Raskaaksi 2022

Ei hyvänen aika mikä jännitysnäytelmä tästä meidän tilanteesta tuli 😲
Mentiin äitiyspolille tänään sillä meiningillä että saan lääkkeet tyhjennykseen, ultrauksessa lääkäri totesi että siellä on tapahtunut jotain kasvua viikon takaiseen, en tiedä johtuuko nyt siitä että ultra oli eri viikko sitten ja siksi hämää, vai onko tilanne se että raskaus onkin alkanut myöhemmin, mikä omien laskujen mukaan ei ois mahdollista mutta en tiiä enää mistään mitään. Tein äitienpäivänä plussatestin, muutama päivä sen jälkeen digi näytti 2-3vkoa raskaana mutta voiko se hämätä koska kyseessä oli kaksosraskaus. Toisessa pussissa ei ollut sikiökaikua mutta toisessa näkyi nyt sikiökaiku ja ruskuaispussi, sykettä ei mutta koon mukaan ei vielä voisikaan. Viikko sitten terveystalolla käydessä lääkäri ei löytänyt sikiökaikua tms.

Anteeks sekava kirjoitus mutta oon ihan sekasin. Viikon päästä mennään taas ultraan äitiyspolille ja sitten nähdään onko vielä kasvanut vai mikä on tilanne.

Mitenhän sitä sais viikon kulumaan nopeesti 😬😬
Pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä että siellä olisikin normaalisti jatkuva raskaus❤️

Omaa napaa sen verran et hitto kun ärsyttää tehdä vuorotyötä. Nyt pitäis ens viikon alun ovista jo tässä alkaa ennakoimaan ja mä oon yövuorossa koko vkl😣 lisäks meillä kämpän remppa kesken ja nyt tuli aurinkopaneelit mitkä tilattiin ja niitäkin pitäis asentaa. Koita tässä nyt petipuuhiin jaksaa ja keretä 🙄

Mulla lähtee järki näiden haamujen kanssa😅

Tsemppiä kaikille muillekin epäselviin tilanteisiin🙈

Ja toivottavasti @Voihanvauva siellä kuitenkin kaikki hyvin ja pieni jatkaa kasvuaan❤️

Liitteet

• E7586D29-BEEB-4007-8A8B-371001D53780.jpeg
    E7586D29-BEEB-4007-8A8B-371001D53780.jpeg
    421.9 KB · Katsottu: 94
  • 0EC8CCC0-3FD6-45C1-95EA-E67471E774D3.jpeg
    0EC8CCC0-3FD6-45C1-95EA-E67471E774D3.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 99
Mentiin äitiyspolille tänään sillä meiningillä että saan lääkkeet tyhjennykseen, ultrauksessa lääkäri totesi että siellä on tapahtunut jotain kasvua viikon takaiseen, en tiedä johtuuko nyt siitä että ultra oli eri viikko sitten ja siksi hämää, vai onko tilanne se että raskaus onkin alkanut myöhemmin, mikä omien laskujen mukaan ei ois mahdollista mutta en tiiä enää mistään mitään. Tein äitienpäivänä plussatestin, muutama päivä sen jälkeen digi näytti 2-3vkoa raskaana mutta voiko se hämätä koska kyseessä oli kaksosraskaus. Toisessa pussissa ei ollut sikiökaikua mutta toisessa näkyi nyt sikiökaiku ja ruskuaispussi, sykettä ei mutta koon mukaan ei vielä voisikaan. Viikko sitten terveystalolla käydessä lääkäri ei löytänyt sikiökaikua tms.

Anteeks sekava kirjoitus mutta oon ihan sekasin. Viikon päästä mennään taas ultraan äitiyspolille ja sitten nähdään onko vielä kasvanut vai mikä on tilanne.

Oivoi, oispa siellä nyt normaali raskaus menossa! Tsemppiä! ❤️🙏

Kiitos vastauksista! 💖 Meillä kaksi ensimmäistä on tosiaan lähinnä korvikkeella olleet, imetys ei näillä rinnoilla ja melko matalilla nänneillä ole onnistuneet. Että periaatteessa olisi se ja sama voisko imettää vai ei 🤣 nyt kun enemmän imetykseen perehtynyt, niin ilmeisesti olis ollutkin konsteja joita kokeilla, mulle ei vain kukaan koskaan niistä maininnut tai opastanut (neuvolasta tai synnärillä). Niitä ehkä haluaisin joskus päästä vielä testaamaan 🙈 en tiedä, täytyy miettiä miten tekis!

