Raskaaksi 2022

Mä en valitettavasti näe mitään. :sad-face: mutta toivottavasti tulee plussa!
Joo aamulla tein 25mIU testin joka oli kyllä niin negatiivinen. Tänään Dpo10 ja kuukautiset pitäis alkaa vasta torstaina. Olis varmaan pitäny tehä herkkä testi tässä vaiheessa. Tissit on kyllä kipeänä ja ovulaation tyyppisiä jomotuksia.

Mitä testejä te suosittelette? Tarkoitus ois lähteä hakemaan apteekista herkkä testi niin mikä ois hyvä? Joka ei turhia viivanpaikkoja näyttele? :smiling-eyes:

Mitä testejä te suosittelette? Tarkoitus ois lähteä hakemaan apteekista herkkä testi niin mikä ois hyvä? Joka ei turhia viivanpaikkoja näyttele? :smiling-eyes:

Pregcheck on minusta yksi parhaista. Saa ihan marketista ja ei paljon hinnalla ole pilattu :thumbs-up::smiling-eyes:
Minun luottotesti, ei anna PUNAISIA viivanpaikkoja näkyviin, tai ainakaan minä en ole saanut. Oikeat raskaudet on kyllä näyttänyt jo alusta saakka todella hyvin :folded:

Ostin apteekin testin kun moni on tätä kehunu! Näättekö teki kaks viivaa:smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• F93B947B-E481-4F40-B302-28DC740928AC.jpeg
    F93B947B-E481-4F40-B302-28DC740928AC.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 204
Siinä parempi kuva samasta testistä.

Liitteet

• 6046AAB2-37C8-42AF-913D-574EE81B4651.jpeg
    6046AAB2-37C8-42AF-913D-574EE81B4651.jpeg
    824.2 KB · Katsottu: 188
Torstaina pitäis alkaa kuukautiset. Silloin on kp 28. 3-4 tuntia. Ja tein päiväpissasta
Hei,meillä on sitten ihan samat päivät,mulla myös tänään ovulaatiosta 10 päivää,ja menkat alkanee huomenna kp 25. Mulla on luteaali vain 10pv ja kierto 1,5 vuotta ollut enää 24-25pv.

Onnittelut plussasta mä näen sen selvästi!:folded:

Mulla ois ollut huomenna eka neuvola jonka perumisen meinasin unohtaa. Yritin jo keskenmenon aikaan perua mutta jättivät varuiksi jos ei tyhjentyiskään kunnolla tai tulis muuta ongelmaa. Hassua ajatella, että nyt olisin rv 9 ja edessä ois ollu eka ultra ja neuvola. Se kaikki tuntuu jo niin kaukaiselta. Mutta oon saanut niin ihanaa palvelua neuvolasta... tänäänkin kysyttiin miten olen henkisesti jaksanut ja mikä tilanne on nyt en sijaan, että olis vaan kuitattu peruttu aika. Ja ihanan toiveikasta ajattelua siitä että uuteen yritykseen kun se tuntuu hyvältä. :folded: Ja sehän tuntuu, ovulaatiota kohti tässä mennään.

Hei,meillä on sitten ihan samat päivät,mulla myös tänään ovulaatiosta 10 päivää,ja menkat alkanee huomenna kp 25. Mulla on luteaali vain 10pv ja kierto 1,5 vuotta ollut enää 24-25pv.

Onnittelut plussasta mä näen sen selvästi!:folded:
Ooks sä tehny testiä? Mulla on luteaali sen 13pv. Ennen kierto ollu 31-32 ja nyt ehkäisyn poistamisen jälkeen ollu 28. kiitos:red-heart: toivottavasti alkais vahvistumaan

Takaisin