Raskaaksi 2021

Taas ON, täällä alkoi tiputtelu, eiköhän tämäkin kierto ollut sitten tässä. Onneks on iso kasa ovistestejä odotttamassa :lurking:

Sama täällä, kp 1 ja uutta kiertoa alkuun :sorry:
Varasin ajan gynelle että saan purkaa tilannetta ja ompaha edellisestä käynnistä useempi vuosi..

Ihan nega oli kyllä tuo ovistesti. Oli kyllä tosi laimeaa pissiä, kun juon sen verran paljon, etten saanut pidätettyä pidempään :sad001

Mitähän tässä nyt sitten. Onhan tässä riskinä, että kierto venyy taas ja nää mun tuntemukset on jotain muuta. Yleensä alkaa nämä kivut, kyllä ihan hyvissä ajoin ennen ovista.

Mihin aikaan te tikutatte oviksen ja monenko tunnin pidätyksellä?

//Muoks. Lukaisinkin juuri googlesta ohjeita, niin ehkä huomenna kokeilen sitten aamun toisesta virtsasta parin tunnin pidätyksellä. Kattelin just noita kevään tikutteluja niin näköjään mulla on ollut ovistesti täysin nega vielä kolmea päivää ennen positiivista testiä.

Muokattu viimeksi:
Voooihan hitto. Tänään ois aika 100 varmana ollut ovisplussa, mutta minä tyhmä unohdin testata. :banghead: Oikein odotin tän päivän tikutteluja ja sitten ajatuksissani kävinkin vessassa työpäivän jälkeen. Nyt vasta muistin, että piti testailla sitten kuuden maissa ja oon taas justiinsa käynyt vessassa. Onkohan turha enää tikutella illemmalla? :confused:

Eikä tämä nyt kiertoon vaikuta tietenkään millään tavalla ja varmasti voidaan varuiksi vähän heilutella peittoa tässä iltasella. Mutta mä oisin halunnut sen ovisplussan nähdä niissä tikuissa!! :pompus::angelic:

Mulla ainakin yleensä näkynyt ovis+ 1-2vrk, joten en itse ainakaan pitäisi myöhempää testausta turhana :)

Mullahan oli ehkä vain 1 päivän menkat. Tai sitten vuoto oli vaan jotain muuta. Eipä ainakaan ollut kiinnittymivuoto kun negan taas huvikseni tänään pc testasin. Eli nyt on joko kp 6 tai 106..

Tsemppiä uusille kiertolaisille! :smiley-angelic003

Ok. Dpo6 (oma) tai 7 (FF) nyt. Oon mittailtu aamulämmön lisäksi iltalämmöt säntillisesti (koska olenhan kaikenlaisen datan keräilijä :hilarious:), niin IL oli nyt 36,63'C kun normaalisti on tässä kierrossa ollut plus miinus 37 oviksen jälkeen, ennen ovista oli IL 36,3 paikkeilla. Mun päivät on ihan samanlaisia koska tykkään rutiineista(kin), niin ei pitäis olla mitään mikä vaikuttaisi ihmeemmin lämpöihin. Koko päivän ollut ihan jäässä, mut johtunee varmaan tosta lämmön laskusta. Lisäksi aika juoksevaa ja runsasta valkovuotoa tullut tänään seuraksi. Nää ei ole mulle tyypillisiä menkkoja edeltäviä oireita nämäkään. Tunnistaako kukaan omista piinapäivistä vastaavanlaista? :anyone pitää katsoa mitä aamulämpö sanoo huomenna. Ja pitääkö alkaa omaan amamneesiin kirjoittaa nämäkin ylös, ettei ala kuvittelemaan liikoja :rolleyes: opiskelenpahan näitä lämpöjuttuja sadeillan ratoksi.

Mulla ainakin yleensä näkynyt ovis+ 1-2vrk, joten en itse ainakaan pitäisi myöhempää testausta turhana :)

Mullahan oli ehkä vain 1 päivän menkat. Tai sitten vuoto oli vaan jotain muuta. Eipä ainakaan ollut kiinnittymivuoto kun negan taas huvikseni tänään pc testasin. Eli nyt on joko kp 6 tai 106..
Auts, yhden pvän menkat tai 106+ päivän kierto kuulostaa kumpikin aika erikoiselle :hungover: miten pitkä kierto sulla yleensä on ja onko tuo tyypillistä vai ekaa laatuaan?

