Raskaaksi 2022

Mä täällä yritin pikakelata monta sivullista viestejä. Palaan tuohon onnitteluasiaan ehkä myöhemmin, on nimittäin tuttua, mutta nyt lähinnä yritän juhlistaa itsekseni sitä, että viikon päästä viimein gyne aika! Ja jos on yhtä typerä vastaanotto ku viimeks, et vuosi pitäis yrittää, ni sit yksityiselle. Menkkoja ei vieläkään näy eikä kuulu, ni jos saisi edes jotain kierron katkaisemiseksi, kun testit kuitenkin olleet negoja.

Mietin sitäkin, että pitäisikö omien hermojen säästämiseksi vaan jättää urheilukello kokonaan pois, kun tässä edellisessä kierrossa osasin raskaustestin nimenomaan siksi tehdä, että syke oli valtavan korkea ja yöllinen palautuminen (eli no, se syke) niin luokattoman surkeaa. Onko teillä muilla urheilukello tai Oura saanut epäilemään raskautta? Se on ilmeisesti yllättävän yleistä! Jotta täytyisi miettiä mahdollisimman vähän, niin haluaisin tehdä yhden digitestin sitten, kun menkat on jo oikein kunnolla myöhässä. Mutta enhän minä niin osaa tehdä, tässä nyt neljä kiertoa yritetty ja kolmessa olen joka tapauksessa testaillut. :tears:

Minä en tiennyt näistä mitään, kun joulukuussa plussasin, mutta sitten lasketun ajan ryhmässä joku mainitsi korkeista leposykkeistä, niin sitten huomasin, että minullakin leposykkeet olivat nousseet jo pari päivää ennen plussaa. Nyt on kieltämättä aika mahdotonta olla vilkuilematta leposykkeitä pari päivää ennen testipäivää. :Grimacing Face: Leposyke myös lähti laskuun suunnilleen samoihin aikoihin, kun alkion kehitys oli loppunut, joten kyllä varmaan tarkkailen sitä raskaana ollessakin (vaikka silloin googletinkin, että leposyke voi laskea raskauden aikana myös ilman, että se on merkki mistään vakavasta).

Mä täällä painin itteni kanssa, kun en tiedä vielä kierrostani yhtään mitään ja kuitenkin kaikenlaisia outoja tuntemuksia alavatsassa ja toisinaan tulee syönnin päälle äklö olo jne. Taidan kyllä vaan kuvitella, että olisi muka näin nopeasti mahdollisesti tärpännyt. Odottavan aika on pitkä..

Minä en tiennyt näistä mitään, kun joulukuussa plussasin, mutta sitten lasketun ajan ryhmässä joku mainitsi korkeista leposykkeistä, niin sitten huomasin, että minullakin leposykkeet olivat nousseet jo pari päivää ennen plussaa. Nyt on kieltämättä aika mahdotonta olla vilkuilematta leposykkeitä pari päivää ennen testipäivää. :Grimacing Face: Leposyke myös lähti laskuun suunnilleen samoihin aikoihin, kun alkion kehitys oli loppunut, joten kyllä varmaan tarkkailen sitä raskaana ollessakin (vaikka silloin googletinkin, että leposyke voi laskea raskauden aikana myös ilman, että se on merkki mistään vakavasta).
Sama kokemus, leposyke nousi jo melkein viikko ennen kuukautisten myöhässä oloa. Ja leposykkeet olivat laskeneet takaisin normaaliin niihin aikoihin kuin alkion kehitys oli loppunut (viikolla 7).

Täälläkin kaikenmaailman oireet herättää toivoa. Testit sitten palauttaa maan pinnalle. Varmaan testaan liian ajoissa, mutta pakko vaan testailla kun tuntuu että sillä saa vähän pidettyä päätä kasassa, vaikka pahalta tuntuukin. Eipähän lietso turhia odotuksia.

Mä en oo vielä uskaltanu alottaa testailuja, kun en tosiaan ite jaksa uskoa että näin nopeesti ehkäsyn lopettamisen jälkeen raskautuis. Toki mulla oli epäsäännöllisiä vuotoja ehkäsyn aikanakin, mutta silti.

Dpo 10 ja pregcheck.

Eilen oli aivan puhdas nega, tässä ehkä kuvittelen näkeväni jotain.

Edit. Nyt ku katoin tota kuvaa, niin ei siinä kyllä näy yhtään mitään.

Tossa testin alareunassa testiviivan kohdalla on värikertymä, joka hämää.

Huomenna uus testi. :No Evil Monkey:

Mainittakoon, että mulla nousee leposyke ja laskee HRV joka kerta luteaalissa, ja palautuvat vähän ennen kuin menkat alkaa. Eli näihin taitaa vaikuttaa ainakin mun kohdalla progesteroni, ei raskaus :) mutta koskaan en ole raskaana ollut, eli ihan on mahdollista, että raskaana menis vielä "huonommaksi" arvot.

Täälläkin kp49 kääntyi eilen kp1. Minulla alkaa vuoto pyyhkiessä ja seuraavan päivän merkkaan kp1 koska yleensä tämä illalla. Eilen tulikin niin että heti jouduin laittamaan tamponin ja yön aikana runsastunut huomattavasti. Olihan kyllä jo aikakin kun niin pitkä kierto.

Eli nyt kohti uutta ovulaatiota (toivon mukaan) sillä nyt jos lasken päiviä sen 15 niin on ollut maha sekaisin ja pieniä viiltoja vatsassa eli olen ehkä sittenkin ovuloinut. Toivottavasti tästä kierrosta tulisi selkeämpi.

Pahoitteluni meille kaikille uuteen kiertoon joutuneille

Uusi kuumeileva täällä moi! nyt niin tyhmää kysymystä alkuun; lopetin minipillerit sunnuntaina. Esikoinen 6/21. Haaveissa toinen ja mielenkiinnosta tänään (ke) testasin ovulaatiota, kun alkoi nippailemaan eilen. Kuva liitteenä. Onko tää nyt?
Et oisko jo eilen voinut hyvällä tuurilla tärpätä

Uusi kuumeileva täällä moi! nyt niin tyhmää kysymystä alkuun; lopetin minipillerit sunnuntaina. Esikoinen 6/21. Haaveissa toinen ja mielenkiinnosta tänään (ke) testasin ovulaatiota, kun alkoi nippailemaan eilen. Kuva liitteenä. Onko tää nyt?
Et oisko jo eilen voinut hyvällä tuurilla tärpätä

… näkyisköhän kuva nyt

upload_2022-4-27_12-34-52.jpeg

Tervetuloa uusille:smiling-eyes:

Mulla ei oo mitään kokemusta minipilleireistä, joten en uskalla sanoa, mutta mun silmään suht lähellä plussaa tuo alkaa olemaan, joten luultavasti tuloillaan.

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneilla, täällä myös nyt kp 5 menossa. Oudon kivuttomat ja niukat menkat kyllä, sekä lämmöt jäänyt koholle. Pari päivää oli laskusuunnassa ja nyt taas ollut ~37 luokkaa mikä ei ainakaan itselle ole tyypillistä, jollain kokemusta että alkaakin laskea vaikka vasta kun menkat ohi?

Moni onkin piinapäivillä, tsemppiä ja toivotaan kunnon plussa-aaltoa tänne:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Takaisin