Raskaaksi 2021

Hellou. Täällä siirrytiinki sit yk 15 ja kp 1 noh onneks torstaina on se ensikäynti aika lapsettomuuspolilla. Kiinnostaako teitä kuulla sit miten meni ja mitä siellä tapahtu?
Tsemppiä <3 kerro ihmeellä,helpottaa omaakin oloa kun saa purettua :)

Hellou. Täällä siirrytiinki sit yk 15 ja kp 1 noh onneks torstaina on se ensikäynti aika lapsettomuuspolilla. Kiinnostaako teitä kuulla sit miten meni ja mitä siellä tapahtu?

Tsemppiä uuteen kiertoon Beating Heart Kiinnostaa kovasti, kun meillä sama edessä joulukuun alussa.

Voimia myös kirahvi36 uuteen kiertoon Beating Heart

Kovasti kaipailen sitä sympatiaa nappia. Itselläkin tulee nyt harvemmin reagoitua viesteihin, kun on vähän kököt nämä uudet painikkeet.

Täällä kp 15. Ovistesti oli tänään jo melkein positiivinen niin oisko se plussa sitten tässä parin päivän sisään. Talleteltu on, mutta ei sen kummempia odotuksia tälle kiertoa Confounded Face

Heippa. Täällä dpo8-9 ja paperiin äsken haaleanvaaleita verisiä tahroja. Menkat pitäisi alkaa vasta loppuviikosta. Silti pelottaa, jos nämä nyt niistä enteilee. Muita oireita ei juurikaan ole.

Onko muilla ollut samoilla dpo tällaista?

Oi ihanaa, reaktiot ovat taas entisellään! :) Tai siis karsitulla valikoimalla, mutta tämä on oikein hyvä. Nyt uskaltaa taas painella nappeja ilman, että tämänpäiväinen "ihana" on huomenna "sympatiaa".

Missä kohtaa Jadinen kierto menee? :) Onko ovulaatio jo käsillä? :wink

Ja JEE vanhat reaktiot. <3

Tsemppiä uuteen kiertoon Beating Heart Kiinnostaa kovasti, kun meillä sama edessä joulukuun alussa.

Voimia myös kirahvi36 uuteen kiertoon Beating Heart

Kovasti kaipailen sitä sympatiaa nappia. Itselläkin tulee nyt harvemmin reagoitua viesteihin, kun on vähän kököt nämä uudet painikkeet.

Täällä kp 15. Ovistesti oli tänään jo melkein positiivinen niin oisko se plussa sitten tässä parin päivän sisään. Talleteltu on, mutta ei sen kummempia odotuksia tälle kiertoa Confounded Face

Tässä sinun viestin lainauksessa näyttää hassusti, että tuo Limputtin viesti olisi minun kirjoittama. Beaming Face With Smiling Eyes

Ja Limputti kyllä kiinnostaa miten teidän ensikäynti menee. :)

Heippa. Täällä dpo8-9 ja paperiin äsken haaleanvaaleita verisiä tahroja. Menkat pitäisi alkaa vasta loppuviikosta. Silti pelottaa, jos nämä nyt niistä enteilee. Muita oireita ei juurikaan ole.

Onko muilla ollut samoilla dpo tällaista?

Mulla tuli siinä huhtikuun kierrossa dpo9 vaaleanpunaista vv paperiin ja dpo11 sain haamun raskaustetiin. :) En tiedä oliko kiinnitymisvuotoa vai jotain sattumaa...

Missä kohtaa Jadinen kierto menee? :) Onko ovulaatio jo käsillä? :wink

Ja JEE vanhat reaktiot. :Heartred

En tiedä, kehtaako tätä nyt edes kertoa täällä, kun monella on niin pitkä yritys jo takana... Mutta siis ovulaatio oli ja meni ja pidettiin nyt tämä kierto taukoa. Ja syy oli niinkin hölmö kuin että laskettu aika olisi ollut tästä kierrosta päivä esikoisen synttäreiden jälkeen. Minullahan siis edellinenkin synnytys käynnistettiin laskettuna aikana radin takia ja vähän veikkaan, että niin käy myös seuraavassa raskaudessa, jolloin olisi aika iso todennäköisyys, että lasten synttäreillä olisi vain 1-2 päivää eroa. Vähän hävettää jotenkin edes miettiä tällaisia, mutta kun ei vain nyt tuntunut hyvältä raskautua juuri tästä kierrosta. Ja vielä hullumpaa kai se olisi yrittää, jos oikeasti toivoo, ettei tästä kierrosta tärppää...

