Raskaaksi 2021

Nyt kyllä hämmentää. Tikutin ovisplussan viime ke ja oli vähän ovistuntemuksia pe aamuna. Tänä aamuna vessassa käydessä vaikutti siltä, että ovislimat oli palanneet. :wideyed: Yleensä oon oviksesta menkkojen alkuun kuiva kuin sahara, joten tää limaisuus pisti vähän ihmettelemään. Ja oli siis ihan kirkasta ja "terveen" oloista ( :hilarious: ), en usko että ois mikään tulehdus. Yritin googlailla ja selvitellä, mikä homma, mutta en saamut oikein järkevää vastausta. :bookworm:

Eli tulen teiltä kysymään. Luetettavampaa tietoa kuin Duodecimista. :cool14

Oletko tikuttanut uudestaan? Joillakin voi tulla kaksi ovisplussaa kuukaudessa, tosin se on harvinaista. Luin jopa eräästä naisesta, jolla tuli kaksi ovisplussaa kuukaudessa ja niistä vasta toinen oli se oikea ovis. Hän oli ihmetellyt, miksei tärppää, ja syynä oli se, että tallettelut oli tehty sen ensimmäisen ovisplussan perusteella (hän ei siis ollut jatkanut testaamista enää sen jälkeen eikä pitkään tiennyt toisesta ovisplussasta mitään).

Minulla kyllä tulee ovislimoja vielä päivän tai parin oviksen jälkeen, mutta ei enää viikon päästä.

Oletko tikuttanut uudestaan? Joillakin voi tulla kaksi ovisplussaa kuukaudessa, tosin se on harvinaista. Luin jopa eräästä naisesta, jolla tuli kaksi ovisplussaa kuukaudessa ja niistä vasta toinen oli se oikea ovis. Hän oli ihmetellyt, miksei tärppää, ja syynä oli se, että tallettelut oli tehty sen ensimmäisen ovisplussan perusteella (hän ei siis ollut jatkanut testaamista enää sen jälkeen eikä pitkään tiennyt toisesta ovisplussasta mitään).

Minulla kyllä tulee ovislimoja vielä päivän tai parin oviksen jälkeen, mutta ei enää viikon päästä.

Juu, ajattelin töiden jälkeen testailla, että mitä tikussa näkyy. Meillähän esikoista yrittäessä meni moni kierto ohi, kun en tikuttanut ovista. Vasta lun aloin tikuttelemaan, niin huomasin, että ovis vasta kp17/18. Mutta tää kp 21 tuntuis aika oudolta, mutta ilmeisesti ei mahdotonta.

Niin oudolta siis siksi, että kierto vain 24-28 päivää pitkä. Kovin jäisi luteaali lyhyeksi, jos ois nyt vasta ovis. :sorry:

Dpo3 ja hieman hennon vaaleanpunaista vuotoa. Ei kai kiinnittymisvuoto voi tulla näin aikaisin? :rolleyes:

Nyt kyllä hämmentää. Tikutin ovisplussan viime ke ja oli vähän ovistuntemuksia pe aamuna. Tänä aamuna vessassa käydessä vaikutti siltä, että ovislimat oli palanneet. :wideyed: Yleensä oon oviksesta menkkojen alkuun kuiva kuin sahara, joten tää limaisuus pisti vähän ihmettelemään. Ja oli siis ihan kirkasta ja "terveen" oloista ( :hilarious: ), en usko että ois mikään tulehdus. Yritin googlailla ja selvitellä, mikä homma, mutta en saamut oikein järkevää vastausta. :bookworm:

Eli tulen teiltä kysymään. Luetettavampaa tietoa kuin Duodecimista. :cool14
Joskushan vv:n määrä ja/tai koostumus muuttuu myös kiinnittymisen jälkeen :rolleyes: itsellä ainakin ennen plussia valkkarin määrä on lisääntynyt :shy: joten jospa kyse olisin alkaneesta raskaudesta :wink

