Raskaaksi 2021

Täällä ei muuten vieläkään tuhruvuotoa, dpo 15 Anguished Face-
Oletko jo tehnyt testiä? Oi, miten lupaavalta kuulostaa Astonished Face-

Täällä tehty tänään (dpo10) negatesti. Testaan sunnuntaina vielä uudelleen ja sitten jään odottelemaan uutta kiertoa Confounded Face

Pahoittelut sinne negasta, toivotaan että kääntyisi vielä plussaksi Beating Heart

Ajattelin katsoa testin yhdessä mieheni kanssa myöhemmin tänään kun tulee kotiin, jos vuotoa ei näy. Olisi ihana jakaa hetki yhdessä jos testi onkin positiivinen :)

muoks typo

Nila, olisi varmasti kyllä ihana, jos molemmat miehen kanssa saatte jännittää testitulosta vierekkäin :) tulehan sitten kertomaan, miltä testi näytti, kun teette sen! Täällä on ainakin kaikki peukut pystyssä teidän puolesta Clapping Hands

Heippa :) Onko kellään muulla käynyt niin että liuskaovulaatiotesti (rfsu) näyttää negaa (vain haalea) mutta digi näyttää positiivista? On siis ovulaatioon sopivia kipuja, mutta ei muuta ’konkreettista’. Ehkä uskoisin kuitenkin digiä? Inhottavaa arpoa tätäkin asiaa Cat With Tears Of Joy

Mä käytin yhdessä kierrossa rfsu:n liuska ovulaatiotestejä. Ne antoi koko aika vaaleampaa viivaa ja oli vielä tulkittavissa negatiiviseksi, kun cb digi ja mom med liuska olivat selvääkin selvemmät positiiviset. (Ja oireet täsmäsi myös digin ja mom medin kanssa).

Luottaisin siis digiin! :)

Tervetuloa piinapäiville. Beaming Face With Smiling Eyes Täällä on todella seesteistä ja aika oikein lentää siivillä. Cat With Tears Of Joy

Meillä aika meni myös joulukuulle. Siihen lisäksi vielä joulusulku niin mahdollisia toimenpiteitä vasta tammikuun kierrossa.

Ai sielläkin on ruuhkaa polilla näin loppuvuodesta Anxious Face With Sweat Päästään sitten samoihin aikoihin jännäämään poliaikaa Beaming Face With Smiling Eyes Hurjaa miten vuosi on mennyt ihan siivillä ja jotenkin sumussa tämän raskautumisyrityksen tiimoilla.

Kp29 eikä oloja mihinkä suuntaan. Ehkä iiiiiihan vähän nännit herkät mut siinä se. Illanvietto peruuntu tältä illallta mitä olin niin oottanu ja oisin tarvinnu. Nyt mieli maassa ja ärsyttää. Vihaan syksyä ja tätä masentavaa oloa mikä tulee niin herkästi.

Täällä dpo7 (oletettavasti) ja olen jo tässä vaiheessa ihan loppu tähän odottamiseen Cat With Tears Of JoyTekisi mieli käydä ostamassa taas testi… tosin rahaahan siinä vaan haaskaa, mut malttamaton kun on ‍.Baby Light Skin Tone-

Hanuristahan tässä on se, että mun mies lähtee maanantaina viikoksi kertausharjoituksiin, joten TOSI kiva, jos plussaankin ensi viikollaAnxious Face With Sweat- . Tai toisinpäin, näyttää negaa.. Sekin ois kiva päästä jakamaan puolison kanssa.

Mä käytin yhdessä kierrossa rfsu:n liuska ovulaatiotestejä. Ne antoi koko aika vaaleampaa viivaa ja oli vielä tulkittavissa negatiiviseksi, kun cb digi ja mom med liuska olivat selvääkin selvemmät positiiviset. (Ja oireet täsmäsi myös digin ja mom medin kanssa).

Luottaisin siis digiin! :)

Tervetuloa piinapäiville. Beaming Face With Smiling Eyes Täällä on todella seesteistä ja aika oikein lentää siivillä. Cat With Tears Of Joy

Joo nyt on tuntemuksetkin päivän mittaan kasvaneet, ihan selvä ovulaatio Cat With Tears Of Joy Kiitos, ihan intoa puhkuen siirryn piinailemaan Cat With Tears Of Joy nooot…

Kiitos paljon kaikille vastauksista, kyllä se taitaa olla digiin uskominen :) Ei muutakun odottelua (jälleen kerran) Beaming Face With Smiling Eyes

Tehtiin testi ja tältä näyttää Beating HeartBeating Heart ärsyttävää kun ei oo enää kunnon hymiöitä joilla voisi ilmaista tätä hämmennystä, epäuskoa ja innostusta !!!!!

