Raskaaksi 2022

Tuu heti laittaa testistä kuvaa :tears::red-heart::red-heart:
Mun mielestä toi sun rfsu oli aika selkeä.. Jäikö se siihen kuivana se viiva? Se herkkä CB ni olihan siinäkin hailu ja voi se olla plussan alku jos tosiaan tullut testi ajalla vain
Joo, kyl se edelleen näkyy ( on tossa keittiön pöydällä) :D ei nyt toki niin hyvin ku tossa kuvassa aiemmin. Mä meinasin et josko tekis vasta huomenna tai tänään illemmalla :Speak No Evil Monkey: täytyy kysyy mitä mieltä mies on, että ootetaanko huomiseen :Front Facing Baby Chick: mut joo toki laitan tänne :smiling-eyes:

Joo, kyl se edelleen näkyy ( on tossa keittiön pöydällä) :D ei nyt toki niin hyvin ku tossa kuvassa aiemmin. Mä meinasin et josko tekis vasta huomenna tai tänään illemmalla :Speak No Evil Monkey: täytyy kysyy mitä mieltä mies on, että ootetaanko huomiseen :Front Facing Baby Chick: mut joo toki laitan tänne :smiling-eyes:
Aamun eka ois toki luultavasti vahvin jos Plussa :smiling-eyes:

Moikka! En nyt muista kommentoinko täällä jo aiemmin, mutta vois yrittää aktivoitua tällä puolella, kun tuo ensimmäisten yrittäjät on aika hiljainen keskustelu.
Täällä on siis minä 26v, ja mies 26v. Yritystä takana loppukeväästä 1v, eikä kertaakaan oo tärpännyt. Nyt tosin alkuvuodesta on ollut sängyn puolella vähän hiljasempaa kun miehellä on työn ja talven takia energiat ja halut vähissä.
Tässä kierrossa en nyt tikuttanut ovista koska oltiin reissussa enkä halunnut siellä erikseen stressata, mutta nyt on kp 17 ja kierron ensimmäiset tallettelut oli tänään eli tämä kierto meni ihan hukkaan. Ens kierrossa ajattelin jatkaa Gelee Royale ja ottaa myös vehnänalkioöljykapselit käyttöön :)

Moi, kiva kuulla susta vaikka ei oo kiva että täällä ryhmässä roikutaan edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hämmentävää on kerta kaikkiaan tämä kierron seuraaminen! Toissapäivänä ovisliuskatesti täysin puhdas nega, eilen havaittavissa vahvistuminen (ei kyllä mikään vahva viiva) liuskatestissä ja tänään digillä vaan tyhjä ympyrä = nega. Joko se ovis meni menojaan ja lh-piikki oli tosi nopee, tai sitten tää kierto lähti jollekin omalle polulle.. alavatsan tuntemukset viittais että ehkä ovis tuli ja meni, mut oonha mä monet raskausoireetkin kuvitellut ihan turhaan :Face With Tears Of Joy:
Sain vielä eilen myöhään miehen kellistettyä jos nyt tän kierron mahikset oli sitte tässä.. hajottaa kun viime kierto meni harakoille töiden takia ja nyt sitten tämä mun kropan sekoilu. Niin kovin tsemppasin että tää ois viimein se meiän kierto :folded:

Missäs meiän piinailijat menee, onko kellään mitään tiirailtavaa? :rolling:

Aamun eka ois toki luultavasti vahvin jos Plussa :smiling-eyes:
Joo, taitais se aamu olla parempi. Tänään kyl mahdollisesti dpo10, ni luulis kyl näkyvän illallakin. Mietin vaan et minkä tekis ku kotona ei oo enää yhtään

Meillä kävi niin, että alkuun hienovaraisesti viettelin miehen sopivaan aikaan, koska ajattelin miehelle tulevan paineita. Kunnes väsyin ja paukautin kerran että en jaksa enää vihjailla romanttisesti ja että juuri tänään olisi paras aika. Yllätyksekseni hän totesi että aha, ja sitten talleteltiin. Sen jälkeen olen aina suoraan ilmoittanut sopivimmat päivät, toki huomioiden sen, montako päivää peräkkäin hänelle on realistista.

Mies kyllä tiesi että testailin ovista ja ilmoittelin miehelle kyllä tuloksia. Hän ei vain tuntunnut ymmärtävän etukäteen tallettelun tärkeyttä, oli siinä uskossa että pitää säästellä. Sain monta kertaa selittää, että ei ole ihan paras mahdollinen tilanne, että talletetaan pari viikkoa vanha annos yhden kerran ovisplussapäivänä. Hän sai onneksi ihan mustaa valkoisella, kun mentiin inseminaatioon aika lyhyellä välillä edellisestä tallettelusta ja silti hänen näytteensä olikin hyvä. Siittiöiden määrä on epäilyttänyt hänetä tiheissä talletteluissa. Löysin netistä myös tutkimuksia siitä, että tiheämpi parempi, siittiöt ovat laadukkaampia ja niitä muodostuu kokonaismääränä enemmän.

