Raskaaksi 2021

Vastoin omiakin odotuksia, vahva ovisplussa tänään kp 19 Anguished Face- Viikon päästä aika gynelle ja katsotaan, mitä olisi tehtävissä seuraavaan kiertoon ennen polin aikaa. Ilmeisesti ovulaatiota lähdetään tarkastelemaan ja tukemaan.

Liitteet

• IMG_20211003_084751.jpg
    IMG_20211003_084751.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 152
Täälläkin yksi 29 v perusterve "kaikki gynen mukaan kunnossa" - pariskunta tahkoaa jälkikasvua. Kierrosta toiseen miettii mikä tässä on niin vaikeeta. Meillä ei vielä vuosi ole tullut täyteen ja "vasta" 9 yrityskerta menossa.

Tuumin että tää kierto olkoon nyt pikku paussi ja hengähdys, elimistö on muutenkin hirveessä stressitilassa muun elämän osalta. Koitin ehdottaa miehelle jotain pientä reissua että saataisiin muuta ajateltavaa kuin arki ja työt ja muut murheet.

Tsemppiä kanssayrittäjille! Niin paljon on ihania plussauutisia että kyllä se meiänki vuoro on tulossa ❤

Kiitos todella paljon tästä!Beating Heart Vaikka sitä tietää, ettei ole ainoa joka näiden asioiden kanssa painii yksinäisyys on välillä niin suurta kun yksin murehtii. Tuntui, että joku olisi nyt halannut ja sanonut että se on ihan okeiBlack Heart Kiitos siis todella paljon! Mulla on myös todella rakkaita harrastuksia koirien kanssa, joten taidan upota sinne taas niin syvälle kuin vain voi niin ehkä se aika siitä taas kuluu.

Kovasti tsemppiä myös sinne! Toivottavasti nyt olisi juuri se teidän kierto ja juuri se ovulaatio kyseessäBeating Heart Pidän teille kovasti peukkuja ja iso jaksamishali! Nyt kun teillä on jo vuosi tahkottu niin onko ollut mitään ajatuksia mistään tutkimuksista tms?

Joulukuun alussa meillä on ensimmäinen polikäynti. Vielä puuttuu miehen siemennestenäyte. Muuten kaikki on verikokeissa ollut ok. Onhan tämä tosi turhauttavaa ja vertaistuki helpottaa tosi paljon.

Minäkin suuntasin ajatuksia koiran kanssa harrastuksiin ja vähän jo menetin toivon luomu raskautumiseen, vaikka onhan se mahdollista tietysti Beaming Face With Smiling Eyes

Kirjoittelin tänne aiemmin alkuvuodesta ja tukin raskaaksi vaan keho heitti ulos.

Meillä jäi yritys täysin tauolle kun tapahtui muuta draamaa elämässä ja erottiin myös ja nyt on palattu yhteen ja rakennetaan luottamusta takaisin. Ei ole yritystä eikä uutta alkanutta raskautta. Mietin mikä vikana kun ovuloin ja kuukautiset tulee ja kuukausi sitten ne oli myöhässä. Tein testin ja selkeä plussa, äärimmäisen selkeä. Tein uuden ja plussa. Digi negatiivinen jostakin kumman syystä toisena päivänä näytti 2-3 viikkoa. Seuraavaksi alkoikin kuukautiset äärimmäisen rajuina ja mentiin lääkäriin. (Tämä siis sai alkunsa keskeytetyllä eli raskaudun helposti, mutta vain joko kemiallinen tai keskenmeno koko ajan)

Ei vikaa minussa eikä miehessä, hänellä on siis lapsi entuudestaan. Minulla ei. Lopulta on ehjä löydetty syy, veriryhmä. Olen itse O rh negatiivinen ja mies A rh positiivinen. On dataa et O rh negatiivinen hylkii alkanutta raskautta eikä ota vastaan signaalia että "tämä on Okei ja näin kuuluu ollakin" . En tiedä onko tämä syy meille, nyt emme edes yritä mutta hyödyllinen tieto kuitenkin tulevaisuuden tiimoilta. Ja tähän on olemassa apua myös