Auts, yhden pvän menkat tai 106+ päivän kierto kuulostaa kumpikin aika erikoiselle :hungover: miten pitkä kierto sulla yleensä on ja onko tuo tyypillistä vai ekaa laatuaan?
Ekaa kertaa tämmöinen, imetän 6kk ikäistä vielä paljon, niin uskon sen olevan tähän syynä. Edellisistä vauvoista kierto oli koko ajan säännöllinen, niin on itselle ihan uusi tilanne.

Kp34 ja venynyt kierto sitten.. :sad001

Liitteet

• 20210903_065104.jpg
    20210903_065104.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 216
Pitää viel testaa su uudellee jos menkat ei oo alkanu.
Mietin et onko noihi rfsu testeihin luottaminen? Ja et oisko ovis ollu kp17-18 eikä 12-14 millon limat olio_O

Kiitos vielä kaikille onnitteluista :love7 Epäluuloisena olen testaillut nyt joka päivä, että vahvistuuko viivat, ja kyllä ne nyt näyttävät kovasti vahvistuvan :Heartpink Jään kyllä vielä tänne taustalle seuraamaan tätäkin ketjua.

Kiitos ihan kaikille keskusteluista ja vertaistuesta, tämä ryhmä on ihan kultaa :love017

Toivotan kaikille oikein paljon plussatuulia!

Voi ei kirahvi36, mutta toivoa on vielä jäljellä :angelic:

Tein hätähousuna ovistestin jo aamun ekasta virtsasta ja sekin oli eiliseen verrattuna lähtenyt vahvistumaan :smiley-bounce016 Testailen vielä parin tunnin päästä tästä aamun tilasta virtsasta, että mitä se näyttää. Selvitän itselleni parasta aikaa testata:grin Ennen olen testannut aina vaan aamun ekasta ja onhan tuolla silläkin positiiviset tulokset näkyneet :woot: On kyllä koko ajan tosi jännittynyt olo. Hyvällä tavalla. Nyt olen innoissani, kun oma kroppa toimii sittenkin ja nyt pääsee ensimmäistä kertaa syömään tuota terolutia, ettei tiputtelu alkaisi. Toivottavasti tepsii ja toivottavasti olisi ollut vain siitä tiputtelusta kiinni ja tämä olisi se meidän kierto :smiley-angelic001

Mulla on tosiaan tässä kuussa 20. päivä se toinen koronarokotus, joten jos nyt tämä kierto pysyy tällaisena, että ovis olisi vaikka maanantaina, niinkuin Flo kertoo, niin kerkeän testailemaan negan ennen sitä rokotetta. En nimittäin haluaisi ihan alkuraskaudesta sitä välttämättä ottaa.

Muokattu viimeksi:
Minäkin törkeästi tänne tulen omanapaillen masentuneena kertomaan, että YK10 alkoi viimeyön verisen Niagaran myötä. Vi**u. :smiley-angry019

Dpo 4 ja aika matelee, kamalaa :hilarious: Onko täälä ketään muita keillä piinapäivät menossa? Ja milloin testailette?

Mulla piinapäivät alkamassa ja ovis ehkä tänään. Oireita oviksesta ollut todella vähän, mutta tänään on tuntunut repäiseviä kipuja alavatsalla. Jos nostan jotain vähän painavampaa tai vain nousen kyykystä ylös niin alavatsassa tuntuu repäisy. Outoa, ei ole oviksen aikana tälläistä tuntunut, mutta tällästä oli viime raskaudessa tosi usein. Raskaudesta ei kuitenkaan voi vielä olla kyse. :happy118

Ja tosiaan ovistestin tein tänään ja se oli jo ihan blanko. Eilen illalla tuli vielä viiva, joka oli huomattavasti kontrolliviivaa haaleampi. Eli ovisplussa ois kai ollut keskiviikkona, mutta sillon sain kuitenkin digistä negan vaikka liuskassa viivat mielestäni ainakin melkein tasavahvat. Ota näistä nyt selvää. :confused005

Itse ajattelin tällä kertaa malttaa siihen asti, että menkat myöhässä. Katsotaan, kuinka kauan tää päätös pitää. laughing6