Kyllä nämä on hirmuisen herkkiä asioita ja miesten suorituspaineet on kyllä hyvin ymmärrettäviä. Eivät he mitään koneita ole ja asia voi olla tosi kipeä.

Meillä niitä suorituspaineita on tätä nykyä enemmän minulla, mutta siihen on kuitenkin suhteellisen helppona ratkasuna sopiva liukkari.

Joo, taitais se aamu olla parempi. Tänään kyl mahdollisesti dpo10, ni luulis kyl näkyvän illallakin. Mietin vaan et minkä tekis ku kotona ei oo enää yhtään

dpo10 näkyy varmaan jos pidättelee tarpeeksi pitkään päivälläkin. pc on hyvä, tai ihan apteekin testillä. nyt äkkiä testikaupoille, täällä ainakin jännätään mitä testi tänää näyttää! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

dpo10 näkyy varmaan jos pidättelee tarpeeksi pitkään päivälläkin. pc on hyvä, tai ihan apteekin testillä. nyt äkkiä testikaupoille, täällä ainakin jännätään mitä testi tänää näyttää! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ku mul on tällanen vamma, ku todennäkösesti (jos tää raskaudeks osottautuis ja etenis normaalisti) nää on mun elämän vikat raskaustestit ni haluun jostain ihmeen syystä nyt miettii et mikä on se testi, mistä haluan vastauksen. :Speak No Evil Monkey: Ihan ku sillä ois oikeesti mitään väliä. :Snake:

Digi sillä raskaana ei raskaana ois ihan jees, mut sit taas toisaalta ois kiva seurata sitä et ilmestyykö viivat :Pig Nose:. Harmi ettei tänne saa live-seurantaa :rolling:

eikös raskaana -digi oo aika herkkä?

Moi, kiva kuulla susta vaikka ei oo kiva että täällä ryhmässä roikutaan edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hämmentävää on kerta kaikkiaan tämä kierron seuraaminen! Toissapäivänä ovisliuskatesti täysin puhdas nega, eilen havaittavissa vahvistuminen (ei kyllä mikään vahva viiva) liuskatestissä ja tänään digillä vaan tyhjä ympyrä = nega. Joko se ovis meni menojaan ja lh-piikki oli tosi nopee, tai sitten tää kierto lähti jollekin omalle polulle.. alavatsan tuntemukset viittais että ehkä ovis tuli ja meni, mut oonha mä monet raskausoireetkin kuvitellut ihan turhaan :Face With Tears Of Joy:
Sain vielä eilen myöhään miehen kellistettyä jos nyt tän kierron mahikset oli sitte tässä.. hajottaa kun viime kierto meni harakoille töiden takia ja nyt sitten tämä mun kropan sekoilu. Niin kovin tsemppasin että tää ois viimein se meiän kierto :folded:

Unohdin tänä aamuna (dpo10-11) testata, vaikka tarkotus oli. Niin oli järkky hätä het aamusta että ehdin miettiin purkkia vasta kun rakko oli jo tyhjä :rolling:
Saas nähdä tuleeko huomenna sitten testattua..

Me ollaan kaikki täs synkronoidussa kierrossa että meillä on menkat nyt. :rolling::rolling:

Ku mul on tällanen vamma, ku todennäkösesti (jos tää raskaudeks osottautuis ja etenis normaalisti) nää on mun elämän vikat raskaustestit ni haluun jostain ihmeen syystä nyt miettii et mikä on se testi, mistä haluan vastauksen. :Speak No Evil Monkey: Ihan ku sillä ois oikeesti mitään väliä. :Snake:

Digi sillä raskaana ei raskaana ois ihan jees, mut sit taas toisaalta ois kiva seurata sitä et ilmestyykö viivat :Pig Nose:. Harmi ettei tänne saa live-seurantaa :rolling:

eikös raskaana -digi oo aika herkkä?

joo eikös kaikki digit oo herkkiä? sillä nyt ainakin saa varmimman vastauksen, mutta just noilla liuskoilla on jännää seurailla et lähteekö vahvistuu tai onko oikea plussa kyseessä. :Smiling Face With Open Mouth
mä oon aatellu et jos saan liuskalla selkeän plussan niin sit teen digin vielä varmistukseksi perään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

joo eikös kaikki digit oo herkkiä? sillä nyt ainakin saa varmimman vastauksen, mutta just noilla liuskoilla on jännää seurailla et lähteekö vahvistuu tai onko oikea plussa kyseessä. :Smiling Face With Open Mouth
mä oon aatellu et jos saan liuskalla selkeän plussan niin sit teen digin vielä varmistukseksi perään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ai on! En tiennytkään. Totta muuten, vois ostaa kyl molemmat ja tehä ensin viivallisen :Smiling Face With Sunglasses:

mites nopeesti noi lämmöt oviksen jälkeen lähtee nousuun? mulla siis tiistaina tikussa se plussa ja eiliselle sit flo heitti oviksen, ja lämmöt oli 36.3 tänää sit lämmöt 36.0 :Eyes: en ehtiny eilen uutta mittaria ostaa mutta tänää käyn sen tarkemman hakemassa, toi millä nyt mitannu on digi mut tollai vanha ja ehkä vähän huono jo, et pitääks noi nyt yhtään paikkaansa? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mäpäs lähden tästä apteekkiin testikaupoille. Saa nähdä et miten malttaa sit olla, mies tossa sanoikin et ”ei tänää varmaa kannata viel tehdä” joo eih :Upside Down Face:

mites nopeesti noi lämmöt oviksen jälkeen lähtee nousuun? mulla siis tiistaina tikussa se plussa ja eiliselle sit flo heitti oviksen, ja lämmöt oli 36.3 tänää sit lämmöt 36.0 :Eyes: en ehtiny eilen uutta mittaria ostaa mutta tänää käyn sen tarkemman hakemassa, toi millä nyt mitannu on digi mut tollai vanha ja ehkä vähän huono jo, et pitääks noi nyt yhtään paikkaansa? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Vois sulla olla tänään ovis jos tiistaina tikussa plussa! Sulla vois olla nyt se oviksen lämpödippi kun pudonnu 0,3 astetta, se on aika paljon! Mut mittasitko heti herättyä? Ne lämmöthän taitaa olla aika herkkiä kaikenlaiselle.

Vois sulla olla tänään ovis jos tiistaina tikussa plussa! Sulla vois olla nyt se oviksen lämpödippi kun pudonnu 0,3 astetta, se on aika paljon! Mut mittasitko heti herättyä? Ne lämmöthän taitaa olla aika herkkiä kaikenlaiselle.

joo mittasin heti herättyä! sitä mäkin mietin että onko nyt vasta ovis sitten. jos tänää vielä puuhastellaan illalla niin auttaakohan se sitten enää mitään? :Smirking Face: flo ainakin näyttää tän päivän vielä että hyvämahis raskautua! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

joo mittasin heti herättyä! sitä mäkin mietin että onko nyt vasta ovis sitten. jos tänää vielä puuhastellaan illalla niin auttaakohan se sitten enää mitään? :Smirking Face: flo ainakin näyttää tän päivän vielä että hyvämahis raskautua! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ei ainakaan varmasti haittaa :smiling-eyes: ja sitä kun ikin ei tiiä et koska irtoo ni hyvähän se on varuiks:thumbs-up:

Joo jos tänään olis ovis ni kyl se vois vielä osua just oikeeseen ikkunaan :) mut vissiinhän se paras aika oli pari päivää ennen ovista, ja sehän tais teillä toteutua nyt? :) Tässä taas tää kuva naistalon sivulta niistä parhaista päivistä:
Muokattu_Raskaus yhdyntäpäivä.jpeg

Täällä myös alkoi tänään tuhru ja mietin et kaiketi huomisen merkkaan kp 1 kun yöllä varmasti vasta yltyy vuoto ns normaaliksi kun nyt vähän vasta runsastui iltaa kohden..
Vai kuinka te merkaatte tämmösessä tilanteessa ?:smiling-eyes:

Ihanaa kyl päästä monien kanssa jännäilee yhdessä, ihana synkronointi näissä täällä :tears:
Suht puolet ja puolet samaan aikaan..

nyt ei oo jotenki ees paha mieli enää vaikka ne menkat sieltä nyt alkaakin :smiling-eyes:

Plussatuulia piinapäiville ja tsempit kaikille meille uuteen kiertoon :folded::smiling-eyes:

Tässäkin kierrossa aion käyttää taas gelee x 2 ja vehnänalkio öljy.. Greippi mehuakin toki prismassa näkyi olevan tropicana tms kylmäkaapissa.. Sitä en oo vielä kokeillut ni kai se täytyy ostaa kokeiluun :D
Olikos se yks lasillinen päivässä??

Mulla kyl sellainen ilkeä tunne et miehen siittiöt ei välttämättä ole parhaassa pelikunnossa jos nyt ei ala kohta tärpätä. Hoitoihin pääsyyn tms ois kuitenki vielä aikaa julkisen kautta ku oon alle 35v ja on kaksi pientä lasta.. ja yritystä ei oo tarpeeksi kauaa takana. Mies toki on lähemmäs 40v ja mm polttaa.. Hänen lapset jo vähän vanhemmat..
2-3dl otin aamuin illoin kp1 ovikseen ja sitten vaihtui punkkuun, semmoinen rentouttava ja lämmittävä määrä :smiling face with heart-eyes:
Mitä gelee sulla on käytössä? Jos itsekin hakis huomenna kun taitaa mennä itselläkin seuraavaan kiertoon.

Joo jos tänään olis ovis ni kyl se vois vielä osua just oikeeseen ikkunaan :) mut vissiinhän se paras aika oli pari päivää ennen ovista, ja sehän tais teillä toteutua nyt? :) Tässä taas tää kuva naistalon sivulta niistä parhaista päivistä:
View attachment 111566

joo talleteltiin tiistaina kahesti että kyl se osui hyvin ainakin ja jos tänää vielä sais miehen jaksamaan niin olis hyvä! sit vaan piinapäiviä kohti! :folded: ollaan jokatoinen päivä talleteltu et tänää se oiski oikee päivä tallettelulle jos menee paremmin niin et jokatoinen päivä! :smiling face with heart-eyes:

Takaisin