Raskaaksi 2021

Sain ovisplussan testiin 22.9. aamulla eli tasan viikko sitten keskiviikkona. En tiedä milloin voisi testailla?
Itselläni ei ole kummempia ovistuntemuksia koskaan ollut eli tukeudun täysin ovulaatiotestin antamaan tietoon lähestyvästä h-hetkestä. Jos laskisin, että ovulaatio olis tapahtunut pe, niin aikaisintaan voisin testailla joskus ensi viikon alussa?

Milloin SINÄ testaisit, jos olisit saanut ovisplussan ke 22.9. aamulla? Baby-

Mun ovulaation huippu oli myös 22.9, eli testasin vilkkuvia naamoja kolmisen päivää ennen sitä pysyvää hymytyyppiä Beaming Face With Smiling Eyes Oon miettinyt samaa milloin viitsisi testata ja oon myös hyvin malttamaton… Ja päätin että ehkä lauantaiaamuna jo (10pv ovulaatiosta) vaikka oikeasti haluisin testata jo huomenna ja olisin halunnut testata jo monta päivää mut ei auta nyt itku markkinoillaCat With Tears Of Joy Tsemppiä sinne ja toivotaan, että se on ollut hedelmällinen päivä ja molempien unelmasta tulee tottaBaby Medium Light Skin Tone-Beating Heart

2.12 olisi meillä ensimmäinen lapsettomuuspoliaika. Sitä ennen miehen siemennesteen tutkiminen. Jonoa on ilmeisesti, kun oltaisiin muuten päästy jo marraskuussa Anguished Face

Nyt voi sitten yrittää siirtää ajatuksia sinne ja yrittää olla stressaamatta jos se luomutärppi tulisikin tässä välissä. Helpommin sanottu kuin tehty. Teroluteja mulla on juurikin kahteen seuraavaan kiertoon vielä jäljellä luteaalivaiheen tueksi. Tosin ei siitä viime kierrossa ollut apua mutta ehkä se toimii viiveelläBeaming Face With Smiling Eyes

2.12 olisi meillä ensimmäinen lapsettomuuspoliaika. Sitä ennen miehen siemennesteen tutkiminen. Jonoa on ilmeisesti, kun oltaisiin muuten päästy jo marraskuussa Anguished Face

Nyt voi sitten yrittää siirtää ajatuksia sinne ja yrittää olla stressaamatta jos se luomutärppi tulisikin tässä välissä. Helpommin sanottu kuin tehty. Teroluteja mulla on juurikin kahteen seuraavaan kiertoon vielä jäljellä luteaalivaiheen tueksi. Tosin ei siitä viime kierrossa ollut apua mutta ehkä se toimii viiveelläBeaming Face With Smiling Eyes
mulla ainakin vasta kolmannessa kierrossa Terolut toimi halutusti eli ennen menkkoja tiputtelu väheni ja lyheni. kaks ekaa kiertoa mietin ettei niistä ole mihinkään Beaming Face With Smiling Eyes ja nytkin kun yhdessä hoitokierrossa oli terot luteaalivaiheessa, niin sama tiputtelu tuli taas, vaikka lugesteronilla pysyi poissa. eli voi hyvin olla mahdollista et alkaa tepsiä vasta nyt tai myöhemmin!

mulla ainakin vasta kolmannessa kierrossa Terolut toimi halutusti eli ennen menkkoja tiputtelu väheni ja lyheni. kaks ekaa kiertoa mietin ettei niistä ole mihinkään Beaming Face With Smiling Eyes ja nytkin kun yhdessä hoitokierrossa oli terot luteaalivaiheessa, niin sama tiputtelu tuli taas, vaikka lugesteronilla pysyi poissa. eli voi hyvin olla mahdollista et alkaa tepsiä vasta nyt tai myöhemmin!

