Tässä tylsiä kierron alkupäiviä vietellessä aloin miettimään, mikä on kierron paras aika :P mulle selkeesti siinä dpo2-5. Kaikki voitava on siinä vaiheessa tehty, voi vaan pari päivää rauhassa haaveilla siitä, että ehkä nyt olis napannu. Aattelin että tää olis kaikilla sama, mut tuo Harmin viesti sai tajuamaan, et ei ookaan ollenkaan niin yksiselitteinen juttu! Mikä teistä on kierron paras hetki?
Minustakin varhaiset piinapäivät ovat kierron paras aika, ihan noista samoista syistä. Silloin ei vielä myöskään edes voi olla raskausoireita, joten silloin en vielä ylitulkitse jokaista kehon tuntemusta. Oviksen bongaus on sinänsä ihan kivaa, mutta monesti saan kyllä stressata viimeiseen asti, onnistuuko talletukset. Oviksen aikaan minulla on myös yleensä fyysisesti aika kurja olo, joten oviksen jälkeen on ihanaa, kun se epämukava olo on ohi. Piinaaviksi piinapäivät muuttuvat minulla oikeastaan siinä dpo7, kun ei millään jaksaisi odottaa, että pääsee testaamaan, ja jokaisesta nippaisusta, rintojen arkuudesta jne. miettii, että onkohan tämä raskausoire.