Moij!
En ole taas vähään aikaan käynyt kirjoittelemassa, kun ei ole ollut oikein mitään kirjoitettavaa. Mutta varoituksen sana, nyt on sitäkin enemmän, muttei niinkään mitään iloista kerrottavaa Confused Face
Mulla oli jo toiveikas olo viime viikolla, kun rinnat arat, olin epäilyttävän PIRTEÄ, oli jotain mielitekoja, tuntemuksia...
Mutta (ensimmäinen kerta lapsettomuushoidoissa,söin Letrozolia) alkoi tiputtelua. Tässäkin vaiheessa vielä tein testin, koska yleensä alkaa saman päivän aikana kunnon vuoto, nyt ei alkanut ja oli väriltään tummempaa. Mutta...kyllä ne menkat valitettavasti sitten alkoi.

En tiedä onko mua nämä kolme päivää enemmän sattunut sydämeen vaiko vatsaanAnxious Face With SweatBroken Heart

En pysty edes nukkumaan kunnolla, herään öisin miettimään koska minusta tulee äiti vai tuleeko koskaan.
Hypistelin siskon luona vauvan vaatteita, mutten uskaltanut ottaa niitä kotiin jos en ikinä saa niitä suloisia vaatteita käyttöön
Tajusin, että meille tuli k-o-l-m-e vuotta täyteen, eli yritys kertoja ihan liikaa. KOLME VUOTTA.
Olen itkenyt ihan hirveästi, kun nyt tämä alkaa jo ahdistaa, kun hoitokerrat vähenee.
Vertaistukea ei oikein ole, kun monet ovat ympärillä raskaana tai heillä on jo lapsia.
Ajatukset kiertää kehää, joka asia muistuttaa tästä, miten se mieli voi mennä näin ettei ajatuksia saa tauolle?
Mun uusi pelko on, et jos päädytään koeputkihedelmöitykseen, niin mun kohdussa se alkio ei selviä, eli mitään ei ole sitten tehtävissä?

Älkää luulko, olen silti tosi tosi iloinen teidän puolesta jotka olette plussanneet, olkaa onnellisia!! Beating Heart

Lopulta on ehjä löydetty syy, veriryhmä. Olen itse O rh negatiivinen ja mies A rh positiivinen. On dataa et O rh negatiivinen hylkii alkanutta raskautta eikä ota vastaan signaalia että "tämä on Okei ja näin kuuluu ollakin" . En tiedä onko tämä syy meille, nyt emme edes yritä mutta hyödyllinen tieto kuitenkin tulevaisuuden tiimoilta. Ja tähän on olemassa apua myös[/QUOTE]

Mulla on 0- veriryhmä Anguished Face-Anguished Face-
Mutta ei tietoakaan mikä tuo rh on.. Mies on A+

Moij!
En ole taas vähään aikaan käynyt kirjoittelemassa, kun ei ole ollut oikein mitään kirjoitettavaa. Mutta varoituksen sana, nyt on sitäkin enemmän, muttei niinkään mitään iloista kerrottavaa Confused Face
Mulla oli jo toiveikas olo viime viikolla, kun rinnat arat, olin epäilyttävän PIRTEÄ, oli jotain mielitekoja, tuntemuksia...
Mutta (ensimmäinen kerta lapsettomuushoidoissa,söin Letrozolia) alkoi tiputtelua. Tässäkin vaiheessa vielä tein testin, koska yleensä alkaa saman päivän aikana kunnon vuoto, nyt ei alkanut ja oli väriltään tummempaa. Mutta...kyllä ne menkat valitettavasti sitten alkoi.

