Raskaaksi 2022

Pitkästä aikaa foorumilla. Meillä on takana ylläriraskaus joulukuulta, se olikin lopulta kemiallinen. Sen jälkeen ollaan ajateltu että jos kuitenkin ihan oikeastikin voisi vauva tulla… :) ei olla ehkäisty, mutta toisaalta ehkä jopa hiukan välteltykin ovulaation aikana puuhailua välillä, kun hiukan oma mieli empii välillä! Raskaus olisi silti oikein toivottu jos tärppäisikin!

Nyt sitten ovulaation jälkeen tuli melko pian ne selkeät raskausoireet. Mulla ne alkaa aina ajoissa (takana yksi lapsi, yksi tuulimunaraskaus, yksi kemiallinen) ja aivan selkeinä, ei voi kertakaikkiaan erehtyä ja sen tietää että tärppäsi.

Tein viikonloppuna testin johon piirtyi selkeä värillinen haamu. Eilen illalla tuntui kuitenkin erilaista vatsatunnetta mitä koskaan aiemmin; sellaista ihan lievää kuukautiskipua mikä tuli aaltoina ja samalla tajusin että se tuntuu supistuksilta! Onko muilla ollut tällaista? Sitä hieman pelästyin…. Tänään onkin ollut ihmeen oireeton olo. Ei vuotoa kuitenkaan vielä. Menkat pitäs alkaa huomenna jos alkaisivat.

Tänään hain lisää testejä apteekista ja mun luottotestejä. En ole viitsinyt aiemmin himotestailla vaikka mieli olis tehnyt, viimeksi tein testejä ylläriraskaudesta tosi aikasin ja kemiallinenhan se sitten oli ja näky testissä kun liian aikaisin testaili, viivat alkoi hiipua kun menkkojen piti alkaa.

Nyt tein sitten apteekin testin, toki aika lyhyellä pidätysajalla mutta se on täysin tyhjä 😔 ei minkäänlaista viivan tapaistakaan vaikka millä viivalaseilla katselisin. Mulla näkynyt kyllä raskaudet aina aikaisin testeissä ja tässä testissä varsinkin, ja nyt kuitenkin jo menkkojen alkamisaika. Äh…. Voiko olla että taas kemiallinen!! Pitää testata aamulla uudelleen..

Oli pakko tehdä vielä apteekin ultra, livenä näkyy hailura viiva… en muista antoivatko nämä paljon turhia haamuja🤔

Liitteet

• F88D49F9-4BC0-4F59-8E01-A158406EE1EC.jpeg
    F88D49F9-4BC0-4F59-8E01-A158406EE1EC.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 189
Taitaa vieläkin kierto olla sekaisin kkm jäljiltä... Ovulaation luulin olleen noin viikko sitten, mutta taas kerran (kuten viime kierrossakin) ovulaatio-oireet palasivat takaisin uudelleen, ja vasta pari päivää sitten olikin aika reippaasti toispuoleista kipua joka saatoi viitata ovulaatioon. Turhauttavaa, kun aiemmin niin säännöllinen ja tuttu kierto on nyt niin erilainen kaikkien tuntemusten osalta tuon kkm jäljiltä. Mutta testauspäivä joka tapauksessa siirtynee, viikon päästä tuskin kannattaa vielä testata vaikka niin oli alunperin tarkoitus. Haluaisin kovasti malttaa sellaisille dpo:ille, että ei tarvitsisi arpoa onko plussa vai ei :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ei ole oikeen tullut viime kierron kemiallisen jälkeen oltua täälä mutta tässä kierrossa ovis plussa tuli kp 18 ja tänään on dpo 10 ja aamulla päätin testata sillä pari päivää sitten tuli hieman verta ja aamulämpö oli tänään 37.0 ja plussahan sieltä tuli Digi näytti raskaana 1-2 😊😊 tämä on jo neljäs alkanut raskaus pysyisipä tämä nyt kyydissä 🙏

Onnea muillekin plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Liitteet

• IMG20220530070629.jpg
    IMG20220530070629.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 104
Ei ole oikeen tullut viime kierron kemiallisen jälkeen oltua täälä mutta tässä kierrossa ovis plussa tuli kp 18 ja tänään on dpo 10 ja aamulla päätin testata sillä pari päivää sitten tuli hieman verta ja aamulämpö oli tänään 37.0 ja plussahan sieltä tuli Digi näytti raskaana 1-2 😊😊 tämä on jo neljäs alkanut raskaus pysyisipä tämä nyt kyydissä 🙏

Onnea ❤️ Hirmuisesti vauvaliimaa, jospa nyt pysyis tiukasti kiinni loppuun asti!

