Testasin enkä voi uskoa! Kädet tärisee vieläkinBeating Heart
Onnea!Beating Heart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä jatkan vielä jännäämistä kp 34/30-32. Anxious Face With Sweat
Ei juurikaan oireita rintakipujen ja valkkarin lisäks. Mikä siis taas toisaalta jännä koska puuttuu tavalliset pms-oireet kuten finnit ja mielialojen heittelyt (raivo-masis-ahdistus-itku).Hui miten jännää, onko erityisiä oireita? Jännätään ja pidetään peukkuja!
Siis onko mussa jotain vikaa
Kp10 iltapäivällä vilkkuva hymy. Sitten kp10 - kp11 välisenä yönä cb:n digillä positiivinen tulos, lilalla ja vaaleanpunaisella.
Mutta 12h eteenpäin positiivisesta tuloksesta vaaleanpunainen antoikin jo negan.
kp10 päivästä tähän päivään ollut mahassa vihlontaa ja jomottelua, oikealla puolella, kivut kyllä muuttuneet vähän erilaisiksi oletetusta ovis päivästä. Myös jonkin sortin limat oli kp10 ja kp 14 välillä. Enää ei oikein ole.
Oon ollut tosi epävarma että miten noin aikaisin sain positiivisen joten olen välillä sitten lilalla ja vaaleanpunaisella koittanut ja on antanut negaa,
eilen oli myös nega.
Halusin myös tänään koittaa ja äsken tuli positiivinen cb:n lilaan, ja nyt on kp17?!
Onko se kp10 ja kp11 tulos ollut virheellinen vai onko tämä joku virhe?
Miten tälläinen on mahdollista
MUOKS : Pidätin 3,5h ja päätin testata vielä vaaleanpunaisella cb:n digillä, tyhjä ympyrä tuli. Vaaleanpunainen testi on kyllä antanut tyhjää ympyrää sen hymynaaman jälkeen joka tuli kp10-kp11 yöllä.
Voiko toi lilan tulos olla nyt sitten virheellinen, vai mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Beaming Face With Smiling Eyes
Lilassa testissä on tietyt laskenta-algoritmit siellä taustalla, ei pelkästään viivan tulkinta, eikä sitä kai ole tarkoitus käyttää noin, että testaamista jatkaa vielä oviksen jälkeen. Se kun ottaa huomioon mm. aiemmat testitulokset. Vaaleanpunainen taas on käytännössä vain digitaalinen viivantulkitsija eli aiemmat testit eivät vaikuta. Luottaisin tässä ennemmin vaaleanpunaisen testin tulokseen, tai varmistukseksi voi tehdä myös liuskatestin, jos sellaisia sattuu olemaan kaapissa.
On kyllä mahdollista, että saa yhdessä kierrossa kaksi LH-huippua, joista vasta toinen on se oikea ovis (esim. PCOS voi aiheuttaa tällaista), mutta suuremmalla todennäköisyydellä lila testi on näyttänyt virheellisesti plussaa. Limojen puuttuminen myös tukee tätä olettamaa.
Kiitos paljon vastauksesta
En olisi muuten tässä välissä testejä tehnyt, mutta mun kohdalla ovis noin aikaisin kierrossa sai mut epäilemään.Beaming Face With Smiling Eyes
Tein tosiaan lilan testin ja kun huomasin sen olevan hymynaama meni mulla pasmat aivan sekasin ja lähdin sitten tonkimaan laatikot läpi etsien vaaleanpunaiseen digiin liuskaa ja ihan tavallista. En kelloa tarkasti katsonut mutta 5min-10min jälkeen siitä samasta pisusta sitten perään tein vaaleanpunasella digillä ja sofi liuskalla, molemmat nega.
Olin ihan hämilläni ja mietin että voiko tuon max 10min aikana pisu väljähtää ja antaa siksi negat muihin.
3,5h jälkeen uudestaan vaaleanpunasella ja sillä taas nega. Eli luotan nyt varmaan sitten siihen.
Ehkä vähän nyt hävettää oma paniikki Cat With Tears Of Joy
On kokemusta!
Alakautta kylläkin. Pidensi luteaalivaiheen (8/9 vrk - > 16vrk). Raskautumiseen ei kyllä auttanut 6kk aikana, mutta lyhyt luteaali ei ollut meillä se ongelma. Sama lääke oli käytössä sitten alkionsiirrossa (josta plussa).
Sitä se vauvakuume teettää. Beaming Face With Smiling Eyes Minäkään en muka tulkitse oireita, mutta silti kuitenkin huomaan kaikenlaista (pissahätä yöllä, epämukava tunne alavatsalla hampaita pestessä, rintojen arkuus jne.) ja mietin, ovatko ne raskausoireita. Ja vaikka tiedän, ettei kohdunnapukan sijainti tai muukaan ominaisuus ole mitenkään luotettava merkki mistään, niin kokeilen sitä silti. Confounded Face
Se on totta!Beaming Face With Smiling Eyes
Tuntuu että pää räjähtää, kun koittaa tulkita kaikkia tuntemuksia.
Mietin ensin pitääkö tässä kuitenkin varmuudeksi pitää 3 päivän akti putki jos tuo lila digi onkin oikeassa oviksen suhteen. Tämän jälkeen tuli heti ajatus että jos ovis onkin ollut viime viikonloppuna niin pilaako akti tässä vaiheessa mahdollisen munasolun kiinnittymisen jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut.
Nyt sitten mietin varmaan koko illan haittaako akti tässä kohtaa. Cat With Tears Of Joy Täällä vasta dpo5-dpo6, niin piinallista, jos siis ovis ollut tuolloin ekojen hymynaamojen aikaan Beaming Face With Smiling Eyes
Ei haittaa, hommiin vaan, jos huvittaa.
Katselin tässä, että minulla on ollut edellisissä kierroissa menkkamaisia kipuja jo dpo7-dpo8. Nyt on dpo8 eikä ollenkaan menkkamaisia kipuja, vain paineen tunnetta alavatsalla ja pientä tärinäkipua. Yritä nyt tässä pitää jalat maassa... Beaming Face With Smiling Eyes