@Pillow mites sulla menee? Sen verran luin aiempaa että sullakin meni kesken...?vuoto kesti mulla 5 päivää ja muutama päivä päälle semmosta ruskeeta tuhrua. Mulla on nyt kp18 eikä ovulaatioo näy eikä kuulu, en ole testannut edes kun aiemmin ollut todella selvät ovulaatiokivut. Ja ovulaatio ollut aina kp15. Talleteltu ollaan kyllä ihan normisti, ilman mitään paineita. En ole edes lukenut koko foorumia kun ahdistaa jotenkin koko asia, tai lähinnä pelottaa että näinkö tästä nyt ei sitten tule mitään ja aikaa kuluu. Oon yrittänyt keksiä itselleni jotain harrastusta, että saisin muuta ajateltavaa, mutta työt vie noin ison osan ajan päivästä että ei oikein mitään ole tarjolla mulle sopiviin kellonaikoihin. No tällä mennään, tulee mitä tule, ei oikein jaksa miettiä.:shifty:

Moikka kaikille!:greet025

Oon pitkään lueskellut tätä ketjua ja nyt päätin rohkaistua ja kirjottaa itsekin kun sen verran outo kierto.

Meillä siis menossa yk 8 ja ekaa yritetään.
Otin nyt ekaa kertaa ovistikut käyttöön ja sainkin tikutettua ovisplussan eli hymynaaman clearbluehun kp 17, nyt mennään kp 29 ja kierto yleensä 30-31. Tallettelut onnistui hyvin ja ihme oireitakin ollut ellen sitten ole kuvitellut kaikkea..

Huomenna pitäisi menkat alkaa, mutta ei oo yhtään sellainen olo, että ne alkais ja päätin huvin vuoksi kokeilla ovistestiä kun ei raskaustestejä ole tähän hätään ja siihen pämähti äsken pysyvä hymynaama ja super vahvat viivat..mitäköhän ihmettä tää tarkottaa?
Voiko tää jotenkin enteille, että vihdoin on tärpännyt, onko kellään kokemusta? Tiedän, että joskushan voi ovuloida kaksikin kertaa, mutta jotenkin tässä vaiheessa kiertoa olisi kai vähän outoa?

Pahoittelun näin alkuun tällainen omanapailu, oon vaan niin hämmentynyt..

kuinkas tässä sitten lopulta kävi?:love7 Nä olen nimittäin tehnyt positiivinen ovistestin, mikä näyttikin raskauden…. Kaksikin kertaa :grin

@Pillow mites sulla menee? Sen verran luin aiempaa että sullakin meni kesken...?vuoto kesti mulla 5 päivää ja muutama päivä päälle semmosta ruskeeta tuhrua. Mulla on nyt kp18 eikä ovulaatioo näy eikä kuulu, en ole testannut edes kun aiemmin ollut todella selvät ovulaatiokivut. Ja ovulaatio ollut aina kp15. Talleteltu ollaan kyllä ihan normisti, ilman mitään paineita. En ole edes lukenut koko foorumia kun ahdistaa jotenkin koko asia, tai lähinnä pelottaa että näinkö tästä nyt ei sitten tule mitään ja aikaa kuluu. Oon yrittänyt keksiä itselleni jotain harrastusta, että saisin muuta ajateltavaa, mutta työt vie noin ison osan ajan päivästä että ei oikein mitään ole tarjolla mulle sopiviin kellonaikoihin. No tällä mennään, tulee mitä tule, ei oikein jaksa miettiä.:shifty:

Kiitos kysymästä!
Täällä mä taustalla hengailen.
Tylsä vaihe menossa, kun raskaustesti näyttää vieläkin plussaa.. :shifty:
Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin ja vuotoa kesti noin viikon. Kontrolli ultra on vajaan kahden viikon päästä ja toivon, että kaikki olisi tullut ulos. :smiley-angelic001
Nyt kp14 menossa.
Viime keskenmenon jälkeen r-testi oli nega vasta joskus kp21 ja o+ tuli kp25.
Eli odottelua odottelua täällä vaan.
Vääränlaista odottelua, mutta odottelua kuitenkin. :hilarious: :banghead:

Tsemppiä oviksen bongailuun. Eiköhän se sieltä tule, kun keho on toipunut menetyksestä. :Heartred

Eiköhän mekin päästä taas pian yrittämään. :Heartred

Takaisin