En tiedä onko mua nämä kolme päivää enemmän sattunut sydämeen vaiko vatsaanAnxious Face With SweatBroken Heart

En pysty edes nukkumaan kunnolla, herään öisin miettimään koska minusta tulee äiti vai tuleeko koskaan.
Hypistelin siskon luona vauvan vaatteita, mutten uskaltanut ottaa niitä kotiin jos en ikinä saa niitä suloisia vaatteita käyttöön
Tajusin, että meille tuli k-o-l-m-e vuotta täyteen, eli yritys kertoja ihan liikaa. KOLME VUOTTA.
Olen itkenyt ihan hirveästi, kun nyt tämä alkaa jo ahdistaa, kun hoitokerrat vähenee.
Vertaistukea ei oikein ole, kun monet ovat ympärillä raskaana tai heillä on jo lapsia.
Ajatukset kiertää kehää, joka asia muistuttaa tästä, miten se mieli voi mennä näin ettei ajatuksia saa tauolle?
Mun uusi pelko on, et jos päädytään koeputkihedelmöitykseen, niin mun kohdussa se alkio ei selviä, eli mitään ei ole sitten tehtävissä?

Älkää luulko, olen silti tosi tosi iloinen teidän puolesta jotka olette plussanneet, olkaa onnellisia!! Beating Heart

En tiedä mikä nappi täällä kuvastaisi sitä entistä sympatiaa painiketta.

Tosi paljon voimia teille Beating Heart Millaisia hoitoja olette käyneet läpi ja mitä mahdollisuuksia on jäljellä?

Tiedän tuon vauvan vaatteiden hypistelyn. Se tuntuu aivan kamalalta ja lohduttomalta. Ei uskalla edes toivoa mitäänAnxious Face With Sweat-

En tiedä mikä nappi täällä kuvastaisi sitä entistä sympatiaa painiketta.

Tosi paljon voimia teille Beating Heart Millaisia hoitoja olette käyneet läpi ja mitä mahdollisuuksia on jäljellä?

Tiedän tuon vauvan vaatteiden hypistelyn. Se tuntuu aivan kamalalta ja lohduttomalta. Ei uskalla edes toivoa mitäänAnxious Face With Sweat-

Joo, huomasin, että nuo hymiöt ja kuvakkeet muuttuneet ja nyt sympatia- reaktio puuttuu..
Kiitos Beating Heart Meillä on vasta tämä munasolujen kypsytyshoito ja siitä mennään heti suoraan koeputkihedelmöitykseen jos vielä 2x epäonnistuu.. En tiedä onko muita mahdollisuuksia, ei varmaan Anxious Face With Sweat Kunpa joku ihme tapahtuisiCollisionBeating Heart
Nytkin vain itkettää, kun en enää jaksais tätä odotteluu ja pyöritellä näitä asioita.. Keinoja raskautua tai syitä minkä sen estää. Mulla on vähän ientulehdusta, ja kuulemma sekin voi olla este, eli nyt haluisin heti hammaslääkäriin. Kauheeta jos joku tälläinen voi jättää lapsettomaksi ja jää jossittelemaan kun sille ei enää jälkikäteen voi tehdä mitään

Joo, huomasin, että nuo hymiöt ja kuvakkeet muuttuneet ja nyt sympatia- reaktio puuttuu..
Kiitos Beating Heart Meillä on vasta tämä munasolujen kypsytyshoito ja siitä mennään heti suoraan koeputkihedelmöitykseen jos vielä 2x epäonnistuu.. En tiedä onko muita mahdollisuuksia, ei varmaan Anxious Face With Sweat Kunpa joku ihme tapahtuisiCollisionBeating Heart
Nytkin vain itkettää, kun en enää jaksais tätä odotteluu ja pyöritellä näitä asioita.. Keinoja raskautua tai syitä minkä sen estää. Mulla on vähän ientulehdusta, ja kuulemma sekin voi olla este, eli nyt haluisin heti hammaslääkäriin. Kauheeta jos joku tälläinen voi jättää lapsettomaksi ja jää jossittelemaan kun sille ei enää jälkikäteen voi tehdä mitään
Halaus täältäkin!!!
Voishan tuo veriryhmä ollakin se syy, ken tietää. Mutta eikö ne tutkinut tuota jos olet jossain hoitosuhteessa jo?
Kun ainakin multa testattiin se veriryhmä heti alkuunsa muistaakseni neuvolan taholta just ton takia.
Mulla syy tn on alhainen ferritiini vaikka hemoglobiini on hyvä. (3km takana ja 1 onnistunut siellä välissä.)

