Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haamu!Näkyykö haamu vai viivan paikka? Dpo 10 tai 11
Näkyykö haamu vai viivan paikka? Dpo 10 tai 11
@Iinamarika ihan selkee haamu!
Näettekö raskausunia? Musta tuntuu että viime ainoina itsellä ne on alkanut lisääntymään enkä sinänsä ihmettele. Mut aluksi ne on ollut sellaisia että olen tehnyt testejä että oon raskaana, sitten että on ollut raskausmaha, sit olen synnyttänyt ja vauva saattanut vilahtaa nopeasti mut ei jää esim kasvonpiirteet mieleen.
Noh viime yönä saavuin vauvan kanssa kotiin ja sen kanssa pitkät ajat touhuttiin. Ruokin, juttelin ja lepertelin, kuljetin mukana t-paidan sisällä. Muistan sen tunteen, että olin oikeasti vauvaan rakastunut ja miten meidän näköinen nökönenä se olikaan. Mieskin oli superonnellinen ja katsoi miten komea poika oli ja otti vastuuta hoidostakin. Muistan miten paljon meitä pelotti pienen hengen puolesta kun joutui sekunniksi jättämään yksin jonnekin tehtaaseen, mut sit omat pelot "osaanko minä" oli tyystin poissa, imetyskin onnistui asap luonnostaan. Paitsi että maitoa ei herunut tarpeeksi ja koska ei oltu ostettu vaippoja tai tuttipulloja kun ilmeisesti poika syntyi 2vkoa etuajassa niin meillä oli vähän ongelmia sen ruokinnan suhteen ja siihen sit heräsin, kun yritettiin edes tuttipulloja löytää.
Oli tunnelmaltaan sellainen hyvä uni kuitenkin, ja en oo koskaan raskaus-/lapsiunissani päässyt näin pitkälle, että ihan imetän ja hoidan lasta ja muistaisin kasvonpiirteet herätessäni
Huh kuulostaapa hurjalta ja kurjalta jospa tää olisi sitten teidän(kin) kierto! Alkaakohan la:t menemään jo helmikuun puolelleTäällä kp3 ja vuoto loppu. Eli tuskin sittenkään ovuloin, kuitenkin megapitkä kierto ja onneton vuoto. Alkoi isommin kuin yleensä mutta loppuikin sitten heti. Joka tapauksessa lähete verikuvaan ja virtsakokeisiin on joten voisi selvitä mikä on homman nimi.
Eilen sain pahimman migreenikohtauksen vuosiin ja puhekyky lähti ja kohtaus iski täysin ilman ennakkovaroitusta mikä minulla on silmissä salamat. Kipu vain tuli ja jäi koko yöksi ja olinkin pimeässä huoneessa. Hirveä loppumaton janon tunne ja täysin voimaton olo. Harvemmin tulee näitä kohtauksia niin pääsikin yllättämään voimakkuudellaan. Pari kiertoa sitten oli päivää ennen kuukautisten tuloa pientä päänsärkyä muttei kyllä tällaista.
Voi kun tässä kuussa tulisi ovulaatio ja sitten vaikka se pysyvä plussa. Ihan kaikille joohan
Dpo 5, kyllä voi olla tylsä kierron vaihe voi hyvänen aika. Ja kun ajattelin vielä odottaa testaamista oikeasti ens keskiviikkoon kun menkkojen pitäis alkaa. Huomenna labraan aika varattu, käyn mittaamassa ne keltarauhashormoni arvot.
Yleensä se toimii, et kirjottaa tänne et pitäiskö tehdä testi ja jos se ei toimi, ni tekee testin ni on kumma jos ei sit ala :D no mut tosissaan, en kyllä tiiä yhtään mikä vois auttaa. Näytä pimpsalle verilettujaMä jo olin näkeväni viitteitä kierron katkeamisesta, mutta en olekaan ihan varma. Kp 59 tänään, ni ois kyllä jo aika! Vinkkejä kotikonstein saada kiertoa/vuotoa liikkeelle? Pääsis edes kiertoon, jossa voisi (muka) olla mahdollisuus ovikseen.
Täälläkin on vähintään yhtä tylsä ku oottaa menkkoja alkavaksi et pääsis ees tohon vaiheeseenDpo 5, kyllä voi olla tylsä kierron vaihe voi hyvänen aika. Ja kun ajattelin vielä odottaa testaamista oikeasti ens keskiviikkoon kun menkkojen pitäis alkaa. Huomenna labraan aika varattu, käyn mittaamassa ne keltarauhashormoni arvot.
Jatka vaan testailua vaikka päivittäin jos tuntuu, lh tasot vaihtelee pitkin kiertoa. Eli ei välttämättä huippu edes vielä tullut.Tänään testattu uudelleen ovistestillä. Paljon haaleampi kuin eilinen eli tarkoittaisko, että meni jo? Ja ehkä ”tallettelut” kuitenkin osuivat ”oikeaan” kohtaan, mikäli munasolu edes irtoili heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Se tosiaan tarkoittaisi h e t i. Eli 1-2 pvää viimeisestä pilleristä.
Näettekö raskausunia? Musta tuntuu että viime ainoina itsellä ne on alkanut lisääntymään enkä sinänsä ihmettele. Mut aluksi ne on ollut sellaisia että olen tehnyt testejä että oon raskaana, sitten että on ollut raskausmaha, sit olen synnyttänyt ja vauva saattanut vilahtaa nopeasti mut ei jää esim kasvonpiirteet mieleen.
Heti keittiöpsykologina ja unien tulkitsijana ajattelin, että varmasti kätkeytyy merkitys äitiydestä tuohonkin vahvasti. Vertaa omaa äitiä jotenkin alitajuisesti siihen mitä itse haluaa tehdä... Hauska uni!En ole raskausunia tainnut nähdä, mutta vauvaunia jonkin verran! Viimeisimmässä en muista itse vauvaa nähneeni, mutta äitini oli jättänyt meidän vauvan vaunut (tummanvihreät NXT-Emmaljungat, just sellaiset mitkä oikeastikin haluaisin, jos joskus päästään sellaisia valitsemaan ) ulos sateeseen, ja voi luoja että olin hänelle raivona, että mikä on kun pitää aina KAIKKI pilata. Se oli ihan koominen ja hauska uni, siellä ne vaunut nökötti märkinä ihan tunnistettavassa paikassa porukoiden talon nurkalla. Hauskaa sikälikin, että en muista äidin koskaan mitään minun/meidän materiaa pilanneen.