Mutta on itse asiassa tehnyt pääkopalle oikein hyvää pitää vähän taukoa. On pyörinyt ihan muut asiat päässä enkä ole pakonomaisesti tarkkaillut jokaista tuntemusta kehossa. :)

Lopulta on ehjä löydetty syy, veriryhmä. Olen itse O rh negatiivinen ja mies A rh positiivinen. On dataa et O rh negatiivinen hylkii alkanutta raskautta eikä ota vastaan signaalia että "tämä on Okei ja näin kuuluu ollakin" . En tiedä onko tämä syy meille, nyt emme edes yritä mutta hyödyllinen tieto kuitenkin tulevaisuuden tiimoilta. Ja tähän on olemassa apua myös

Mulla on 0- veriryhmä Anguished Face-Anguished Face-
Mutta ei tietoakaan mikä tuo rh on.. Mies on A+[/QUOTE]

Eli rh rhesus negatiivinen tai positiivinen. Eli sinä olet juurikin O negatiivinen ja miehesi A positiivinen. Tuossa voi olla aihetta puhua kun hoitoihin. On ilmeisesti joku piikki mikä laitetaan joka tekee et O- ei hylji alkiota ja ottaa sen vastaan. Luin tuosta jonkin verran ja oli mielenkiintoinen aihe. Että voi olla sellaisestakin asiasta kiinni kuin veriryhmä.

Päivitystä edelliseen…
Vuoto jatkui iltapäivään asti, nyt loppunut. Sen sijaan alkoi paha olo ja järkky päänsärky. Vähän närästikin tuossa päivällä. Rt näytti negaa.

Milloin itse tekisit seuraavaksi testin? Confounded Face Tää on ihan kamalaa tämä odottelu ja epätietoisuus.

Mulla on 0- veriryhmä Anguished Face-Anguished Face-
Mutta ei tietoakaan mikä tuo rh on.. Mies on A+

Eli rh rhesus negatiivinen tai positiivinen. Eli sinä olet juurikin O negatiivinen ja miehesi A positiivinen. Tuossa voi olla aihetta puhua kun hoitoihin. On ilmeisesti joku piikki mikä laitetaan joka tekee et O- ei hylji alkiota ja ottaa sen vastaan. Luin tuosta jonkin verran ja oli mielenkiintoinen aihe. Että voi olla sellaisestakin asiasta kiinni kuin veriryhmä.[/QUOTE]

Olen kyllä aika ihmeissäni jos voi tälläisestä jäädä kiinni eikä kukaan ole asiasta maininnut, ihan tuuria että näin sen viestin.. Anguished Face-Anguished Face- Aion kyllä kysäistä tuosta! Beating Heart

Muokattu viimeksi:
Kyllä se nyt näyttää pysyneen kiinni, ainakin ettei kemialliseksi voida enää laskea (?). Dpo19 nyt.

Tuossa tikkukuvassa on dpo12 alkaen, dpo 17-18 uupuu.

Seuraava maaginen etappi lienee digiin 3+ viikkojen saanti ennen varhaisultramahdollisuuksia.

Vielä kun pää uskoisi, että tämä voi olla ihan loppuun asti menevä raskaus...Miksi pitää miettiä vain ne pahimmat tilanteet läpi?

Liitteet

• IMG_0294.jpg
    IMG_0294.jpg
    2 MB · Katsottu: 216
  • IMG_0295.jpg
    IMG_0295.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 216
Jane Doen viivat ovat vahvistuneet kyllä todella hienosti! Vauvaliimaa ja tarrasukkia pienelle Beating Heart

Kyllä se nyt näyttää pysyneen kiinni, ainakin ettei kemialliseksi voida enää laskea (?). Dpo19 nyt.

Tuossa tikkukuvassa on dpo12 alkaen, dpo 17-18 uupuu.

Seuraava maaginen etappi lienee digiin 3+ viikkojen saanti ennen varhaisultramahdollisuuksia.

Vielä kun pää uskoisi, että tämä voi olla ihan loppuun asti menevä raskaus...Miksi pitää miettiä vain ne pahimmat tilanteet läpi?

Täällä kohtalotoveri aika samoilla päivillä ja fiiliksillä Beating Heart Nyt dpo 18 ja toivon et nyt on tyyppi tarrannut oikeaan paikkaan kunnolla kiinni. Alien Monster Myös tuo on tuttu tunne ettei pää meinaa pysyä mukana.. Koko ajan miettii kaikkia tuntemuksia, että onko ne nyt normaaleja vai ei ja sitten taas jos ei hetkeen ole mitään oireita, niin ihmettelee missä ne on. Anxious Face With Sweat

Eli rh rhesus negatiivinen tai positiivinen. Eli sinä olet juurikin O negatiivinen ja miehesi A positiivinen. Tuossa voi olla aihetta puhua kun hoitoihin. On ilmeisesti joku piikki mikä laitetaan joka tekee et O- ei hylji alkiota ja ottaa sen vastaan. Luin tuosta jonkin verran ja oli mielenkiintoinen aihe. Että voi olla sellaisestakin asiasta kiinni kuin veriryhmä.