Minulla oli ientulehdus tuossa keväällä, mutta se on nyt hoidettu pois ja useampia kuukausia ollut tässä yritystä senkin jälkeen, niin siitä ei meillä ainakaan ollut kyse Anxious Face With Sweat-

Toivotaan, että teillä on jostain niinkin helposti korjattavasta kiinni Beating Heart Minullakin tirahtelee itku vähän väliä, kun ajatukset alkaa taas pyöriä näiden lapsiasioiden ympärillä. Eipä niitä oikein voi sulkea ajatuksista poiskaan kokonaan. Hetkellisesti voi uppoutua johonkin muuhun, mutta sieltä ne epätoivon tunteet aina vaan palaa takaisin. Anxious Face With Sweat

Halaus täältäkin!!!
Voishan tuo veriryhmä ollakin se syy, ken tietää. Mutta eikö ne tutkinut tuota jos olet jossain hoitosuhteessa jo?
Kun ainakin multa testattiin se veriryhmä heti alkuunsa muistaakseni neuvolan taholta just ton takia.
Mulla syy tn on alhainen ferritiini vaikka hemoglobiini on hyvä. (3km takana ja 1 onnistunut siellä välissä.)

Ei ole puhettakaan ollut mistään noista veriryhmistä.. Astonished Face Täytyy varmaan itse ottaa puheeksi

Kp1 ja laitoin neuvolan perhesuunnittelun lääkärille soittopyynnön jos saisin jo sen letrozol reseptin

Alavatsalla vihloo, eipä tartte testailla, kp31

Kirahvi36:lle voimia uuden kierron alkuun! :sad001
:Heartredsympatia:Heartred

Ärsyttävää kuinka kaipaan vanhoja reaktionappeja. Huomaan, että jätän helposti nykyään painamatta mitään, koska en tiedä mitä painaisin. :angry1 sekään ei ole kiva. :sad001

Muoks. Ihanaa, että reaktiot muuttuivat tänään takaisin entiseen päin. <3 ☺️

Muokattu viimeksi:
Kirahvi36:lle voimia uuden kierron alkuun! :sad001
:Heartredsympatia:Heartred

Ärsyttävää kuinka kaipaan vanhoja reaktionappeja. Huomaan, että jätän helposti nykyään painamatta mitään, koska en tiedä mitä painaisin. :angry1 sekään ei ole kiva. :sad001
Kiitos <3 just näin, ei oikein haluu painaa mitään mikä ei kuvasta sitä mitä haluais tarkottaa

Onnea Lapin tyttö plussasta!!! Beating HeartBeating Heart

Mua kans ärsyttää nää uudet reaktiot, esim. alapeukku sopisi moneen kohtaan tyyliin ”Buu, voi harmi”, mutta kun tossa lukee toi ”Ei näin!” niin kuulostaa jopa vähän nuhtelevalta kommentilta eli en ole enää uskaltanut painaa alapeukkua mihinkään! ja sydän = ”ihana!”. Voiko sydämen laittaa sympatiamerkityksessä, eihän sitä halua mitään ikävää kommentoida että ”Ihana!” mutta sydän sopisi.

Täällä kp24 ja dpo10. Ei oo yhtään raskaana oleva olo. Ei mitään oireita eikä oloja. Mietin että testaanko tänään vai panttaanko vielä… Clearbluen laskuri sanoo, että eka testauspäivä 4.10.! Aika aikaisin. Tein aamulla ovistestin ja oli ihan nega, kai se olisi värähtänyt edes jos olisi hcg:tä kehossa? Sen ovistestin takia tuntuu, että turha edes vaivautua testaamaan!

Kp1 ja laitoin neuvolan perhesuunnittelun lääkärille soittopyynnön jos saisin jo sen letrozol reseptin
Eipä ihan niin helposti saa. Pitää naistentautien klinikan kautta saada ja kattoo saako lähetteen lääkärin kautta. Vaik tiedoissa selkeesti ovulaatiohäriöstä tiedot ni todennäkösesti joutuu oottaa et yritystä on 6kk takana ja hoitopolku alottaa uudelleen. Sain eka käynnin ajan perhesuunnittelun puolelle torstaille. Toivosin niin et asiat menis nopeemmin ku viimeeks.

Takaisin