Lilja35
Näppärä viestien naputtelija
Pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä että siellä olisikin normaalisti jatkuva raskausEi hyvänen aika mikä jännitysnäytelmä tästä meidän tilanteesta tuli
Mentiin äitiyspolille tänään sillä meiningillä että saan lääkkeet tyhjennykseen, ultrauksessa lääkäri totesi että siellä on tapahtunut jotain kasvua viikon takaiseen, en tiedä johtuuko nyt siitä että ultra oli eri viikko sitten ja siksi hämää, vai onko tilanne se että raskaus onkin alkanut myöhemmin, mikä omien laskujen mukaan ei ois mahdollista mutta en tiiä enää mistään mitään. Tein äitienpäivänä plussatestin, muutama päivä sen jälkeen digi näytti 2-3vkoa raskaana mutta voiko se hämätä koska kyseessä oli kaksosraskaus. Toisessa pussissa ei ollut sikiökaikua mutta toisessa näkyi nyt sikiökaiku ja ruskuaispussi, sykettä ei mutta koon mukaan ei vielä voisikaan. Viikko sitten terveystalolla käydessä lääkäri ei löytänyt sikiökaikua tms.
Anteeks sekava kirjoitus mutta oon ihan sekasin. Viikon päästä mennään taas ultraan äitiyspolille ja sitten nähdään onko vielä kasvanut vai mikä on tilanne.
Mitenhän sitä sais viikon kulumaan nopeesti
Omaa napaa sen verran et hitto kun ärsyttää tehdä vuorotyötä. Nyt pitäis ens viikon alun ovista jo tässä alkaa ennakoimaan ja mä oon yövuorossa koko vkl lisäks meillä kämpän remppa kesken ja nyt tuli aurinkopaneelit mitkä tilattiin ja niitäkin pitäis asentaa. Koita tässä nyt petipuuhiin jaksaa ja keretä