Raskaaksi 2022

Nyt tuli hetken tauko täällä ja lähemmäs 10 sivua tuli luettavaa 😂 oltiin tosiaan reissussa pe-ma, sen lisäks ihmisiä oli kylässä to-pe ja ma-ti niin kahenkeskeistä aikaa ei ollut ollenkaan, mutta nyt on onneks vasta kp11 ja sovelluksen mukaan luultavasti ovis osuu loppuviikkoon. Alan tänään varmaan tikuttelemaan ovista, ja tallettelemaankin päästään tänään ja muutenkin tällä viikolla enemmänkin!
 
Sarjasuositus, YLE areenalta vatsani ja minä.

Mulla vatsatuntemuksia ollut siis tänään koko päivän, mutta nyt en ole ihan varma oisko nivustuntemukset sitten eilisillan äärivenytyksestä johtuvaa 😅🤣🤣🤣 Välillä voi tulla seksivammoja kun sitä taipuu vaikka mihin , mutta jos nyt yrittäisi niin ei onnistuisi mitenkään. Mitäköhän siinä seksin aikana vapautuu kun sitä venyy ihan ihmeellisesti, muuten on kuin rautakanki 😂

Piti siis tulla jakamaan nämäkin venymiset 😂 sorit 🤣🤣🤣
 
👀👀
Ja sitten tulis tän aamun dpo9 pc ja ultra(🙈😁joo tiiän), vertailu eilisen ja tän väliin. Ja sitten vielä ultra muokattu, jossa on havaittavissa väriä viivanpaikassa, vai kuvittelenko? Voi pe*se jos ku mä kerkeen innostuu!

Lisäks tässä näpytellessä tulee kyllä tuikehdintaa, johon sekoitettuna minijomoa keskelle kohtua. Että tiiä sitte, onneks vasta dpo9 ja kaikki on vielä mahdollista! ❤️
 

Liitteet

  • 1E85EB47-FBEA-470F-960A-1BCB0A42A9D6.jpeg
    1E85EB47-FBEA-470F-960A-1BCB0A42A9D6.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 140
  • 677584B9-C383-4CE0-9317-F80773421546.jpeg
    677584B9-C383-4CE0-9317-F80773421546.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 141
  • 5E9CD725-331D-4EBA-B831-3A9ED69CF85B.jpeg
    5E9CD725-331D-4EBA-B831-3A9ED69CF85B.jpeg
    990.9 KB · Katsottu: 143
  • EAEBFF91-A644-4E81-A212-0676C0341A3B.jpeg
    EAEBFF91-A644-4E81-A212-0676C0341A3B.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 145
👀👀
Ja sitten tulis tän aamun dpo9 pc ja ultra(🙈😁joo tiiän), vertailu eilisen ja tän väliin. Ja sitten vielä ultra muokattu, jossa on havaittavissa väriä viivanpaikassa, vai kuvittelenko? Voi pe*se jos ku mä kerkeen innostuu!

Lisäks tässä näpytellessä tulee kyllä tuikehdintaa, johon sekoitettuna minijomoa keskelle kohtua. Että tiiä sitte, onneks vasta dpo9 ja kaikki on vielä mahdollista! ❤️
Minä ainakin nään haamuja!! 😍
 
👀👀
Ja sitten tulis tän aamun dpo9 pc ja ultra(🙈😁joo tiiän), vertailu eilisen ja tän väliin. Ja sitten vielä ultra muokattu, jossa on havaittavissa väriä viivanpaikassa, vai kuvittelenko? Voi pe*se jos ku mä kerkeen innostuu!

Lisäks tässä näpytellessä tulee kyllä tuikehdintaa, johon sekoitettuna minijomoa keskelle kohtua. Että tiiä sitte, onneks vasta dpo9 ja kaikki on vielä mahdollista! ❤️
Näkyy!! 😍❤️
 
👀👀
Ja sitten tulis tän aamun dpo9 pc ja ultra(🙈😁joo tiiän), vertailu eilisen ja tän väliin. Ja sitten vielä ultra muokattu, jossa on havaittavissa väriä viivanpaikassa, vai kuvittelenko? Voi pe*se jos ku mä kerkeen innostuu!

Lisäks tässä näpytellessä tulee kyllä tuikehdintaa, johon sekoitettuna minijomoa keskelle kohtua. Että tiiä sitte, onneks vasta dpo9 ja kaikki on vielä mahdollista! ❤️
Näkyy hyvin!😍

Mulla aamun testit näyttää yhtä hailuraa kun eilen ellei jopa haaleampaa…🤔
 
👀👀
Ja sitten tulis tän aamun dpo9 pc ja ultra(🙈😁joo tiiän), vertailu eilisen ja tän väliin. Ja sitten vielä ultra muokattu, jossa on havaittavissa väriä viivanpaikassa, vai kuvittelenko? Voi pe*se jos ku mä kerkeen innostuu!

Lisäks tässä näpytellessä tulee kyllä tuikehdintaa, johon sekoitettuna minijomoa keskelle kohtua. Että tiiä sitte, onneks vasta dpo9 ja kaikki on vielä mahdollista! ❤️
Näkyy 🙏❤️
 
👀👀
Ja sitten tulis tän aamun dpo9 pc ja ultra(🙈😁joo tiiän), vertailu eilisen ja tän väliin. Ja sitten vielä ultra muokattu, jossa on havaittavissa väriä viivanpaikassa, vai kuvittelenko? Voi pe*se jos ku mä kerkeen innostuu!

