Raskaaksi 2021

Pakko tulla taas omanapailemaan. Anteeksi jo etukäteen :grin

Kerroin pari päivää sitten, että lämmöt lähti laskuun ja menkat senkin perusteella tekee tuloaan. Lämmöt oli kaksi päivää matalalla ja tänään nousi aamulämpö taas yli 37 ja tänä aamuna lämpö oli korkein, mitä tässä kierrossa on ollut.
Menkat pitäisi alkaa huomenna. Ei sitten mitään oireita. Paitsi iho tuntuu lämpimältä ja naamaa kuumottaa.
Sain sillon viime keskiviikkona r-testiin jonkun viivan tai viivanpaikan ja sen jälkeen kaikki testit on ollut negatiivisia.

Aloitin mittailut tässä kierrossa, tai pari päivää ennen kierron alkua. Siinä kohtaa lämpö oli selvästi matalalla ennen menkkojen alkua, joten nyt ihmettelen yhtäkkistä lämmönnousua. Ehkä olen vain tulossa kipeäksi. o_O

@pupuli Mulla on ollut molemmilla raskauskerroilla (eka meni kesken 6+4 ja nyt tämä on alkumetreillä noin vk4) pieni 1-2 päivän tipautus lämmöissä ja jatkanut sitten taas nousua. Ouran aamulämpöjen kautta katsottu.

@pupuli Mulla on ollut molemmilla raskauskerroilla (eka meni kesken 6+4 ja nyt tämä on alkumetreillä noin vk4) pieni 1-2 päivän tipautus lämmöissä ja jatkanut sitten taas nousua. Ouran aamulämpöjen kautta katsottu.

Missä vaiheessa kiertoa sulla se lämpö tipahti?
Eikö se yleensä tipahda kiinnittymisen aikaan? Itellä tosiaan menkat pitäisi alkaa huomenna ja ovisplussan sain kaksi viikkoa sitten, joten ei tuo ainakaan kiinnittymisdippi pitäisi olla enää tässä vaiheessa. o_O Ellei ovis ole ollut reilusti myöhemmin, mutta sitten ihmettelisin sitä aiemmin saatua ovisplussaa.

Välillä taas oman tilanteen päivitystä tännekkin... Edellinen kierto oli normaali 35 päivää ja sen jälkeen en ole positiivista ovis testiä saanut ja puolison kanssa tultiin siihen tulokseen ettei haluta odotella helmikuuhun jolloin tulisi vuosi keskenmenosta ja päästäis tutkimuksiin... Enkä myöskään ollut kovin halukas yritystaukoon ja primolutkuurin kokeiluun kierron tasaamiseen vaan menimme yksityiselle ensikäynnille.. Se oli eilen ja nyt on letrozol resepti taskussa ja iso helpotus kun ultrassa kaikki näyttää normaalilta ja suuri yllätys! Olenkin ovuloinut tässä kierrossa jo eli maks 2 viikkoa niin joko menkat tai plussa :rolleyes: ärsyttää vaan kun ei yhtään tiedä mikä dpo on menossa, tänään on kuitenkin jo kp 30 ja jos tämä kierto olisi nornaali olisi enää muutama päivä :angelic:

Muokattu viimeksi:
@Nila

Itellä dpo3-4 ja mulla myös järkyttävät ilmavaivat ja turvotus! Mä niiiin toivon, että enteilee plussaa. Oi voispa tehdä jo testin. :)

Hellou täällä yk 14 ja dpo 10 menossa. Ei oireita suuntaan eikä toiseen. Maanantaina pitäs alkaa menkat. Ensviikolla ois torstaina se ensikäynti aika lapsettomuuspolille jospa vihdoin selviäis missä vika ku ei tärpin tärppiä oo tullu vaikka yli kahteen vuoteen ei ees ehkäsyä oo ollu käytössä minkäänlaista. Tunteet menee laidasta laitaan kokoajan.

Missä vaiheessa kiertoa sulla se lämpö tipahti?

14.9. sain tikkutestissä positiivisen ovulaation (mihin en uskonut)
15.9. sain ovulaatiotestissä positiivisen, cb hymynaaman
16.-18.9. lämmöt alkoi nousemaan (+0,1 joka yö)
23.9. tippu nolliin
24.9. oli nollissa
25.9. alkoi nousemaan ja on tänne 28.9. ollut plussalla

Ja sitten se eka kerta:
24.5. ovulaatiotesti positiivinen (en uskonut)
27.5. alkoi lämmöt nousemaan
3.6. tippui -0,1
4.6. tippui -0,1
9.7. todettiin keskenmeno
sit olikin lämmöt 11.7. asti korkealla ja tippu alas.