Kiitos vastauksista! 💖 Meillä kaksi ensimmäistä on tosiaan lähinnä korvikkeella olleet, imetys ei näillä rinnoilla ja melko matalilla nänneillä ole onnistuneet. Että periaatteessa olisi se ja sama voisko imettää vai ei 🤣 nyt kun enemmän imetykseen perehtynyt, niin ilmeisesti olis ollutkin konsteja joita kokeilla, mulle ei vain kukaan koskaan niistä maininnut tai opastanut (neuvolasta tai synnärillä). Niitä ehkä haluaisin joskus päästä vielä testaamaan 🙈 en tiedä, täytyy miettiä miten tekis!
Mulla tosiaan kans jo teinejä nää edelliset, tuntuu ettei siihen aikaan niin hirveesti jaksettu panostaa imetyksen opastukseen. Mäkin jouduin käyttää rintakumia koko imetyksen ajan, enkä koskaan oppinut imettämään "oikein" ja se loppuikin sit tosi lyhyeen, mut ihan hyviä noista tuli😂 nyt tietty vaan jos vielä vauva meille suodaan niin synnytyksen jälkeen pitää ottaa lääke joka estää maidonnousun tisseihin kun ei se sieltä pois varmaan pääsisi.

Mikäs sulla oli nyt dpo? On kyl selkeät haamut!
Siis ei mitään tietoa kun en oo saanut kunnolla ovista kiinni ja olin pari viikkoa sitten 2 päivää 39 asteen kuumeessa, sen jälkeen sain digi ovistestiin hymyn 29.5 ja myös siitä seuraavana torstaina viikko sitten🙄 ja nyt tiistaina siis alkoi ”menkat” mutta ei oo normaalit joten siksi testasin nyt vielä…
Eli ei mitään käryä mistään nyt mitä tapahtuu😅

Mulla lähtee järki näiden haamujen kanssa😅

Tsemppiä kaikille muillekin epäselviin tilanteisiin🙈

Ja toivottavasti @Voihanvauva siellä kuitenkin kaikki hyvin ja pieni jatkaa kasvuaan❤️
Kokeile jotain muuta testiä, tää on ilmeisesti se rfsu herkkä? Ne kuulemma tummenee toooodella hitaasti, ja antaa myös räikeitä viivanpaikkoja.
Toivottavasti lähtisi nyt tummenemaan. 😍

Onko muilla kokemuksia miten minipillereiden jälkeen kierto on lähtenyt pelittämään?
En kerinnyt syödä niitä kun maaliskuun, niiden aikana tuli 2vk menkat ja sen jälkeen ei oo kuulunu mitään.

Nimim. Turhautunut 😭

Kokeile jotain muuta testiä, tää on ilmeisesti se rfsu herkkä? Ne kuulemma tummenee toooodella hitaasti, ja antaa myös räikeitä viivanpaikkoja.
Toivottavasti lähtisi nyt tummenemaan. 😍
PC ja apteekin ultra näyttää tooosi hailuraa🙈 katsotaan aamulla😃

Onko muilla kokemuksia miten minipillereiden jälkeen kierto on lähtenyt pelittämään?
En kerinnyt syödä niitä kun maaliskuun, niiden aikana tuli 2vk menkat ja sen jälkeen ei oo kuulunu mitään.

Nimim. Turhautunut 😭
Mulla lähtenyt heti käyntiin ja heti olen raskautunut niiden lopettamisen jälkeen 😊👀

tuun nyt omanapailemaan mut oon niin onnellinen et on vihdoin edes toivoo ja päästään yrittään! :loudlycrying: :smiling face with heart-eyes: ultrassa näkyi johtofollikkeli eli vihdoin on ovulaatio saatu lääkkein tulemaan! tai siis sain vielä lisäks reseptin siihen irrotushormoniin, et jos ovistestiin ei tule plussaa tiistaihin mennessä nii sitte saan pistää sen. mut se oli ihanaa, ku se gyneki iha liikuttu ku oltii vaa molemmat nii fiiliksis siitä et siel oli nyt follikkeli kasvanu! 11kk yritetty, mut ovulaatiot on ollu joskus ja jouluna ja siks vaikee saaha niitä kiinni. nyt päästään ainaki yrittään ns normaalisti!