Toivotaan, että mullakin alkaa pelittää ja tulis vielä toivottua tulostakin Child Onpahan sitten joulukuussa joku hoitokontakti mihin valittaa, jos ei toimi toivotunlaisesti Beaming Face With Smiling Eyes

Mun ovulaation huippu oli myös 22.9, eli testasin vilkkuvia naamoja kolmisen päivää ennen sitä pysyvää hymytyyppiä Beaming Face With Smiling Eyes Oon miettinyt samaa milloin viitsisi testata ja oon myös hyvin malttamaton… Ja päätin että ehkä lauantaiaamuna jo (10pv ovulaatiosta) vaikka oikeasti haluisin testata jo huomenna ja olisin halunnut testata jo monta päivää mut ei auta nyt itku markkinoillaCat With Tears Of Joy Tsemppiä sinne ja toivotaan, että se on ollut hedelmällinen päivä ja molempien unelmasta tulee tottaBaby Medium Light Skin Tone-Beating Heart

Hei jee, ihanaa että joku menee ihan samoissa päivissä ja voidaan jännittää yhdessä!! Beating Heart
Itselläkin tää vauva-asia ja testaus pyörii mielessä KOKO AJAN, tosi raskasta. En ole vielä itse päättänyt mihin asti tuon testailun kanssa odotan, mutta laittelehan tänne viestiä ja kuvaa kun päädyt itse testaamaan!

Peukut ja varpaat pystyssäääääääBaby-Beating HeartBeating Heart

Täällä tuli jo "ping ei väsytä yhtään" -heräily keskellä yötä. Pissaamistarve kasvanut. Rinnat ei mahdu enää "normaalin ajan" rintsikoihin. Alaselkä juntturassa (tässä epäilen kyllä pakaroita, eikä välttämättä raskautta).
Pää on myös ihan jumissa, jätän asioita minne sattuu.

Vahvistuisipa viiva.

Täällä myös piinapäivät. Malttamattomana ja typeränä tein jo varhaisen rt, joka tietysti neg. En ole tikuttanut, mutta kierron mukaan hedelmällisimmät päivät olisivat olleet viime viikon pe-su. Petipuuhissa oltiin pe ja su. Eli tällä laskutoimituksella testin voisi aivan aikaisintaan tehdä vasta 5.-6. pv ‍.

Ääähhh…

Täällä myös piinapäivät. Malttamattomana ja typeränä tein jo varhaisen rt, joka tietysti neg. En ole tikuttanut, mutta kierron mukaan hedelmällisimmät päivät olisivat olleet viime viikon pe-su. Petipuuhissa oltiin pe ja su. Eli tällä laskutoimituksella testin voisi aivan aikaisintaan tehdä vasta 5.-6. pv ‍.

Ääähhh…

Vielä en lannistuisi. :)
Jos ovulaatiosi olisi ollut esim. perjantaina niin olisi sinulla tänään vasta dpo6. Eli vaikka olisikin tärpännyt niin raskaustesti näyttäisi vielä negaa silti. Vielä joudut muutaman päivän odottamaan. :)
Näillä päivillä voit seurailla mahdollisen kiinnittymisen oireita. :) Ja sinuna testaisin seuraavan kerran 5.10. (dpo11, niin luulisi jo jotain näkyvän. :) Tai luultavasti testaisin jo 4.5. dpo10).

Toivottavasti pikkuinen siellä tarrautuu parhaillaan tiukasti kiinni. :) <3

Testailuun liittyen on ollut keskustelua.. Itse testasin dpo 9 tai 10,mutta olenkin malttamaton. Beaming Face With Smiling Eyes

Superhyvä fiilis tuli Pillow sun ovisplussasta! Nyt kaikki tsempit, että tärppi on käynyt Beating Heart
Ja tietysti samaa toivon muillekkin piinailijoille! Jännään täällä teidän puolesta, joten pitäkää meidät ajan tasalla. :)

