÀ yönÀ pieni. VielÀ ei mitÀÀn muuta. Paitsi kovia kipuja on ollut. LisÀksi tuli tÀmÀ roskishaamu niin uskon kyllÀ, ettÀ kemiallinen kyseessÀ. Viimeksi syksyllÀ oli sama homma, menkat oli jo myöhÀssÀ, ennenkuin rtestissÀ mitÀÀn nÀkyi. Muissa kierroissa ei ole mulla ikinÀ turhia haamuja, roskishaamuja tai viivanpaikkoja nÀkynyt. Kuva One Step. Kiva tÀlleen hÀÀpÀivÀÀ viettÀÀ odottaen keskenmenneen vuodon alkamista :side_tear: View attachment 114115
Voi ei 😔 Toivotaan kuitenkin ettĂ€ vuoto sieltĂ€ alkaisi kunnolla, ja ettĂ€ pÀÀsette mahdollisimman pian uuteen kiertoon ja mahdollisuuteen. 💛

Mullakin oli tosiaan sykkeet koholla ja ei ollut yhtÀÀn pms-oireita joita yleensÀ kyllÀ on.
Ja vuoto oli kyllĂ€ todella runsasta ja kivuliasta ihan kirkasta verta ja vain muutamia isompia hyytymiĂ€.. on tĂ€mĂ€ kyllĂ€ joskus niin epĂ€reilun tuntuista, mutta ei auta kun uskoa parempaan huomiseen ja elÀÀ pĂ€ivĂ€ kerrallaan. đŸ™đŸ» Olet ajatuksissa. 💛
 
TsemppiĂ€ kaikille uuteen kiertoon joutuville ja kierron alkaneille! Myös peukut pystyyn kaikille piinailijoille ja haamuja saaneille. Ennen kaikkea onnea ja vauvaliimaa plussia saaneille 💕

TÀÀllĂ€ oviksen metsĂ€stys alkanut, kp 10 tĂ€nÀÀn eli ahkeraa jyystöÀ pitĂ€isi lĂ€mpimikseen yrittÀÀ jaksaa ensiviikolle asti 😅
 
ÄÀÀh saamarin helteet, kauhee homma yrittÀÀ miestĂ€ saada houkuteltua talletteluihin kun on hikihannu muutenkin ja saa huonosti nukutuks helteiden takia. Ei mikÀÀn kamala kiima itsellĂ€kÀÀn (normaalisti oon kauhee himohiiri, olin jopa koko raskausajan😁), mutta kyllĂ€ sitĂ€ silti jaksais pikaset vetÀÀ. Muutenkin vaikeeta tÀÀ yritys saati sit jos ei tuu talletuksia...
 
Nyt pitÀÀ oottaa 4 vko ja sit saa vasta olla yhdynnÀssÀ ku testi on puhdas. Iha kauheen pitkÀ tauko tÀssÀ yrittÀmisessÀ ku ooteltu jo nyt se pari vko ja vielÀ 4 pitÀÀ oottaa. Hiton klamydia. Ei paljoo huvita kondomin kanssa puuhailla ku haluais vaa nii kovasti raskautua et sellanen kumipuku turhauttaa.
 
Nyt pitÀÀ oottaa 4 vko ja sit saa vasta olla yhdynnÀssÀ ku testi on puhdas. Iha kauheen pitkÀ tauko tÀssÀ yrittÀmisessÀ ku ooteltu jo nyt se pari vko ja vielÀ 4 pitÀÀ oottaa. Hiton klamydia. Ei paljoo huvita kondomin kanssa puuhailla ku haluais vaa nii kovasti raskautua et sellanen kumipuku turhauttaa.
oliko se sulle tarttunut kuitenkin se klamydia? On kyl Ă€rsyttĂ€vÀÀ ettĂ€ tulee noin pitkĂ€ tauko 😞 Mulla ja miehellĂ€ kans nuorena sairastettu sama.
 
Superisti tarrasukkia kaikille haamuilijoille❀
Ja paljon tsemppiĂ€ niille joilla kemiallinen tai uusi kierto alkanutđŸ˜Ÿâ€ïž
TÀÀllÀ taas totaalinen turhautuminen kun kp1. No ei kai tÀssÀ taaskaan auta muu kun positiivinen ajattelu uudesta kierrosta ja uudesta mahdollisuudesta.
 
Siis kyllÀ ihmetyttÀÀ nÀÀ repÀisevÀt kivut nyt. Kp7 tÀnÀÀn, onko jotain munarakkuloiden kasvukipuja vai mitÀ? TÀn tyyppisiÀ ollu alkuraskaudessa, mut raskaudesta ei kyl oo kyse. Oviskipuja ollut esikoisen syntymÀn jÀlkeen lisÀÀntyvissÀ mÀÀrin, mut ton kivun tyyli on vaan omituinen.
 
Hei,
Liityn tĂ€hĂ€n ketjuun. Maanantaina sain plussan testiin ja tĂ€llĂ€ viikolla pitĂ€isi olla rv6 🙈 ennestÀÀn minulla on 15v. 11v. SekĂ€ 1,5 vuotias 😂 toivon paljon tarrasukkia tĂ€lle pienokaiselle koska koin viime tammikuussa kaksosten keskenmenon.
 
Takaisin
Top