Siis ei mitään tietoa kun en oo saanut kunnolla ovista kiinni ja olin pari viikkoa sitten 2 päivää 39 asteen kuumeessa, sen jälkeen sain digi ovistestiin hymyn 29.5 ja myös siitä seuraavana torstaina viikko sitten🙄 ja nyt tiistaina siis alkoi ”menkat” mutta ei oo normaalit joten siksi testasin nyt vielä…
Eli ei mitään käryä mistään nyt mitä tapahtuu😅
Jaha, onpa jännä tilanne! Toivottavasti on nyt oikeesti kunnon haamu ja tarttuu kiinni!! ♥️

Heipähei! Pitkästä aikaa... 😊 Ensiksi Suuret Onnittelut kaikille onnekkaille plussanneille ❤

Sitten on.

Onko kenelläkään tietoa että näkyykö viivanpaikka kuivassa testissä vai märässä? Sain taas jotain haamuviivaa joka näkyi niin märässä, mutta myös ehkä selvemmin kuivassa testissä.. 🤔 onko kokemuksia..?

Tältä näyttää ovulaatiotesti todetun raskauden aikana (nyt tänään rv 12+0). Täällä joskus pyydettiin voisiko joku testata ovulaatiotestillä kun on raskaana. Eli tuossa,Rfsu 25miu ovulaatiotestini. Testiviiva tuli heti ja melkein mustana,kontrolliviiva jäi todella vaaleaksi.
5BBD551D-B73E-42AF-B7C5-7A15BAC9CEB5.jpeg

Onnea ja vahvistumista ja pahoitteluja.. Täällä tapahtuu paljon ❤️

Napailua. Menkka tuntemuksia välillä. Ei näy tuhrua ei mitään mitä yleensä alkaa samalla kun alkaa nää tuntemukset et kohta alkaa.. Lämmöt päälle 37, kn oli aiemmin vielä ainakin tänään suht ylhäällä kiinni ja kova.. ja tänään piti menkkojen alkaa...
Jos ei ala niin voi myös olla toki että ei oo ovista ollut tms ku mene ja tiiä kun ei tarkkaile tuntemuksia tai tikkua uita ni ei tietoa onks ollu tai jos ni milloin.. Ja siis sillon joskus pitenee kierto toki jos ei ovista tapahdu.. Ainakin näin olen olettanut joistain kierroista itsellä.

Muoks. Sovellus arvioi kiertojen mukaan et eilen olis kuulunut alkaa..Nyt kp 31

Muoks Muoks. Tossa ennen sänkyyn menoa äsken kokeilin niin kn erittäin ylhäällä ja kiinni... Oon sitä Seurannut nyt jokaisessa kierrossa ja aina se on iltaisin alas tullut ja ennen menkkoja vielä alemmas ja pehmennyt pikkuhiljaa... Lisäksi runsas vetinen vv..
Jänniä aikoja odotella alkaako vai ei.. Jos ollut ovis mut myöhemmin ois se kans mahdollista kaiketi....

Muokattu viimeksi:
Heipähei! Pitkästä aikaa... 😊 Ensiksi Suuret Onnittelut kaikille onnekkaille plussanneille ❤

Sitten on.

Onko kenelläkään tietoa että näkyykö viivanpaikka kuivassa testissä vai märässä? Sain taas jotain haamuviivaa joka näkyi niin märässä, mutta myös ehkä selvemmin kuivassa testissä.. 🤔 onko kokemuksia..?
Kuvaa kehiin 🧐
Joskus haamu vahvistuu kuivana paremmin nähtäväksi toki

Täällä tuntemuksia toista päivää tissit kipeänä, välillä jopa kävellessä tuntuu ilkeeltä. Töissä kun kävelee portaita ylös ja alas niin varsinkin alas kävellessä käsi hakeutuu tukemaan vähän lisää 😂 tosin nyt on vasta dpo ~9
Testejä ei kotona ole, käytin just vikan. Pitää kattoa jos kotimatkalla ehtis käydä kaupassa... 🙈

Voi mä pidän nyt peukkuja teille ❤️❤️❤️❤️

Noh, nyt en kotimatkalla saanut testejä haettua, mutta huomenna oon anyway kuskina ja muutenkin vasta torstaina pitäis sovelluksen mukaan alkaa menkat, niin ei välttämättä testeissä mitään edes näy vielä. Jos sitä viikonlopun aikana hakis testejä ja sitten alkuviikosta testais kerran, jos ei viivaa näy niin sit uudestaan jos ei menkat ala. Jos siis kärsivällisyyttä riittää 😂

Takaisin