Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko tuottaa pettymys ja en tee testiä tänään enkä aamulla. Ei ollut kaupassa yhtään testiä jäljellä joten täytyy sit huomenna käyä toisessa kaupassa.
Ite ootin testin tekoa,mutta täytyy odottaa huomiseenJoo, ei näitä meitä toisia varten tarvitse tehdä! Toivottavasti tulee plussa, kun saat testin käsiisi!
Oletko saanut testin jo?Ite ootin testin tekoa,mutta täytyy odottaa huomiseen
Kuukautiset alko joten eiku uuteen kiertoonOletko saanut testin jo?
Kuukautiset alko joten eiku uuteen kiertoon
Mullakin alkoi eilen. Oli selkeästi kemiallinen tai alkuvaiheen keskenmeno, kun sain plussan ja sitten kaksi haamua ja nyt vuoto on erilaista..paljon hyytymiä ja jotain repaleita, eikä ole ennen ollut menkat näin paljon myöhässä. Uuteen kiertoon täälläkin, ei voi mitään.Kuukautiset alko joten eiku uuteen kiertoon
Nää on aina jänniä kun näitä miettii itse niin tarkkaan. Mutta todellisuudessa, jos omasta juomattomuudestaan ei tee itse mitään numeroa sitä tuskin kukaan oikein edes tajuaa epäillä.Pahoittelut kuukautisista, Ria98 ja Hei123!
Täällä on dpo1 ja alkaa pahimmat ovisoireet olla ohi. Eilen eli ovispäivänä oli taas tosi kurja olo. Ekat piinapäivät tuntuvat aina ihanilta ovisoloihin verrattuna. Varsinainen piina alkaa vasta joskus dpo7.
Jos raskaudun tästä kierrosta, joudun melkein heti tilanteeseen, jossa on työn puolesta oltava ja jossa on vaikea peitellä, ettei juo alkoholia (illallinen/juhlat uuden asiakkaan ja työkavereiden kanssa). Työkaverit tietävät, että olen minä ennen juonut alkoholia, eli varmaan arvaavat, mistä on kyse, jos en yhtäkkiä juokaan. Ei ole ollut yli kahteen vuoteen vastaavia tilanteita kertaakaan, joten olisi kyllä niin minun tuuriani, jos raskaudun juuri nyt. No, jos nyt tulee nega, niin onpahan sitten syy olla helpottunut siitäkin...
Omassa työporukassa ei olisi ollenkaan helppoa peitellä! Siellä tykätään tarjota juomia tai kierroksia, ja siinä pistää silmään jos yhtäkkiä vuosien jälkeen vetäseekin hihasta jonkun "mä tilaan ite" kortin :D että melkeen helpompi feikata vaikka joku flunssa sit ku mennä illanistujaisiin :PNää on aina jänniä kun näitä miettii itse niin tarkkaan. Mutta todellisuudessa, jos omasta juomattomuudestaan ei tee itse mitään numeroa sitä tuskin kukaan oikein edes tajuaa epäillä.
Omassa työporukassa ei olisi ollenkaan helppoa peitellä! Siellä tykätään tarjota juomia tai kierroksia, ja siinä pistää silmään jos yhtäkkiä vuosien jälkeen vetäseekin hihasta jonkun "mä tilaan ite" kortin :D että melkeen helpompi feikata vaikka joku flunssa sit ku mennä illanistujaisiin :P
Mun omissa polttareissa en edes tajunnut kahden ystävän juomattomuutta, olivat molemmat aivan alussa. Kun sain tuon edellisen plussan niin mulla oli ystäviä kyläilemässä ja alkoholin merkeissä iltaa vietettiin. Onneksi on hyviä alkoholittomia vaihtoehtoja ja vaivihkaa lasiin laittaminen meni varmaan ihan täydestä.Jos tämä raskaus olisi jatkunut, olisi mulla osunut aivan alkuraskauteen yksi vappubrunssi sisarusten kanssa paikassa, jonka tarjonta on lähinnä erilaista raakaa kalaa, yhdet polttarit ja yhdet häät Ja noissa kaikissa olisi ollut niin vähän viikkoja, että en kyllä olisi mielinyt asiasta kertoa kenellekään muulle kuin ehkä noissa polttareissa kaasoparilleni ja morsiamelle. No, jos positiivisesti ajatellaan, niin onhan se teoriassa mahdollista edelleen olla ko. polttareiden ja häiden aikaan taas uudelleen raskaana! Tuo juomisiin puuttuminen on kyllä tosi kiusallista ja ikävää, toiveikkaana ajattelen, että ehkä tämä nykyinen sober curious -trendi vähän muuttaisi tilannetta?
Mulla tuli oranssia, vaaleanpunaista ja rusehtavaa vuotoa pari-kolme päivää noilla paikkeilla, muita oireita ei tainnut olla tai en ole ainakaan kirjannut. Eli varmaan sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa itselläOnko kellään aiemmissa raskauksissa tullut kiinnittymisestä oireita?
Oletettavasti nyt on dpo 6 tai 7, ja nyt taas ihan ovislimat ja kivut. Mitä ihmettä tässä kropassa tapahtuu?
Joo, mulla oli just tässä kierrossa ovulaatiovuotoa! Mä veikkaan että mulla ainakin se tuli just ovulaation aikaan, koska melkeen heti perään iski kivut, ja seuraavana päivänä olikin lämmöt noussu :) toivotaan että siellä on tärppi käynyt! :)Mulla tuli oranssia, vaaleanpunaista ja rusehtavaa vuotoa pari-kolme päivää noilla paikkeilla, muita oireita ei tainnut olla tai en ole ainakaan kirjannut. Eli varmaan sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa itsellä
Täällä ollaan kanssa vihdoin taas jännän äärellä. Flo ennusti ovulaation tälle päivää, mutta söin huvikseni geleetä tähän kiertoon ja nyt veikkaan, että se aikaisti ovulaatiota aivan kuten esikoisenkin kohdalla plussakierrossa! Tänään siis ehkä jotain dpo2-dpo4 väliltä. Kp17 tuli outo pieni verinen vuoto ja mietin, että onko se nyt kanssa jotain ovulaatiovuotoa! Nurppu tästä taisi puhua aiemmissa viesteissä. Itsellä ei ole aiemmin ollut moista. Veikkasitko ovulaation juuri tälle vuotopäivälle?
Tsemppiä vielä kaikille omiin tilanteisiin Ja onnea isosti tulleista plussista!
Itsellä oli pientä veristä vuotoa kiinnittymisen aikaan eli puhutaan ihan veritipoista. Se tuli tasan viikko ovulaatiosta.Onko kellään aiemmissa raskauksissa tullut kiinnittymisestä oireita?
Oletettavasti nyt on dpo 6 tai 7, ja nyt taas ihan ovislimat ja kivut. Mitä ihmettä tässä kropassa tapahtuu?