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille piinailijoille! Plussapuhureita puhaltelen joka suuntaan testipäiville 🌬💕

Täällä kp12, ovulaatio ajoittunee loppuviikolle. Pitää koittaa hoidella tallettelut vähän enemmän varman päälle kuin parissa edellisessä kierrossa, joten kovaa rallia luvassa tälle viikolle 🤪

@Maakku kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, paitsi siltä osin että mieli tekikin kaikkea terveellistä 😆

Mä oon ainakin ottanut alkoholia jos on tilaisuuteen sopinut!

@Doris_87 tosi lupaavan näköistä, kyl tuo minun silmään haamu on, mut testi ei oo tuttu! Toivottavasti lähtee vahvistuu! :)

@Iinamarika voi ihanaa!! Toivotaan että tämä nyt tarraa tiukasti kiinni!! ❤️❤️

Mulla nyt kp 11. Päädyttiin eilen huolellisten alapesujen jälkeen kuitenki tallettelemaan 🫣 toivottavasti ei nyt tuu joku tulehdus! Mä lähden keskiviikkona lomamatkalle äidin kanssa ja palaan vasta lauantaina, voipi olla että ovis osuu just tuolle välille, niin tuntu että olis tässä kuitenkin kiva vähän enemmänki lähentyä ennen sitä kun ei hetkeen nähdä ❤️

Hurjasti onnea 💕

Mulla tänään kp23, milloin uskaltaisi testata et jotain saattaisi näkyä jos on näkyäkseen 👀 kaksi viimeisintä kiertoa ollut 34 ja 32 päivää 🤗

Kiitos kokemuksienne jaosta Terolutin suhteen :red-heart: mulla loppui kuuri siis sunnuntaina ja nyt yöllä alkoi menkat :O ihanaa jos kerranki joku lääke toimii! nyt pääsee sit jo parin päivän päästä kokeileen letroja tupla-annoksella, josko se tois oviksen *sormet ristiin*

Aamulla testi, pc, dpo8 ja vertailukuvaa eilisen kanssa. Tän päivän testistä bongaan viivanpaikan ainakin, eilisestä en mitään.

Kävin kilpparilabrat ottaa kontrollina, kk sitten ne oliki vähän huonossa suunnassa ja sehän ei vauvahaaveille myöskään tee hyvää. Toivottavasti on lääkkeennoston myötä kääntynyt toiseen suuntaan.

Mutta tiirattavaa!

Liitteet

• 3C7659EE-C56C-4DBF-B0BA-05B24C9AAC83.jpeg
    3C7659EE-C56C-4DBF-B0BA-05B24C9AAC83.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 156
  • EA09E77E-CA46-4C86-8BFD-E67A949A5785.jpeg
    EA09E77E-CA46-4C86-8BFD-E67A949A5785.jpeg
    429.7 KB · Katsottu: 151
Aamulla testi, pc, dpo8 ja vertailukuvaa eilisen kanssa. Tän päivän testistä bongaan viivanpaikan ainakin, eilisestä en mitään.

Kävin kilpparilabrat ottaa kontrollina, kk sitten ne oliki vähän huonossa suunnassa ja sehän ei vauvahaaveille myöskään tee hyvää. Toivottavasti on lääkkeennoston myötä kääntynyt toiseen suuntaan.

Mutta tiirattavaa!
Nään haamun tossa ekassa kuvassa 😊 toivotaan vahvistumista

Dpo8. Niin paljon raskausoireita ettei tiiä mitä ajattelisi. Dpo6 oli kipuja munasarjoissa vasemmalla puolella, dpo7 vielä vähän. Tänään tuntuu tuikkaisuja kohdun seudulla. Nenä alkanut vuotaa tänää ja työmatkalla meinasin oksentaa syliini kun etoi niin paljon. Aamuista etomista ollut pari päivää mutta tänään pahin.
Tissit järkyn kipeät ja tänään alkanut myös ihan järjetön alaselkäkipu.

Mutta.
Mies ilmoitti aamulla että hänellä koronatesti positiivinen. Ollut muutaman päivän vähän kipeä. Lähdin töistä, kävin itsekin testissä ja kotona mittasin kuumeen, 37.7. Että onkohan nämä lupaavat oireet nyt sittenkin vain tuota hemmetin koronaa 😞 Huomenna aamulla teen raskaustestin ja eiköhän se huomemna tule se koronatuloskin. Huomenna ehkä viisaampi sitten...

Takaisin