Liitteet

• 387F0705-38F8-4F4E-AF9C-743F8DF89AB6.jpeg
    387F0705-38F8-4F4E-AF9C-743F8DF89AB6.jpeg
    861.7 KB · Katsottu: 247
Tehtiin testi ja tältä näyttää Beating HeartBeating Heart ärsyttävää kun ei oo enää kunnon hymiöitä joilla voisi ilmaista tätä hämmennystä, epäuskoa ja innostusta !!!!!

VAU!!! Onnea miljoonasti! <3 <3 <3 :)

Nila, mahtavaa!!!!! Onnea <3 <3 vauvaliimaa ja tarrasukkia pienelle Beating Heart

@Nila Ihanaa! Toivotaan että pysyy messissä! Meillä on aika samat päivät :) Täällä dpo16 ja viiva on vahvistunut siitä mitä aloitin testaamisen (dpo12) ei silti noin hienoa "leffaviivaa" mitä tuo rfsu testi antaa :D Tosin noitakin testejä on kaapissa, jospa niihin tulisi vastaava...

Kirjottelen tännekin puolelle kuulumisia. Aamu alkoi pienellä shokilla.. Astonished Face- Tänään kp 33 ja dpo 14. Ihmettelin vähän kun menkkoja ei kuulu. Lähinnä ärsytti, kun aattelin että pääsisi nyt vaan uuteen kiertoon. Heitän roskiin mun ajatuksen "tiedän kyllä sitten kun oon raskaana". En todellakaan osannut odottaa tätä! En testaillut aiemmin, kun ei ollut mitään raskauteen viittavia oireita. Ei edes tähän kiertoon paljoa panostettu, haluttiin ottaa vähän rennommin välillä. Kävi aika klassiset. Just saatiin lapsetomuuspolille lähete tässä kuussa. Beaming Face With Smiling Eyes Yhden varhaisen keskenmenon, kohdunulkoisen ja vuoden yrityksen jälkeen fiilis on kun jonottaisin nyt maailman hurjimpaan vuoristorataan. Anxious Face With Sweat- Pelottaa!

Tässä siis one step 10 mIU ja digi aamulta. Kun tulin töistä kotiin, tein vielä päivällä tuollaisen cb:n + testin ja plussaahan sekin näytti.

Liitteet

• 20211001_065655-02.jpeg
    20211001_065655-02.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 196
  • 20211001_193008.jpg
    20211001_193008.jpg
    945.7 KB · Katsottu: 183
Niin ja minulta myös paljon onnea plussanneille! Beating Heart Toivotaan että meillä kaikilla kyytiläiset pysyy matkassa mukana Baby Medium Light Skin Tone-

Ja kovasti tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille sekä piinapäiväläisille Beating HeartClapping Hands Light Skin Tone

mä oon tikuttanu myös digillä varmistaakseni plussan. PC:n testi jäi vähän hailuraksi yhdessä kierrossa kun digi näytti plussaa. Kierron pituuden perusteella digi oli oikeassa. Tilasin sitten vähän herkempiä mom med -liuskatestejä, jotka näyttäneet plussaa samaan aikaan kuin digikin. :) rfsun liuskoja en ole käyttänytkään koskaan.
Onneksi olkoon !!
Aivan mahtavaa Beating HeartBeating Heart

Kirjottelen tännekin puolelle kuulumisia. Aamu alkoi pienellä shokilla.. Astonished Face- Tänään kp 33 ja dpo 14. Ihmettelin vähän kun menkkoja ei kuulu. Lähinnä ärsytti, kun aattelin että pääsisi nyt vaan uuteen kiertoon. Heitän roskiin mun ajatuksen "tiedän kyllä sitten kun oon raskaana". En todellakaan osannut odottaa tätä! En testaillut aiemmin, kun ei ollut mitään raskauteen viittavia oireita. Ei edes tähän kiertoon paljoa panostettu, haluttiin ottaa vähän rennommin välillä. Kävi aika klassiset. Just saatiin lapsetomuuspolille lähete tässä kuussa. Beaming Face With Smiling Eyes Yhden varhaisen keskenmenon, kohdunulkoisen ja vuoden yrityksen jälkeen fiilis on kun jonottaisin nyt maailman hurjimpaan vuoristorataan. Anxious Face With Sweat- Pelottaa!

Tässä siis one step 10 mIU ja digi aamulta. Kun tulin töistä kotiin, tein vielä päivällä tuollaisen cb:n + testin ja plussaahan sekin näytti.
Jes!! Onneksi olkoon Beating HeartBeating Heart
Itelläni oli aikoinaan myös just se kierto ”the kierto”, ku talletteluja oli vaan pari ja ei ollu mitään oireita eikä mitään :)

Kuinka ihanaa tulla näitä plussia fiilistelemään! Jipii naiset!!!!!!
OnneaBeating HeartBeating HeartBeating Heart

Takaisin