Täällä kp 1 pärähti eilen, joten uusi kierto alkoi ajallaan.
Mieli on aika maassa ja tuntuu, että itkettää vaan kokoajan. En tiedä onko se nää menkat ja hormonit vai alkaako pitkään jatkunut yritys painamaan näin paljon, että vollottaa syyttä monta kertaa päivässä. Välillä on hyviä päiviä, mutta tänään esimerkiksi on tosi huono päivä ja kyyneleet nousee silmiin ihan yhtäkkiä. Mutta uskoisin, että mieli taas paranee sitten ensi viikolla, kun menkat loppuu ja pääsee ovistestailujen pariin. Taidan aloittaa heti menkkojen jälkeen testailun, kun viimeksikin ovis tuli niin aikaisin. Ja saa jotain jännitettävää. Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä siis tylsääkin tylsempi kierron vaihe menossa.

Vielä en lannistuisi. :)
Jos ovulaatiosi olisi ollut esim. perjantaina niin olisi sinulla tänään vasta dpo6. Eli vaikka olisikin tärpännyt niin raskaustesti näyttäisi vielä negaa silti. Vielä joudut muutaman päivän odottamaan. :)
Näillä päivillä voit seurailla mahdollisen kiinnittymisen oireita. :) Ja sinuna testaisin seuraavan kerran 5.10. (dpo11, niin luulisi jo jotain näkyvän. :) Tai luultavasti testaisin jo 4.5. dpo10).

Toivottavasti pikkuinen siellä tarrautuu parhaillaan tiukasti kiinni. :) :Heartred

Kiitos tsemppauksista ❤️.
Tosiaan tässä ollut paineentunnetta alavatsassa ja melkoista turvotusta, ei oikein muita oireita. Voihan nuo toki olla psykosomaattistakin, kun niin kovasti sitä plussaa toivoo. Ei malttais millään odottaa. Ja tulen kyllä kovasti pettymään, jos negaa näyttää vielä ensi viikolla… Mies ei tosin ole asian suhteen niin herkkänahkainen, kuin minä. Juuri tuli sanomaan tuossa, että ei kannata liikaa tuudittautua raskauden varmuuteen vielä tässä kohtaa…

Tsemppiä kaikille muillekin piinapenkissä kituuttaville ❤️.

Testailuun liittyen on ollut keskustelua.. Itse testasin dpo 9 tai 10,mutta olenkin malttamaton. Beaming Face With Smiling Eyes

Superhyvä fiilis tuli Pillow sun ovisplussasta! Nyt kaikki tsempit, että tärppi on käynyt Beating Heart
Ja tietysti samaa toivon muillekkin piinailijoille! Jännään täällä teidän puolesta, joten pitäkää meidät ajan tasalla. :)

Täällä kp 1 pärähti eilen, joten uusi kierto alkoi ajallaan.
Mieli on aika maassa ja tuntuu, että itkettää vaan kokoajan. En tiedä onko se nää menkat ja hormonit vai alkaako pitkään jatkunut yritys painamaan näin paljon, että vollottaa syyttä monta kertaa päivässä. Välillä on hyviä päiviä, mutta tänään esimerkiksi on tosi huono päivä ja kyyneleet nousee silmiin ihan yhtäkkiä. Mutta uskoisin, että mieli taas paranee sitten ensi viikolla, kun menkat loppuu ja pääsee ovistestailujen pariin. Taidan aloittaa heti menkkojen jälkeen testailun, kun viimeksikin ovis tuli niin aikaisin. Ja saa jotain jännitettävää. Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä siis tylsääkin tylsempi kierron vaihe menossa.