Tänään taas lämmöt tipahti, joten kyllä ne menkat sieltä alkaa. Toivottavasti pian niin pääsisi uuteen kiertoon.

Eilen yksi ystävä paljasti olevansa raskaana. Tuntui taas siltä, kuin olisi märkä rätti heitetty kasvoille, vaikka oikeasti olen todella onnellinen hänen puolestaan. Tää on vaan niin tuskallista, kun tuntuu että kaikki muut raskautuu ja vielä nopeasti, mutta oma vuoro ei vaan tule. Confused Face

On muuten aika paljon muuttunut tää foorumin ulkoasu ja kaikki hymiöt eilisestä. Beaming Face With Smiling Eyes

Tänään taas lämmöt tipahti, joten kyllä ne menkat sieltä alkaa. Toivottavasti pian niin pääsisi uuteen kiertoon.

Eilen yksi ystävä paljasti olevansa raskaana. Tuntui taas siltä, kuin olisi märkä rätti heitetty kasvoille, vaikka oikeasti olen todella onnellinen hänen puolestaan. Tää on vaan niin tuskallista, kun tuntuu että kaikki muut raskautuu ja vielä nopeasti, mutta oma vuoro ei vaan tule. Confused Face

On muuten aika paljon muuttunut tää foorumin ulkoasu ja kaikki hymiöt eilisestä. Beaming Face With Smiling Eyes

Tunnistan täysin nuo tunteet, kun kuulee raskausuutisia. Anxious Face With Sweat- Miten tässä pitäisi edes yrittää pysyä positiivisena, kun kuukaudesta toiseen joutuu vaan pettymään.

Mulla ei ole vieläkään toiveet raskautumista kohtaan palautuneet. Kaikki on pakkopullaa. Petipuuhiakin tuntuvat nyt vain pakolliselta pahalta ja tuntuu, että itken joka hetki, kun saadaan hetki miehen kanssa yhteistä aikaa. Nyt kp 10 ja ovistestit tulivat eilen postissa. Vielä ei ole kipuja tai oireita, joten en jaksa tikutella vielä. Toivotaan, ettei tuo koronarokote sotkenut nyt kiertoa ja ovis tulisi ajallaan. En nyt jaksaisi enää kierron sekoilua.

Mulla ei edes noissa muiden viesteissä näy hymiöt vielä ja nämä mitä itse voi lisätä niin en tykkää Anguished Face- Ennen oli parempi.

Hoi! Täällä esikoinen kohta 11kk ja vauvakuume alkaa nostamaan päätään :D yritystä ei olla kyllä aloittamassa tänä vuonna, mutta ensi vuoden marraskuussa viimeistään. Tämä siksi, että halutaan esikoisen olevan sen ikäinen uuden vauvan tullessa, että pystyy jo itsekin ihan hyvin toimimaan. Itse palasin äitiyslomalta töihin kuukausi sitten ja haluan tehdä omia hommia nyt jonkin aikaa (jos tulisin raskaaksi, joutuisi tekemään erityisjärjestelyitä jo viikosta 6 alkaen). Haaveena olisi olla kauemmin äitiyslomalla, joten rahaakin pitäisi saada säästöön.

Pakko oli nyt kuitenkin johonkin tulla tämä kertomaan, koska vauvakuumehormonit kaappaa mun aivot taas varmaan seuraavaksi vuodeksi :D

Sain ovisplussan testiin 22.9. aamulla eli tasan viikko sitten keskiviikkona. En tiedä milloin voisi testailla?
Itselläni ei ole kummempia ovistuntemuksia koskaan ollut eli tukeudun täysin ovulaatiotestin antamaan tietoon lähestyvästä h-hetkestä. Jos laskisin, että ovulaatio olis tapahtunut pe, niin aikaisintaan voisin testailla joskus ensi viikon alussa?

Milloin SINÄ testaisit, jos olisit saanut ovisplussan ke 22.9. aamulla? Baby-

Sain ovisplussan testiin 22.9. aamulla eli tasan viikko sitten keskiviikkona. En tiedä milloin voisi testailla?
Itselläni ei ole kummempia ovistuntemuksia koskaan ollut eli tukeudun täysin ovulaatiotestin antamaan tietoon lähestyvästä h-hetkestä. Jos laskisin, että ovulaatio olis tapahtunut pe, niin aikaisintaan voisin testailla joskus ensi viikon alussa?

pe 8.10. Beaming Face With Smiling Eyes

Kymmenisen päivää plussasta sanoisin. Ei välttämättä näy, mutta mahis on, että näkyy :)

Voi kun malttaisin 8.10. asti! Luulen, että todellisuudessa tulen testaamaan joskus 6. päivän paikkeilla Beaming Face With Smiling Eyes
Kiitos kommenteista!