Lisäks tässä näpytellessä tulee kyllä tuikehdintaa, johon sekoitettuna minijomoa keskelle kohtua. Että tiiä sitte, onneks vasta dpo9 ja kaikki on vielä mahdollista! ❤️
näkyy!
 
Minäkin nään haamut Doriksella! Ja Iinamarikalla nyt ihan selkeä 😍

Mun eiliseen jatkoa. Kaksi viivaa pärähti heti, mutta siihen koronatestiin... virallinen testitulos tuli myös illalla ja varmisti positiivisen. Ihan kamala olo iski siinä aamun aikana, kuume 39 pintaan ja jokaiseen lihakseen sattui. Jostain syystä myös kohdunseutua jomotti ihan äärettömästi ja alaselän lihakset huusivat eniten hoosiannaa, mutta mies kertoi että hänelläkin eka koronaoire oli alaselkäkipu että liekö sillä mitään osuutta raskauteen sitten 😅

Aamuyöstä eli dpo10 testattu nega r-testi. Vaikkei se nyt varma vielä olekaan niin uskalsin ottaa panadolia kipuihin, en oisi pärjännyt enää hetkeäkään ilman kipulääkkeitä joita en eilen uskaltanut ottaa.

Jotenkin oli toiveikas olo aiemmin mutta ei oikein enää. Ehkä odotan menkkojen alkamista ja jos eivät tule ajallaan niin testailen taas.
 
Täällä sekoillaan taas kovasti. Kp 33, ovulaatiota en ole vieläkään saanut kiinni (sinänsä ei ihmeellistä, sillä kiertoni heittelevät 30-90 päivän välillä), mutta eilen taas nipisteli niin erikoisesti että päädyin tekemään illalla raskaustestin. Mun silmään se näytti plussalta vaikka kovin haalealta sellaiselta. Ohessa kuva jos osaan sellaisen tänne liittää. Tänään olen sitten tehnyt kolme testiä jotka on kaikki täysin negatiivisia. Onko tämä nyt kemiallinen raskaus vai virheellinen testi? Kaikki mun tekemäni testit on noita Raskauskeijun halpiksia, pitäisikö lähteä hakemaan kaupasta jotain muuta merkkiä? Argh, kun olen ihan sekaisin tän kehoni kanssa. :No Evil Monkey:

IMG_0133~2.JPG
 
Täällä sekoillaan taas kovasti. Kp 33, ovulaatiota en ole vieläkään saanut kiinni (sinänsä ei ihmeellistä, sillä kiertoni heittelevät 30-90 päivän välillä), mutta eilen taas nipisteli niin erikoisesti että päädyin tekemään illalla raskaustestin. Mun silmään se näytti plussalta vaikka kovin haalealta sellaiselta. Ohessa kuva jos osaan sellaisen tänne liittää. Tänään olen sitten tehnyt kolme testiä jotka on kaikki täysin negatiivisia. Onko tämä nyt kemiallinen raskaus vai virheellinen testi? Kaikki mun tekemäni testit on noita Raskauskeijun halpiksia, pitäisikö lähteä hakemaan kaupasta jotain muuta merkkiä? Argh, kun olen ihan sekaisin tän kehoni kanssa. :No Evil Monkey:

View attachment 113365
Ohhoh, kyllä varmaan kannattais varmistella vielä toisella testillä.
 
Täällä sekoillaan taas kovasti. Kp 33, ovulaatiota en ole vieläkään saanut kiinni (sinänsä ei ihmeellistä, sillä kiertoni heittelevät 30-90 päivän välillä), mutta eilen taas nipisteli niin erikoisesti että päädyin tekemään illalla raskaustestin. Mun silmään se näytti plussalta vaikka kovin haalealta sellaiselta. Ohessa kuva jos osaan sellaisen tänne liittää. Tänään olen sitten tehnyt kolme testiä jotka on kaikki täysin negatiivisia. Onko tämä nyt kemiallinen raskaus vai virheellinen testi? Kaikki mun tekemäni testit on noita Raskauskeijun halpiksia, pitäisikö lähteä hakemaan kaupasta jotain muuta merkkiä? Argh, kun olen ihan sekaisin tän kehoni kanssa. :No Evil Monkey:

View attachment 113365

Jos tää on virheellinen niin on kyllä kunnon törkyläinen. Toivottavasti huomenna testit näyttäis taas plussaa 🙏
 
Täällä iskikin kunnon reissunjälkeinen flunssa, joten taitaa tämän kierron tallettelut jäädä eilisen varaan. 😅
Tältä tosin näytti äsken ovistesti minuutin odottelun jälkeen, eli kyllä luulis kohta olevan oviksen aika. Nyt on kp12, niissä kierroissa missä olen tikuttanut, on se osunut kp11-14 se vahvin viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20220601_223801.jpg
    IMG_20220601_223801.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 31
Mulla oli tossa muutama päivä sitten tosi selviä oireita jotka kesti ainakin kolme päivää, yhdistäisin ne ovulaation.
-nännit arat
-pahoinvointi
-menkkajomot
-alatsan nipistely
-turvotus
-limainen vuoto

Niiden perusteella laskisin tänään olevan dpo 2 ja kp25 💕

Saatiin kerrankin talleteltua joka toinen päivä kp9-kp24 välillä, et katotaan kuin käy 😬👀
 
Takaisin
Top