Olen kyllä aika ihmeissäni jos voi tälläisestä jäädä kiinni eikä kukaan ole asiasta maininnut, ihan tuuria että näin sen viestin.. Anguished Face-Anguished Face- Aion kyllä kysäistä tuosta! Beating Heart[/QUOTE]
Kannattaa asiasta kysästä voiko se vaikuttaa. Mulla tosin otettiin vasta verikokeet sielä vähän ennen nt-ultraa, jossa siis tarkistettiin vasta-aineet. Onko oikeasti niin, että hylkiikö äidin kroppa alkiota jo tuossa vaiheessa? Mä oon käsittänyt (ja korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä), että kohtu hylkii alkiota vasta, kun verenkierrot yhdistyy, jos alkio/sikiö on perinyt isän veriryhmän, jossa on mahdollisesti rhesus eri kun äidillä Astonished Face-
Yritin googlettaa ihan siis mielenkiinnosta mutta en löytänyt selkokielellä mitään Beaming Face With Smiling Eyes Eli jos kysyt, niin kerrotko mitä siä sanottiin. On tää ihmisen kroppa ihmeellinen ja aina uutta oppii!

Olen kyllä aika ihmeissäni jos voi tälläisestä jäädä kiinni eikä kukaan ole asiasta maininnut, ihan tuuria että näin sen viestin.. Anguished Face-Anguished Face- Aion kyllä kysäistä tuosta! Beating Heart[/QUOTE]

Kerro ihmeessä mitä sanottiin täällä! Mulla meinaan myös nousi pala kurkkuun, kun luin veriryhmäkeskustelua, oon itekkin ilmeisesti o- -veriryhmäläinen Anxious Face With Sweat Ei sais yhtään ahdistua tai liika ajatella, mutta tuntuu että kun yritystä tulee marraskuussa vuosi täyteen, niin otan vastaan minkä vaan tiedon mikä selittää sitä että itsellä kestää raskautua.. Itsellä on kyllä myös lääkärin soittoaika tulossa, saatan itsekkin kysästä tästä asiasta ja mainita Beaming Face With Smiling Eyes

Eilen illal lähti ovistestitilaus ni katotaan saadaanko plussaa. Esikoista yrittäessä en ollu testituloksesta varma enkä soittanu sit inseminaatioaikaa et jos ois ollu väärin tulkittu. Sit hyödynnettiin se muuten ja kas kummaa tulinki raskaaksi :'D mut just siinä kierrossa oli ekaa kertaa letrot mukana

Helou ja onnea plussanneille

Onko teillä tullut ”vääriä positiivisia”? Nyt en siis tarkota kemiallisia raskauksia, vaan samasta pissasta tehtyjä eri tulosta näyttäviä testejä?

Mulla on menossa kp 28/29(?) ja dpo 13. Aiemmissa kierroissa menkat alkanut dpo12. Oon tehnyt rfsun varhasia testejä, jotka kaikki negoja (eilisessä olevinaan näin vähän väriä). Tänään tein rfsun, joka nega ja pc:n joka positiivinen 5min testin teosta. Tein sit heti perään toisen pc:n testin, joka oli kuitenkin nega. Voisko olla, että pissa jotenkin väljähtyy hyvin nopeesti kupissa vai olikohan tossa testissä vaan vikaa, kun plussasi..?

Inhottavaa, kun toivon kipinä herää ja sit huomenna saattaa olla edessä suuri pettymys . Kunpa tää nyt olis plussa..

Pakko tulla päivittämään kun aamu alkoi hyvin hämmentävästi.
Tein eilen illalla ovistestin, jotta saan sen ekan tyhjän ympyrän alta pois.
Tänään on vasta kp7 ja sain aamulla ovistestiin plussan?!
Liuskakin tummeni tummemmaksi kuin koskaan ennen ja digi plussa. Hämmennyin niin paljon, että piti varmistaa myös CB vaaleenpunasella digillä, mutta se oli kyllä negatiivinen?

Kauheinta tässä on nyt se että mulla loppui eilen vasta menkat eikä olla ehditty vielä tallettelemaan. Miten ovis tulikin näin nopeasti heti menkkojen jälkeen? Beaming Face With Smiling Eyes
Nyt vähän pelottaa, ettei tallettelut taas riitä kun viime kierrossakin talleteltiin just ovispluspäivän iltana ilman tulosta ja nyt on taas sama tilanne ettei aiemmin ehditty.
Toivottavasti illalla saatais simpat liikkeelle ja toivottavasti ne ehtisi vielä perille. Beating Heart

Liitteet

• IMG_20211005_105238.jpg
    IMG_20211005_105238.jpg
    1 MB · Katsottu: 168
Dpo9-10. Omituinen vuoto jatkui mutta rfsu testi edelleen nega.. vai näänkö tuossa haamujen haamunAnxious Face With Sweat eilen illalla alkoi hirveä päänsärky ja huono olo, lähellä oli ettei oksennus tullut. Yöllä sitten heräsin pirteänä 2.30 enkä meinannut millään saada unta. Confounded Face

Liitteet

• EDEF546D-AE18-48BB-B2F4-19EEDBE5D492.jpeg
    EDEF546D-AE18-48BB-B2F4-19EEDBE5D492.jpeg
    856.7 KB · Katsottu: 202
Takaisin