Tein CB testin (ja Onestep liuskatestin kanssa) ja kyllä se piruvie näyttää 1-2 viikkoa. Tänään olisi dpo14, eli menisi vielä 1-2 viikon väliin.
https://ibb.co/J70v7mc

Eniten stressaa, kun se ensimmäinen dpo12 tehty onestep tikku on vieläkin vahvin (tosin kuivana), eiliseen ei tosiaan aluksi tullut mitään 4h pissan pidätyksellä, kuivana tuli. Ja toiseen tunnin pidätyksellä tuli haamu ennen kuivahtamistakin.
Tämän päivän onestep antoi haamun jossain 2 minuutin jälkeen, mutta se on kanssa haalea miten eilen. Edit: Se onkin vastaava mitä dpo12 kun kuivui. Ehkä voin hengittää.

Kannattaako noista OneStep liuskista nyt kovasti ahdistua?
Lopettaa nyt pariksi päiväksi testaaminen niin olisi mahdollisuus edes vahvistua?

Oireina on isot ja pehmeät rinnat, ei ole kun hetkellisesti kipuja. Kohdunkaulalla / alhaalla tuntemuksia jos istun kauan. Tosin viime viikon istuin vaan sohvalla flunssassa, niin voi olla ihan lonkankoukistaja jumissakin. Seisten tai liikkuen ei ole tuntemuksia alhaalla.

Muokattu viimeksi:

MINÄ testaisin 4.10. silloin olisi jo dpo11. Beaming Face With Smiling Eyes
Ehkä sortuisin kastamaan tikkua jo 3.10. Beaming Face With Smiling Eyes
Mutta MINÄ olenkin erittäin malttamaton luonne. Cat With Tears Of Joy

Järkeväähän olisi testat myöhemmin niin ei tarvitsisi arvuutella haamuja, viivanpaikkoja tai saada virheellistä negaa liian varhaisen testaamisen vuoksi. :)

Mutta sillehän ei mahda mitään, jos testipaketti sattuu tippumaan kaapista, aukeemaan ja testitikku syöksymään ihan vahingossa kuppiin kertyneeseen pissaan dpo10 aamuna. (Tässä kohtaa olisi se entinen olkiaan kohauttava hymiö. ) Beaming Face With Smiling Eyes

Onnea uusista plussista ja tsemppiä piinailijoille!

Ja valtavasti tsemppiä joilla on hoitopolku alkutekijöissä ♥️

Itellä oma eka ivf on nyt loppusuoralla.
Eilen oli punktio, josta saldona peräti 10 solua. Ja peräti sen takia, kun perjantaisen ultran perusteella saadaan 3. Sieltä varmasti suurin osa on raakoja, mut positiivinen yllätys kun sitten useampi oli lähtenyt kasvamaan. Sitä en tiedä, että mitä nyt sitten reilussa vuorokaudessa on soluille tapahtunut, koska ainakaan meillä ei välitietoja anneta. Ainoastaan sitten, jos siirto ei pystytä toteuttamaan. Meillä siis mahdollinen alkionsiirto on perjantaina. Melkoista piinailua tämäkin, epätietoisuus on arsesta Alien-

Ihanaa, että asiat päivittyy. Alien Monster
Tunnen silti itseni olevan vielä vähän hukassa näiden uusien reaktionappien kanssa. Että mitä mä oikein painaisin. Beaming Face With Smiling Eyes

Samaten osaa entisistä hymiöistä jään kyllä kaipaamaan syvästi. Broken Heart Niitä olen muutenkin jo kaivannut esim.whatsappiinkin. Beaming Face With Smiling Eyes

Eiköhän näihinkin vielä totu. :)

Täällä elellään piinapäiviä, eli dpo8 menossa. Olo on hämmentävän optimistinen Cat With Tears Of Joy Katsotaan nyt, mitä viikonlopun testaus sanoo.

Jane Doella onkin tosi jännät paikat menossa! Tuhannesti onnea plussista ja CB-digin positiivisesta tuloksesta. Nyt kannattaa vaan yrittää ottaa rauhassa ja tehdä vaikka viikon päästä uudelleen digi. Siitä näkee hyvin kehityksen :)

Komppaan Pillow'ta testauksesta. Itse en malttaisi odottaa dpo14:ään asti, vaan uittaisin tikkua dpo11-12 välillä, mutta on sitä testiä dipattu myös dpo10 Cat With Tears Of Joy. Myöhäisemmillä päivillä tulos on toki helpompi tulkita ilman armotonta tihrustamista (siitäkin saattaa olla omakohtaista kokemusta...)

Takaisin