Oi kiitos ihana Pupuli! <3 ☺️

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :( Kp1 on aina niin raastava! :( Voimia!! Beating Heart

Todella toivon, että tämä alkanut kierto olisi teidän the kierto!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Dpo14 täällä, jännän äärellä ollaan ! Huomenna pitäisi alkaa menkat (kolmessa edellisessä tikutetussa kierrossa aina dpo15 alkanut menkat ). Yhtään ei oo tullut kyllä ruskeaa tiputteluvuotoa mitä yleensä ennen menkkoja edeltävänä päivänä on tullut. Ajoittain tullut myös vihlaisuja nopeissa liikkeissä aivan alavatsalle molemmin puolin, tänään esim kun nousin nopeasti tuolilta! Jos menkat ei päivällä ala, niin voi olla et testaan jo illalla…

Dpo14 täällä, jännän äärellä ollaan ! Huomenna pitäisi alkaa menkat (kolmessa edellisessä tikutetussa kierrossa aina dpo15 alkanut menkat ). Yhtään ei oo tullut kyllä ruskeaa tiputteluvuotoa mitä yleensä ennen menkkoja edeltävänä päivänä on tullut. Ajoittain tullut myös vihlaisuja nopeissa liikkeissä aivan alavatsalle molemmin puolin, tänään esim kun nousin nopeasti tuolilta! Jos menkat ei päivällä ala, niin voi olla et testaan jo illalla…
Tämähän kuulostaa tosi lupaavalta! Yleensähän tuollaisia repäisykipuja tulee just raskausaikana! Täällä pidetään peukkuja, ettei siellä kierto käänny uudeksi, vaan saat testiin iltapäivällä plussan :) mä jaksan ihailla, kuinka hienosti olet voinut pantata testausta. Saisinpa itsekin tuollaisen rautaisen mielen Beaming Face With Smiling Eyes

Komppaan Immeä! :)

Vau, kun on lupaavia oireita ja VAU, kun oot malttanut olla pitkään testaamatta! Astonished Face

Tulethan heti jakamaan testikuvia, kun päätätä testata! Beaming Face With Smiling Eyes

Toivottavasti olisi pieni matkassa! <3

Kiitos myötäelämisestä Beating Heart varmasti tuun postaamaan kuvaa heti jos testaamaan pääsen! Jossain kierrossa tuli testattua menkkojen alkamispäivän aamuna nega just ennen menkkojen alkamista, siitä tuli lähinnä tyhmä olo, jonka haluan nyt välttää. Vaikka voihan edelleen tulla kemiallinen näillä päivillä, keskenmenoista tietty puhumattakaan. Mutta päivä kerrallaan!

Heippa :) Onko kellään muulla käynyt niin että liuskaovulaatiotesti (rfsu) näyttää negaa (vain haalea) mutta digi näyttää positiivista? On siis ovulaatioon sopivia kipuja, mutta ei muuta ’konkreettista’. Ehkä uskoisin kuitenkin digiä? Inhottavaa arpoa tätäkin asiaa Cat With Tears Of Joy

Meillä aika meni myös joulukuulle. Siihen lisäksi vielä joulusulku niin mahdollisia toimenpiteitä vasta tammikuun kierrossa.

Heippa :) Onko kellään muulla käynyt niin että liuskaovulaatiotesti (rfsu) näyttää negaa (vain haalea) mutta digi näyttää positiivista? On siis ovulaatioon sopivia kipuja, mutta ei muuta ’konkreettista’. Ehkä uskoisin kuitenkin digiä? Inhottavaa arpoa tätäkin asiaa Cat With Tears Of Joy

Mulla on nyt kahdessa viime kierrossa käynyt niin, että liuska on nega, mutta digi positiivinen. Oon luottanut digiin, kun nähtävästi jostain syystä mulla ei liuskat vahvistu selvästi positiiviseksi.

mä oon tikuttanu myös digillä varmistaakseni plussan. PC:n testi jäi vähän hailuraksi yhdessä kierrossa kun digi näytti plussaa. Kierron pituuden perusteella digi oli oikeassa. Tilasin sitten vähän herkempiä mom med -liuskatestejä, jotka näyttäneet plussaa samaan aikaan kuin digikin. :) rfsun liuskoja en ole käyttänytkään koskaan.

Takaisin