Muokattu viimeksi:
Mulla ainakin ennen edellistä raskautta ovistesti näytti kerran selvän plussan jo kp 11, jäin tätä ihmettelemään kun yleensä ollut vasta kp 17 tienoilla ja jatkoin tikutusta. Noh, uudestaan näytti sitten silloin oikeaan aikaan myös plussaa ja lämmötkin lähtivät nousuun ja menkat alkoi tuon jälkimmäisen plussan mukaan oikeaan aikaan.
Niin ja siis joskus on myös ollut ihan oikea ovisplussa kp 11. Kierto siis sen verran vaihdellut että ovisplussat tullut kp 11-21 väliltä.

Joskushan vv:n määrä ja/tai koostumus muuttuu myös kiinnittyminen jälkeen :rolleyes: itsellä ainakin ennen plussia valkkarin määrä on lisääntynyt :shy: joten jospa kyse olisin alkaneesta raskaudesta :wink

Voi kunpa oiskin tätä! :smug: Oon ollut nyt ihmeen lunki näissä piinapäivissä, etten oo edes muistanut laskea, mikä dpo menossa. Mut nythän tästä sitten alkoikin oikea piinailujen piina. :grin

Ovistesti tehty ja negaa näytti. Sitä ei sitten tiedä tietenkään, että mitä on näyttänyt esim eilen kun lopetin testailun siihen edelliseen plussaan. :facepalm:

Dpo 3 ja ensimmäinen Terolut otettu :confused2 Mitähän sivuoireita siitä mahtaa tulla. Jännityksellä kuitenkin odotan, että auttaisikohan. Viime kuussa luteaali oli kuitenkin jo 11 päivää. Tai eihän meidän ongelma välttämättä olekaan pelkästään tämä lyhyt luteaalivaihe. :nailbiting:

Muokattu viimeksi:
Dpo 3 ja ensimmäinen Terolut otettu :confused2 Mitähän sivuoireita siitä mahtaa tulla. Jännityksellä kuitenkin odotan, että auttaisikokohan. Viime kuussa luteaali oli kuitenkin jo 11 päivää. Tai eihän meidän ongelma välttämättä olekaan pelkästään tämä lyhyt luteaalivaihe. :nailbiting:

Mulla Terolut tekee lähinnä turvotusta, mut muuten ei juuri mitään erityistä sivuvaikutusta ole ollut :happy: Tissien turvotusta toki kans ollut loppukierroissa:happy:

On pupuiltu koko kulunut viikko. Ovis ei sitten vielä ollutkaan, vaan niin rajut otteet vaan meillä rakkaan mieheni kanssa. Jonka takia alakerta hellänä. :smiley-angelic006

Olisihan se ollu kiva, että hääyönä tai jälkeen olisi ovis. FLO sovellus sitä ennustikin tälle viikolle maanantaille, mutta ei nyt ihan pitäny paikkaansa.

No en malttanut huomiseen vaan piti koulupäivän jälkeen pessimistisesti testata pc:llä ja siihen alkoi jo minuutin kohdalla piirtymään toinen viiva! Kädet täristen digiä kehiin ja vastaus oli tämä :Heartred

Tänään siis dpo 10 ja 29/33. Oon ihan sanaton ja shokissa :love7

Liitteet

• 20210909_155150.jpg
    20210909_155150.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 219
No en malttanut huomiseen vaan piti koulupäivän jälkeen pessimistisesti testata pc:llä ja siihen alkoi jo minuutin kohdalla piirtymään toinen viiva! Kädet täristen digiä kehiin ja vastaus oli tämä :Heartred

Vau!! Onnittelut mymlan! :hug007 :Heartbigred

Onnea :smiley-bounce016

Voi miten ihanaa! Paljon onnea! :Heartred

Hurjan paljon onnea Mymlan!! :hug007 Ihania uutisia! :gen014

Mahtavaa!
onneksi olkoon ja paljon tarrasukkia sinulle. Ihanaa odotusaika :Heartred

Takaisin